SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allDisclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
Dat zijn de betere, ook al box zag ik!!! heeft iemand de box gekoch?quote:
Wat heb je er aan, 1 keer 27" is genoegquote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 keer 22 en 1 keer 27 inch hier
lol waarom zoveel? Ik heb eentje van 22 en da's wel genoeg ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad, 2 keer 22 en 1 keer 27 inch hier
2 keer 30 op werk, 1 keer 10 inch thuisquote:Op donderdag 1 december 2011 18:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat heb je er aan, 1 keer 27" is genoeg
Ik klikte op "Ik neem er een" en toen bleef het hangen, je moet wel enorm geluk hebben volgens mij ..quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef mergbot het volgende:
[..]
Dat zijn de betere, ook al box zag ik!!! heeft iemand de box gekoch?
Ik heb een boxquote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef mergbot het volgende:
[..]
Dat zijn de betere, ook al box zag ik!!! heeft iemand de box gekoch?
ik ookquote:
Hier ookquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
lol waarom zoveel? Ik heb eentje van 22 en da's wel genoeg ook.
Dat denk ik ook telkens, schiet dat balkje weer vol .. of iets verschijnt, verdwijnt en staat er dan ineens weer op ...quote:
Och. Misschien irritant als je de hele dag zit te kijken maar niet iedereen heeft daar tijd voor.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef donald_dick het volgende:
Jammer dat ze steeds dingen herhalen
Nee bedankt, heb al een tabletquote:
was het wat?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:35 schreef Lyza666 het volgende:
Ghehe die tablet zat in mn box de vorige keer.
Mwah. Ik gebruik 'm voornamelijk als e-reader en wat spelletjes. Nogal klein en langzaam ding.quote:
ja man een tablet rugtas bril rugtas tv &monitor owja ook nog een tabletquote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef rickyszz het volgende:
hoi ben ik weer, heb ik nog iets gemist?;p
ipod blackberry je weet zellef manquote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef rickyszz het volgende:
galaxy tab 10.1 voor 250 euroquote:Op donderdag 1 december 2011 18:37 schreef rickyszz het volgende:
Ik heb het geprobeerd (ook voor mezelf uiteraard), maar ik was net te laatquote:Op donderdag 1 december 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Is er net een box geweest?![]()
Wie heeft hem voor me gekocht?Ik had het jullie gevraagd he.
Lief dat je het wilde proberen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd (ook voor mezelf uiteraard), maar ik was net te laat
Nou, check die prijs ..quote:Op donderdag 1 december 2011 18:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Bazenhorloge.
Heb er al een, dus onnodig.
Faal.quote:Deze horloge van Guess is de perfecte accessoire voor de stijlvolle, modebewuste man.
Heb alleen Kolonisten met 3 andere B-spellen voorbij zien komen..quote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef nexusje het volgende:
Trouwens iemand, komen er ook bordspellen langs deze hunt? Of weet niemand dat..
Je krijgt wel wat voor die 200 euro:quote:
Flink horloge.. Moet je toch ook wel een grote arm voor hebben..quote:Kast grootte: 46cm
Was me nog niet eens opgevallenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Je krijgt wel wat voor die 200 euro
[..]
Flink horloge.. Moet je toch ook wel een grote arm voor hebben..
Ha ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef Adames het volgende:
Ik ga in ieder geval naar de mooie stad Heerlen om Kees Torn te zien. Veel plezier nog allemaal
oh das niksquote:Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Heb alleen Kolonisten met 3 andere B-spellen voorbij zien komen..
Ik draag ook zo'n groot horloge incl. diamanten e.d. eromheen. Hoe vaak ik ondertussen al niet de opmerking heb gekregen dat ie erg groot is en dat ik een patser en macho benquote:Op donderdag 1 december 2011 18:44 schreef qltel het volgende:
[..]
Je krijgt wel wat voor die 200 euro
[..]
Flink horloge.. Moet je toch ook wel een grote arm voor hebben..
Meer, hij zit hier op 87.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:45 schreef RobertNL het volgende:
Lijkt wel of ze er 50 hebben, percentage gaat per 2 onderuit
ja wie niet, het blijft guess collection, heeft een aardige straatwaarde. Voor 100 kocht ik ook wel een 47inch tvquote:Op donderdag 1 december 2011 18:46 schreef Gemaskerde het volgende:
Ik zou hem voor 45 euro wel gekocht hebben.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:46 schreef nexusje het volgende:
[..]
ja wie niet, het blijft guess collection, heeft een aardige straatwaarde. Voor 100 kocht ik ook wel een 47inch tv
Het is roze (roze/goud)quote:Op donderdag 1 december 2011 18:46 schreef Karina het volgende:
Het lijkt net roze, voor een herenhorloge?
Gewoon een vent met een horloge van diamant !quote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef Iemand91 het volgende:
Ik krijg een (niet zo positief) beeld van Gemaskerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |