Daar zijn er meer van maar je kunt natuurlijk ook gewoon het lijstje op iBood forum doorscrollen. Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
? Ik had geen tijd om hier de hele tijd te zitten.
wat een heldquote:Op donderdag 1 december 2011 19:14 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ja hij had er nog wat over verteld op Slam Fm![]()
http://soundcloud.com/rickspamdump/sjoerd
Niet zo huilenquote:Op donderdag 1 december 2011 19:13 schreef Piger het volgende:
[..]
Moeten we een faq voor je opstellen? met al je vragen..
Die wel 34 euro goedkoper is dan in de winkelquote:
Oh..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij issie prima voor iedereen die geen audiofiel is
Dan maak je nog een account aan?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Waffle het volgende:
Mijn ibood liep vast toen ik hem wilde bestellen. Nu moet ik 5 minuten wachtenStraks is hij weg!
Hij gaat niet zo heel hardquote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Waffle het volgende:
Mijn ibood liep vast toen ik hem wilde bestellen. Nu moet ik 5 minuten wachtenStraks is hij weg!
Ik bestel hem wel voor je..quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Waffle het volgende:
via telefoon inloggen?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:18 schreef Waffle het volgende:
Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef Tweek het volgende:
Onkyo is een top merk qua receivers en heeft een hele goede prijs/kwaliteit verhouding. Heb er zelf al een tijdje eentje staan en paar jaar geleden werden ze vaak nog uit geroepen als beste koop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |