Daar zijn er meer van maar je kunt natuurlijk ook gewoon het lijstje op iBood forum doorscrollen. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
? Ik had geen tijd om hier de hele tijd te zitten.
wat een heldquote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja hij had er nog wat over verteld op Slam Fm![]()
http://soundcloud.com/rickspamdump/sjoerd
Niet zo huilenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Piger het volgende:
[..]
Moeten we een faq voor je opstellen? met al je vragen..
Die wel 34 euro goedkoper is dan in de winkelquote:
Oh..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij issie prima voor iedereen die geen audiofiel is
Dan maak je nog een account aan?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Waffle het volgende:
Mijn ibood liep vast toen ik hem wilde bestellen. Nu moet ik 5 minuten wachtenStraks is hij weg!
Hij gaat niet zo heel hardquote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Waffle het volgende:
Mijn ibood liep vast toen ik hem wilde bestellen. Nu moet ik 5 minuten wachtenStraks is hij weg!
Ik bestel hem wel voor je..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Waffle het volgende:
via telefoon inloggen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Waffle het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Tweek het volgende:
Onkyo is een top merk qua receivers en heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb er zelf al een tijdje eentje staan en paar jaar geleden werden ze vaak nog uit geroepen als beste koop.
Ziet er mooi uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik blijf het bij mijn huidige setje houden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een paar maanden terug voor 500-, gekocht ipv 990!
heel erg stom lelijk & veel te zwartquote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
wut? je had toch van de glazen dildo"s?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Voor de computer heb ik die glazen dildo's van Harman kardon ja hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
wut? je had toch van de glazen dildo"s?
Past goed in mijn inrichtingquote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef nexusje het volgende:
[..]
heel erg stom lelijk & veel te zwart
haha, idd mooi maar veul te duur voor mijquote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Past goed in mijn inrichting![]()
Plus dat al mijn apparaten in het TV meubel zwart zijn
Nja ik zou er ook nooit 1.000 voor neerleggen.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef nexusje het volgende:
[..]
haha, idd mooi maar veul te duur voor mij
scghijnen annuleringen te zijnquote:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:22 schreef YUR het volgende:
Ik zoek nog een losse sub, de mijne is overleden
Zeker. Ik wil ook die combinatie, maar dat komt er hier nooit in helaasquote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef Waffle het volgende:
Zo ik heb er toch nog een kunnen bestellen met een tweede account. Ik hoop dat dit wat goed klinkt met mijn Jamo S426.
Heb nu een Logitech Z5450 en zal er vast wel op vooruit gaan.
Geen idee. Hij kraakt ineensquote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Zo een goeie aanbiedingen zijn het sowieso bijna nooit tijdens de hunt.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:25 schreef junkiexp het volgende:
Kutaanbieding dit, 209 euro op internet.
Iedereen trapt er in, top concept dusquote:Op donderdag 1 december 2011 19:26 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Zo een goeie aanbiedingen zijn het sowieso bijna nooit tijdens de hunt.
500 euroquote:Op donderdag 1 december 2011 19:28 schreef Boris_Karloff het volgende:
Weet ieman nog hoeveel die LG infinia van 47 inch moest kosten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |