* BBQ-kip Lindy een kras-mesje overhandigtquote:
Yay!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zal het filmpje eens van mijn camera af halen en op de computer gooien en uploaden
Ik had vanochtend wel opgenomen
(alleen oogmake-up hoor, ik ging toch alleen maar schilderen, ik had geen zin mijn hele bakkes te doen)
JA!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef princess-a het volgende:
Kan ik zomaar zonder met mijn ogen te knipperen even voor 160 euro lingerie bestellen?
ZEG JA ZEG JA ZEG JA!!
Oh en die taart ziet er heerlijk uit Troel!
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef princess-a het volgende:
Kan ik zomaar zonder met mijn ogen te knipperen even voor 160 euro lingerie bestellen?
ZEG JA ZEG JA ZEG JA!!
Dat is dan al de tweede keer vandaag....quote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
* BBQ-kip Lindy een kras-mesje overhandigt
Ja, mits pics!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef princess-a het volgende:
ZEG JA ZEG JA ZEG JA!!
Natuurlijk, schikt deze u?quote:
Bestaat daar geen app voor dan?quote:
To muchtwitter:loveyaaboo twitterde op donderdag 01-12-2011 om 21:17:22Ok masha vn beautygloss krygt mails van mense die zgge dt ze FAKE is ! #thatstreu u hate her
reageer retweet
Arme Spees!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bestaat daar geen app voor dan?
GNA GNA GNA![]()
Ohaiquote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef Troel het volgende:
ja hoi? Wat is dit voor een slowchat dan?
Ftfyquote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Klau, MaschaMasja, je krijgt het nog druk
als je nou Masja schrijft, heeft ze het niet door, op de correcte schrijfwijze checkt ze steeds het hele internet, 24/7, daarom is het ook zo een zwaren baan endezoquote:Op donderdag 1 december 2011 21:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Klau, Mascha, je krijgt het nog druk
Hoe blut we ook zijn, nieuwe lingerie mag ik áltijd, mits ik het maar showquote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef princess-a het volgende:
ZEG JA ZEG JA ZEG JA!!
Heb je nog een grotere?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Natuurlijk, schikt deze u?
[ afbeelding ]
Ik dacht even dat het aan je printer lagquote:Op donderdag 1 december 2011 21:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel mijn reet niet meer, klotesprinter.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:29 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het aan je printer lag![]()
Zum bedde! (ikke dan..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |