Klinkt niet als een acceleratieprobleem van de software, de afspeelfunctie, maar de netwerkverbinding: het inladen. Niet toevallig een 3G-tablet of getethered zonder Wifi aan? Want datzelfde heb ik op m'n Android-phone in zo'n situatie. Ik zou ff wat klooien met verbindinginstellingen... Misschien je router op een ander kanaal zetten? Energiebesparing uitzetten?quote:Op dinsdag 10 april 2012 14:41 schreef SweetyPie het volgende:
[..]
Ik heb het zowel bij gebruik van de youtube app als bij gebruik van de browser. Heb ook tubemate geprobeerd maar ook daar kan ik 20 seconden kijken en vervolgens stopt het gaat hij laden, gaat weer verder voor 20 sec etc. Op de laptop en de computer speelt hij het zonder problemen af. (laptop via wifi en pc aangesloten via netwerkkabel, heb snelste Ziggo lijn van 120 mbit.
Heb het filmpje afgelopen weekend afgespeeld bij familie thuis op de ipad 2 en die speelt hem zonder problemen af.
Maar op de transformer moet ik echt HQ/HD uitvinken om het filmpje vloeiend te kunnen kijken.\
Ik weet dat ik met tubemate ook het filmpje kan downloaden voordat ik hem bekijk, maar vind het toch wel een tegenvaller dat het niet lukt zonder dat te doen terwijl de ipad 2 er geen problemen mee heeft. Overigens draait ICS op de tablet
Hmm, heb niets getethered staan, zie ook dat hij verbinding heeft met mijn linksys. Dacht ook dat het met de energiebesparing te maken had toen ik zag dat downloads een stuk beter worden met de besparing af (download zonder besparing testfile met 1,7 mb/s, iets trager dan de 2,3 mb/s van de laptop) maar youtube HD blijft slecht draaien. Ik begrijp dus dat jij dat probleem niet hebt met de tablet?quote:Klinkt niet als een acceleratieprobleem van de software, de afspeelfunctie, maar de netwerkverbinding: het inladen. Niet toevallig een 3G-tablet of getethered zonder Wifi aan? Want datzelfde heb ik op m'n Android-phone in zo'n situatie. Ik zou ff wat klooien met verbindinginstellingen... Misschien je router op een ander kanaal zetten? Energiebesparing uitzetten?
Ik heb er geen last van ....quote:Op woensdag 11 april 2012 11:32 schreef SweetyPie het volgende:
Ik heb het op meerdere dagen geprobeerd en altijd hetzelfde stotter probleem. Ik snap er niets van...
Op internet zie je wel meer mensen die hebben dat het stottert in de youtube app maar het wel goed doet in browser of tubemate.
Zie ook wat mensen die zeggen dat het slecht is geworden na install van ICS, nu kan ik daar niet over oordelen aangezien ik hem niet voor ICS heb getest.
Ik zal hem van de week eens naar mijn ouders meenemen en kijken of hij daar ook stottert. Indien hij daar geen problemen heeft, dan heeft het toch met verbinding/netwerk te maken.
De 300 krijgt ook een nette prijs,quote:Op dinsdag 17 april 2012 20:22 schreef delano.888 het volgende:
Jeuj de Asus Transformer Pad Infinity (64GB) word ook 599, zelfde als de prime dus! Daarnaast komt dan 150 voor de dock. Ongetwijfeld komt er ook een 32GB versie met dock voor 599 tegen die tijd.
http://www.technobuffalo.(...)pe-prices-announced/
Heel blij dat ik op de 700 heb gewacht.
En de 700 nog niet, echt vaag..quote:Op maandag 23 april 2012 17:11 schreef chufi het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)koop-in-benelux.html
Welke update, bvan android honeycomb naar icecream sandwich? Ik heb nooit problemen gehad met mijn wifi trouwens, ook niet toen het nog honeycomb was.quote:Op maandag 23 april 2012 11:00 schreef Olle. het volgende:
Sinds afgelopen zaterdag heb ik de asus transformer prime.
Hij ziet er erg gelikt uit en is tot nu toe erg snel.
Ik heb nog geen problemen ondervonden. Ook de WIFI is volgens mij aardig oke...
Ik heb hetzelfde WIFI bereik als mijn Samsung S2 binnen mijn huis.
Kan ik hieruit concluderen dat mijn wifi prima werkt op mijn tablet?
Ik heb begrepen dat eind maart een update is uitgekomen voor de Asus tablet. Was hiermee ook de WIFI gefixxes?
Ik had het over de update van asus zelf om de WIFI / GPS problemen op te lossen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:36 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welke update, bvan android honeycomb naar icecream sandwich? Ik heb nooit problemen gehad met mijn wifi trouwens, ook niet toen het nog honeycomb was.
Doel je niet op de problemen met de GPS? Want daarvoor komt een soort reparatie dongle uit.
Momentjequote:Op zondag 29 april 2012 15:03 schreef delano.888 het volgende:
Zou je eens GPS test willen draaien? Ben erg benieuwd hoe het bij deze serie zit..
https://play.google.com/s(...)m.chartcross.gpstest
Netjes. Ik wacht nog op het hulpstukquote:Op zondag 29 april 2012 15:16 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Bleef stabiel hierop staan, binnen getest
Dat mynet werkt nog niet echt, dus daar kun je helaas niet echt op bouwen omdat hij geen TV"s ziet. Als je geluk hebt ziet hij je PC... maar dan moet je hopen dat hij de mappen kan openen.quote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef Olle. het volgende:
Wie van de Asus eee pad transofrmer gebruikers maakt gebruik van MyNet ?
En wat is jullie ervaring hier mee?
ik wil graag kunnen streamen naar een tv die ook in het netwerk hangt.
Zo'n cover is ook wel baas:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:06 schreef Olle. het volgende:
Overigens zijn er nog mensen die een mooie sleeve voor hun asus gebruiken?
ik gebruik mijn asus soms met en soms zonder toetsenbord dus een complete leren "behuizing" hoef ik niet echt te hebben lijkt mij.
Mijn wii mote werkt met die app wiimote, ik wil dat gebruiken met mame4droid maar dat heb ik nog niet kunnen test omdat ik nog geen werkende romsets daarvoor gevonden heb.quote:Op dinsdag 5 juni 2012 19:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
(mini-schopje)
Vandaag bij CoolBlue de TF300T besteld, de 32GB variant zonder dock (omdat ik in eerste instantie voorzie de dock niet veel te gebruiken).
Na inlezen en op youtube wat filmpjes gezien te hebben, kan ik niet meer wachten...
Iemand al geprobeerd zijn Wiimote te gebruiken met de Transformer trouwens?
Heb ik niets van gehoord. Waar heb je dat gevonden?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:28 schreef jpg97 het volgende:
Volgens XDA en tweakers is het mogelijk je TF Prime te ruilen voor een TF infinity....
iemand hier al succes mee gehad?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 19:45 schreef Northside het volgende:
We zijn nu wat maandjes verder, is er inmiddels al een degelijke oplossing voor excel, powerpoint etc beschikbaar bij jullie weten?
Maar wat is dan je probleem met excel en office? Ik heb het topic even snel doorgespit maar kon het niet vinden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:11 schreef Northside het volgende:
Oke, terug naar de orde van de dag dan.
[..]
Welk programma is het beste om powerpoint presentaties mee in elkaar te draaien bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:36 schreef Basp1 het volgende:
Maar wat is dan je probleem met excel en office? Ik heb het topic even snel doorgespit maar kon het niet vinden.
Dat is in mijn optiek nog steeds powerpoint.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:39 schreef Northside het volgende:
[..]
Welk programma is het beste om powerpoint presentaties mee in elkaar te draaien bijvoorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |