Zo'n cover is ook wel baas:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:06 schreef Olle. het volgende:
Overigens zijn er nog mensen die een mooie sleeve voor hun asus gebruiken?
ik gebruik mijn asus soms met en soms zonder toetsenbord dus een complete leren "behuizing" hoef ik niet echt te hebben lijkt mij.
Mijn wii mote werkt met die app wiimote, ik wil dat gebruiken met mame4droid maar dat heb ik nog niet kunnen test omdat ik nog geen werkende romsets daarvoor gevonden heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
(mini-schopje)
Vandaag bij CoolBlue de TF300T besteld, de 32GB variant zonder dock (omdat ik in eerste instantie voorzie de dock niet veel te gebruiken).
Na inlezen en op youtube wat filmpjes gezien te hebben, kan ik niet meer wachten...
Iemand al geprobeerd zijn Wiimote te gebruiken met de Transformer trouwens?
Heb ik niets van gehoord. Waar heb je dat gevonden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Volgens XDA en tweakers is het mogelijk je TF Prime te ruilen voor een TF infinity....
iemand hier al succes mee gehad?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef Northside het volgende:
We zijn nu wat maandjes verder, is er inmiddels al een degelijke oplossing voor excel, powerpoint etc beschikbaar bij jullie weten?
Maar wat is dan je probleem met excel en office? Ik heb het topic even snel doorgespit maar kon het niet vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Northside het volgende:
Oke, terug naar de orde van de dag dan.
[..]
Welk programma is het beste om powerpoint presentaties mee in elkaar te draaien bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Basp1 het volgende:
Maar wat is dan je probleem met excel en office? Ik heb het topic even snel doorgespit maar kon het niet vinden.
Dat is in mijn optiek nog steeds powerpoint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Welk programma is het beste om powerpoint presentaties mee in elkaar te draaien bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |