Ik las Bleibleiquote:Op donderdag 1 december 2011 20:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kippeke, dank je wel, wat liefStef snapt de naam niet echt, die noemt hem gewoon 'biebie' net als de baby's op de opvang
andere kindjes noemt hij bij naam, maar alles dat nog een beetje in een wipstoel ligt te kwijlen heet Biebie. Ach ja
Die doet dat denk ik ook wel als hij een paar flessen bier in zijn mik heeft, kwijlend in een wipstoel liggenquote:
I haz a very madquote:Op donderdag 1 december 2011 21:12 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik denk dat de aaipet er is, het is zo stil vanuit de Spees-space
eigenlijk over nagels en nagellak, maar goed, we houden ook erg van omnomnom-taartjesquote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef Troel het volgende:
ja hoi? Wat is dit voor een slowchat dan?
Qft!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
eigenlijk over nagels en nagellak, maar goed, we houden ook erg van omnomnom-taartjes
(oftewel, het gaat hier nergens over.... stelletje gore oversexte Fokwijven bij elkaar, die van vreten en bier houden)
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:15 schreef BGTes het volgende:
klaudia woning @DollishCake is now following you
SHE KNOWS O.O
DIE HAD IK VANMIDDAG OOK IN MIJN MAIL!!!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:15 schreef BGTes het volgende:
klaudia woning @DollishCake is now following you
SHE KNOWS O.O
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:15 schreef BGTes het volgende:
klaudia woning @DollishCake is now trying to kill you in your sleep
SHE KNOWS O.O
Die taarten zien er goed uit Troelquote:Op donderdag 1 december 2011 21:14 schreef Troel het volgende:
Ow, maar dan hoor ik hier echt niet thuis helaas. Ik kan nagellak nog geen twee seconden netjes houden.
Maar als er iemand mijn nagels goed wil lakken zodat het een keer mooi blijft, wil ik in ruil daarvoor wel een taartje bakken hoorZe zien er nog niet perfect uit, maar ze smaken wel goed
GA JIJ ZONDER FOUNDATION, CONCEALER, SHAPER, BRONZER, BLUSH EN POEDER DE DEUR UIT DAN????????quote:Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zal het filmpje eens van mijn camera af halen en op de computer gooien en uploaden
Ik had vanochtend wel opgenomen
(alleen oogmake-up hoor, ik ging toch alleen maar schilderen, ik had geen zin mijn hele bakkes te doen)
Jaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
GA JIJ ZONDER FOUNDATION, CONCEALER, SHAPER, BRONZER, BLUSH EN POEDER DE DEUR UIT DAN????????
OMFG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FOR SHAME!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
GA JIJ ZONDER FOUNDATION, CONCEALER, SHAPER, BRONZER, BLUSH EN POEDER DE DEUR UIT DAN????????
OMFG!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan ze lang zoeken bij mijquote:Op donderdag 1 december 2011 21:20 schreef BGTes het volgende:
Misschien leest ze wel hier en zoekt ze ons allemaal op op twitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |