abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 december 2011 @ 14:06:53 #1
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105051508

Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager 2011 is hét spel als het gaat om realistisch managen.
Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten!

ManagersUnited
FMinside
Fuck The Ref
FMforum
Sortitoutsi

FM 2011 Patch 3

PC
OS - Windows XP | Vista | Windows7
Processor - XP - 1.4GHz of sneller | Vista/W7 - 2.0GHz of sneller
Memory - XP - 512MB RAM | Vista/W7 - 1GB RAM
Video Card - 128MB minimum. Nvidia FX 5900 Ultra of hoger | ATI Radeon 9800 of hoger | Intel 82915G/82910GL of hoger.
Oudere videkaarten kunnen alleen 2D aan en worden niet ondersteund. Laptop versies van deze chipsets kunnen werken, maar worden niet ondersteund.

Mac
Intel Processor | OS X 10.5 | NVidia Geforce 7300 GT | ATI X1600 Radeon

Te vinden door op de TT te klikken ^O^

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet. Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Stuur deze dan naar het mailadres/PM van het profiel van donroyco.
© donroyco

Handige linkjes voor graphics enzulks
https://remote.utorrent.c(...)ga-Facepack&message=
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=43193
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=41980
http://localhostr.com/download/UveStsi/Logos.rar
http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=42915
http://www.4shared.com/file/lkaZy0k6/SS11-12_Megapack.html
http://fminside.nl/forums/fmi-data-update-v1-t16973.html

Met zonder. :')
Waarom?
  donderdag 1 december 2011 @ 14:08:06 #2
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105051544
Ik ben dus Feyenoord en heb geen geld voor een regen (5 sterren rating), ik moet namelijk een opleidingsvergoeding van boven de 3 miljoen betalen. Hoe kan ik hier makkelijk aankomen? Ik kan geen spelers verkopen, mijn selectie is al heel dun. :'(
Waarom?
pi_105051858
Oke, nu mogen jullie mij gaan uitleggen waarom deze spelers nog nooit een interland gespeeld hebben onder de vorige bondscoach?

Ik ga ze natuurlijk laten debuteren nu :P
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_105051992
Man o man wat een lekkere regens!:D Wou dat ik zulke goede NL- regens had in mijn game!
pi_105052076
Hmm heb nu een geweldige speler gevonden, kan ik niet eens uit bod uitbrengen :/

Alleen maar scouting en interactie zijn te selecteren :/ bah
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_105052344
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm heb nu een geweldige speler gevonden, kan ik niet eens uit bod uitbrengen :/

Alleen maar scouting en interactie zijn te selecteren :/ bah
Dan is hij waarschijnlijk op huurbasis bij z'n huidige club nu.
I love my mispoken words.
pi_105052487
Waarom is dit spel zo insanely verslavend? :'(
pi_105052546
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom is dit spel zo insanely verslavend? :'(
Dat dus :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 1 december 2011 @ 14:47:33 #9
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105053205
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:08 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik ben dus Feyenoord en heb geen geld voor een regen (5 sterren rating), ik moet namelijk een opleidingsvergoeding van boven de 3 miljoen betalen. Hoe kan ik hier makkelijk aankomen? Ik kan geen spelers verkopen, mijn selectie is al heel dun. :'(
Andere speler zoeken vrees ik...
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_105053246
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef Sejt het volgende:

[..]

Dan is hij waarschijnlijk op huurbasis bij z'n huidige club nu.
Nee dat ook niet, maar wel verkocht nu aan een andere club. En ja dan kan je wel ineens een bod uitbrengen. kost ie nu 14k :')!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_105054264
In het begin zijn er redelijk veel spelers met een 5-sterren rating voor Feyenoord - komt volgens mij doordat ze vergeleken worden met je huidige materiaal (wat niet al te best is). Daarnaast natuurlijk ook door de kwaliteit van je scouts, assistent manager, etc.

Sowieso verschilt de rating van je spelers veel per coach. Zo kan m'n topscorer Marco Pérez (loopt 1 op 1 weer) als 'Good player' beoordeeld worden door de één, en 'Key player' door de ander.
Daarnaast is het ook het beste om een speler meerdere keren te scouten (als je de tijd hebt), zodat je een beter beeld krijgt. Het liefst ook nog door verschillende scouts.
pi_105058597
Wat, in 2017 een 28-jarige nederlandse regen? Die beginnen toch gewoon als 16-jarigen?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 1 december 2011 @ 17:16:02 #13
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105059178
quote:
7s.gif Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Ludachrist het volgende:
Wat, in 2017 een 28-jarige nederlandse regen? Die beginnen toch gewoon als 16-jarigen?
Regens zijn er al vanaf het begin van het spel, zelfs spelers van 30 wellicht.
  donderdag 1 december 2011 @ 17:33:43 #14
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105059828
Almere heeft hier het eerste seizoen de beker gewonnen. _O_
Waarom?
pi_105060639
Bij mij speelt almere nu twee seizoenen achter elkaar de playoffs om europees voetbal. Bij ajax its dat een satelietclub, dus stuur ik daar mijn jonkies heen. Super handig.
pi_105064018
Thuis spelen mijn spelers(Rubin Kazan) als beesten, we hebben Barcelona en Bayern thuis met 3-1 en 2-0 verslagen, ook in de competitie hebben we 1 wedstrijd ongelukkig verloren thuis, tegen een team uit Moskou ook. Maar als we in Moskou aankomen is het afgelopen, alleen Dinamo Moskou kunnen we verslaan, CSKA is als sinds 2012 kampiyoen(we zijn in 2019) en dus onverslaanbaar, vooral in Moskou. Europees gaat het slecht met Russische clubs, dit seizoen kon ik als 3de naar Champions Cup, vanaf volgend seizoen gaan er nog maar 2. Ben trouwens uitgeschakeld, uit alweer verloren, dit keer van Bayern. We speelden evengoed, creeërde evenveel kansen maar verloren met 3-0, wat ik dus meerdere malen heb gehad.

Maargoed, na 19 wedstrijden(inmiddels winterstop) staan we met 2 punten achter CSKA tweede. CSKA hebben we al verslagen thuis, nu Spartak nog, ik denk dat we wel een serieuze kans maken op de kampioenschap. In de Euro Cup moeten we met Udinese spelen.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  donderdag 1 december 2011 @ 20:05:31 #17
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105066661
Wat is dit? Bijna elke Europa League wedstrijd zijn mijn jeugd internationals weg? 5 of 6 basisspelers dus! :o
Echt ergerlijk, verlies elke keer met 1 doelpunt verschil met 1 of 2 jeugd spelers erin. Met de jeugd internationals erbij zou ik een goede kans maken. :'(
Waarom?
pi_105075023
Waar ik me wel aan blijf irriteren is dat er af en toe in een keer zo'n wedstrijd tussen zit waarbij het spel je bewust een oor aan lijkt te naaien... dan krijgt de tegenpartij 3 goals zonder eigenlijk een echte kans te creëren :')
pi_105075148
Ik ben maar weer eens een nieuwe game gestart :') Nog geen enkele game die echt lekker liep. Met Feyenoord ging het niet top, met Excelsior ben ik gedegradeerd en ontslagen. Dus maar weer eens een nieuwe game gestart en dit keer is de keuze gevallen op de enige Rotterdamse club die ik nog niet heb gehad, Sparta dus :D
Denk dat ik daar wel wat mee kan. Het team dat ik tot mijn beschikking heb is een stuk beter dan het team dat ik bij Excelsior had, dus een treetje lager moet dat lukken.
pi_105075398
Damn, 0-0 thuis tegen Lyon, waar ik de meeste kansen had, maar m'n keeper toch met een 9.1 rating MotM werd. Rare wedstrijd, die we hadden moeten winnen!
Nu met nog 1 wedstrijd te gaan gedeeld 2e (met Lyon). In de laatste poulewedstrijd wordt er dus beslist wie er in de CL doorgaat of EL.
pi_105077183
Niet te geloven dit :D

Soms(of misschien wat meer dan soms) eindigen mijn wedstrijden net zoals de stats hier, gelijkopgaand wedstrijd met een beetje overwicht en dan met veel verschil winnen, of juist verliezen(0-4 tegen Lokomotiv terwijl ik toch even goed was. of 0-3 verliezen tegen Bayern terwijl ik evenveel kansen creeër)

quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me wel aan blijf irriteren is dat er af en toe in een keer zo'n wedstrijd tussen zit waarbij het spel je bewust een oor aan lijkt te naaien... dan krijgt de tegenpartij 3 goals zonder eigenlijk een echte kans te creëren :')
Dit krijg ik dus ook vaak.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:52:12 #22
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105077481
Ik zou het wel interessant vinden om te weten hoe de statistieken in normale (lees: echte) wedstrijden zijn. Of dat ook wel eens zo uit komt. En hoe vaak.

-update- moet trouwens zeggen dat ik van vroeger toen ik nog seizoenskaarthouder was bij De Graagschap, dat die wedstijden er ook wel waren. Dan voelde je gewoon dat het niet ging lukken. Paal, lat, naast, keeper. Alles behalve er in.
  donderdag 1 december 2011 @ 22:58:28 #23
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105077873
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat is dit? Bijna elke Europa League wedstrijd zijn mijn jeugd internationals weg? 5 of 6 basisspelers dus! :o
Echt ergerlijk, verlies elke keer met 1 doelpunt verschil met 1 of 2 jeugd spelers erin. Met de jeugd internationals erbij zou ik een goede kans maken. :'(
Dat ken ik wel ja. Lagere divisies, dus relatief veel jeugd, want die vragen minder geld. Heb je een talent te pakken, raak je ze kwijt op belangrijke momenten. Zowaar de halve finale gehaald van de League Challenge Cup (eennahoogste cup in Schotland), zijn er 5 basisspelers naar een jeugdinterland, en eente is geblesseerd, maar is dan normaal ook op pad.

En het ergste, ze speelden niet eens, ze waren alleen nog maar op de terugreis... Doe die wedstrijd van mij dan een dag later! |:(
  donderdag 1 december 2011 @ 23:02:57 #24
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105078131
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Dat ken ik wel ja. Lagere divisies, dus relatief veel jeugd, want die vragen minder geld. Heb je een talent te pakken, raak je ze kwijt op belangrijke momenten. Zowaar de halve finale gehaald van de League Challenge Cup (eennahoogste cup in Schotland), zijn er 5 basisspelers naar een jeugdinterland, en eente is geblesseerd, maar is dan normaal ook op pad.

En het ergste, ze speelden niet eens, ze waren alleen nog maar op de terugreis... Doe die wedstrijd van mij dan een dag later! |:(
Ja, ik zit nu met Feyenoord. Drage, Clasie, Cabral, Nelom en Indi zijn dan weg. En als ik pech heb ook nog mijn Zuid-Afrikaantjes Mokotjo, Xulu en Erasmus. :')
Dus na 3 wedstrijden in de EL onderaan met 0 punten. Alle wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren van Zurich, Atletico en Rubin Kazan.
Waarom?
  donderdag 1 december 2011 @ 23:07:40 #25
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105078409
Voor de mensen die nieuw beginnen in een lage league, zoek naar Jamil Adam. Wereldspits, groeit al 3 divisies mee met het team als een van de beste spelers. Kon 'm transfervrij aantrekken, zowel in FM2011 als FM2012. :Y
pi_105079152
Ik ben nu dus mister holland :7

Coach van psv
Bondscoach van nl :7

Ik ben nu dus de eerste persoon die alle jonge toppers kan pakken en als ze het goed doen. Gelijk al in het nl elftal droppen. Stijgt hun waarde ook geloof ik :7
  donderdag 1 december 2011 @ 23:30:06 #27
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105079576
Nou, wat een "tussenseizoen" wordt dit! Had als minimale doel om niet te degraderen. Maar in m'n achterhoofd wil ik dan het liefst wel in de bovenste helft eindigen. En wat gebeurt er? M'n team komt na een wat moeizame start ineens op stoom. Na 15 westrijden sta ik al 11 punten voor op de nummer 2! Met nog 21 wedstrijden te gaan is het team er natuurlijk nog lang niet, maar dit had ik niet verwacht!

En al die tijd mag ik nog niet eens vragen aan de board of ze professioneel willen worden. Zit ik daar straks in de hoogste divisie als clubje part-timers! :o

Aan de andere kant van de lijst gaat het ook lekker. Na 15 wedstrijden heeft de club onderaan eindelijk zijn eerste punt van het seizoen te pakken! :D
  vrijdag 2 december 2011 @ 10:15:54 #28
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105087922
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Ja, ik zit nu met Feyenoord. Drage, Clasie, Cabral, Nelom en Indi zijn dan weg. En als ik pech heb ook nog mijn Zuid-Afrikaantjes Mokotjo, Xulu en Erasmus. :')
Dus na 3 wedstrijden in de EL onderaan met 0 punten. Alle wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren van Zurich, Atletico en Rubin Kazan.
Grappig, heb jij ook Thomas Drage met Feyenoord :) Hoe speelt hij bij jou? Bij mij is hij vaak belangrijk - stel hem op als Trequartista op de AMC positie met een Poacher voor zich.

In het seizoen 2013-2014 sta ik heel close in de top 3 met PSV en Ajax en daaronder FC Utrecht op wat punten achterstand. Ook AZ is nog niet los. De top is dus redelijk realistisch (behalve Utrecht misschien). Daarnaast staat Nederland international 4e, dus niet zo dramatisch zoals velen hier melden.
Ik heb wat meer financiële ruimte gekregen van het bestuur; waarschijnlijk door m'n deelname aan de CL. Daardoor ga ik nu wat kwaliteitsverbeteringen uitvoeren op posities die het nodig hebben. Ik zit in december 2013 en ben al druk bezig om spelers met aflopende contracten te scouten/benaderen, zoals Wernbloom van AZ.
pi_105090443
Wat valt er toen doen tegen Pepe die in 10 wedstrijden dat hij gespeeld heeft 5x rood en 4x geel? Hij is meer buiten de lijnen dan binnen. grmbl
Hij krijgt 2 weken boete steeds. En ook heb ik hem verplaatst naar het 2e elftal. Niks helpt.
Maar voor 25 miljoen verkopen ? En een ander kopen?
pi_105090575
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef The_Avatar het volgende:
Wat valt er toen doen tegen Pepe die in 10 wedstrijden dat hij gespeeld heeft 5x rood en 4x geel? Hij is meer buiten de lijnen dan binnen. grmbl
Hij krijgt 2 weken boete steeds. En ook heb ik hem verplaatst naar het 2e elftal. Niks helpt.
Maar voor 25 miljoen verkopen ? En een ander kopen?
Ik zou hem verkopen idd :). Genoeg spelers die je voor minder als 25 miljoen kan halen
pi_105090631
Hoe speel je met hem? Grote kans dat hij jouw spelsysteem niet aan kan.
pi_105090722
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:49 schreef Scorpie het volgende:
Hoe speel je met hem? Grote kans dat hij jouw spelsysteem niet aan kan.
4-3-1-2+1 zal ff screen maken wat zijn instellingen zijn

(ja ik weet rare tactiek maar het werkt http://i39.tinypic.com/2eq9p3d.png die x dat ik gelijk speel, speel ik met mijn jeugd elftal (op een fout in eufa na en een paar gelijkspel) )

[ Bericht 2% gewijzigd door The_Avatar op 02-12-2011 12:45:58 ]
pi_105096215
Misschien ook handig om na te gaan wat voor overtredingen hij maakt voor die rode kaarten. Als het steeds "professional fouls" zijn, dan moet je hem misschien wat meer verdedigende hulp geven zodat hij niet als laatste man staat.steeds en dus geen doorgebroken man hoeft te e tackelen.
pi_105096679
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Misschien ook handig om na te gaan wat voor overtredingen hij maakt voor die rode kaarten. Als het steeds "professional fouls" zijn, dan moet je hem misschien wat meer verdedigende hulp geven zodat hij niet als laatste man staat.steeds en dus geen doorgebroken man hoeft te e tackelen.
En misschien ook eens kijken hoe zijn vervangers het doen.. Als het echt alleen Pepe is, zou je hem kunnen verkopen, maar als zijn vervangers ook veel kaarten pakken zou je je tactiek aan moeten passen..
  vrijdag 2 december 2011 @ 15:25:47 #35
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105098421
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Sejt het volgende:

[..]

Grappig, heb jij ook Thomas Drage met Feyenoord :) Hoe speelt hij bij jou? Bij mij is hij vaak belangrijk - stel hem op als Trequartista op de AMC positie met een Poacher voor zich.

In het seizoen 2013-2014 sta ik heel close in de top 3 met PSV en Ajax en daaronder FC Utrecht op wat punten achterstand. Ook AZ is nog niet los. De top is dus redelijk realistisch (behalve Utrecht misschien). Daarnaast staat Nederland international 4e, dus niet zo dramatisch zoals velen hier melden.
Ik heb wat meer financiële ruimte gekregen van het bestuur; waarschijnlijk door m'n deelname aan de CL. Daardoor ga ik nu wat kwaliteitsverbeteringen uitvoeren op posities die het nodig hebben. Ik zit in december 2013 en ben al druk bezig om spelers met aflopende contracten te scouten/benaderen, zoals Wernbloom van AZ.
In het eerste seizoen was hij samen met Cabral veruit de belangrijkste ja. Drage had in de eerste helft van het seizoen 9 goals (5 penalty's) en 10 assists. Daarna nam Cabral het over met precies dezelfde cijfers in de tweede seizoenshelft, maar dan zonder de penalty's. Ik had hem altijd als AM staan, maar ga hem nu eens als Trequartista proberen. Hij valt namelijk het tweede seizoen een beetje tegen, zo kan ik ook mooi Erasmus en hem afwisselen op de 10 en kan ik Achahbar nog wat meer speeltijd geven.
Waarom?
pi_105099736
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:35 schreef MMUFC het volgende:

[..]

En misschien ook eens kijken hoe zijn vervangers het doen.. Als het echt alleen Pepe is, zou je hem kunnen verkopen, maar als zijn vervangers ook veel kaarten pakken zou je je tactiek aan moeten passen..
Het was alleen Pepe. Hij is nu verkocht en ik heb hem vervangen voor Thiago Silva. Hij tot nu toe 7 wedstrijden zonder kaart :)
  vrijdag 2 december 2011 @ 16:06:54 #37
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105099767
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

In het eerste seizoen was hij samen met Cabral veruit de belangrijkste ja. Drage had in de eerste helft van het seizoen 9 goals (5 penalty's) en 10 assists. Daarna nam Cabral het over met precies dezelfde cijfers in de tweede seizoenshelft, maar dan zonder de penalty's. Ik had hem altijd als AM staan, maar ga hem nu eens als Trequartista proberen. Hij valt namelijk het tweede seizoen een beetje tegen, zo kan ik ook mooi Erasmus en hem afwisselen op de 10 en kan ik Achahbar nog wat meer speeltijd geven.
Op die positie geeft hij vooral leuke steekpass-jes op m'n poacher Marco Pérez, rechtsbuiten Cabral (als Inside Forward) en m'n linkermiddenvelder. Een echte spelverdeler voorin, maar hij mist nog teveel, als hij zelf voor succes gaat.
Cabral is relatief stabiel bezig, want hij speelt beter dan het alternatief dat ik heb. Maar ook hij schiet nog vaak erg slap, al begint hij de laatste paar maanden goed te plaatsen!
Ik heb Tony als backup voor Drage. Die heeft een 8-tal wedstrijden mogen spelen toen Drage geblesseerd was en maakte best wel indruk als 18 19-jarige.

Wist je trouwens dat Drage 'Draak' betekent in het Noors en Deens? In het Deens wordt het uitgesproken als drauw, in het Noors vast iets anders. Kan me voorstellen dat Nederlanders doodleuk draagu zeggen :D
pi_105099879
Is dit spel trouwens nog een beetje de moeite waard als je 2011 hebt? Had de demo gespeeld maar vond de veranderingen nauwelijks iets toevoegen.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_105113761
Zojuist thuis tegen regerend kampioen Ajax gespeeld. Won met 5-0.
Na 30 seconden scoorde Mertens al de 1-0. Na 8 minuten schopte Derijck Eriksen uit de wedstrijd. In de 13e minuut scoorde Matavz de 2-0 uit een mooie counter. Verder scoorde Bouma, Mertens(counter) en Matavz.

De beelden:

pi_105114596
In de halve finale van de Euro Cup verloren met 3-1 over twee wedstrijden van Tottenham ;(

In de competitie stond ik tot week 27 eerste met 1 punt voorsprong op CSKA en Spartak, 1-0 verloren van nummer 4, Anzhi, sta nu 2'de, week 30, CSKA speelt uit met Spartak :D Dat is winnen en wachten op ten minste een gelijkspel :(

CSKA staat na 20 min met 0-1 voor :(
En ik sta 1-2 achter :{ min 43 3-2 :D

hahahaha :D niet te geloven :D volgens mij ben ik kampioen :D 5-2 gewonnen maar Spartak heeft met een strafschopdoelpunt 1-1 gemaakt :D met doelsaldo kampioen(onderlinge duel was 1-1)

[ Bericht 6% gewijzigd door Eagle_99 op 02-12-2011 21:57:38 ]
pi_105114725
Duel na Ajax verlies ik in eigen huis met 1-2 van Twente.. die vervolgens een duel later weer verliezen van Ajax :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:58:38 #42
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105115330
Wat een waanzinnig seizoen toch weer. Met nog 4 westrijden te gaan heeft Stranraer wederom een promotie te pakken. In 3 jaar 3 promoties. Van de derde divisie in een keer doorgestoomd naar de Schotse Premier League!

Maar na wat ik in de cupwedstrijden heb gezien aan Premier League teams, ga ik het volgend jaar toch echt wel een keer wat moeilijker krijgen. Maar ik ben vastberaden om niet meteen weer terug te degraderen.
pi_105122804
Waar ik in m'n eerdere games niet erg gelukkig was, lijk ik bij Sparta lekker bezig te zijn. Na 6 wedstrijden 16 punten gehaald en nog steeds geen tegengoals. Goede ploegen als FC Den Bosch (4-0 winst, met veel reserves wegens interlands) en GAE (0-3 winst) heb ik al helemaal van het veld getikt. Hoop dat ik het vol kan houden!
pi_105122872
Na 17 wedstrijden 51 punten met Ajax in seizoen 2018/2019 volgens mij. 57 doelpunten voor en 8 tegen. Wel prima dat het zo makkelijk is, maar binnenkort maar eens een nieuwe game aan maken voor een grotere uitdaging.
pi_105123127
Titel gepakt door een 4-1 overwinning op Vitesse.
Uit de jeugd 3 spelers met 3,5 ster en 1 met 3 sterren gekregen :) Niet de top dus, maar wel aardig!
pi_105123676
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 00:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar ik in m'n eerdere games niet erg gelukkig was, lijk ik bij Sparta lekker bezig te zijn. Na 6 wedstrijden 16 punten gehaald en nog steeds geen tegengoals. Goede ploegen als FC Den Bosch (4-0 winst, met veel reserves wegens interlands) en GAE (0-3 winst) heb ik al helemaal van het veld getikt. Hoop dat ik het vol kan houden!
Ik post dit en word meteen met 3-0 geslacht door Eindhoven :')
Wel veel kansen gehad, maar die Zaari keepte achterlijk goed :(
pi_105127511
Een week na mijn titel met PSV pakte FC Eindhoven de titel van de Jupiler League!

Op de laatste speeldag van de Eredivisie heeft Ola Toivonen de topscorerstitel gepakt :) Voor die speelronde stonden Toivonen en Matavz beide op 21 goals. Toivonen deed dit in 26 duels en Matavz in 24. Matavz stond dus eerste. Omdat Toivonen tegen Utrecht de 3-1 maakte pakte hij de titel. Matavz wordt dus 2e.
Naast de 22 goals van Toivonen heeft hij ook 12 assists afgeleverd, Matavz "maar" 6.

Dries Mertens was met 25 assists!! en 15 goals betrokken bij 40 goals!! Wijnaldum had 13 assists en Toivonen 12. Bij topscorers dus de top 2 van PSV, bij assists de top 3.
Mertens heeft met 8.03 het hoogste gemiddelde gepakt. Toivonen haalde 7.73, Wijnaldum 7.62 en Matavz 7.48. Met 7.34 was Danny Welbeck van Twente 5e en de 1e niet PSV-er.

Overigens scoorde mijn PSV 97x en kreeg het er 37 tegen. NAC kreeg er als enige minder tegen, 34.

Naast PSV, die de CL ingaan, gaat Twente de voorronde CL in. Ajax(3e), NAC Breda(4e) en AZ(bekerwinnaar en 5e) gaan de Europa League in. Excelsior werd met 9 punten laatste.
pi_105127802
Ajax - Feyenoord. Ik ben uiteraard Ajax.

Nu mag je de uitslag gaan raden
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:21:25 #49
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105128316
Eén van m'n helden uit FM2011 weer (transfervrij aan het einde van het seizoen) vast kunnen leggen!!

pi_105128372
Ja, die had ik ook. Afgelopen seizoen verkocht voor 15 miljoen aan Deportivo. Goede speler, alleen weinig assists en goals.
pi_105128641
Zo, Eerste test in de CL goed doorstaan.
Ajax 2-0 Manchester United
_O_
pi_105129628
Johan Mollo had een clausule van 21 miljoen(hoe kon ik dat nou niet zien :'( ) Dus Barcelona heeft hem maar van me gepikt :( al 2 jaar werd hij tot de beste speler gekozen :( Nu moet ik een nieuwe linksbuiten zoeken. 5 miljoen van die 21 mil gaat trouwens naar Mollo en zijn oude team :(
pi_105130641
Het EK is bezig. In de wedstrijd tegen Rusland kreeg Ron Vlaar al in de 1e minuut rood :')
pi_105131320
Ik had al eerder geschreven dat mijn save game 800 mb werd. Ik heb FM ook op mijn laptop geïnstalleerd, dus ik heb hem even daarop gezet, en na mijn eerste save werd het bestand opeens 180 mb. Nu zet ik hem weer op mijn pc en daar wordt het weer 800 mb :? Ik vraag me echt af waar het aan kan liggen. Ik heb op mijn pc een shirt kit, maar die is 180 mb groot. Voor de rest is het gewoon hetzelfde.
pi_105132156
Eagle eb je misschien de optie 'savegames comprimeren' uitstaan?
pi_105132264
Hmm, ik zie het al ja, ik had het uitgevinkt omdat ik genie scout wou openen, hoewel dat ook niet gelukt is. Maar erg bedankt, ik ga het nu veranderen.
pi_105132367
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:07 schreef Eagle_99 het volgende:
Hmm, ik zie het al ja, ik had het uitgevinkt omdat ik genie scout wou openen, hoewel dat ook niet gelukt is. Maar erg bedankt, ik ga het nu veranderen.
^O^
pi_105132925
Twee nieuwe aankopen gedaan:

Daarnaast zit ik achter Jano aan, zijn contract liep af bij Spartak, maar ik kon hem niet halen door dat er geen Bosman-arrest is in Rusland, moest 10 miljoen betalen :{ . Nadat ie vrij kwam deed hij moeilijk maar heb hem nu alsnog een contract aangeboden. Alleen er zitten een hoop Spaanse en Italiaanse clubs achter hem aan(roma, valencia, sociedad, sampdoria). Dus het zal moeilijk worden:

En dit is mijn selectie(met nog 2/3 spelers te komen)

Ghana staat trouwens nu nummer 1 :o (Afrika cup gewonnen blijkbaar) Nederland nummer 2.
  zaterdag 3 december 2011 @ 16:05:35 #59
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105135458
Bohhhh.... In een keer doorgestoomd naar de topdivisie, moet de club ineens een "veldverwarming" aanleggen, zodat met slecht weer geen wedstrijden hoeven te worden afgezegd. Dit in verband met de regels van de league waar we nu in komen te spelen. Kosten: 2,8 miljoen. Dus nu staan we ineens weer 7 ton in het rood. Argh!

En om het nog erger te maken, omdat dit zoveel kostte, hebben ze nu voor het tweede jaar op rij de verbetering van de trainingsfaciliteiten gecancelled, omdat de kas nu leger dan leeg is... |:(

Financiele samenvatting van het jaar: veel drukbezochte vriendschappelijke wedstrijden en een verhoging is algehele bezoekers wegens hogere reputatie zorgden voor een hele nette winst van meer dan een miljoen over een jaar. Maar dat is dus nu omgezet in een negatief resultaat van meer dan anderhalf miljoen, vanwege de verbetering... Voorlopig zullen er nog wel geen andere verberingen worden doorgevoerd in eigenlijk alles...

Oh, maar is is ook nog positief nieuws! De club wordt aan het eind van de zomer omgetoverd van semi-professioneel naar professioneel! *O*
pi_105136214
Eindelijk een super gustig geloot voor de beker (praktisch alleen 1e divisie en amateurclubs). In de halve finale weer tegen een 1e divisie club, Willem ll. Maar nee hoor, ik ben weer mijn belangrijkste spelers kwijt vanwege interlandverplichtingen gvd.

Waarom zit dat er nog steeds in gvd? :'( :(
Patat Friet
pi_105158247
Speel ik aan het begin van het tweede seizoen bij Twente de Supercup (ik won Europaleague) tegen Barcelona, mis ik 6 basisspelers vanwege interlandverplichtingen... Heel fijn, nu maak ik helemaal geen kans meer...

Edit: met rust al met 4-1 achter, jeuj!

Edit 2: weten te beperken tot 5-2... Mja ik miste belangrijke spelers en Barca speelde met een topteam :)
pi_105159462
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 13:14 schreef MMUFC het volgende:
Het EK is bezig. In de wedstrijd tegen Rusland kreeg Ron Vlaar al in de 1e minuut rood :')
Bij mij is Nederland in de groepsfase uitgeschakeld, verloren van Rusland en Portugal, gelijk tegen Schotland.

Ikzelf ben met Go Ahead met overmacht kampioen geworden in de eerste divisie, mijn sterspeler Carlos heeft in 32 wedstrijden 42 keer gescoord. Nu ben ik op zoek naar versterkingen, tips zijn welkom. Het mag alleen niet veel kosten, met een budget van zo'n 86.000 euro. :{
pi_105161552
Manchester United verslagen in Old Trafford met 0-1 :o

Achh :X spelen 1-1 met Porto uit, maken ze in 90+3 de 2-1 via een corner :'(

[ Bericht 47% gewijzigd door Eagle_99 op 04-12-2011 13:59:58 ]
pi_105184012
Net een nieuwe game aangemaakt, maar heb nu een speler die verhuurd is aan een andere club. Is het mogelijk hem terug te roepen?
pi_105184696
Ligt eraan of je die optie in de overeenkomst hebt opgenomen.
pi_105191511
Engelaar vond 1 wedstrijd in seizoen schijnbaar te weinig, en hij kwam dus zelf met de vraag of ik zijn contract wilde ontbinden :P
  maandag 5 december 2011 @ 09:18:26 #67
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105199014
Feyenoord 2013-2014.

Ik was 3e geworden in de Champions League poule, achter Manchester City en Olympique Lyon, maar voor Werder Bremen. Tot de laatste wedstrijd stond ik gedeeld 2e, maar thuis tegen Man.City speelde ik gelijk (niet slecht), waar Lyon met 6-1 van Bremen won. Kansloos dus.

Volgende ronde in de Europa League moest ik meteen tegen Athletico Madrid. Uit begon ik sterk en kon de schade beperken tot 0-1. Thuis moesten we dus boven onszelf uitstijgen, om deze sterke tegenstander eruit te knikkeren.
Ook hier begonnen we sterk en door een poeier van Cabral kwamen we op 1-0 voor. Maar één moment van onoplettendheid van m'n verdediging zorgde ervoor dat we dat gevreesde tegendoelpunt kregen. Met nog 20 minuten te gaan, ging Madrid verdedigend spelen en ik reageerde met het vol op de aanval gaan! In de 84e minuut kon Luigi Vitale met een geplaatste kopbal nog 2-1 maken en toen was het écht spannend! Ik gooide er nog een extra aanvaller in, m'n laatste wissel, en we kregen nog een aantal kansen - maar het mocht niet baten. Het bleef bij 2-1 winst, en door het 0-1 verlies in Madrid lagen we er helaas uit.

Volgend jaar beter.
Ik sta nu (maart 2014) 1e in de competitie met 2 punten voorsprong op PSV en 5 op Ajax. Volhouden dus!
pi_105200354
Seizoen 2 nog niet goed begonnen..
Met 1-3 de supercup van AZ gewonnen, eerste prijs van seizoen 2 is dus al binnen :')
Vervolgens gestart met een nederlaag tegen Groningen, winst tegen Heerenveen en een 3-0 nederlaag tegen Utrecht. Duel 4met 5-2 van De Graafschap gewonnen. Toivonen heeft na 4 duels dus al weer 4 goals :) Komend duel tegen Feyenoord, uit. Aangezien ik alle 2 de uitduels verloren heb.. vrees ik het ergste..
pi_105200546
Ik heb ook altijd wat lastige seizoensstarts... maar als ik de teamtalk 'vertrouwen' geef in met name uitwedstrijden dan loopt het eigenlijk altijd goed af en kom je vanzelf in de goede flow
pi_105202667
Grappig.. mijn video van de goal van Jonathan Reis was in zijn eerste week 20 keer bekeken. Nu is hij gister(met het nieuws dat hij bij Vitesse getekend heeft) 21 keer bekeken.. Dus in een dag tijd een verdubbeling :P
pi_105206541

Eerste wedstrijd voor Ganea
  maandag 5 december 2011 @ 13:52:14 #72
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105207272
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:34 schreef Nick-GizMo het volgende:

Eerste wedstrijd voor Ganea
En dan de tegengoal niet laten zien. Lijkt wel Noord-Koreaanse verslaggeving! :P
pi_105207399
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 13:52 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

En dan de tegengoal niet laten zien. Lijkt wel Noord-Koreaanse verslaggeving! :P
HAHA :D! Nja ging mij meer ff om zijn goals :P
pi_105211035
Loot met Ajax (2011/2012) voor de laatste 16 Maccabi Haifa _O- :') :D
  maandag 5 december 2011 @ 15:57:07 #75
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105212212
Poule bekend waarin ik met Nederland in het WK 2018 ben beland: Zuid-Korea, Colombia en Spanje :')
Ben benieuwd waar ik ga eindigen.
pi_105220589
Laatste wedstrijd voor de winterstop meteen 2 records verbroken :D
Mijn eerdere grootste overwinning van 7-0 op Valencia uitgebreid met 9-0 op Dinamo Moskou(verassende hekkensluiter). Mijn aanvaller heeft dan ook 5 doelpunten gemaakt, een ander record.

Champions League gaat top trouwens. Met 12 punten na 5 wedstrijden bijna geplaatst. Bijna omdat nummer 2 Manchester en 3 Porto beide 9 punten hebben. Ik ga met Manchester thuis spelen, terwijl Porto zo goed als zeker een overwinning gaat halen. Dus een gelijkspel is voldoende om 1ste te eindigen. Maar we hadden Manchester in Old Trafford verassend verslagen, dus ik heb de vertrouwen in een overwinning. Ik draai per maand 2 miljoen verlies, dus een inkomst van 800 duizend zou goed zijn.
  maandag 5 december 2011 @ 20:14:17 #77
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105222998
2 miljoen per maand verlies? Nondeju... Dat gaat een keer problemen opleveren. Of blijft de board er steeds maar geld in pompen? Ik zit op het moment in de Schotse Premier League op zo'n 40k winst per maand. Dat is zo rond de 15% van de omzet. Eerdere jaren draaide ik winsten van 30 tot een keer zelfs 50% van de omzet. Maar nu ik van part-timers naar full-timers ben gegaan, beginnen de lonen eindelijk een stempel te drukken op het geheel. Bezoekersaantallen zijn al erg goed dit seizoen, want grotere clubs als tegenstanders en m'n eigen reputatie is een stuk gestegen door de promoties. En terwijl ik nog in een tijdelijk kleiner stadion speel, maak ik toch nog winst. Met m'n eingen stadion weer beschikbaar in december, zal ik waarschijnlijk 10 tot 30k per thuiswedstrijd meer winst kunnen maken.

Maar de verbouwing was duur, dus het zal nog wel even duren om goed uit de rode cijfers te komen. Maar als ik niet laatste wordt (waar het er nog niet naar uit ziet), moet het goed komen. Bovendien zijn de Premier League-prijzen voor de behaalde positie behoorlijk hoog (voor een club als de mijne), dus dat zal aan het einde van het seizoen zeker nog een mooie bonus gaan geven.
  maandag 5 december 2011 @ 20:25:15 #78
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105223681
Okeeeeeeee dan... Dit is fucked up...

In de regels van de Schotse Premier League staat dat er tenminste 1 goalkeeper op de bank moet zitten. Echter, de reserves spelen op dezelfde dag een wedstrijd en nu had ik gemist dat mijn reservekeeper beschikbaar was voor dat elftal. Dus nu kan ik die keeper niet meer op de bank zetten, want hij staat op onbeschikbaar. Maar er wordt ook geen kunstmatige jeugdkeeper bijgegenereerd. Dus kan ik geen keeper op de bank zetten.

De oplossing: m'n vaste keeper op de bank zetten en een crappy veldspeler in de goal. Vervolgens in de eerste minuut m'n vaste keeper inwisselen vanaf de bank. :')
pi_105223770
Hebben de mensen hier ook altijd last van een najaars dipje? In bijna elk seizoen speelt mijn elftal belabberd vanaf oktober tot het midden van december. Normaal gesproken sta ik in de top drie tot en met oktober, zak af naar het midden en pas in januari kom ik terug en eindig ik vaak in de top vijf.
  maandag 5 december 2011 @ 20:26:58 #80
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105223801
Tegengoal in de eerste minuut, nog voordat de keeper gewisseld kon worden. Yay... :(
pi_105224285
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:26 schreef Greci het volgende:
Hebben de mensen hier ook altijd last van een najaars dipje? In bijna elk seizoen speelt mijn elftal belabberd vanaf oktober tot het midden van december. Normaal gesproken sta ik in de top drie tot en met oktober, zak af naar het midden en pas in januari kom ik terug en eindig ik vaak in de top vijf.
Misschien moet je je tactiek aanpassen aan de regen in het najaar?
  maandag 5 december 2011 @ 20:35:22 #82
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105224328
En uiteindelijk 1-0 verloren vanwege een kansloos schuifballetje die elke halfbakken keeper had kunnen tegenhouden... |:(
pi_105225831
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:14 schreef Wolve000 het volgende:
2 miljoen per maand verlies? Nondeju... Dat gaat een keer problemen opleveren. Of blijft de board er steeds maar geld in pompen? Ik zit op het moment in de Schotse Premier League op zo'n 40k winst per maand. Dat is zo rond de 15% van de omzet. Eerdere jaren draaide ik winsten van 30 tot een keer zelfs 50% van de omzet. Maar nu ik van part-timers naar full-timers ben gegaan, beginnen de lonen eindelijk een stempel te drukken op het geheel. Bezoekersaantallen zijn al erg goed dit seizoen, want grotere clubs als tegenstanders en m'n eigen reputatie is een stuk gestegen door de promoties. En terwijl ik nog in een tijdelijk kleiner stadion speel, maak ik toch nog winst. Met m'n eingen stadion weer beschikbaar in december, zal ik waarschijnlijk 10 tot 30k per thuiswedstrijd meer winst kunnen maken.

Maar de verbouwing was duur, dus het zal nog wel even duren om goed uit de rode cijfers te komen. Maar als ik niet laatste wordt (waar het er nog niet naar uit ziet), moet het goed komen. Bovendien zijn de Premier League-prijzen voor de behaalde positie behoorlijk hoog (voor een club als de mijne), dus dat zal aan het einde van het seizoen zeker nog een mooie bonus gaan geven.
Komt door mijn loonlast. ik heb op dit moment een gemiddelde inkomst van 2,5 miljoen, en een uitgave van 4,5. Maar heb in het begin van het seizoen meestal een goede inkomst zodat ik niet in de min sta(stond bijvooorbeeld zo'n 50/60 miljoen in balans in het begin, nu met 35 ongeveer). Heb begin dit seizoen ook bijna 30 miljoen aan transfers verdiend. En 2 seizoenen geleden pompte mijn voorzitter 17 miljoen. Dus ik zit eigenlijk elk seizoen mijn inkomsten in het begin van het seizoen op te vreten ;( De inkomsten van de Champions League zijn ook mooi natuurlijk.

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:25 schreef Wolve000 het volgende:
Okeeeeeeee dan... Dit is fucked up...

In de regels van de Schotse Premier League staat dat er tenminste 1 goalkeeper op de bank moet zitten. Echter, de reserves spelen op dezelfde dag een wedstrijd en nu had ik gemist dat mijn reservekeeper beschikbaar was voor dat elftal. Dus nu kan ik die keeper niet meer op de bank zetten, want hij staat op onbeschikbaar. Maar er wordt ook geen kunstmatige jeugdkeeper bijgegenereerd. Dus kan ik geen keeper op de bank zetten.

De oplossing: m'n vaste keeper op de bank zetten en een crappy veldspeler in de goal. Vervolgens in de eerste minuut m'n vaste keeper inwisselen vanaf de bank. :')
Volgens mou zou het ook kunnen als je een speler minder op de bank zet? Nooit gehad dus weet het niet zeker, maar als je bv geen genoeg eigen opgeleide spelers in je team heb om Europees te sturen, kan je door een speler minder op te geven voldoen aan de eisen, dus als je 3 spelers uit eigen jeugd heb in plaats van 4, kan je maar 24 spelers opgeven in plaats van 25, misschien dat dit ook voor jouw geval geldig is.
pi_105226281
Gaat wel lekker nu. Begonnen met Atalanta die met een -6 punten achterstand starten. Moet van het bestuur degradatie voorkomen, maar ik sta nu 8e met 11 punten na 7 wedstrijden. Straks alleen wel een hele set lastige wedstrijden voor de boeg (Napoli, Juve, AC, Fiorentina).

[ Bericht 22% gewijzigd door Silv op 05-12-2011 21:39:42 ]
  maandag 5 december 2011 @ 21:27:38 #85
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105227731
NAC met 4-0 verslagen in de Kuip voor de halve finale van de Nederlandse beker; hattrick voor Drage.
Tegenstander in de finale? Top Oss, die PSV versloeg in de verlenging! >:)
pi_105228720
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef Silv het volgende:
Gaat wel lekker nu. Begonnen met Atalanta die met een -6 punten achterstand starten. Moet van het bestuur degradatie voorkomen, maar ik sta nu 8e met 11 punten na 7 wedstrijden. Straks alleen wel een hele set lastige wedstrijden voor de boeg (Napoli, Juve, AC, Fiorentina).

Heerlijke goal, die eerste! :D
Feyenoord-
pi_105241392
Toivonen gaat ook in seizoen 2 als de brandweer :) Na 6 duels al weer 7 goals :) Hopen dat hij dit jaar tot meer duels kan komen en dat hij zijn score van vorig seizoen(22 goals uit 27 duels) kan verbeteren.

En Mertens, die heeft na 6 duels 3 goals en 4 assists.. Waaronder deze goal tegen Ajax:
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:23:59 #88
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105242038
Wat is het toch een leuk spelletje.

Met nog 3 wedstrijden te gaan, sta ik 1e met 1 punt voorsprong op Ajax.
Afgelopen 8 wedstrijden heb ik maar 2 tegendoelpunten gehad. De spelers zijn echt gegroeid ten opzichte van vorig seizoen!
El Ahmadi heb ik verkocht, aangezien hij oud begint te worden. Daarentegen heb ik dus Ekdal gehaald en ook een Mexicaanse aanvaller. Voor de verdediging nog een extra versterking (allemaal transfervrij aan het eind van hun contract), aangezien Vlaar ook een dagje ouder wordt. Zal vanavond wel wat screenies posten.
Dus eigenlijk heb ik nu al m'n team voor volgend seizoen geregeld, zonder ook maar een cent van m'n transferbudget te gebruiken 8-)
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:58:54 #89
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105242771
Opzich zat ik zo te denken wat ik eigenlijk mis bij FM12.
Ik mis eigenlijk wel een gedetailleerd financieringsrapporten. O.a. hoeveel shirtjes er verkocht zijn en van welke speler. En dat je dan meer te zeggen hebt over welke merchandising er is. En ook wat er tijdens de wedstrijden in de pauze verkocht wordt ofzo.
Dat zou ik dan wel weer interessant vinden om te weten te komen.

Wat zouden jullie nog toevoegen aan het spel? Of vinden jullie het spel gedetailleerd genoeg?
pi_105242904
Mijn Reis video is inmiddels 56x bekeken.. dat is bijna dubbel zoveel dan mijn Santa Coloma video :P Alle andere video's zitten onder de 15 weergaven. Toch handig, zo'n transfer van Reis :P
pi_105244995
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef Moron het volgende:
Wat zouden jullie nog toevoegen aan het spel? Of vinden jullie het spel gedetailleerd genoeg?
Meer interactie met de media. Je geeft nu alleen interviews voor/na een wedstrijd. Interviews mogen wat mij betreft bijvoorbeeld ook in de voorbereiding/winterstop (zonder aanleiding van een wedstrijd) plaatsvinden, helemaal als je bij een 'grote' club zit. Daarnaast kunnen er nog vele vragen/onderwerpen met betrekking tot de interviews worden toegevoegd.
pi_105245207
Nog altijd in seizoen 3 met Utrecht, even een poosje niet gespeeld maar gisteravond weer verder gegaan.

Komende wedstrijd thuis tegen Olympique Marseille in de CL, als ik die win heb ik nog een goede kans om te overwinteren in de CL ook, maar de kans lijkt me klein aangezien Olympique een aantal wereldtoppers heeft lopen.

Verder klaagde mijn sterspeler Alessio Sestu over dat ie naar een grotere club wilde, aangezien ik weinig heb met spelers die weg willen bood ik m direct te koop aan, gaat ie uiteindelijk straks in de winterstop naar Serie A middenmoter Parma. :')

Alleen al voor hem hoop ik dat ik de CL knockout-fase haal, of iig doorstroom naar de EL…

Moet in de winterstop dus op zoek naar een nieuwe rechtsbuiten, nu al zin om te zoeken. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:22:59 #93
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105245253
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:58 schreef Moron het volgende:

Lang, lang geleden speelde ik een FM spel (volgens mij FM '98 ofzo) en daar kon je speciale 'moves' instellen voor vrije trappen en corners. Hoe spelers moesten lopen etc.
Je kon dus echt je eigen persoonlijke vrije trap-variant creëren.
pi_105245297
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:22 schreef Sejt het volgende:

[..]

Lang, lang geleden speelde ik een FM spel (volgens mij FM '98 ofzo) en daar kon je speciale 'moves' instellen voor vrije trappen en corners. Hoe spelers moesten lopen etc.
Je kon dus echt je eigen persoonlijke vrije trap-variant creëren.
Dat kan nu nog steeds toch ?
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:26:21 #95
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105245373
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dat kan nu nog steeds toch ?
Ja, je kunt instellen waar spelers moeten staan e.d., maar kan het ook dat je in een vooraf ingestelde volgorde speler A vooruit laat lopen, een gat trekt voor inkomende speler 2 en die dan schiet/een voorzet geeft? Niet zo specifiek... of mis ik iets?
  dinsdag 6 december 2011 @ 11:30:10 #96
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105245504
En natuurlijk het privéleven van de voetballers. Vooral bij grote clubs worden zij hele sterren. En dan met schandalen, drugsgebruik, alcohol. :P Dat je ze zo kan beboeten, of ontslaan zelfs..
pi_105247318
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 11:30 schreef Moron het volgende:
En natuurlijk het privéleven van de voetballers. Vooral bij grote clubs worden zij hele sterren. En dan met schandalen, drugsgebruik, alcohol. :P Dat je ze zo kan beboeten, of ontslaan zelfs..
FIFA Manager, lekker een prive-leven erbij :P
pi_105247977
quote:
En maar klagen als je halve team drugsverslaafd is.
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:55:11 #99
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105248393
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:45 schreef Silv het volgende:

[..]

En maar klagen als je halve team drugsverslaafd is.
Ja :P Kan toch, hetzelfde als je halve team geblesseerd is.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:19:03 #100
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_105251543
Godverdomme hé, ik ben na 5 jaar Novara naar Napoli gegaan, en in vijf jaar bij Novara heb ik maximaal 3 keer m'n stadion uitverkocht. Nu, na zes wedstrijden in het nieuwe seizoen, is dat kutkrot van Novara al vijf keer uitverkocht. WTF. :(
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:52:56 #101
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_105255198
quote:
Dat lijkt me echt zwaar vet :D Maarja, dit soort spelletjes is natuurlijk zwaar politiek correct...

Ook nooit een rode kaart omdat m'n speler uit z'n slof schiet en de scheids een kopstoot geeft ofzo. Geen wedstrijden die gestaakt worden vanwege vuurwerk op de tribune... Iedereen is zo braaf in dit spel :(
Ik wens je een dolfijne dag
pi_105261841
Hmm uploaden werkt niet meer?
pi_105262767
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm uploaden werkt niet meer?
Naar youtube?

Ik krijg op Youtube de volgende melding:
Op dit moment voeren we onderhoudswerkzaamheden aan de site uit. Relax, we zijn zo terug. Meer weten

Dus misschien vandaar ;)
pi_105262804
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Naar youtube?

Op dit moment voeren we onderhoudswerkzaamheden aan de site uit. Relax, we zijn zo terug. Meer weten

Dus misschien vandaar ;)
Nja kreeg in FM een melding dat uploaden mislukt is, en dat ik moest kijken naar mijn internet verbinding :P
pi_105262947
What the. Luuk de jong slaat Leverkusen, Schalke, Dortmund, Villareal etc af om vervolgens naar Millwall te gaan omdat "ze op een goede positie in de competie staan". 11e in de Championship. :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 18:48:19 #106
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105263146
Begin seizoen 2013/2014 met Feyenoord. El Hamadi (5 miljoen) en Erasmus (7.5 miljoen) verkocht en kan nog niks vinden om voor terug te halen, of ze willen niet of zijn niet goed genoeg. Gaat het bestuur ook nog even een bod van 5 miljoen accepteren op Indi. :') Nu kan ik Vlaar niet meer verkopen die nog maar een 1-jarig contract heeft en al 28 is.

Ajax bood 7.5 miljoen op De Vrij maar met geld kan ik atm vrij weinig, dus niet gedaan.
Waarom?
pi_105263559
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Naar youtube?

Dus misschien vandaar ;)
De modus 'Alleen-lezen' is ingeschakeld. Je upload wordt verwerkt, maar wordt niet online geplaatst en is niet bewerkbaar totdat de modus 'Alleen-lezen' is beëindigd.

wtf is dat dan weer :D
pi_105264127
Hoppa. Nummer 1 Napoli verslagen met 4-0! :')
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:13:30 #109
51794 Rahl
pi_105264312
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Silv het volgende:
Hoppa. Nummer 1 Napoli verslagen met 4-0! :')
Napoli heeft bij mij een talent van 19 waar ze 131 miljoen euro voor vragen :').
last.fm
pi_105264401
Altijd leuk als je tegen Ajax moet, en Verhoeven staat in de goal :D
pi_105264436
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:13 schreef Rahl het volgende:

[..]

Napoli heeft bij mij een talent van 19 waar ze 131 miljoen euro voor vragen :').
Wát! Welk seizoen zit je nu?
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:21:25 #112
51794 Rahl
pi_105264700
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:16 schreef Silv het volgende:

[..]

Wát! Welk seizoen zit je nu?
2017-2018. Ik ben net naar Real Madrid getransfereerd na een halfjaartje Napoli, en bij Napoli gaven de trainers 'm 4,5 sterren, net als mijn Madrid-scouts nu. Waarde van 1,6 miljoen, ik begon met bieden bij 10 miljoen en ging met sprongen van 5 naar 45 miljoen en toen wilden ze onderhandelen. 131 miljoen :').
last.fm
pi_105264785
Ah mooi, Ajax verslagen met 4-0 :D
pi_105264806
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef Rahl het volgende:

[..]

2017-2018. Ik ben net naar Real Madrid getransfereerd na een halfjaartje Napoli, en bij Napoli gaven de trainers 'm 4,5 sterren, net als mijn Madrid-scouts nu. Waarde van 1,6 miljoen, ik begon met bieden bij 10 miljoen en ging met sprongen van 5 naar 45 miljoen en toen wilden ze onderhandelen. 131 miljoen :').
Lekker realistisch wel.

Edit: En wat is op met die co-ownership van Italiaanse clubs. Echt megavervelend. :')
pi_105265338
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:21 schreef Rahl het volgende:

[..]

Dat is niet de echte vraagprijs, dat vragen ze gewoon om andere clubs af te schrikken.
pi_105265535

Wat een wedstrijd weer... :D

2e plaats wordt nu heel lastig, dan maar minimaal een punt halen bij Dortmund om nog EL voetbal na de winterstop te hebben.
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:49:54 #117
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105266273
Wat beloofde screenies:

Nog 2 wedstrijden te gaan!!

Rijpe verdediger

Kopsterke spits

En nog een Japans talent, die aan het rijpen is.
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:18:59 #118
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105270785
Kampioen geworden, doordat Ajax uit van VVV verloor met 2-4 *O*
En ook de beker weer gewonnen door Oss met 4-0 te verslaan! 4x Cabral!
pi_105273108

Toch nog EL voetbal iig na de winterstop. :)
pi_105273654
Slechts tegen Achilles '29, maar wat een lekkere lob van Toivonen.

In de CL poule geloot tegen Barcelona, AC Milan en Steaua. Eerste duel thuis dubbel zoveel schoten als Steaua, maar toch 3-3. Aangezien Derijck zijn kruisbanden heeft gescheurd stond Marcelo in de basis, maar die speelde, net zoals vorig jaar geregeld, werkenlijkwaar dramatisch.
pi_105274617
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef MMUFC het volgende:

In de CL poule geloot tegen Barcelona, AC Milan en Steaua. Eerste duel thuis dubbel zoveel schoten als Steaua, maar toch 3-3. Aangezien Derijck zijn kruisbanden heeft gescheurd stond Marcelo in de basis, maar die speelde, net zoals vorig jaar geregeld, werkenlijkwaar dramatisch.
Ja ik had ook een mooie lob, maar dat uploaden werkt niet :/. Zal morgen wel kijken of het lukt om het zelf doen, hij zet ze nu meteen bij exported videos neer :)
pi_105275006
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:23 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja ik had ook een mooie lob, maar dat uploaden werkt niet :/. Zal morgen wel kijken of het lukt om het zelf doen, hij zet ze nu meteen bij exported videos neer :)
Bij mij geen problemen.. inmiddels 2 video's weer geupload..

Wijnaldum heeft dit seizoen al 6 competitiegoals in 8 duels. Vorig seizoen had hij 10 goals in 32 duels :P

Toivonen loopt dit seizoen weer 1 op 1 in de competitie. 8 uit 8. In totaal 11 duels en 15 goals :)
pi_105275451
Bij mij blijft Alexander Gerndt als een malle scoren.

Vorig seizoen 35 goals in 46 wedstrijden, dit seizoen alweer 24 goals in 27 wedstrijden.
pi_105276668
Uit tegen AC Milan 2-2 gespeeld. Kwam in de 4e minuut 1-0 achter, maar Ola Toivonen scoorde in de 21e minuut de 1-1. Na rust had AC Milan de aftrap, de bal gaat naar Afellay(die tegenwoordig bij Milan zit), die loopt met bal aan de voet tegen van Bommel op en Toivonen kan overnemen, loopt naar voren, zijn schot eindigt op de keeper, maar de koning van de intikker scoort: Mateja Kezman. Zijn eerste goal sinds zijn terugkeer. In de 90e minuut scoort uitgerekend Afellay de 2-2.
pi_105277992
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:28 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bij mij geen problemen.. inmiddels 2 video's weer geupload..

Wijnaldum heeft dit seizoen al 6 competitiegoals in 8 duels. Vorig seizoen had hij 10 goals in 32 duels :P

Toivonen loopt dit seizoen weer 1 op 1 in de competitie. 8 uit 8. In totaal 11 duels en 15 goals :)
Ja Ola was hier de hele voorbereiding eruit met een blessure :(

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:56 schreef MMUFC het volgende:
Uit tegen AC Milan 2-2 gespeeld. Kwam in de 4e minuut 1-0 achter, maar Ola Toivonen scoorde in de 21e minuut de 1-1. Na rust had AC Milan de aftrap, de bal gaat naar Afellay(die tegenwoordig bij Milan zit), die loopt met bal aan de voet tegen van Bommel op en Toivonen kan overnemen, loopt naar voren, zijn schot eindigt op de keeper, maar de koning van de intikker scoort: Mateja Kezman. Zijn eerste goal sinds zijn terugkeer. In de 90e minuut scoort uitgerekend Afellay de 2-2.
Ik zat ook te twijfelen over Kezman in seizoen 1, gelukkig heb ik de opvolger van Kezman :P
pi_105279252
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja Ola was hier de hele voorbereiding eruit met een blessure :(

[..]

Ik zat ook te twijfelen over Kezman in seizoen 1, gelukkig heb ik de opvolger van Kezman :P
De goal tegen AC Milan is tot nu toe het enige goede.. Verder heeft hij Derijck er voor 8 tot 9 maanden uit geschopt :P
pi_105279821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 23:49 schreef MMUFC het volgende:

[..]

De goal tegen AC Milan is tot nu toe het enige goede.. Verder heeft hij Derijck er voor 8 tot 9 maanden uit geschopt :P
Ja hier ligt Marcelo er ook uit, en Mertens ook. Dus Ritzmeier ofzo, heeft ook paar wedstrijden gedaan

Verder heb ik er een hoop spelers uit gedaan, voor 18 miljoen verkocht volgens mij :D
pi_105280030
Bij mij is Mertens ook geblesseerd, dus speelt Ritzmaier al een paar duels linksbuiten.

Wat een bazen!

2-1 winst thuis tegen Barca. Op slag van rust 1-0 door Toivonen. Mattias Zanka Jorgensen krijgt in de 47e minuut een rode kaart voor het neerhalen van een doorgebroken speler. Rond de 74e minuut 2-0 door wederom Toivonen. In de 84e minuut maakt Pique nog 2-1, maar verder komen ze niet.
PSV: 6 schoten, 4 op doel
Barcelona: 28 schoten, 12 op doel :)
pi_105280273
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:10 schreef MMUFC het volgende:
Bij mij is Mertens ook geblesseerd, dus speelt Ritzmaier al een paar duels linksbuiten.

Wat een bazen!

2-1 winst thuis tegen Barca. Op slag van rust 1-0 door Toivonen. Mattias Zanka Jorgensen krijgt in de 47e minuut een rode kaart voor het neerhalen van een doorgebroken speler. Rond de 74e minuut 2-0 door wederom Toivonen. In de 84e minuut maakt Pique nog 2-1, maar verder komen ze niet.
PSV: 6 schoten, 4 op doel
Barcelona: 28 schoten, 12 op doel :)
Haha netjes! Ach hier win ik eerst 6-0 van Trømso en verlies ik daarna bij Roda :')

Zal van de week eens screens laten zien
pi_105280392
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:18 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Haha netjes! Ach hier win ik eerst 6-0 van Trømso en verlies ik daarna bij Roda :')

Zal van de week eens screens laten zien
Over tromso, Kara _O_
pi_105280666
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Over tromso, Kara _O_
Ja die wou ik ook graag hebben, maar ging naar Bursaspor :'). Gelukkig had ik al een ander talentje gekocht, die nu langs Strootman staat :)
pi_105281383
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja die wou ik ook graag hebben, maar ging naar Bursaspor :'). Gelukkig had ik al een ander talentje gekocht, die nu langs Strootman staat :)
Wou je hem als VM gebruiken? (kara)

Ik gebruik hem als CB, gehaald voor 13 miljoen van udinese. Elke westrijd minimaal een 8 _O_ Ook nog bijna finale CL gehaald _O_

Kara & Boyata is gewoon een gouden koppel bij mij _O_
pi_105283452
Dubieus doelpunt tegen: "PSV players surrounding Kevin Blom" ok, ok.. ik weet genoeg :P
pi_105284164
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik gebruik hem als CB, gehaald voor 13 miljoen van udinese. Elke westrijd minimaal een 8 _O_ Ook nog bijna finale CL gehaald _O_

Ja (MC) aangezien ik Toloi had al voor de CB en Asatiani voor CB. Aangezien Kara niet wou, heb ik Yttergard Jenssen maar gekocht :P (ook van Tromso :) )
pi_105284168
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Douglas & Boyata bij mijn Twente doen het ook aardig saampjes. Net als Kryvtjov trouwens!
  woensdag 7 december 2011 @ 09:18:12 #136
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105284408
Ik krijg al 2 seizoenen lang berichten, dat clubs mijn talenten (Drage, Cabral, De Vrij, etc.) willen kopen voor 9mln of meer. Nu heb ik hun verkoopwaarde tussen de 10 en 25mln gezet, zodat ik niet van die waardeloos lage aanbiedingen krijg, maar de écht hoge bedragen heb ik nog 0x gezien.

Hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Niet dat ik ze persé weg wil hebben - het team staat goed en financieel is Feyenoord nu in 2014 ook gezond - maar het zou gewoon weleens leuk zijn :)
Zeker Drage en Cabral zijn toch echt wel 15mln waard op het moment.
pi_105284708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:18 schreef Sejt het volgende:
Hoe krijgen jullie dat voor elkaar?
Bijna niet, heb 1 speler voor ''veel'' geld weten te verkopen, Marcus Nilsson voor 7,5 miljoen.
Voor de rest krijg ik altijd lachwekkend lage bedragen aangeboden, terwijl ik het driedubbele moet betalen als ik eens een speler wil halen.
pi_105284831
ik heb dit seizoen toch zeker 2 spelers verkocht boven hun waarde :) Hutchinson voor 4.5mil, terwijl ie 3.5 waard was
En Pieters voor 5mil, terwijl ie maar 3 waard was :P
pi_105284887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 09:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Bijna niet, heb 1 speler voor ''veel'' geld weten te verkopen, Marcus Nilsson voor 7,5 miljoen.
Voor de rest krijg ik altijd lachwekkend lage bedragen aangeboden, terwijl ik het driedubbele moet betalen als ik eens een speler wil halen.
Slecht is dat ja. Ook als ik een tegenbod uitbreng gaan die clubs er bijna nooit mee akkoord, hoe klein de verandering ook is. :')
pi_105284909
Nja kreeg ook een bod van 3.5mil op Ojo, maar er staat toch duidelijk dat hij een minimale transferwaarde van 15 mil heeft :D
  woensdag 7 december 2011 @ 10:29:49 #141
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105286194
Hmm ik ben dus niet de enige :)

Ik heb nu bv. El Ahmadi voor 3,5mln verkocht, terwijl hij 2,5mln waard was. Maar dat was op eigen initiatief.
Al die nieuwsberichten dat "Club X is looking to splash the cash for Player Y" en dan zie ik bedragen van 9mln tot 22mln. Maar het komt nooit tot een concreet bod :')
pi_105286475
Hmm ik dacht laat ik -19 ook maar eens coachen, want ja als ze door gaan in de NextGen series is dat ook wel grappig :P.

Win ik met 9-0 van de Spurs B :D
pi_105286715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef Sejt het volgende:

Ik heb nu bv. El Ahmadi voor 3,5mln verkocht, terwijl hij 2,5mln waard was. Maar dat was op eigen initiatief.
Al die nieuwsberichten dat "Club X is looking to splash the cash for Player Y" en dan zie ik bedragen van 9mln tot 22mln. Maar het komt nooit tot een concreet bod :')
Idd. En meestal is het ook zo, als jij de club managed wordt er max 1 miljoen boven zijn waarde geboden. Zit je bij een andere club wordt hij voor 10m verkocht.

Was in FM2011 ook zo.
Kreeg nooit boden op Dzsudzsak, speel je met een andere club was het standaard Bayern of Man Utd die hem voor 14,5m kocht..
pi_105286865
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef Sejt het volgende:

Die bedragen in het nieuws liggen toevallig bijna altijd precies tussen de waarde van de speler en de vraagprijs voor de speler ;) Had een jeugdspeler die 1M waard was, had de vraagprijs op 90 miljoen gezet om van het gezeik af te zijn, stond in de krant dat Inter 45M wilde betalen :')
  woensdag 7 december 2011 @ 10:55:49 #145
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105286941
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:52 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Die bedragen in het nieuws liggen toevallig bijna altijd precies tussen de waarde van de speler en de vraagprijs voor de speler ;) Had een jeugdspeler die 1M waard was, had de vraagprijs op 90 miljoen gezet om van het gezeik af te zijn, stond in de krant dat Inter 45M wilde betalen :')
_O- Dat zou heel goed kunnen.

Wel jammer eigenlijk... bedoel, in het echt worden spelers ook voor hoge bedragen weggekocht en in FM2012 is het nu éénrichtingsverkeer.
pi_105287558
Ik heb iig weer zin om te spelen vanavond.

Ingame is het 2 januari 2014 en ik kan dus op zoek naar een nieuwe rechtsbuiten. (en een speler zoeken is 1 van de leukste dingen)

Had gisteravond nog een bod gedaan op Bacuna van Groningen (5m werd uiteindelijk geaccepteerd door het bestuur van FCG), maar die wilde zelf niet komen…

Dan komt de EL knockout-fase er straks nog aan, geloot tegen Bursaspor.
En in de Eredivisie moet ik mee blijven draaien bovenin, voorlopig gaat het tussen Ajax, mij en Feyenoord.

Mijn huidige basisopstelling trouwens, voor de liefhebber: :P

GK : Rune Almenning Jarstein

RB : Daan Bovenberg
DC : Virgil van Dijk
DC : Jan Wuytens
LB : Lorenzo Burnet

MC : Johan Martensson
MC : Nemanja Gudelj

AMR : Nieuw!
AMC : Luigi Bruins
AML : Tommy Oar

SC : Alexander Gerndt

[ Bericht 13% gewijzigd door PBateman1978 op 07-12-2011 11:22:01 ]
pi_105287715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:47 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Idd. En meestal is het ook zo, als jij de club managed wordt er max 1 miljoen boven zijn waarde geboden. Zit je bij een andere club wordt hij voor 10m verkocht.

Was in FM2011 ook zo.
Kreeg nooit boden op Dzsudzsak, speel je met een andere club was het standaard Bayern of Man Utd die hem voor 14,5m kocht..
In 2010 ging Dzsudzsak bij mij voor 85M naar Barcelona :') :') :')
pi_105287837
lol, speel nu een -19 wedstrijd, heeft de tegenstander maar 1 wissel bij :')!
pi_105288391
Welbeck en Macheda zijn trouwens standaard aankopen van Twente
pi_105288538
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Inderdaad.. En Kara die naar Bursaspor gaat :')
pi_105288657
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
Met huur dan he. Ik had Welback namelijk maar al te graag over willen nemen van ManU... Heeft er in dat ene seizoen als huurling 40 gemaakt...

Alle prijzen in NL gewonnen en mij als favoriet personeel aangewezen, om vervolgens een contract af te staan van mij. Heel fijn :)
pi_105288703
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:47 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Met huur dan he. Ik had Welback namelijk maar al te graag over willen nemen van ManU... Heeft er in dat ene seizoen als huurling 40 gemaakt...

Alle prijzen in NL gewonnen en mij als favoriet personeel aangewezen, om vervolgens een contract af te staan van mij. Heel fijn :)
Huur hem nog een keer?
pi_105289027
Ik huur meestal alleen maar reserve-bankzitters. :D

Voor als mijn eigen reserves geblesseerd zijn.

Soms nog wel een pareltje bij, dit jaar bv. Mohamed Sissoko, die verving op een gegeven moment Virgil van Dijk (en Vito Wormgoor, die ook geblesseerd was) en haalde een rating van 7.90 met nog een paar kopgoals uit corners erbij ook.
pi_105289791
Hmm Hildebrand wil weg, want speelt te weinig. Opzoek naar een 2de keeper dan :P
pi_105291134
lol, ook nog nooit gezien dat een speler onder een contract uit wil, en dan gewoon word afgewezen door de Commisie voor het statuut van de speler :D
pi_105294754
Mooooi

Sta vanaf de 60ste minuut met een man minder op het veld en 1-0 achter, en win gewoon met 3-2 :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Nick-GizMo op 07-12-2011 15:21:46 ]
  woensdag 7 december 2011 @ 14:50:59 #157
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105295518
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooooi

Sta vanaf de 60ste minuut met een man minder op het velt en 1-0 achter, en win gewoon met 3-2 :D
Velt? :D

Ik stond net binnen 20 min met 9 man op het veld, Mokotjo en De Vrij schopte Wijnaldum allebei op de middenlijn van achter neer. :') Had zelfs nog meer balbezit, maar PSV kreeg een penalty.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FM. _O_
Waarom?
  woensdag 7 december 2011 @ 15:14:03 #158
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105296413
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 14:50 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Ik stond net binnen 20 min met 9 man op het veld, Mokotjo en De Vrij schopte Wijnaldum allebei op de middenlijn van achter neer. :') Had zelfs nog meer balbezit, maar PSV kreeg een penalty.
Maakt het helemaal af dat ze Wijnaldem van achter neerschoppen >:)
pi_105296620
quote:

[..]

SPOILER
FM. _O_
Ik had ook een keer zoiets in FM2010. Met Feyenoord uit bij NAC. 6e minuut: 1-0 achter. 41e minuut: rode kaart. 45+2e minuut: rode kaart. In de rust 2 keer gewisseld (waren allebei verdedigers). 66e minuut: Makaay maakt zowaar 1-1. 70e minuut: ik wissel de laatste keer, om dan maar die 1-1 vast te houden. 72e minuut: blessure, met 8 man verder dus. 88e minuut: Fer maakt 1-2 :D
pi_105296700
quote:

[..]

SPOILER
FM. _O_
huh wtf :D..
pi_105297055
Godsamme zeg.
Bayern 3-2 ajax kwartfinale cl

Terugwedstrijd:
Na 120 minuten 3-2 voor Ajacied. Dan denk je. Fuck Yeah _O_ Penalties.

Nee man. in de 122e minuut scoort die Muller nog de 3-3 :'(
Fucking 122e minuut :'( :'(

Achja het blijven duitsers :')
pi_105297345
Fuck.. Doe in de winter een paar wedstrijden fixen voor het B team, nja begint de competitie weer, was ik vergeten de meeste spelers weer uit het B team te halen, nu mogen ze niet mee doen :') :D

Gelukkig moet ik tegen de nummer 18 :D
pi_105299893
Dit spel is ook echt zo voorspelbaar met z'n laatste minuut goaltjes. :')
pi_105300020
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 15:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
Fuck.. Doe in de winter een paar wedstrijden fixen voor het B team, nja begint de competitie weer, was ik vergeten de meeste spelers weer uit het B team te halen, nu mogen ze niet mee doen :') :D

Gelukkig moet ik tegen de nummer 18 :D
:D
pi_105300807
pi_105302445
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Huur hem nog een keer?
Wilde ManU niet... Mja nu De Jong en Bony voorin. Dat wil ook wel :)
  woensdag 7 december 2011 @ 18:43:46 #167
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105304671
Tegen de nummer één 2-0 achter komen, met kunst- en vliegwerk terugkomen naar 2-2. En dan in de 90e minuut een eigen goal maken... :')

-update- Tegen de nummer twee 1-0 voor komen en met een eigen goal slechts 1-1 gelijk spelen... :%

[ Bericht 15% gewijzigd door Wolve000 op 07-12-2011 19:06:54 ]
pi_105304679
Ah mooi uit bij Ajax gewonnen met vanaf minuut 44 een man minder :D

En zie net dat ik 30 wedstrijden ongeslagen ben _O_
pi_105304689
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 21:04 schreef Silv het volgende:

Uiteindelijk het seizoen afgemaakt en met een beetje geluk 2e geworden op doelsaldo. _O_
pi_105304809
Tadic als eerste aankoop binnen voor seizoen 2.
  woensdag 7 december 2011 @ 18:49:00 #171
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105304921
In alle potjes die ik ook gespeeld heb, heeft een appeal nog nooit succes gehad als ze geen werkvergunning wilden verlenen. Tot vandaag. Ineens wilden ze na mijn appeal wel een werkvergunning verlenen. Iemand anders wel eens overkomen?
pi_105307601
Uit tegen Chelsea in de 1ste ronde rechtstreekse uitschakeling Champions League 2-2 gespeeld. Thuis verlies ik opeens met 2-6. Enorme blunders van mijn 2 centrale verdedigers in zeker 4 van de 6 doelpunten :? Hoe kan je nou zoveel intercepties missen? :'(

Ik had Chelsea nog vorig seizoen in het voorronde van Champions League uitgeschakeld met 3-0 en 2-2 :{
  woensdag 7 december 2011 @ 20:32:53 #173
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105310208
Zo, dat waren 4 prachtige seizoenen. Na drie achtereenvolgende promoties was ik in de Schotse Premier League beland. Na een goed seizoen ben ik dit jaar derde geworden. Met een ruime achterstand achter de bekende grote namen in Schotland, namelijk de Rangers en Celtic. Maar het goede nieuws: we gaan Europa in! De 4e ronde van de kwalificatie voor de Europa League is ons toebedeeld door het behalen van de 3e positie! Wie had dat kunnen denken!

Consequentie van al het succes is dat ik ondertussen al 4 aanbiedingen heb gehad van clubs die mij als coach willen. Waaronder het team dat zojust uit de league is gedegradeerd waar ik derde ben geworden. Waarom zou ik dat willen? :D
pi_105310704
Het heeft even geduurd (veel spelers vonden ons te min, of waren te duur), ik heb ruzie met mijn scouts (die vinden m minder goed dan ik), maar ik heb een nieuwe rechtsbuiten gehaald, voor 60.000 euro. :D

Kon direct zijn debuut maken thuis tegen Heracles, een goal en een assist. *O*

[ Bericht 28% gewijzigd door PBateman1978 op 07-12-2011 20:50:30 ]
pi_105319043
Wat een held. _O_

(7 wedstrijden, 5 goals, 1 assist)
  woensdag 7 december 2011 @ 23:02:44 #176
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105320868
Chelsea jat mijn super regen uit eigen jeugd van 5 sterren potentieel weg.

De nieuwe Arjen Robben zelfs! :'(

[ Bericht 30% gewijzigd door WhatsTheSecret op 07-12-2011 23:10:32 ]
Waarom?
pi_105330264
Na de 2-1 zege op Barca mocht ik naar Camp Nou. Daar vertrok ik weer met een ervaring rijker en een illusie armer.. 6-0 verlies.
Vervolgens uit bij Steaua stond het binnen 16 minuten 1-4 voor PSV. Uiteindelijk 2-4 gewonnen.
In het laatste duel met AC Milan(ik speelde thuis) moest ik winnen om te overleven.
In de eerste helft was ik heer en meester, totdat Bouma een rode kaart pakte. Uiteindelijk slechts met 0-1 verloren, maar wel naar de Europa League..
pi_105331618
Whehehe. Nesta en Gatusso gratis opgehaald en een best karig salaris gegeven. Lui zijn nog steeds best goed op hun oude leeftijd.
pi_105331823
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:30 schreef Silv het volgende:
Whehehe. Nesta en Gatusso gratis opgehaald en een best karig salaris gegeven. Lui zijn nog steeds best goed op hun oude leeftijd.
Fysiek bagger waarschijnlijk :D
pi_105331926
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:38 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Fysiek bagger waarschijnlijk :D
Ze zijn niet erg snel en fit meer nee.
  donderdag 8 december 2011 @ 11:45:14 #181
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105332020
Gewoon na elke wedstrijd een week vakantie geven. ^O^
pi_105332052
quote:
10s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:42 schreef Silv het volgende:

[..]

Ze zijn niet erg snel en fit meer nee.
Ik heb ook wel eens van die oudjes gehad inderdaad. Als je ze in de basis had in de rust al 60% fitheid ofzo :')
Maar vaak zijn ze technisch nog fantastisch, dan heb je er best nog wel wat aan :Y
pi_105332249
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 11:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens van die oudjes gehad inderdaad. Als je ze in de basis had in de rust al 60% fitheid ofzo :')
Maar vaak zijn ze technisch nog fantastisch, dan heb je er best nog wel wat aan :Y
Heb ze ook als backup staan en niet in de basis. Lekker in de 70e minuut er in gooien, dat houden ze wel vol.
pi_105335856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Huur hem nog een keer?
Nu in januari heb weer gekregen van ManU als huurling :) Meteen weer gescoord in zn eerste match :)
  donderdag 8 december 2011 @ 14:32:47 #185
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105337631
Damn, ik zat gister even de U19 en U21 teams van Argentinië en Brazilië door te kijken - wat een spelers daar zeg!!! Sommige van 17-18 jaar hebben al stats van een goede eredivisie speler!
Natuurlijk moet je wel rekenen met prijzen van tussen de 1,5 en 7,5mln, maar sommigen zijn het echt waard. Vanavond maar eens even een talent eruit pikken.
pi_105338307
Boh. Ik speel bijna iedere club in Italie van de mat, maar tegen Ajax kom ik niet eens in de buurt van de 16.
pi_105339122
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef MMUFC het volgende:

Wel Full Screen kijken :P In het 2de filmpje andere camera punt :P
pi_105339770
26 wedstrijden onderweg, en het is al duidelijk dat ik sowieso Europa League speel :P

18 punten voorsprong op de nummer 2 :P
  donderdag 8 december 2011 @ 15:52:41 #189
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105340501
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 15:13 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Wel Full Screen kijken :P In het 2de filmpje andere camera punt :P
Leuk goaltje. :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_105343412
quote:
JANUARY
27.1 - Costa Rica
28.1 - Honduras, Jamaica, Guatemala, Panama, Nicaragua, Netherlands Antilles, Suriname, St Vincent, Guyana, Grenada, El Salvador, Cuba & Bermuda

FEBRUARY
23.2 - Azerbaijan, Bosnia & Herzeg., Estonia, FYR Macedonia, Kazakhstan, Latvia, Lithuania, Moldova, Montenegro, New Zealand, Georgia, Andorra, Albania, American Samoa, Fiji, Papua New Guinea, Samoa, Solomon Islands, Tonga, Vanuatu, Armenia & Malta

MARCH
2.3 - Mexico
7.3 - Australia, Croatia, France, Germany, Greece, Hungary, Israel, Northern Ireland, Scotland, Switzerland, Turkey, Ukraine & Wales
12.3 - Austria & England
16.3 - Slovakia
17.3 - Belgium, Czech Republic, Italy, Poland, Portugal, Cyprus & Indonesia
19.3 - Bulgaria, Slovenia & Romania
25.3 - Denmark & Netherlands
28.3 - Serbia & Spain

APRIL
2.4 - Argentina, South Africa & India
18.4 - Uruguay

MAY
7.5 - Mali

JUNE
6.6 - Barbados, Bolivia, Ecuador, Paraguay, Venezuela & Trinidad & Tobago

AUGUST
20.8 - Sweden & Hong Kong
27.8 - Canada, Iran, Iraq, Japan, Kuwait, Lebanon, Qatar, Saudi Arabia, Turkmenistan, U.A.E, Uzbekistan, Vietnam, Macau, Yemen, Thailand, Tajikistan, Syria, Sri Lanka, Philippines, Palestine, Pakistan, Oman, Northern Mariana Islands, Nepal, N. Korea, Mynamar, Mongolia, Maldives, Macau (China PR), Laos, Kyrgyzstan, Jordan, Guam, East Timor, Chinese Taipei, Cambodia, Brunei, Bhutan, Afghanistan, Bahrain & Bangladesh
29.8 - Burundi

SEPTEMBER
2.9 - Malaysia
7.9 - Chad
18.9 - Chile
19.9 - Brazil
20.9 - Russia, South Korea & U.S.A
22.9 - Iceland & Republic of Ireland
24.9 - Finland
27.9 - Colombia & Singapore

OCTOBER
2.10 - African teams (I've found this to be true if you don't have any African xml's loaded. If you do then dates tend to vary)
7.10 - China PR & Norway
15.10 - Peru

NOVEMBER
1.11 - Belarus
Misschien dat iemand er nog iets aan heeft :). Nieuwe regen datums :)
pi_105343880
Nou 5 wedstrijden voor het einde kampioen geworden, tijd voor de jeugd :D Of moet zijn dat ik nog een record kan verbreken :P En dat met een team met gemiddelde leeftijd van 23 :D

Gelukkig dat ie de 2-2 maakt :D
pi_105346450
Zojuist meegemaakt dat ik terecht met 3-0 achterstond met rust. In de rust 3x gewisseld. 49e minuut rode kaart. 60e minuut valt er nog iemand uit met een blessure, maar gewoon met gemak op 3-0 gebleven.

Blijft een vreemd spel.

Overigens was de rode kaart voor mijn keeper en had ik geen keeper op de bank. Dus maar een middenvelder op goal gezet. Wordt ie na de wedstrijd boos dat ie niet op zijn eigen positie mag spelen :')
  donderdag 8 december 2011 @ 19:41:42 #193
51794 Rahl
pi_105349031
How about this one?

last.fm
  donderdag 8 december 2011 @ 20:49:04 #194
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105352692
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 19:41 schreef Rahl het volgende:
How about this one?

[ afbeelding ]
_O_
  donderdag 8 december 2011 @ 21:29:08 #195
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105354754
Besturen... :')

2 divisies lager dan nu:
<ik> mag ik betere trainingsfaciliteiten?
<bestuur> oke!
[......]
<bestuur> onee, er is toch geen geld!

1 divisie lager dan nu:
<bestuur> oke!
[......]
<bestuur> onee, er is toch geen geld!

nu:
<bestuur> nee, is goed genoeg joh!!

Zit je dan met je basic trainingsfaciliteiten en minimale jeugdfaciliteiten. Bohhhhh.... |:(
pi_105358624
pi_105360722
Hmm zit erg te twijfelen of ik het contract ga verlengen van mij assistent manager, weet niet of het slim is als ik volgend jaar een andere er neer zet
  donderdag 8 december 2011 @ 23:34:23 #198
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105360790
Super Cup 2014. Ajax - Feyenoord. Feyenoord scoort 6x :')

donderdag 8 december 2011 @ 23:38:47 #199
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105361003
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 23:34 schreef Sejt het volgende:
Super Cup 2014. Ajax - Feyenoord. Feyenoord scoort 6x :')

[ afbeelding ]
Heb ik ook eens gehad. 6 goals gemaakt, toch maar 4-2 gewonnen... :P
pi_105361059
pi_105361195
http://fminside.nl/nieuws(...)sistent-trainer.html

Wel handig, maar twijfel nog enorm. Heb nu Erik Ten Hag, en zijn stats zijn op zich wel goed maar misschien moet ik wel een andere pakken, maar wie :(
pi_105364530
Wat een briljant begin van mn 2e seizoen bij MVV (op ong. 25% van 1e seizoen ingestapt, was unemployed begonnen).

Excelsior 0-3 MVV, Sparta 0-5 MVV (Sparta is promotie kandidaat nr 1) RKC - MVV 0-5 (en dat na rood bij 0-0 krijgen in 30e minuut, ook tegen de ploeg die me uit promotie playoffs 2e ronde kickte 1e seizoen na mn 9e plaats).

En dat met maar 2 nieuwe spelers en een speler uit de reserves die ik de kans geef......

[ Bericht 9% gewijzigd door VelitoX op 09-12-2011 01:45:15 ]
pi_105371245
pi_105375796
Ben begonnen met Vauxhall. Was Cambuur zat. Vauxhall zit in de BSN en is daar degradatiekandidaat. Met 0 euro budget en een salarisbudget van 575pw is er weinig verbetering mogelijk. Toch wat spelers kunnen halen en ben inmiddels 10 wedstrijden ver. Ik sta 3e met 1 punt achter op de koplopers. Gaat dus erg goed!

In de FA cup wel door de kwalificatierondes gekomen, alleen in de 1e ronde uitgeschakeld door een L1 club, helaas.

De FA trophy zit ik wel nog in, inmiddels de 2e ronde geloof ik. Hopen dat ik daar ver kan komen.
Vici, Vidi, Veni!
pi_105375992
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 07:50 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Lekker! :)
Was een nieuwe regen met de voorzet, net 3 dagen bij de club :P

lob goal ook nog gezien? :P
pi_105377666
Hier ook maar even m'n game posten.

Zo, het eerste seizoen met ons aller Ajax zit er op. Nog nooit zo'n makkelijk seizoen gehad sinds dat ik FM speel, maar dat maakt het plezier niet minder ;).Begonnen zonder aankopen, nadat Siggy gebleseerd raakte voor 4 maanden toch besloten om El Ham op te stellen voor het grotere goed! Inmiddels is ie verkocht aan Sunderland voor een mooi prijsje.

Positieve opvallers waren Eriksen, Alderweireld, Boerrichter (alleen de eerste helft van de competitie, daarna gebleseerd) en Fischer.

De JC schaal werd easy gewonnen van Twente!

SPOILER: JC Schaal
De competitie ging voorspoedig, al kreeg ik in het begin wel aardig wat goals tegen. Uiteindelijk was duidelijk dat niemand mij kon volgen en was de buit binnen 4 wedstrijden voor het einde.
SPOILER: Competitie
De beker was in het begin vooral het domein van de wisselspelers. Toen de finales eenmaal werden bereikt bleek dat ook deze tegenstanders niet van groot formaat waren dus zodoende een goede bron van ervaring voor de jonkies :).
SPOILER: Beker
Het paradepaardje van dit seizoen, met flink wat geluk weg gekomen (halve finale in madrid, arsenal uit...) maar wat een bekroning en wat een wedstrijd in de finale :D.
SPOILER: CL Finale
SPOILER: CL
De selectie, aardig tevreden al zullen er wat transfers bijkomen om de blesures wat op te vangen. Topscoorder: Siggy met 15 goals in 17 competitie wedstrijden, de rest zat ie langs de kant :'). De mannen van de assist waren Janssen en Eriksen met 24, en 23 assists. Gevolgd door Tadic die in een half seizoenetje tot 13 kwam.
SPOILER: Selectie
SPOILER: Transfers
Mocht iemand nog wat willen zien, vragen staat vrij ;)
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:03:51 #209
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105378771
Ajax is wel echt te makkelijk in FM. Veel te goed.
Waarom?
pi_105379693

O+
pi_105379714
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:03 schreef WhatsTheSecret het volgende:
In seizoen 1 won ik met 7-0 van Feyenoord. 6-1 van PSV. 8-0 excelsior. 7-0 utrecht.

:D
pi_105380372
quote:
bullshit! 2x verslagen. Ajax - PSV 1-4. PSV - Ajax 3-0

niks aan de hand dus

En de eerste keer dat ik FM12 deed, stonden ze 12e aan het eind van het seizoen
  vrijdag 9 december 2011 @ 15:52:23 #213
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105380419
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

niks aan de hand dus

Wat een redenatie. :')
Waarom?
pi_105380510
feyenoord is veels te goed, ze hebben ook veels te hoge pot, en super regens
pi_105380514
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:52 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Wat een redenatie. :')
nee dit :

quote:
:')
pi_105380517
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

niks aan de hand dus

Als je zelf met ajax speelt hé.

Maar mijn mannen hebben steeds een dip van goed spelen en de andere keer goed spelen _O-
pi_105380552
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 december 2011 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als je zelf met ajax speelt hé.

Maar mijn mannen hebben steeds een dip van goed spelen en de andere keer goed spelen _O-
Nja dan moet je het anders zeggen.

"Deze FM is te makkelijk"
pi_105380562
eerst won ik net met 6-0 van juventus en dan speel je gelijk tegen fokkin rkc.

Realisme :') :')
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:09:14 #219
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105380988
Ik verlies nu al elke keer uit van Vitesse (derde keer dat ik er nu tegen moet). Wéér die kut Bony die drie keer scoort. :'( Overigens niet zo gek, ze geven 2 keer zoveel salaris uit per jaar als ik. Ook PSV en Ajax geven bijna 2 keer zoveel uit. Ik ben Feyenoord.
Waarom?
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:17:17 #220
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105381230
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:09 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik verlies nu al elke keer uit van Vitesse (derde keer dat ik er nu tegen moet). Wéér die kut Bony die drie keer scoort. :'( Overigens niet zo gek, ze geven 2 keer zoveel salaris uit per jaar als ik. Ook PSV en Ajax geven bijna 2 keer zoveel uit. Ik ben Feyenoord.
Same here! Nu in 2014 geeft Ajax 2x zoveel uit aan salarissen dan ik, maar ik word kampioen :W
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:23:49 #221
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105381418
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:17 schreef Sejt het volgende:

[..]

Same here! Nu in 2014 geeft Ajax 2x zoveel uit aan salarissen dan ik, maar ik word kampioen :W
Ik (nog) niet. :@ Gek genoeg vind ik, blijkbaar als een van de weinige, deze fm wat lastiger. _O- Maar dat maakt het misschien wel leuker, als ik snel kampioen word verlies ik vaak interesse in de game.
Waarom?
pi_105381460
Lekker tegen Barca spelen in de CL. Shots: 2 On goal: 0

4-0 verloren. _O_
pi_105382388
Hmm heb even advies nodig :@
Ik speel met Ajax (origineel :') , maar gewoon mijn cluppie, vandaar)
Ik speel in de 4-5-1 formatie, met 2 centrale middenvelders en 3 aanvallende middenvelders
Nu wil ik graag advies over de voorste 2 linie's haha, die zien er als volgt uit:

---------------------- Bony/Sigthorsson

Boerrigter--------------Eriksen ------------------ Sulejmani

Dit is naar mijn idee de manier ze neer te zetten qua positionering, maar dan de vraag;
Hoe stel ik ze vervolgens in qua tactiek bijv. laat ik Eriksen als 10 spelen, of als AM of als VSM?
Idem dito bij de andere, en dan aanvallend of ondersteunend?
En naar aanleiding daarvan, hoe kan ik Bony/ Sigthorsson het best gebruiken?
Waarschijnlijk voor beide ook een andere speelinstelling?

Ja ik ben nog een beetje een beginneling in FM haha :@ , in iedergeval alvast dank voor het lezen!
Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:00:04 #224
323748 WhatsTheSecret
That's a question, sir.
pi_105382743
State-of-the-Art Youth Facilities nu. Laat de regens maar komen!
Waarom?
pi_105383607
Net met Frankfurt de uitwedstrijd tegen Hertha BSC gespeeld. Na 75 minuten stond het nog 1-1.. 76ste minuut 2-1 Hertha, 79ste minuut 2-2, 85ste minuut 3-2 Hertha, 88ste minuut 3-3, 90+3 4-3 Hertha.

:r
pi_105387585
Effe een kijkje nemen op het EK van 2020 :D in België :P

Ijsland :')
Ik zie Nederland en Frankrijk als favoriet trouwens, kijken of het uitkomt :P

En dan de standen na de groepswedstrijden:

Ijsland :? Duitsland gesneuveld _O- Wales is geweldig trouwens :D

Eén van mijn favorieten is er uit dus :')

Kwartfinales

Halve Finales

En de finale dan

Frankrijk kampioen :9
Ik heb alweer gesolliciteerd bij Rusland |:( Maar waarschijnlijk zullen ze me weer weigeren :{
pi_105389483
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:51 schreef AppleBite het volgende:
Hmm heb even advies nodig :@
Ik speel met Ajax (origineel :') , maar gewoon mijn cluppie, vandaar)
Ik speel in de 4-5-1 formatie, met 2 centrale middenvelders en 3 aanvallende middenvelders
Nu wil ik graag advies over de voorste 2 linie's haha, die zien er als volgt uit:

---------------------- Bony/Sigthorsson

Boerrigter--------------Eriksen ------------------ Sulejmani

Dit is naar mijn idee de manier ze neer te zetten qua positionering, maar dan de vraag;
Hoe stel ik ze vervolgens in qua tactiek bijv. laat ik Eriksen als 10 spelen, of als AM of als VSM?
Idem dito bij de andere, en dan aanvallend of ondersteunend?
En naar aanleiding daarvan, hoe kan ik Bony/ Sigthorsson het best gebruiken?
Waarschijnlijk voor beide ook een andere speelinstelling?

Ja ik ben nog een beetje een beginneling in FM haha :@ , in iedergeval alvast dank voor het lezen!
een 4-5-1 met 3 aanvallende middenvelders is eigenlijk gewoon 4-3-3 ;).

Mijn standaard fm opstelling de afgelopen edities is dat al tijden, 4 verdedigers, DM, MC, AMR AMC AML en een spits :). Is ook hoe het huidige Ajax het best neergezet kan worden imo.
  vrijdag 9 december 2011 @ 20:34:01 #228
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105391143
Leuke goal, dacht dat hij de cornervlag ging raken...

pi_105393282
Heeft iemand nog tips qua tactiek wat betreft een team uit de laagste Noorse divisie - of gewoon voor lagere geplaatste teams?
pi_105396616
Ik ga FM11 weer aanslingeren, iemand nog tips voor een leuk clubje?
En hoe is 12 in vergelijking met 11?
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:10:23 #231
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_105397414

Woppa zo doen we dat :D
Eindelijk is een ronde verder in de Europa League en hopelijk een makkelijkere loting dan Rangers
So confused when you're lost in the groove
  vrijdag 9 december 2011 @ 22:20:40 #232
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_105397929
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 22:10 schreef The_Groove het volgende:
[ afbeelding ]

Woppa zo doen we dat :D
Eindelijk is een ronde verder in de Europa League en hopelijk een makkelijkere loting dan Rangers
Hellz yes, een of ander clubje uit Litouwen geloot :D
So confused when you're lost in the groove
pi_105404373
Vond het mooi genoeg om mijn eerste FM filmpje te uploaden :D

Heb per ongeluk alle doelpunten ge-upload :@ maar het gaat om de 4de doelpunt :9 Na 0.40 dus
pi_105404675
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 16:23 schreef WhatsTheSecret het volgende:

[..]

Ik (nog) niet. :@ Gek genoeg vind ik, blijkbaar als een van de weinige, deze fm wat lastiger. _O- Maar dat maakt het misschien wel leuker, als ik snel kampioen word verlies ik vaak interesse in de game.
Ja ik weet niet wat het is, maar af en toe komt heel makkelijk over allemaal, FM11 ging ook goed daar niet van, maar af en toe pfffff

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 19:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Effe een kijkje nemen op het EK van 2020 :D in België :P

[ afbeelding ]

Ijsland :')
Ik zie Nederland en Frankrijk als favoriet trouwens, kijken of het uitkomt :P

En dan de standen na de groepswedstrijden:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ijsland :? Duitsland gesneuveld _O- Wales is geweldig trouwens :D

[ afbeelding ]

Eén van mijn favorieten is er uit dus :')

Kwartfinales
[ afbeelding ]

Halve Finales
[ afbeelding ]

En de finale dan
[ afbeelding ]

Frankrijk kampioen :9
Ik heb alweer gesolliciteerd bij Rusland |:( Maar waarschijnlijk zullen ze me weer weigeren :{
Schijnbaar heeft België dan toch een goeie jeugd , want zie vaak België heel ver komen :)
pi_105405419
Ja, bij mij zijn ze in de vorige kampioenschappen ook best ver gekomen.
pi_105408346
Bied ik eerst 15 miljoen voor een speler, willen ze hem niet laten gaan voor minder dan 20 miljoen. Bied ik een half jaar later 7 miljoen, accepteren ze het.
pi_105409384
Gisteravond nog een mooie goal gezien, alleen zie je in de herhaling helaas niet de 'one-touch-pass' van mijn AM C, die zijn professionele debuut maakte.

Had daarvoor ook al een assist, toch een lekker debuut. :)
pi_105414774
Vorige seizoen(2019-2020) dus alweer Russische competitie en Beker gewonnen, dit keer met grote punt verschil(11 punten op Zenit). We hebben een teamwaarde van 133 miljoen gekregen, en zijn de grootste stijger in de top 100.

Geen noemenswaardige transfers gemaakt, een transfervrije Russische speler van Genk gehaald voor de breedte. En een vorige jaar transfervrij gehaalde Italiaanse spits voor 4 miljoen doorverkocht.
We zijn sterk begonnen, super cup gewonnen, na 5 overwinningen van Zenit verloren met 2-1, ze scoorden 90ste minuut :( Ze staan met een wedstrijd minder en evenveel punten eerste, Spartak 2de, en ik dus met 1 wedstrijd meer 3de. Russische beker hebben we Spartak geloot voor de Kwart finales, als we die verslaan gaan we waarschijnlijk tegen CSKA spelen, dus alle 2 vroege finales alvast.
In de Champions League zitten we met Bayern(alweer), Porto(alweer) en APOEL, APOEL uit verslagen, kijken hoe we de rest gaan spelen.

Wel raar dat niet ik(Rubin), CSKA, of Zenit als titelfavoriet werden gezien maar de 4de geëindigde Anzhi :{ Onze wedstrijden zijn wel zeer beladen, elke keer schoppen ze wel iemand uit het veld :D

7de week gaan we CSKA verwelkomen, kijken wat er gaat gebeuren :9

Eerste helft 3-1 :D Ja, 3-1 gewonnen uiteindelijk :P
Klootzakken :( mijn spits is voor 3 maanden uit met een enkelbreuk :(

[ Bericht 0% gewijzigd door Eagle_99 op 10-12-2011 14:45:31 ]
pi_105414849
Halve finale Europa League tegen PSG :(!

hmm in de 86ste minuut maken ze de 2-2 :/ dat gaat hem dus niet meer worden :(

[ Bericht 40% gewijzigd door Nick-GizMo op 10-12-2011 14:39:47 ]
pi_105415073
Heb ik een nieuw stadion, worden opeens alle duels in mijn stadion gespeeld.. Dus ik speel nu zowel uit als thuis in mijn eigen Santa Coloma stadion :P
Zelfs als ik thuis speel wordt er tegelijkertijd een duel tussen 2 andere clubs in mijn stadion gespeeld :P
pi_105415113
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:42 schreef MMUFC het volgende:
Heb ik een nieuw stadion, worden opeens alle duels in mijn stadion gespeeld.. Dus ik speel nu zowel uit als thuis in mijn eigen Santa Coloma stadion :P
Zelfs als ik thuis speel wordt er tegelijkertijd een duel tussen 2 andere clubs in mijn stadion gespeeld :P
Misschien hebben ze een stadion met meerdere verdiepingen gemaakt :9
pi_105415127
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 14:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
Halve finale Europa League tegen PSG :(!

hmm in de 86ste minuut maken ze de 2-2 :/ dat gaat hem dus niet meer worden :(
ik had 1/16e finale tegen real madrid in de CL seizoen 2

Win thuis met 3-1.
Uit staat het na 68 minuten 0-0; Dan zo'n kutafstandschot van alonso: 1-0. Na 82e minuten scoort CR7 nog de 2-0 :'(
pi_105415148
Net inmiddels kampioen geworden in seizoen 2 met afca. Wat een zaadseizoen :')
pi_105415341
Pfff we zijn kampioen, en ineens lijkt het wel of de wedstrijden voor de spelers nergens meer om gaan :/

Spelen echt als een stel ouwe wijven :r
pi_105415492
Ik ben met marseille begonnen, ik kom gelijk erachter ayew broers zijn en allebei echt goed zijn :D

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2011 14:56:11 ]
pi_105420930
1jarige sponsordeal van 17.25 miljoen :D
pi_105422842
Godver, ik had mooi 50 miljoen in de club zitten, gaan ze het stadion uitbreiden :/
pi_105422933
Probeer ik een beetje zo'n jeugdspeler met 3.5 ster PA te verkopen. Komen er een paar clubs met 1.5 miljoen aanzetten, komt iets later Inter aanzetten met 7 miljoen. :')
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:36:33 #249
51794 Rahl
pi_105424571
Topclubtroubles: bij je eigen feeder club in de groepsfase van de CL zitten :').
last.fm
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:31:36 #250
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_105426888
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 19:36 schreef Rahl het volgende:
Topclubtroubles: bij je eigen feeder club in de groepsfase van de CL zitten :').
_O-

Toch wel uit staan dat ze tegen je eigen team mogen spelen he? :P
  zaterdag 10 december 2011 @ 20:45:55 #251
51794 Rahl
pi_105427489
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:31 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

_O-

Ik heb gelukkig momenteel geen spelers bij Zenith zitten :D. Maar anders mogen ze best tegen me spelen, geen enkel probleem. Worden ze hard van.
last.fm
pi_105427903
Pfff Bayer bied 7.5 miljoen voor Matavz, denk dat hem nog mooi een jaar bij mij hou :)
pi_105434271
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 20:31 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

_O-

Bij feeder clubs kunnen de uitgeleende spelers niet spelen tegen de hoofdclub, is hardcoded... Iets wat ik nogal betreur, maarja, komt door de gentlemen's agreement in Engeland :(.
pi_105448561
Aan een goede reeks bezig met Utrecht, 15 wedstrijden ongeslagen, 14 wedstrijden op rij gescoord, en nu 7 keer op rij gewonnen waarvan 2 overwinningen op Metalist Kharkiv in de 2e knockout-ronde van de EL.

De thuiswedstrijd was erg leuk. :)

Uit won ik ook, met 1-2, in de kwartfinale kom ik Malaga tegen.
pi_105451706
Is Malaga bij jullie ook zo goed?, bij mij zitten ze regelmatig in de top 5 van Spanje, en Europees komen ze ook altijd ver.
Uefa gewonnen in 2020 bv. Kwart finale in Champions League enz. Voor FM kende ik Malaga niet eens :D
  zondag 11 december 2011 @ 14:17:04 #256
51794 Rahl
pi_105451766
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:15 schreef Eagle_99 het volgende:
Is Malaga bij jullie ook zo goed?, bij mij zitten ze regelmatig in de top 5 van Spanje, en Europees komen ze ook altijd ver.
Uefa gewonnen in 2020 bv. Kwart finale in Champions League enz. Voor FM kende ik Malaga niet eens :D
Malaga is standaard top 4 inderdaad hier. Zijn irl overgenomen door een oliesjeik dus er zit veel geld, daar komt het door denk ik.
last.fm
pi_105453371
Whehehehehehe _O-

Ik ga er zo vast uit in de beter. Moet tegen mijn eigen tweede elftal spelen _O-
stupidity has become as common as common sense was before
pi_105453755
Soms heb ik echt zo'n hekel aan dit spel he. :')
Sta ik met 2-0 voor in de 70e minuut tijdens de halve finale van de beker. Sta met 1 man meer op het veld en denk laat ik maar lekker controlerend gaan spelen. Gaat m'n hele team opeens naar voren waardoor de tegenstander vanuit de counter een goal maakt, en in de laatste minuut de 2-2.
pi_105456120
Europees gaat het top

Al gekwalificeerd, nu alleen nog eerste worden

Alleen net in de competitie 2-2 gelijk gespeelt, stond 2-0 voor, scoren ze laatste minuut de 2-2 :(

Jezus, win ik met 3-1 van Apoel, loopt mijn laptop vast :( Nu kan ik het weer opnieuw spelen :')

[ Bericht 32% gewijzigd door Eagle_99 op 11-12-2011 16:57:07 ]
pi_105467158
Laatste 4 wedstrijden 3 punten gehaald voor de winterstop :( Champions League 1ste geworden met 15 punten en Lazio geloot. Maar we staan na die 4 wedstrijden nu dus 5 punten achter Zenit :{ Ik ga ze een serie vriendschappelijke wedstrijden laten spelen in die 4 maanden durende winterstop :o
pi_105483067

De 0-1 kwam van Jaimy Bakenes, de overige 5 goals van de debutant Cristian Mejia :)
pi_105484217
Uitgeschakeld in de EL kwartfinale tegen Malaga, thuis 1-4 verloren, uit 2-2.

Ook in de KNVB-beker uitgeschakeld na strafschoppen bij Feyenoord in de halve finale. (0-0)

Nu nog twee Eredivisiewedstrijden te gaan en 4 punten voorsprong op nr 2 Ajax, een nieuw kampioenschap moet er dus wel weer in zitten hoop ik...
pi_105491859
pi_105492413
quote:
Dat zijn nog eens lekkere schoten :)

In Andorra is de kampioensronde weer begonnen. Wonder boven wonder speelt in die ronde wel iedereen in hun eigen stadion, dus niet alle duels zijn meer in mijn stadion.

Begon de kampioensronde met een voorsprong van 2 punten op Sant Julia.
Het eerste duel is uit bij... Sant Julia. In de 9e minuut krijgt mijn verdediger Paolo De Meo de rode kaart. Desondanks win ik het uitduel met Sant Julia met 1-2 door 2 goals van Abraham Matabuena. Hij heeft 14 duels gespeeld en 14 goals :) En is pas 16 jaar :P
pi_105492652
Ik heb er nu 3 seizoenen opzitten bij Man City in FM2011... mijn tactiek loopt nog steeds, al komt de concurrentie wel steeds dichterbij... werd dit jaar kampioen op doelsaldo tegen Man Utd :D

Verder voor de 3e keer FA Cup, 2e keer League Cup en 1e keer CL gewonnen... ja ik weet dat het met Man City makkelijker is maar toch :P

Als bondscoach van Belgie heb ik er na een half jaar de brui aan gegeven... nu ben ik bondscoach van Brazilie... aankomend seizoen WK 2014 in eigen land.
  maandag 12 december 2011 @ 17:24:10 #266
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105499674
Waarom kan ik al de hele dag geen FM12 spelen? Steam zegt dat er een fout is en het een ander moment weer moet proberen. Steam al opnieuw opgestart, laptop ook, geen nut.
pi_105499809
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:24 schreef Moron het volgende:
Waarom kan ik al de hele dag geen FM12 spelen? Steam zegt dat er een fout is en het een ander moment weer moet proberen. Steam al opnieuw opgestart, laptop ook, geen nut.
Hier geen probleem :)

Wel een probleem is mijn CL poule : Lyon, Juventus en Dinamo Boekarest, al zal die laatste geen probleem zijn :P
pi_105500068

*O*
  maandag 12 december 2011 @ 17:37:17 #269
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_105500172
Die laatste twee zijn baasjes. Vooral die nederlander, vind dat altijd 't tofst. Heb zelf ook een stuk of 10 van zulke jongens rondlopen, maar je begint stiekem die brazilianen en argentijnen toch wel zat te worden. Er loopt gewoon té veel talent rond daar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_105500716
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Die laatste twee zijn baasjes. Vooral die nederlander, vind dat altijd 't tofst. Heb zelf ook een stuk of 10 van zulke jongens rondlopen, maar je begint stiekem die brazilianen en argentijnen toch wel zat te worden. Er loopt gewoon té veel talent rond daar.
Ik ga op 2 april en 19 september in 't spel bij Argentinie en brazilie kijken :+ Komen nog 2 talentjes uit Brazilie van Santos en Fluminense.

Maar daar lopen altijd chille aanvallers rond. Moet wel komende tijd aan de verdediging denken.

Heb nu in de spitsen:
destro, bony, sigthorsson, reinaldo, sylvinho, fischer,

Fischer gaat sowieso in de winterstop voor een goede prijs weg. :Y
pi_105500800
  maandag 12 december 2011 @ 18:55:41 #272
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105503053
Deze held komt naar mijn ploeg:

Helaas pas over 2 jaar ingame...
pi_105503268
Ik denk weet je wat de beker is dit jaar voor de jeugd, nja sta je ineens 2-0 achter tegen sparta :').
Krijg je ook nog eens een rode kaart, en sta je 3-1 achter. Om dan met 4-3 te winnen :D

Jammer dat ie niet laat zien dat goals niet tellen :( Want ik scoor 2 goals, die niet tellen

[ Bericht 47% gewijzigd door Nick-GizMo op 12-12-2011 19:17:05 ]
  maandag 12 december 2011 @ 19:26:07 #274
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105504284
quote:
2s.gif Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef Lindgren. het volgende:
Daarom koop ik uit principe al nooit Brazilianen en Argentijnen. Tenzij ze eerst bij een Europese club hebben gespeeld.
Vind het sowieso altijd irritant dat je 2 jaar moet wachten voordat ze komen. Heb dan altijd het idee dat ze in die 2 jaar niet veel beter zijn geworden.
pi_105505634
Heb 3 Brazilianen in m'n team, me keeper was al de keeper van terek Grozny, ik heb hem transfervrij gehaald en hij speelt nu in de nationale team van Brazilië. Daarnaast heb ik 2 regens die ik gehaald heb een paar seizoenen terug, eentje ben ik van plan te verkopen.

Ik koop liever binnenlandse spelers, maar doordat ik geen transfervrije spelers kan krijgen in Rusland wordt het erg lastig :/
pi_105506386
Voor 7 Miljoen gehaald(VM)

Voor 20 miljoen |:( (DR)

maandag 12 december 2011 @ 20:16:37 #277
51794 Rahl
pi_105506844
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:09 schreef Eagle_99 het volgende:
Voor 7 Miljoen gehaald(VM)

[ afbeelding ]

Voor 20 miljoen |:( (DR)

[ afbeelding ]
Hoezo betaal je 20 miljoen voor die laatste? :{
last.fm
pi_105507195
Seizoen 3 zit erop.

pi_105507724
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 20:16 schreef Rahl het volgende:

[..]

Hoezo betaal je 20 miljoen voor die laatste? :{
4,5 ster en had dringend een verdediger(eigenlijk rechtsback, de rest heb ik genoeg) nodig, heb er een(dr) voor 2 verkocht, andere verhuurd met optie op koop(13 milj), en sta eentje voor 10 te verkopen.
pi_105508689
Had eerst mijn bedenkingen bij dit spel, ook omdat je zelf (tijdens) de wedstrijd er niet veel invloed op kan hebben.
Maar WAT EEN SPEL ZEG :D
Ook zo zwaar verslavend, elke keer denk ik: Nou, nog één wedstrijdje dan :P
pi_105515288
Uit met Lazio 2-2
Eerste competitiewedstrijd na de winterstop 2-0 gewonnen en net uit tegen Spartak 1-1 na een gelijkopgaand wedstrijd. Nu Lazio verslaan en dan slapen :P

Wat een wedstrijd, we kwamen eerst 0-1 achter, daarna ook nog een 1-2. 87. minuut maken we 2-2 :o
Verlengingen, we spelen veel beter maar in de 118ste minuut geeft mijn nog 10 minuten geleden ingebrachte speler een schitterende voorzet, m'n spits kopt en de keeper laat de bal uit zijn handen glijden :D Mijn eerste doelpunt was ook ontzetten mooi, ik ga het morgen uploaden 8-)

[ Bericht 28% gewijzigd door Eagle_99 op 12-12-2011 22:52:15 ]
pi_105518215
Mexilhao is 4 maanden geblesseerd geweest en dit deed hij bij zijn rentree:

Daarna scoorde hij ook nog de 2-0. Uiteindelijk 3-0 gewonnen en daarmee kampioen.
Hij heeft dit seizoen 8 competitieduels en 9 goals. Vorig seizoen 5 duels en 6 goals. Dit seizoen kan hij nog op 9 komen.
pi_105518442
Wel een beetje jammer dat ik mijn fm-2011 held Yayo Sanogo niet tot succes heb kunnen leiden. Hij werd snel weggekocht en is daarna in de vergetelheid geraakt. In fm2011 heeft hij een keer meer dan 65 doelpunten gemaakt in 1 seizoen :')
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:54:16 #284
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105526190
M'n Windows vond het afgelopen zaterdag nodig om de mededeling "BOOTMGR not found" te geven. En ook repareren wilde 'ie niet.

Dus, afgezien van een 1 maand oude backup, was ik mn FM2012 savegame kwijt. In het spel ging ik ongeveer 8 maanden terug in de tijd. Ik moest opnieuw proberen kampioen te worden met m'n Feyenoord team; wat ook nu weer lukte, deze keer met 2 punten voorsprong.

Hierdoor kreeg ik wel kans om andere spelers te kopen, indien nodig. "Elk nadeel heeft z'n voordeel": Johan Cruijff.

Wel genaaid. Ik was kampioen in NL, maar werd als 4e in de CL geloot. Dus ik zit vrolijk met Arsenal, Juve en Bayern in 1 groep...
pi_105526482
Lazio en Blackburn zijn beide in hun land laatste geworden en dus gedegradeerd :')
pi_105526531
Ik hou nu in een excelbestand bij hoe de teams zich door de jaren ontwikkelen :D

Zo is na 3 seizoenen PL Chelsea langzaam aan het afglijden en Sunderland redelijk in opkomst. Daar heeft zich in het spel ook een oliesjeik gemeld :D
pi_105537466
Zo 2e ronde CL tegen Manchester City spielen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 15:58:02 #288
51794 Rahl
pi_105538387
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik hou nu in een excelbestand bij hoe de teams zich door de jaren ontwikkelen :D

Zo is na 3 seizoenen PL Chelsea langzaam aan het afglijden en Sunderland redelijk in opkomst. Daar heeft zich in het spel ook een oliesjeik gemeld :D
Bij mij degradeerde Roma in het 3 seizoen. 7 jaar later zijn ze er nog maar 2 keer weer bij geweest in de Serie A en komen ze er nooit meer bovenop denk ik :D.
last.fm
pi_105538429
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 10:08 schreef TheVulture het volgende:

Bij mijn broer stond rond 2022(in FM 2011) Wigan op het punt uit de Blue Square National te degraderen :P
pi_105538891
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 23:21 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik mijn fm-2011 held Yayo Sanogo niet tot succes heb kunnen leiden. Hij werd snel weggekocht en is daarna in de vergetelheid geraakt. In fm2011 heeft hij een keer meer dan 65 doelpunten gemaakt in 1 seizoen :')
95 bij mij, in alle competities _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_105540070
Ik heb talent voor dit spel :P
In mijn eerste seizoen in Fifa Manager ooit kies ik Napoli.
Alle vriendschappelijke wedstrijden gewonnen, eerste 3 compititieduels gewonnen, daarna in eerste CL-duel CSKA met 4-0 verplettert, vervolgens de nummer 1 (Inter) met 4-2 verslagen en in het CL-duel daarop met 1-4 van FC Bayern gewonnen :D
pi_105540384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:44 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik heb talent voor dit spel :P
In mijn eerste seizoen in Fifa Manager ooit kies ik Napoli.
Alle vriendschappelijke wedstrijden gewonnen, eerste 3 compititieduels gewonnen, daarna in eerste CL-duel CSKA met 4-0 verplettert, vervolgens de nummer 1 (Inter) met 4-2 verslagen en in het CL-duel daarop met 1-4 van FC Bayern gewonnen :D
Bedoel je echt Fifa Manager? Of stiekem toch Football Manager?
pi_105540519
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:52 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Bedoel je echt Fifa Manager? Of stiekem toch Football Manager?
stiekem wel :Y

EDIT: WTF nu sta ik na 20 minuten 3-0 achter tegen Cesena door 2 facking blunders van mijn keep en een schot van 30 meter :')

EDIT 2: Kom ik nog op 3-3, scoren ze de 4-3 in de 95ste minuut :')

[ Bericht 12% gewijzigd door PizzaGeit op 13-12-2011 17:11:28 ]
  dinsdag 13 december 2011 @ 18:59:07 #294
277865 Sejt
Ondertitel
pi_105544618
Eerste CL wedstrijd, uit tegen Arsenal. Mijn linksback krijgt al na 40min rood (2x geel)... ik hou het uit. Arsenal schiet de ene na de andere bal over of naast. Toornstra in de counter, vrij voor de keeper... maar mikt naast. Nog een aanval, Drage legt strak voor en Villafana tikt hem erin!! 1-0 voor! Zijn 1e goal voor Feyenoord! Nog 10min te gaan...
Neeeeeeee!! Arsenal kopt de 1-1 erin in de 88e min.

Gelijk, in een wedstrijd die ik tegen de verwachting in nog bijna gewonnen had. Wat een dubbel gevoel.
pi_105546206
Regerend kampioen geloot, de winnaar speelt tegen Bayern of OM

pi_105549746
Heb in de 2e voorronde CL van een stel Kazachen gewonnen. In de derde voorronde was Celtic de tegenstander. Die bleken echter een maatje te groot(11-2 over 2 duels). In de 4e voorronde EL wachtte sc Heerenveen. Die bleken ook een maatje te groot(9-3 over 2 duels).
pi_105551031
Na een zeer gelijkopgaande wedstrijd in Frankrijk met 1-0 verloren door een penalty :'(
pi_105551126
Hoe maak je een screenshot? Prtscn werkt niet, dan krijg ik niet een shot van het spel maar van mijn bureaublad :P
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_105551170
Bij mij lukt het wel?
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:19:54 #300
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_105551842
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:07 schreef Stokstaart het volgende:
Hoe maak je een screenshot? Prtscn werkt niet, dan krijg ik niet een shot van het spel maar van mijn bureaublad :P
Alt + F9 als ik het goed heb
pi_105552186
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:19 schreef Moron het volgende:

[..]

Alt + F9 als ik het goed heb
En F12 als je hem binnen Steam opwil slaan, en dan kan je hem ook naar Steam uploaden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')