abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2012 @ 14:02:09 #276
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_111246770
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 13:06 schreef Olle. het volgende:
Overigens zijn er nog mensen die een mooie sleeve voor hun asus gebruiken?

ik gebruik mijn asus soms met en soms zonder toetsenbord dus een complete leren "behuizing" hoef ik niet echt te hebben lijkt mij.
Zo'n cover is ook wel baas:
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 5 juni 2012 @ 19:42:56 #277
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_112489145
(mini-schopje)

Vandaag bij CoolBlue de TF300T besteld, de 32GB variant zonder dock (omdat ik in eerste instantie voorzie de dock niet veel te gebruiken).

Na inlezen en op youtube wat filmpjes gezien te hebben, kan ik niet meer wachten...

Iemand al geprobeerd zijn Wiimote te gebruiken met de Transformer trouwens?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_112489342
Asus heeft een mini relletje veroorzaakt :')

http://mashable.com/2012/06/04/asus-sexist-tweet/
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_112490339
Welke apps MOET ik hebben? Games of handige apps? :)
pi_112490961
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
(mini-schopje)

Vandaag bij CoolBlue de TF300T besteld, de 32GB variant zonder dock (omdat ik in eerste instantie voorzie de dock niet veel te gebruiken).

Na inlezen en op youtube wat filmpjes gezien te hebben, kan ik niet meer wachten...

Iemand al geprobeerd zijn Wiimote te gebruiken met de Transformer trouwens?
Mijn wii mote werkt met die app wiimote, ik wil dat gebruiken met mame4droid maar dat heb ik nog niet kunnen test omdat ik nog geen werkende romsets daarvoor gevonden heb.
  donderdag 19 juli 2012 @ 21:54:03 #281
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_114435291
Als ik een aflevering van een serie stream naar de transformer prime, gaat dat met regelmaat vrij schokkerig. Soms stopt hij iets van 5 seconden, ik denk bufferen oid maar dat zegt dat programma er verder niet bij (gebruik MyNet dat er standaard op staat). De aflevering duurt een uur en is grofweg 500MB. Wifi op mijn laptop kan tegen de 3MB/s dus ik zou denken dat dat goed moet gaan. Andere apparaten op het wifi netwerk downloaden niks, de DLNA/uPNP server is bedraad op de router aangesloten. Wat kan ik doen? Ander wifi channel? Andere DLNA/uPNP client? Hoort dit?
pi_114960728
We zijn nu wat maandjes verder, is er inmiddels al een degelijke oplossing voor excel, powerpoint etc beschikbaar bij jullie weten?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 2 augustus 2012 @ 12:28:21 #283
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_114990648
Volgens XDA en tweakers is het mogelijk je TF Prime te ruilen voor een TF infinity....

iemand hier al succes mee gehad?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_115047649
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Volgens XDA en tweakers is het mogelijk je TF Prime te ruilen voor een TF infinity....

iemand hier al succes mee gehad?
Heb ik niets van gehoord. Waar heb je dat gevonden?
Ja, ik generaliseer.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:09:27 #285
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_115051450
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 15:32:58 #286
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115052900
Als er iets mis is met je Prime dus en bij de Best Buy in Amerika gekocht hebt, kan het eventueel zijn dat...

Dat gaat verder helemaal niet om een omwisselingsproject van Asus en winkels hier gaan er ook zeker niet aan meewerken, als de reden gewoon is 'ja, ik wil een graties upgrade, lekker leuk'. 8)7

Verder, als je hinder ondervind door een defect gecreëerd door Asus, waarom heb je 'em dan überhaupt nog in huis, zou ik zeggen...
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115055308
Oke, terug naar de orde van de dag dan. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef Northside het volgende:
We zijn nu wat maandjes verder, is er inmiddels al een degelijke oplossing voor excel, powerpoint etc beschikbaar bij jullie weten?
Ja, ik generaliseer.
pi_115056961
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Northside het volgende:
Oke, terug naar de orde van de dag dan. :P

[..]

Maar wat is dan je probleem met excel en office? Ik heb het topic even snel doorgespit maar kon het niet vinden.
pi_115057151
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Basp1 het volgende:
Maar wat is dan je probleem met excel en office? Ik heb het topic even snel doorgespit maar kon het niet vinden.
Welk programma is het beste om powerpoint presentaties mee in elkaar te draaien bijvoorbeeld?
Ja, ik generaliseer.
pi_115057607
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef Northside het volgende:

[..]

Welk programma is het beste om powerpoint presentaties mee in elkaar te draaien bijvoorbeeld?
Dat is in mijn optiek nog steeds powerpoint. :P

Het is een beetje afhankelijk hoe interactief je presentaties moeten worde, als het alleen maar dia's hoeven te zijn en wat text overs kan het overal in. Werkt dat standaard programma op de prime niet, of zijn de standaardprogramma's alleen een soort excel en een soort word.

En dan komt het probleem dat wanneer je een PPT file hebt je deze waarschijnlijk niet kunt gebruikt op de standaard programma's van de prime.

Hier op mijn werk zweren de buitendienst verkopers sinds kort bij ipads maar willen dan wel de fancy PPT presentatie daarop hebben, en gedeeltelijk krijg je wel dingen over, maar de interactieviteit bijvoorbeeld dat ik in die presentatie kan klikken om bepaalde onderwerpen te behandelen dat krijg ik niet voor elkaar, sommige filmpjes moeten wederom naar een andere codec omgezet worden, enz... Maar ik ben er dan ook niet veel mee bezig geweest dat ze het zelf maar uitzoeken met hun rotzooi. :D
pi_115060700
Ik ben nu thuis en dt polaris office zou volgens mij powerpoints tot 2003 moeten kunnen openen, maar of alles dan werkt is maar de vraag.
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:26:12 #292
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115063992
Er zijn meerdere 'Office'-like suites...
Check de volgende eens bijvoorbeeld en kijk naar de screenshots/video's (of zoek die erbij):

Kingsoft Office
DocumentsToGo
ThinkFree Office
Smart Office (wordt bij Archos meegeleverd)
Olive Office
OfficeSuite
Quickoffice

Let wel, de meeste gratis suites zijn of trials of versies die alleen documenten 'viewen'. Je zult dus een app moeten 'kopen' wil je echt productief aan de slag gaan met je tablet i.c.m. documenten. Al denk ik dat je dat sowieso niet moet willen, een tablet is geen desktop/laptop-vervanging en niet bedoeld voor productiviteit. Een tablet is om zaken te tonen en intuïtieve interactie op te zetten, niet zo zeer om dingen te creëren. ;) My two cents.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:32:34 #293
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_115087035
Ik heb het een paar maanden geleden geprobeerd met een aantal van die office pakketten, maar vooralsnog haalt het het lang niet bij een desktop-office pakket. In de spreadsheet wil je met de pijltjes door het veld navigeren, bijvoorbeeld, maar in de meeste spreadsheet apps moet je de cellen aantikken op het scherm. De workflow is gewoon heel anders. Een powerpoint zou ik al helemaal niet aan beginnen. Jammer dat zelfs Google Docs nog niet de juiste workflow heeft op tablets; spreadsheets of presentaties aanpassen werkt nog net, maar een nieuw document van de grond af aan opbouwen is gewoon vrij onhandig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')