Ik zou t risico niet nemen, ze kunnen best moeilijk gaan doen dat je m daar heen zou moeten sturen bij een defect ofzo..quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Northside het volgende:
Eind volgende week in Hong Kong toch even kijken, zal vooral van de prijs afhangen...
Asus heeft WW garantiequote:Op donderdag 1 december 2011 18:20 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik zou t risico niet nemen, ze kunnen best moeilijk gaan doen dat je m daar heen zou moeten sturen bij een defect ofzo..
Dat is redelijk makkelijk te flashen lijkt me. Als t geld scheelt dan zou ik t dan wel doen. Als ik de euro prijzen zo bekijk word ik er niet bepaald vrolijk van..quote:Op donderdag 1 december 2011 18:30 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Asus heeft WW garantie, nadeel kan zijn dat het standaard de Aziatische firmware heeft
Hier ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef RobertNL het volgende:
* RobertNL bereid zijn TF1 geestelijk al voor op een enkeltje marktplaats
Wacht wellicht wel even tot de prijzen wat dalen
Ja, wat in de op staat aan prijzen is al zeker. Of er in dollars ook bundels gaan komen met dock is nog niet bekend, hoe kom je aan die info?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zal de 32gb met dock, normaal 600 dollar, in Europa ook 600 euro gaan kosten?
In de OP tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, wat in de op staat aan prijzen is al zeker. Of er in dollars ook bundels gaan komen met dock is nog niet bekend, hoe kom je aan die info?
Edit: nvm, niet goed gelezenquote:Prijzen; wat er staat is vrijwel 100% zeker.
32GB versie zonder dock: $499.99 / ___,__
64GB versie zonder dock: $599.99 / ¤599,99
32GB versie met dock: $___.__ / ¤599,99
64GB versie met dock: $___.__ / ¤___,__
Prijs voor los dock: $149.99 / ¤159,99
Wou net zeggen, hoezo weet je meer dan ikquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In de OP toch?
[..]
Edit: nvm, niet goed gelezen
Wou net zeggen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik haal gewoon de 32gb met docking.
Alhoewel 64 ook wel handig is, aangezien een .mkv al gauw een GB of 13 is
Hoop dat de Prime ook die ondersteuning biedquote:De micro-sd-kaart op basis van de nieuwe standaard werd onlangs uitgebracht en gebruikers van XDA-Developers hebben de nieuwe geheugenkaart getest op verschillende Android-telefoons en -tablets. Zo blijkt dat de 64GB-kaart werkt op de recente toestellen HTC Sensation, Samsung Galaxy S II, Galaxy S en de tablet Asus Transformer. Sandisk adverteert niet met compatbiliteit voor telefoons die over sdhc-ondersteuning beschikken.
Stond al in de op, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hier een uitgebreide review!
http://www.engadget.com/2(...)former-prime-review/
Helaas nog zonder Android 4.0
Same herequote:Op zaterdag 3 december 2011 20:16 schreef SToRM81 het volgende:
Dit wordt zo goed als zeker mijn eerste tablet
Ik zit alleen nog te twijfelen welke kleur ik het mooiste vind
Hij is al gerootquote:Op maandag 12 december 2011 23:10 schreef RobertNL het volgende:
Ok, ik weet het nu zeker, hij komt er en ik betaal gewoon weer de hoofdprijs![]()
Nu hopen dat hij makkelijk te rooten valt
De B70 en B80 versie van de 1e transformer hebben even moeten wachten op root. Heb zelf een B40, dus daar had ik geen last vanquote:Op maandag 12 december 2011 23:15 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij is al gerooten volgens mij met een simpel apk bestandje ook nog, hoorde iets van exact dezelfde app als de oude transformer.
Maar t klopt dat dat met 1 simpele apk gaat?quote:Op maandag 12 december 2011 23:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
De B70 en B80 versie van de 1e transformer hebben even moeten wachten op root. Heb zelf een B40, dus daar had ik geen last van
Maar die waren ondertussen ook al te rooten geloof ik
Zoek even een linkje voor jequote:Op maandag 12 december 2011 23:18 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Maar t klopt dat dat met 1 simpele apk gaat?
Tof, kan niet wachten op mn prime.quote:Op maandag 12 december 2011 23:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zoek even een linkje voor je
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1185104
Makkelijker kan niet
Naar mijn idee persoonlijke voorkeur, aangezien je al apps hebt zou ik voor de Ipad 2//3 gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat houdt het rooten in ?
Zit nog steeds te twijfelen tussen een Transformer Prime en een iPad 2.
Heb al een iPhone en een iMac en dus een zooi applicaties gekocht.
Wat is voor mij het voordeel om voor Android ICS te kiezen ?
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2011 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
Kan ik met zo'n transformer een muis eraan doen via de USB en die shooters doen via de muis en toetsenbord?
Ik vermoed dat mijn pc veel minder gebruikt gaat worden, dat is goed, want geen 850watt aan de hele dagquote:Op zondag 18 december 2011 12:54 schreef Manco043 het volgende:
Ik voorspel dat ik met deze alleen nog maar op de bank lig en dat de laptop steeds meer stof gaat happen.
Dat is nu al mogelijk hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:24 schreef m25 het volgende:
Wordt het eindelijk mogelijk te pokeren op deze versie (A)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |