Ja, blijven kijken. Even door die eerste paar afleveringen heen komenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
Dus ik Steins;Gate kijken, en ik vind het tot zo ver niet echt boeiend ofzo. Die diepgang die het zou moeten hebben ben ik nog niet tegen gekomen.
Iemand anders een suggestie?
Is een oude. De normale mag nu wel weer terug.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik nu pas dat we een nieuwe banner hebben.![]()
Ja doorkijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
Dus ik Steins;Gate kijken, en ik vind het tot zo ver niet echt boeiend ofzo. Die diepgang die het zou moeten hebben ben ik nog niet tegen gekomen.
Was Killer Bee vs Kisame na of voor Danzo vs Sasuke?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
Narutoanen van dit topic deel uw wijsheid met mij. Zijn er na Danzou v. Sasuke nog leuke gevechten geanimeerd?
Killer Bee v. Kisame was voor Danzo v. Sasuke (of hij was er na, maar ik heb'm igg al gezien)...quote:Op donderdag 1 december 2011 17:28 schreef Key. het volgende:
[..]
Was Killer Bee vs Kisame na of voor Danzo vs Sasuke?
Anders moet je even wachten tot na de fillers, want volgens mij zijn er verder geen gevechten geweest
Diepgang komt nog, de echte spanning zit eraan te komen. En dan kan je de afleveringen niet snel genoeg binnenhalen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
Dan moet je wachten tot de nieuwe Great Ninja War, genoeg gevechten daarquote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Killer Bee v. Kisame was voor Danzo v. Sasuke (of hij was er na, maar ik heb'm igg al gezien)...
Naar aanleiding van enkele reacties hier is even gekeken wat Steins;Gate is. Schijnt inderdaad erg goed te zijn. Staat dus op mijn lijstjequote:Op donderdag 1 december 2011 17:24 schreef Chavez_ het volgende:
Op je lijstje van "Kijk ik op dit moment"? Want daar hoort hij toch echtquote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Sephael het volgende:
[..]
Naar aanleiding van enkele reacties hier is even gekeken wat Steins;Gate is. Schijnt inderdaad erg goed te zijn. Staat dus op mijn lijstje
Zit er ook over te denken om gewoon te kappen met Bleach en de manga te gaan lezen. Bij Naruto twijfel ik iets meer, maar als de fillers nog veel langer duren, doe ik hetzelfde daarquote:Op donderdag 1 december 2011 17:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
De Naruto Anime is alleen leuk op het moment dat het geen fillers zijn, en bleach is te langdradig omdat er elke ep een synopsis is van een minuut of 5 voordat er daadwerkelijk 10-12 minuten te bezichtigen vallen, beide mangas lees ik overigens wel.
Op mijn lijstje van 'Ga ik kijken'. Ik ben bij met Mirai Nikki en wilde nu FMA:B gaan kijken. Eerste 2 afleveringen van gezien en tot nu toe valt hij zwaar tegen in vergelijking met FMA. 2 afleveringen is natuurlijk wel een beetje vroeg om te oordelen, dus ik kijk eerst die nog even verder.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:43 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Op je lijstje van "Kijk ik op dit moment"? Want daar hoort hij toch echt
Ong tegerlijkertijd(in de manga is het tenminste op het zelfde moment dat Sakura Naruto probeert 'over te halen' om Sasuke te vergeten.)quote:Op donderdag 1 december 2011 17:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Killer Bee v. Kisame was voor Danzo v. Sasuke (of hij was er na, maar ik heb'm igg al gezien)...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 01-12-2011 18:06:39 ]
Geef maar.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is een oude. De normale mag nu wel weer terug.
De eerste paar afleveringen van FMA:B zijn geloof ik een super gecondenseerde versie van de eerste X aantal van FMA. Daarna schijnt hij veeeel beter te worden dan FMA. Maar dat heb ik niet uit eigen ervaring, heb zelf alleen FMA:B gezien.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:56 schreef Sephael het volgende:
[..]
Op mijn lijstje van 'Ga ik kijken'. Ik ben bij met Mirai Nikki en wilde nu FMA:B gaan kijken. Eerste 2 afleveringen van gezien en tot nu toe valt hij zwaar tegen in vergelijking met FMA. 2 afleveringen is natuurlijk wel een beetje vroeg om te oordelen, dus ik kijk eerst die nog even verder.
Ik vond het eerste zooitje aflevereringen van One Piece wel tof, maar na Arlong ben ik wat de anime betreft afgehaakt, weet niet waardoor, maar het werd een beetje meh.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Yi-Long het volgende:
Bij Naruto ben ik qua anime al bij het begin van Shippuuden afgehaakt, en volg nu uitsluitend de geweldige manga... (alle 52 delen staan hier netjes boven mijn bureau).
One Piece lijkt me wel een leuke serie om in zijn geheel te volgen, maar het is een beetje jammer dat de oude afleveringen niet echt in goede kwaliteit zijn te downloaden...
Heb de eerste 12 afleveringen ofzo gezien en ik vind het wel leuk, maar op een gegeven moment haak je weer af omdat je toch andere, kortere series gaat kijken.
Het wordt alleen maar leuker !quote:Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond het eerste zooitje aflevereringen van One Piece wel tof, maar na Arlong ben ik wat de anime betreft afgehaakt, weet niet waardoor, maar het werd een beetje meh.
Die van Goku is over 9000quote:Op donderdag 1 december 2011 19:56 schreef redboyke het volgende:
naar aanleiding van de TT wil ik wel eens weten wat de powerlvls van naruto, luffy en ichigo zijn en kom niet af met "it's over 9000" want dat is oud
Ik heb ze allebei gezien en het begin van FMA:B vond ik ook tamelijk saai, been there done that-idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:56 schreef Sephael het volgende:
[..]
Op mijn lijstje van 'Ga ik kijken'. Ik ben bij met Mirai Nikki en wilde nu FMA:B gaan kijken. Eerste 2 afleveringen van gezien en tot nu toe valt hij zwaar tegen in vergelijking met FMA. 2 afleveringen is natuurlijk wel een beetje vroeg om te oordelen, dus ik kijk eerst die nog even verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FMA:B de manga volgt, waar FMA een original ending had.
Maar het is het allemaal waard, het verhaal is![]()
Je had me aan 't twijfelen, maar sorry, toch echt Gokuquote:Op donderdag 1 december 2011 20:07 schreef redboyke het volgende:
[..]
dat was gohan toen die opgesloten zat in de pod
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:07 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei gezien en het begin van FMA:B vond ik ook tamelijk saai, been there done that-idee.
Maar ik dacht dat naik heb beide gezien en vond de eerste beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FMA:B de manga volgt, waar FMA een original ending had.
Maar het is het allemaal waard, het verhaal is
wat zei die dan toen powerlvl van gohan van 1 naar hoger ging?volgens mij zei die dat ook maar ben het vergetenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je had me aan 't twijfelen, maar sorry, toch echt Goku
http://knowyourmeme.com/photos/16140
Dat was Raditz, toen Goku en Piccolo werden ingemaaktquote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
wat zei die dan toen powerlvl van gohan van 1 naar hoger ging?volgens mij zei die dat ook maar ben het vergeten
mschol is dragonball vergeten op te zetten op harddisk dus kan het niet zien.
verschilt DBZ veel met DBZ kai?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
ja blijkbaar was ik verkeerd en zei die dat nietquote:Op donderdag 1 december 2011 20:18 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat was Raditz, toen Goku en Piccolo werden ingemaakt
ik denk dat naruto zou winnen van luffy maar verliezen tegen ichigoquote:Op donderdag 1 december 2011 20:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wie zou er winnen als Naruto, Luffy en Ichigo zouden vechten?
Dat geeft niet, in die series geven ze elkaar ruimschoots de tijd daarvoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja blijkbaar was ik verkeerd en zei die dat niet
[..]
ik denk dat naruto zou winnen van luffy maar verliezen tegen ichigo
naruto doet er veel te lang over om op te warmen terwijl ichigo gewoon bankai zegt
pijnlijk maar waar![]()
denk eigenlijk dat naruto en luffy niet zouden vechten die zouden nog samen grappen maken.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat geeft niet, in die series geven ze elkaar ruimschoots de tijd daarvoor.
one piece ruim boven aan waar die hoort, wat een bazen seriequote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
Series by series
*1, 37,996,373 One Piece
*2, *6,874,840 Naruto
*3, *5,223,712 Ao no Exorcist
*4, *4,701,596 Fairy Tail
*5, *4,665,634 Toriko
*6, *4,415,491 Gintama
*7, *4,399,938 Bakuman
*8, *4,187,258 Bleach
*9, *4,109,481 Kimi ni Todoke
10, *4,056,981 Gantz
11, *3,766,194 Shingeki no Kyojin
12, *3,157,012 SKET Dance
13, *2,922,876 Hunter x Hunter
14, *2,853,552 Nurarihyon no Mago
15, *2,607,474 Beelzebub
16, *2,597,768 Saint Young Men
17, *2,550,542 Katekyo Hitman Reborn!
18, *2,464,282 Giant Killing
19, *2,120,091 Detective Conan
20, *1,853,198 Deadman Wonderland
21, *1,848,586 Fullmetal Alchemist
22, *1,800,132 Uchuu Kyoudai
23, *1,739,105 Ahiru no Sora
24, *1,712,983 Kuroko no Basket
25, *1,711,607 Ace of Diamond
Verkoopcijfers manga 2011
Bron is MAL
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
one piece ruim boven aan waar die hoort, wat een bazen serie
Het bestaat wel sinds 1999.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
zijn toch maar 11 afleveringen van? dacht dat het compleet wasquote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Quaintrelle het volgende:
Oh ja en er is eindelijk weer een nieuwe chapter van Liar Game.![]()
God, ik was zo hartstikke blij toen ik dat zag gisteren. xD
Echt een super geweldige serie waar ik 1,5 jaar heb gewacht op een update.
Gemengde gevoelens als in: "Ik weet niet of ik het wel echt leuk vind" of als in "Wat er gebeurd geeft me gemengde gevoelens"? In ieder gevalquote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef Quaintrelle het volgende:
Ik ben wel helemaal bij met Mawaru Penguindrum waar ik gemengde gevoelens over heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ep 20 was wel iets te luvvy-duvvy vond ik, dat wel.There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Shu blijft mij nog altijd ergeren en het plot is ook niet fantastisch. Ik denk niet dat dit een serie is die ik over 'n jaar nog aan iemand aan zou raden, maar het is wel 'n vermakelijke seriequote:Op donderdag 1 december 2011 22:21 schreef Quaintrelle het volgende:
Net Ano Hana eindelijk helemaal afgekeken.. natuurlijk moest ik weer janken.![]()
Tevens episode 1 van Guilty Crown, maar ik erger me nu al aan Shu.
Denk niet echt dat het wat gaat worden, maar ja.. ik geef het het voordeel van de twijfel.
Ik ben wel helemaal bij met Mawaru Penguindrum waar ik gemengde gevoelens over heb.
Oh, ik heb het over de manga, niet de drama.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef redboyke het volgende:
[..]
zijn toch maar 11 afleveringen van? dacht dat het compleet was
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef Weakling het volgende:
[..]
Gemengde gevoelens als in: "Ik weet niet of ik het wel echt leuk vind" of als in "Wat er gebeurd geeft me gemengde gevoelens"? In ieder gevalIk weet inderdaad niet echt of ik het wat vind. Het is nogal chaotisch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ep 20 was wel iets te luvvy-duvvy vond ik, dat wel.
Ja, ik zit nu episode 2 te kijken, maar ik kan mijn aandacht er echt niet bijhouden.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:36 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Shu blijft mij nog altijd ergeren en het plot is ook niet fantastisch. Ik denk niet dat dit een serie is die ik over 'n jaar nog aan iemand aan zou raden, maar het is wel 'n vermakelijke serie
Oh, en Ano Hana![]()
![]()
WTF?quote:Sato Yo is a high school boy who likes SEGA games. One day, he enters a grocery store to buy some food for dinner. When he tries to take a bento box, he loses consciousness. He comes around to find all the bento sold out. He notices there is a war game going on at grocery stores and players called "Wolves" compete for the half-priced bento. Yarizui Sen, the leader of the Half-Pricer Club, forces Yo to join the club and he enters the bento war.
Ben-to is best geinigquote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zit te zoeken naar meer 'game-type' anime en kom dit tegen
Ben-To
[..]
WTF?
mmmmmmmmmehhh dat kan de moeite niet waard zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 23:07 schreef mschol het volgende:
[..]
Ben-to is best geinig
studenten die mekaar afmatten om maar een 1persoons maaltijd voor de halve prijs te krijgen
et wordt volgens mij een korte serie, die zijn altijd wel de moeite waard voor tussendoorquote:Op donderdag 1 december 2011 23:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mmmmmmmmmehhh dat kan de moeite niet waard zijn
Nu eens starten met mirai Niki
Hahaha, als er n serie is waarbij je verstand op nul moet zetten dan is het ben-toquote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben-To
[..]
WTF?
Ik zou 'm toch kijken hoor! Hij is best leuk en de seiyuu van de main character speelde eenzelfde character in Baka to Test to Shoukanjuu, net zo'n onzinnige maar grappige animequote:Op donderdag 1 december 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ben-To
[..]
WTF?
Ik moet wel wat dingen door de vingers zien bij Mirai Nikki hoor! Dus af en toe wel een beetje mindless. En toch blijf ik kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nou goed een optie extra voor mindless serie
Mirai Nikki lijkt minder mindless... Lijkt er op dat het f heel vet gaat worden of heel onbegrijpelijk en daardoor meh...
Wat ik her en der lees is dat er veel fouten, plotgaten inzitten. Maar wel overall een hoge beoordeling.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Sephael het volgende:
[..]
Ik moet wel wat dingen door de vingers zien bij Mirai Nikki hoor! Dus af en toe wel een beetje mindless. En toch blijf ik kijken
Oh alsjeblieft zeg, daar ga ik zo erg niet aan beginnenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:50 schreef Bakakame het volgende:
Vond deze trouwens laatst, misschien is hij leuk voor degenen die tussendoor een beetje kana willen leren
https://chrome.google.com(...)hfjleapinggmnjhinign
Ja inderdaad, veel gaten. Maar op de een of andere manier trekt het me wel een beetje.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat ik her en der lees is dat er veel fouten, plotgaten inzitten. Maar wel overall een hoge beoordeling.
Moet zelf zeggen dat er niet storend grote plotgaten in het verhaal zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat ik her en der lees is dat er veel fouten, plotgaten inzitten. Maar wel overall een hoge beoordeling.
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef Weakling het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ep 20 was wel iets te luvvy-duvvy vond ik, dat wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vond 20 niet zo leuk, omdat ik voor Ringo x Shouma en Kanba x Bezeten Himari (ze heet de prinses van het kristal dacht ik) en Rock over Japan niet afgespeeld werd. Rock over JapanScamp, The Cart Driver, schreef dat het meer van hetzelfde was. Als in weer een mislukte Shakugan no Shana kloon, met een zoutloze protagonist.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef mschol het volgende:
iemand die hier C3 Cube x Cursed x Curious kijkt?Populariteit =/= kwaliteit.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:34 schreef DJ_ het volgende:
[..]
one piece ruim boven aan waar die hoort, wat een bazen serieAls Mirai Nikki onbegrijpelijk wordt zal dat niet komen door een gecompliceerd plot.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mirai Nikki lijkt minder mindless... Lijkt er op dat het f heel vet gaat worden of heel onbegrijpelijk en daardoor meh...Bedoel je de manga, de OVA-serie of de normale serie?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En weet iemand of kiss x sis het origineel ooit eens afgemaakt gaat worden“An interesting thing is a good thing.”
Door wat danquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Als Mirai Nikki onbegrijpelijk wordt zal dat niet komen door een gecompliceerd plot.
De OVA, gestart in 2008 en nooit afgemaakt Pquote:Bedoel je de manga, de OVA-serie of de normale serie?
wat zegt soundhound of shazam?quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:08 schreef mschol het volgende:
vraagje, zit Nogizaka Haruka no Himitsu te kijken
net langs ep11 en daar zit een stuk (klassieke) muziek in die me verdomde bekend voorkomt.. maar ik weet niet welke...
wie helpt?
het is vast van een of andere hele bekende componist, maar wiki, anidb, ann en mal geven geen credit, music is volgens hen door japanner gedaan.. (overigens best slecht, want het origineel is dat zeker niet...)
<snip>quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is een Yukki een faalhaas en censuur stom.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan heb je al heel wat afleveringen niet leuk gevonden denk ik, want waar in het begin RoJ nog elke aflevering voor kwam, is het een heel tijdje niet geweest en nu sinds kort weer sporadisch.quote:Ik vond 20 niet zo leuk, omdat ik voor Ringo x Shouma en Kanba x Bezeten Himari (ze heet de prinses van het kristal dacht ik) en Rock over Japan niet afgespeeld werd. Rock over Japan
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:43 schreef Xaryna het volgende:
Mirai Nikki 8 gezien, betere ep dan de vorige
Maar terugkijkend met een kritisch oog heb ik wel en minpuntje:Was dat niet omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*eens isquote:Tevens is een Yukki een faalhaas en censuur stom.
[ Bericht 34% gewijzigd door Weakling op 02-12-2011 13:34:19 ]There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:43 schreef Xaryna het volgende:
Mirai Nikki 8 gezien, betere ep dan de vorige
Maar terugkijkend met een kritisch oog heb ik wel en minpuntje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is een Yukki een faalhaas en censuur stom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Eens in de zoveel tijd wordt er weer een aflevering meegeleverd met een volume van de manga. Maar de OVA's gaan kennelijk te snel want ze gaan nu ook andere meisjes gebruiken dan de twee stiefzus jes vanquote:[..]
De OVA, gestart in 2008 en nooit afgemaakt P“An interesting thing is a good thing.”![]()
als ik klassieke muziek hoor moet ik altijd aan mickey mouse denken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 02:33 schreef mschol het volgende:
[..]
<snip>
gevonden(niet via die programmatjes, maar googlen
)
http://en.wikipedia.org/w(...)8Dvo%C5%99%C3%A1k%29
![]()
vanaf 2:10
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 15:30:14 ]![]()
Geen klassieke muziek, maar ik had vandaag de hele dag dat ik eeuwenoude beerputten stond leeg te scheppen deze in m'n hoofd. Heeeeeel hardnekkigquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:13 schreef redboyke het volgende:
[..]
als ik klassieke muziek hoor moet ik altijd aan mickey mouse denken.
vanaf 2:10
Saa, EINZ, ZUWEI, DUREI!!ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Over Mirai Nikki:
De onderliggende boodschap van aflevering acht aan de sukkels die zich inleven in Yukiteru is overduidelijk: 'als een mooi assertief meisje een zielig iemand zoals jij aanspreekt moet ze daar in de regel een onderliggende reden voor hebben'Hersenfalen? Mirai Nikki gaat over gestoorde gekken de elkaar dood proberen te maken, hoe je het ook bekijkt, dat is moeilijk nt te snappenquote:“An interesting thing is a good thing.”![]()
Dat is idd makkelijk te begrijpen. Ik mis alleen wat zaken aan de opzet, die denk ik ook niet meer duidelijk gemaakt zullen worden:quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:35 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mirai Nikki gaat over gestoorde gekken de elkaar dood proberen te maken, hoe je het ook bekijkt, dat is moeilijk nt te snappen
- Waarom zijn juist deze personen gekozen? Random vind ik zo ... ehm ... random.
- Waarom zou je mee willen doen? Is die God worden zo tof soms? Lijkt mij nogal meh.
- Wat houd je tegen om niet mee te doen en je diary af te geven (geef mijn nikki maar aan fikkie)?
Ach misschien moet ik ook helemaal niet over dit soort dingen nadenken ...There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
dat maakt toch niet uit? of moet er altijd een reden zijn om gekozen te worden?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dat is idd makkelijk te begrijpen. Ik mis alleen wat zaken aan de opzet, die denk ik ook niet meer duidelijk gemaakt zullen worden:
- Waarom zijn juist deze personen gekozen? Random vind ik zo ... ehm ... random.het is niet willen, kwestie van moeten mee doen, je wordt gedwongen...quote:- Waarom zou je mee willen doen? Is die God worden zo tof soms? Lijkt mij nogal meh.je geeft graag de verantwoordelijkheid van jouw leven aan iemand anders?quote:- Wat houd je tegen om niet mee te doen en je diary af te geven (geef mijn nikki maar aan fikkie)?misschien wel handigquote:Ach misschien moet ik ook helemaal niet over dit soort dingen nadenken ...![]()
![]()
Ze zijn gekozen omdat ze allemaal al een dagboek bijhielden, zelfs voordat ze gekozen waren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Dat is idd makkelijk te begrijpen. Ik mis alleen wat zaken aan de opzet, die denk ik ook niet meer duidelijk gemaakt zullen worden:
- Waarom zijn juist deze personen gekozen? Random vind ik zo ... ehm ... random.
- Waarom zou je mee willen doen? Is die God worden zo tof soms? Lijkt mij nogal meh.
- Wat houd je tegen om niet mee te doen en je diary af te geven (geef mijn nikki maar aan fikkie)?
Ach misschien moet ik ook helemaal niet over dit soort dingen nadenken ...
Niet iedereen wil God worden. God worden is aantrekkelijk, maar Yukki, de detective (tot nu toe) en Yuno willen geen God worden."We start to climb up... the long... long uphill climb"
- Tomoya![]()
ik wil niet God zijn ik wil een Reaper worden lijkt me veel leuker
your soul belongs to me *poof* dood
wat een droomjob
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2011 19:45:19 ]![]()
Ook liet hij ergens doorschemeren dat alle gekozen mensen 'iets' hebben dat ze interessanter maakt dan gewone mensen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef Key. het volgende:
[..]
Ze zijn gekozen omdat ze allemaal al een dagboek bijhielden, zelfs voordat ze gekozen waren.
Niet iedereen wil God worden. God worden is aantrekkelijk, maar Yukki, de detective (tot nu toe) en Yuno willen geen God worden.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Aanrader: Time of Eve
BD versie van de film is net in de trackers gekomen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Deze personen zijn waarschijnlijk gekozen omdat ze allemaal n of andere vorm van dagboek bijhielden. Dat is ook de reden dat iedereen een ander soort dagboek heeft.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:03 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ach misschien moet ik ook helemaal niet over dit soort dingen nadenken ...
Waarom zou je mee willen doen? God van Tijd en Ruimte zijn lijkt me nogal wat voordelen hebben. Hoewel ik vermoed dat er nog een addertje onder het gras zit ergens. Maar ik moet toegeven, er is weinig aandacht besteed aan het waarom van dit alles. Bovendien niet erg veel keus lijkt me. Zodra een andere deelnemer er achter komt dat jij een concurrent bent en hij/zij heeft het niet zo op je, zoals Yuno wel op Yuki heeft, dan ga je er aan.
Wat houd je tegen om niet mee te doen. Je hoeft denk ik niet actief achter anderen aan te gaan. Maar verwacht wel dat zij achter jou aan gaan, zoals ik hierboven al zei. Ook al geef je je dagboek aan iemand anders of gebruik je die niet, jij staat daar in die ring met de 11 anderen.Yep, ze zijn allemaal nogal mentalquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ook liet hij ergens doorschemeren dat alle gekozen mensen 'iets' hebben dat ze interessanter maakt dan gewone mensen.
Had m al zien staan en ook al een tijdje op m'n to-watch. Misschien is het nu wel tijd voor Time of Evequote:Op vrijdag 2 december 2011 20:14 schreef wdn het volgende:
Aanrader: Time of Eve
BD versie van de film is net in de trackers gekomen.
EDIT: is de film een samenvatting van de serie? of een aanvulling?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp![]()
Ik vraag me dan af waarom ze voor Yuki gekozen hebben. Hij lijkt me de meest normale.quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:34 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Deze personen zijn waarschijnlijk gekozen omdat ze allemaal n of andere vorm van dagboek bijhielden. Dat is ook de reden dat iedereen een ander soort dagboek heeft.
Waarom zou je mee willen doen? God van Tijd en Ruimte zijn lijkt me nogal wat voordelen hebben. Hoewel ik vermoed dat er nog een addertje onder het gras zit ergens. Maar ik moet toegeven, er is weinig aandacht besteed aan het waarom van dit alles. Bovendien niet erg veel keus lijkt me. Zodra een andere deelnemer er achter komt dat jij een concurrent bent en hij/zij heeft het niet zo op je, zoals Yuno wel op Yuki heeft, dan ga je er aan.
Wat houd je tegen om niet mee te doen. Je hoeft denk ik niet actief achter anderen aan te gaan. Maar verwacht wel dat zij achter jou aan gaan, zoals ik hierboven al zei. Ook al geef je je dagboek aan iemand anders of gebruik je die niet, jij staat daar in die ring met de 11 anderen.
[..]
Yep, ze zijn allemaal nogal mentalChocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P![]()
Je bedoelt Yuki de sociaal contactgestoorde? Mr. ik-schrijf-alles-om-mij-heen-op-in-een-dagboek-zonder-zelf-te-leven? Yuki die zelf geen vrienden heeft en de God van Tijd en Ruimte op zijn blote knien mag bedanken dat hij Yuno heeft ontmoet dankzij dit spel? Yuki die bij gebrek aan vrienden wanideen heeft over een God van Tijd en Ruimte (goed, die blijkt dan wel echt te zijn maar toch).quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:42 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af waarom ze voor Yuki gekozen hebben. Hij lijkt me de meest normale.
Die Yuki?ANIMEES.
- Scamp![]()
dat wordt je iniedergeval nu zo voorgeschoteld, er zou natuurlijk 1 of andere plottwist kunnen komenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:39 schreef Key. het volgende:
[..]
Ze zijn gekozen omdat ze allemaal al een dagboek bijhielden, zelfs voordat ze gekozen waren.
Niet iedereen wil God worden. God worden is aantrekkelijk, maar Yukki, de detective (tot nu toe) en Yuno willen geen God worden.![]()
![]()
Daar reken ik nog wel op!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:17 schreef mschol het volgende:
dat wordt je iniedergeval nu zo voorgeschoteld, er zou natuurlijk 1 of andere plottwist kunnen komenThere he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
hey dat ben ik in het echte leven!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je bedoelt Yuki de sociaal contactgestoorde? Mr. ik-schrijf-alles-om-mij-heen-op-in-een-dagboek-zonder-zelf-te-leven? Yuki die zelf geen vrienden heeft en de God van Tijd en Ruimte op zijn blote knien mag bedanken dat hij Yuno heeft ontmoet dankzij dit spel? Yuki die bij gebrek aan vrienden wanideen heeft over een God van Tijd en Ruimte (goed, die blijkt dan wel echt te zijn maar toch).
Die Yuki?da's een van de redenen dat ik mirai nikki goed vind de eerste 5min van de eerste episode dacht ik echt van hey een anime over mijn leven
![]()
Ja die, dat soort mensen zijn overal, niks bijzonders aan. Kijk maar op fok.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Je bedoelt Yuki de sociaal contactgestoorde? Mr. ik-schrijf-alles-om-mij-heen-op-in-een-dagboek-zonder-zelf-te-leven? Yuki die zelf geen vrienden heeft en de God van Tijd en Ruimte op zijn blote knien mag bedanken dat hij Yuno heeft ontmoet dankzij dit spel? Yuki die bij gebrek aan vrienden wanideen heeft over een God van Tijd en Ruimte (goed, die blijkt dan wel echt te zijn maar toch).
Die Yuki?
Chocoladetaartjes.
ik heb me erg vermaakt met die filmquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:17 schreef mschol het volgende:
van het weekend maar even summerwars opnieuw checken
Trouwens, vind iemand de nieuwe last exile leuk? ik vond de vorige serie zo top maar deze nieuwe kan mij gewoon niet te pakken....Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Ja je mag een god bedanken die er voor zorgt dat je een psychopaat die dr eigen ouders vermoord, zonder probleem 500 man neer maaid en iedereen die aardig doet tegen jou in stukjes wilt hakken zodat jij helemaal voor haar bent mag ontmoeten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:11 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Die Yuki?
Ik ga nog liever met een yuki dan een yuno
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
same here, daarom opnieuw checkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik heb me erg vermaakt met die film![]()
![]()
vooral leuk dat ze zo veel verschillende personages toch echt een persoonlijkheid hebben weten te geven!quote:Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]Amen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
true, eerst nog even nogizaka haruka no himitsu -Purezza afkijken..quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
vooral leuk dat ze zo veel verschillende personages toch echt een persoonlijkheid hebben weten te geven!
best wel weer een leuke serie met een veel belovend eerste seizoen, maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: