Dan is hij waarschijnlijk op huurbasis bij z'n huidige club nu.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm heb nu een geweldige speler gevonden, kan ik niet eens uit bod uitbrengen :/
Alleen maar scouting en interactie zijn te selecteren :/ bah
Dat dusquote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom is dit spel zo insanely verslavend?
Andere speler zoeken vrees ik...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:08 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Ik ben dus Feyenoord en heb geen geld voor een regen (5 sterren rating), ik moet namelijk een opleidingsvergoeding van boven de 3 miljoen betalen. Hoe kan ik hier makkelijk aankomen? Ik kan geen spelers verkopen, mijn selectie is al heel dun.
Nee dat ook niet, maar wel verkocht nu aan een andere club. En ja dan kan je wel ineens een bod uitbrengen. kost ie nu 14kquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef Sejt het volgende:
[..]
Dan is hij waarschijnlijk op huurbasis bij z'n huidige club nu.
Regens zijn er al vanaf het begin van het spel, zelfs spelers van 30 wellicht.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef Ludachrist het volgende:
Wat, in 2017 een 28-jarige nederlandse regen? Die beginnen toch gewoon als 16-jarigen?
Dit krijg ik dus ook vaak.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me wel aan blijf irriteren is dat er af en toe in een keer zo'n wedstrijd tussen zit waarbij het spel je bewust een oor aan lijkt te naaien... dan krijgt de tegenpartij 3 goals zonder eigenlijk een echte kans te creëren
Dat ken ik wel ja. Lagere divisies, dus relatief veel jeugd, want die vragen minder geld. Heb je een talent te pakken, raak je ze kwijt op belangrijke momenten. Zowaar de halve finale gehaald van de League Challenge Cup (eennahoogste cup in Schotland), zijn er 5 basisspelers naar een jeugdinterland, en eente is geblesseerd, maar is dan normaal ook op pad.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:05 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Wat is dit? Bijna elke Europa League wedstrijd zijn mijn jeugd internationals weg? 5 of 6 basisspelers dus!
Echt ergerlijk, verlies elke keer met 1 doelpunt verschil met 1 of 2 jeugd spelers erin. Met de jeugd internationals erbij zou ik een goede kans maken.
Ja, ik zit nu met Feyenoord. Drage, Clasie, Cabral, Nelom en Indi zijn dan weg. En als ik pech heb ook nog mijn Zuid-Afrikaantjes Mokotjo, Xulu en Erasmus.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:58 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat ken ik wel ja. Lagere divisies, dus relatief veel jeugd, want die vragen minder geld. Heb je een talent te pakken, raak je ze kwijt op belangrijke momenten. Zowaar de halve finale gehaald van de League Challenge Cup (eennahoogste cup in Schotland), zijn er 5 basisspelers naar een jeugdinterland, en eente is geblesseerd, maar is dan normaal ook op pad.
En het ergste, ze speelden niet eens, ze waren alleen nog maar op de terugreis... Doe die wedstrijd van mij dan een dag later!
Grappig, heb jij ook Thomas Drage met Feyenoordquote:Op donderdag 1 december 2011 23:02 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu met Feyenoord. Drage, Clasie, Cabral, Nelom en Indi zijn dan weg. En als ik pech heb ook nog mijn Zuid-Afrikaantjes Mokotjo, Xulu en Erasmus.
Dus na 3 wedstrijden in de EL onderaan met 0 punten. Alle wedstrijden met 1 doelpunt verschil verloren van Zurich, Atletico en Rubin Kazan.
Ik zou hem verkopen iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:43 schreef The_Avatar het volgende:
Wat valt er toen doen tegen Pepe die in 10 wedstrijden dat hij gespeeld heeft 5x rood en 4x geel? Hij is meer buiten de lijnen dan binnen. grmbl
Hij krijgt 2 weken boete steeds. En ook heb ik hem verplaatst naar het 2e elftal. Niks helpt.
Maar voor 25 miljoen verkopen ? En een ander kopen?
4-3-1-2+1 zal ff screen maken wat zijn instellingen zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:49 schreef Scorpie het volgende:
Hoe speel je met hem? Grote kans dat hij jouw spelsysteem niet aan kan.
En misschien ook eens kijken hoe zijn vervangers het doen.. Als het echt alleen Pepe is, zou je hem kunnen verkopen, maar als zijn vervangers ook veel kaarten pakken zou je je tactiek aan moeten passen..quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Misschien ook handig om na te gaan wat voor overtredingen hij maakt voor die rode kaarten. Als het steeds "professional fouls" zijn, dan moet je hem misschien wat meer verdedigende hulp geven zodat hij niet als laatste man staat.steeds en dus geen doorgebroken man hoeft te e tackelen.
In het eerste seizoen was hij samen met Cabral veruit de belangrijkste ja. Drage had in de eerste helft van het seizoen 9 goals (5 penalty's) en 10 assists. Daarna nam Cabral het over met precies dezelfde cijfers in de tweede seizoenshelft, maar dan zonder de penalty's. Ik had hem altijd als AM staan, maar ga hem nu eens als Trequartista proberen. Hij valt namelijk het tweede seizoen een beetje tegen, zo kan ik ook mooi Erasmus en hem afwisselen op de 10 en kan ik Achahbar nog wat meer speeltijd geven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:15 schreef Sejt het volgende:
[..]
Grappig, heb jij ook Thomas Drage met FeyenoordHoe speelt hij bij jou? Bij mij is hij vaak belangrijk - stel hem op als Trequartista op de AMC positie met een Poacher voor zich.
In het seizoen 2013-2014 sta ik heel close in de top 3 met PSV en Ajax en daaronder FC Utrecht op wat punten achterstand. Ook AZ is nog niet los. De top is dus redelijk realistisch (behalve Utrecht misschien). Daarnaast staat Nederland international 4e, dus niet zo dramatisch zoals velen hier melden.
Ik heb wat meer financiële ruimte gekregen van het bestuur; waarschijnlijk door m'n deelname aan de CL. Daardoor ga ik nu wat kwaliteitsverbeteringen uitvoeren op posities die het nodig hebben. Ik zit in december 2013 en ben al druk bezig om spelers met aflopende contracten te scouten/benaderen, zoals Wernbloom van AZ.
Het was alleen Pepe. Hij is nu verkocht en ik heb hem vervangen voor Thiago Silva. Hij tot nu toe 7 wedstrijden zonder kaartquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:35 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En misschien ook eens kijken hoe zijn vervangers het doen.. Als het echt alleen Pepe is, zou je hem kunnen verkopen, maar als zijn vervangers ook veel kaarten pakken zou je je tactiek aan moeten passen..
Op die positie geeft hij vooral leuke steekpass-jes op m'n poacher Marco Pérez, rechtsbuiten Cabral (als Inside Forward) en m'n linkermiddenvelder. Een echte spelverdeler voorin, maar hij mist nog teveel, als hij zelf voor succes gaat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:25 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
In het eerste seizoen was hij samen met Cabral veruit de belangrijkste ja. Drage had in de eerste helft van het seizoen 9 goals (5 penalty's) en 10 assists. Daarna nam Cabral het over met precies dezelfde cijfers in de tweede seizoenshelft, maar dan zonder de penalty's. Ik had hem altijd als AM staan, maar ga hem nu eens als Trequartista proberen. Hij valt namelijk het tweede seizoen een beetje tegen, zo kan ik ook mooi Erasmus en hem afwisselen op de 10 en kan ik Achahbar nog wat meer speeltijd geven.
Ik post dit en word meteen met 3-0 geslacht door Eindhovenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Waar ik in m'n eerdere games niet erg gelukkig was, lijk ik bij Sparta lekker bezig te zijn. Na 6 wedstrijden 16 punten gehaald en nog steeds geen tegengoals. Goede ploegen als FC Den Bosch (4-0 winst, met veel reserves wegens interlands) en GAE (0-3 winst) heb ik al helemaal van het veld getikt. Hoop dat ik het vol kan houden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |