als frisdrankquote:Op donderdag 1 december 2011 19:34 schreef Gemaskerde het volgende:
Doet mij denken aan die 1L Gucci fles die ze destijds verkocht
danku! fijn dat jij meer over mijn leven weet dan ikzelfquote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hij is 12.
Ik dacht ik maak de grap alvast.
Hey jij was toch mod.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef Maraca het volgende:
Allemachtig. Is de hunt nog steeds bezig?
Vanmiddag was ie ook om 5 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef BramPowert het volgende:
De box is vanochtend rond 5 uur al geweest, komt de box meerdere keren?
Gaat hij nu NOG een keer komen dan?quote:
Ja, maar EXA is dicht enzoquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Weet ieman nog hoeveel die LG infinia van 47 inch moest kosten?
niet waar, het was 599quote:
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allquote:Op donderdag 1 december 2011 19:29 schreef junkiexp het volgende:
Waar kan ik ook alweer terugkijken ?
Wat ben jij een zuurpruim zegquote:Op donderdag 1 december 2011 19:37 schreef nexusje het volgende:
[..]
danku! fijn dat jij meer over mijn leven weet dan ikzelf
Waarom vraag je dat aan ons?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Gaat hij nu NOG een keer komen dan?
Ja om 00:00quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Gaat hij nu NOG een keer komen dan?
ja maar dan wel alleen als je de prijs betaalt die tijdens de hunt geldt.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Tweek het volgende:
Onkyo is een top merk qua receivers en heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb er zelf al een tijdje eentje staan en paar jaar geleden werden ze vaak nog uit geroepen als beste koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |