quote:
Probleem is.. mag je de prijs geloven?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef Cat22 het volgende:
Als je de prijs mag geloven is deze wel heel erg goedkoop.
Nope, maar wel met een beter kleurtje dan crème. Is trouwens hartstikke besmettelijk. [/praktisch]quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef nexusje het volgende:
[..]
jij loopt liever met een tas met allemaal logo's en prints?
Die wil ik ook ja. Vorige keer zat er ook geen tondeuse bij...quote:Op donderdag 1 december 2011 19:51 schreef nexusje het volgende:
een tondeuse trimmer set zou ook fijn zijn
Ik weet niet wat ik moet geloven! Chaos!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Probleem is.. mag je de prijs geloven?
Als netwerk opslag gebruikenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat kan je nou precies met een NAS?
Ze zocht een mediaplayer.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef YUR het volgende:
O wacht....zocht je nou een mediaplayer of een NAS
Mediaspelerquote:Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef YUR het volgende:
O wacht....zocht je nou een mediaplayer of een NAS
Had je er vannacht bij moeten zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 19:55 schreef Saekerhett het volgende:
Een NAS met 2x 500 GB, interessant met die HD-prijzen van nu!
Hmmja, maar ik heb al een NAS met 2x 2 TB staan hierquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Piger het volgende:
[..]
Had je er vannacht bij moeten zijn
Ik heb 2tb voor ¤55,- bij azerty gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was een goeie prijs, kijk maar wat 2x 500 GB nu los kost, dan had je die NAS gratis
leek mij ook een mooi prijsje had ik graag willen hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Was een goeie prijs, kijk maar wat 2x 500 GB nu los kost, dan had je die NAS gratis
Je gejatte auto tracken?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Geinig ding, die tracker, maar ik zou niet weten wat ik ermee moest. Next!
Ja en wanneer was datquote:Op donderdag 1 december 2011 19:57 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik 2tb voor ¤55,- bij azerty gekocht
Geschikt voor ouders met kleine kinderen of vrouwen met ontrouwe mannenquote:
2/3 maanden geledenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja en wanneer was datDie dingen kosten goud geld tegenwoordig door alle rampen
Kan die ook zelf op de alarmknop drukken?quote:
Niet voor mannen met ontrouwe vrouwen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geschikt voor ouders met kleine kinderen of vrouwen met ontrouwe mannen
*wijst*quote:Op donderdag 1 december 2011 20:00 schreef R4m0n_46 het volgende:
Wie neemt er een track and trace systeempje?
Nopequote:Op donderdag 1 december 2011 20:00 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Niet voor mannen met ontrouwe vrouwen?
25quote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef RanTheMan het volgende:
gaat best hard die track en trace, nog maar 68%
Het is altijd de schuld van de manquote:
Lijkt mij niet nodig. Je ziet zelf toch wel als ie er niet meer staat.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan die ook zelf op de alarmknop drukken?
Hoe ga je dat ding onopgemerkt meekrijgen bij je man dan ? Rectaal ?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geschikt voor ouders met kleine kinderen of vrouwen met ontrouwe mannen
Vrouwenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Het is altijd de schuld van de man
Verstoppen in de hutspotquote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoe ga je dat ding onopgemerkt meekrijgen bij je man dan ? Rectaal ?
Zeggen dat het onderdeel is van een draadloze vibratorei dingquote:Op donderdag 1 december 2011 20:02 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Hoe ga je dat ding onopgemerkt meekrijgen bij je man dan ? Rectaal ?
mwah waarom nietquote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef BramPowert het volgende:
Heeft er iemand zin om te zuigen?
Wel goedkoper dan iBoodquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:IBood is niet aansprakelijk voor gescheurde trommelvliezen of gebroken glaswerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |