SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
Moet je snel zijn. Was net een LG die binnen 2 sec weg wasquote:Op donderdag 1 december 2011 16:38 schreef HostiMeister het volgende:
Ik wil een nieuwe led beeldschermpjuh
Daarbij kreeg ik steeds een error in het betaalvenster.quote:
Ik kan het echt uren kijken, beter nog, ik durf amper weg te lopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
Ik vermaak me wel in dit topic![]()
Heb nog nooit iets bij iBood gekocht maar vind ik wel leuk om naar te kijken op 1 of andere manier
Same.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef DarkNoize het volgende:
Ik vermaak me wel in dit topic![]()
Heb nog nooit iets bij iBood gekocht maar vind ik wel leuk om naar te kijken op 1 of andere manier
Dank.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Overgemaakt naar rekeningnummer 'Mij'.
Klinkt bekend, alhoewel ik bijna de maglite had gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Karina het volgende:
Ik kijk ook alleen, gewoon voor de lol. Kopen doe ik niet, tenzij er iets komt dat ik ECHT wil, weet nog niet wat dat zou moeten zijn.
ik zeg kopenquote:
Haters gaan haten.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
Hey Myr doe eens wat aan die haters in udowu
Goeie keuze maar volgens mij moet je dan nog een receiver, subwoofer en een zooi kabels kopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Civilian het volgende:
Deze speakers heb ik dus gekocht vanmiddag
rukquote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Matty___ het volgende:
weet iemand hoe de aftersales is bij ibood?
De receiver werd voor die speakers aangeboden, dus die heb ik ook gekochtquote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Goeie keuze maar volgens mij moet je dan nog een receiver, subwoofer en een zooi kabels kopen.
Ik heb een DM/PM banquote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haters gaan haten.
Praat me eens bij in een PM ofzo.
Oh.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb een DM/PM banmaar zie je mijn TR niet? daar staat alles in.
Subwoofers in de frontspeakers e.d.? Kan mij niet voorstellen dat dat goed klinkt..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Civilian het volgende:
[..]
De receiver werd voor die speakers aangeboden, dus die heb ik ook gekochtSubwoofers zitten in de speakers.
lolololoquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst, geloof ik.
Tjah dit speakersetje is van behoorlijke kwaliteitquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Subwoofers in de frontspeakers e.d.? Kan mij niet voorstellen dat dat goed klinkt..
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef 22 het volgende:
Elke keer als de bel gaat roepen mijn kinderen van 3,5...alweer een aanbieding.![]()
Sla ze, nu kun je ze nog kneden !!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef 22 het volgende:
Elke keer als de bel gaat roepen mijn kinderen van 3,5...alweer een aanbieding.![]()
Wie zijn dat dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Users die overal worden uitgekotst, geloof ik.
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sla ze, nu kun je ze nog kneden !!
Hoe maak je een printscreen met MBP?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Geen last van hier
[ afbeelding ]
shift+appeltje+3 (en dat was een iMacquote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoe maak je een printscreen met MBP?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dit.
Waar was die bel ook alweer?
Doe dan ook eens open!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey hallo wat een enorm kuttopic.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
shift+appeltje+3 (en dat was een iMac)
Met de 4 kan je een selectie maken van wat je wilt kopieren. Die functie mis ik op mijn laptopquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
shift+appeltje+3 (en dat was een iMac)
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de 4 kan je een selectie maken van wat je wilt kopieren. Die functie mis ik op mijn laptop
en dan mis je alle toffe zooi na 17 uurquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef bambino het volgende:
Jammer dat het zo langzaam gaat, moet zo weg
je hóeft niet te gaan hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef bambino het volgende:
Weg? Jij? OMFGquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef bambino het volgende:
Twente tegen Fullham zometeenquote:
WAT!?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef bambino het volgende:
Tja dat maakt me niet veel uit, liever naar twente dan hunt
Jaja, Twente wint, Britten druipen af, oud verhaal. Hunt man!quote:
Nice.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol kijk de geschiedenis op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all (onderaan de pagina)
of we nou verliezen of winnen, ik wil er bij zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jaja, Twente wint, Britten druipen af, oud verhaal. Hunt man!
1 keer voorbij gekomen volgens mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Barbapapamama het volgende:
zijn de verrassingsboxen al geweest?
Anders ga ik wel naar FCT voor jequote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef bambino het volgende:
[..]
of we nou verliezen of winnen, ik wil er bij zijn
Heb de kaartjes niet voor niks gekocht
2 uur vanmiddag belde, hun willen hun vraag terugquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef Barbapapamama het volgende:
zijn de verrassingsboxen al geweest?
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Anders ga ik wel naar FCT voor je
niet iedereen zit heel de dag op iboodquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef bambino het volgende:
[..]
2 uur vanmiddag belde, hun willen hun vraag terug
alleen de eckte bazenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
niet iedereen zit heel de dag op ibood
Niet iedereen kijkt al 17 uur naar een schermquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef bambino het volgende:
[..]
2 uur vanmiddag belde, hun willen hun vraag terug
Hoeft ook niet www.ibood.nl klik op productforum, en kijk wat er geweest is.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef Barbapapamama het volgende:
[..]
niet iedereen zit heel de dag op ibood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |