SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Of een laptop uit 1998.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Die DVD speler lijkt op een weegschaal
Get a roomquote:
Gast, ik ben weet ik hoeveel uur wakker, helft van me brein werkt maar atm, en normaal werkt al alleen de helft dus go figurequote:
peuken heb ik zatquote:
maar die mensen hebben geen ibood box weten te bemachtigenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:15 schreef Adames het volgende:
[..]
blijkbaar keven de meeste mensen toch overdag
maar die heeft geen epic spongebob gezicht of wel ?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik fiets zo wel naar de Saturn, daar hebben ze een dvd-speler voor 11 euro
dacht dat je niks meer hadquote:Op donderdag 1 december 2011 13:15 schreef bambino het volgende:
[..]
peuken heb ik zatdon't worry.
Ik zou kruipen naar een tankstation als ik peuken nodig had
Maar heb nog 13 slof liggen ofzo
Ik hoop dat er alleen maar troep in zit!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]
maar die mensen hebben geen ibood box weten te bemachtigen
ik nietquote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ik hoop dat er alleen maar troep in zit!
Ik heb nog wel die goedkope dvd speler, ook van media markt (die halen het toch van saturn)quote:Op donderdag 1 december 2011 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik fiets zo wel naar de Saturn, daar hebben ze een dvd-speler voor 11 euro
dat is inderdaad waar, je bent geen echte man zonder een ibood zwaailampquote:Op donderdag 1 december 2011 13:15 schreef OhNoes het volgende:
[..]
maar die mensen hebben geen ibood box weten te bemachtigen
quote:
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 13:15 schreef omg_lol het volgende:
[..]
maar die heeft geen epic spongebob gezicht of wel ?
jupquote:Op donderdag 1 december 2011 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar je bent toch een kerel?
Jongentje* ben nog maar 17quote:Op donderdag 1 december 2011 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar je bent toch een kerel?
Haha Marko pedofiel!quote:
Wat heeft pinda's pellen met spongebob te maken?quote:Pel de Pinda! De legendarische avonturen van Spongebob Squarepants, met Patrick, Octo, Plankton, Sandy, Gerrit en Mr Krabs bezorgen menige pappa en mamma een rustig half uurtje. En de kinderen liggen intussen gevouwen om de hilarische grappen van die gele doerak. Dus zoek je nog nét dat ene leuke cadeautje dan zorgt deze compacte Spongebob DVD speler voor heerlijk rustige kerstdagen…
de verzendkosten liggen waarschijnlijk maar 4 euro lager dan een nieuwe he?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:16 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb nog wel die goedkope dvd speler, ook van media markt (die halen het toch van saturn)
Ben het merk ff kwijt, maar is een heel kleintje.
Ik heb een 2e ps3 gekocht voor slaapkamer dus als je die wilt mag je hem hebben voor verzendkosten
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat heeft pinda's pellen met spongebob te maken?
Jup I know, maar anders gooi ik hem wegquote:Op donderdag 1 december 2011 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
de verzendkosten liggen waarschijnlijk maar 4 euro lager dan een nieuwe he?
Kunnen we die sandwich achter ons laten bittequote:Op donderdag 1 december 2011 13:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat dacht ik al toen je opeens over de sandwich van bambino begon
Nee van een fokker voor 125quote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef Iemand91 het volgende:
Bambino heb jij die ps3 gekocht van de hunt??
Ik vond hem minderquote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef geindoctrineerd het volgende:
was het deze keer trouwens een goede hunt, of viel die tegen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:18 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat dacht ik al toen je opeens over de sandwich van bambino begon
Sherlock!quote:
vrij goed van wat ik heb gezien, al zijn er altijd zeikerds.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef geindoctrineerd het volgende:
was het deze keer trouwens een goede hunt, of viel die tegen?
neequote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Kunnen we die sandwich achter ons laten bitte
sponsbut verkocht
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:20 schreef Adames het volgende:
[..]
vrij goed van wat ik heb gezien, al zijn er altijd zeikerds.
Neem gelijk een box meequote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef houdjemond het volgende:
Toch ff snel boodschappen halen..
De ps3 kwam vannacht ook langs, maar die prijs was veel te hoog. Bij Amazon.co.uk hebben ze een erg aantrekkelijke 320GB met move en move game voor ¤230quote:
Dat Move is echt ruk.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De ps3 kwam vannacht ook langs, maar die prijs was veel te hoog. Bij Amazon.co.uk hebben ze een erg aantrekkelijke 320GB met move en move game voor ¤230
Erg verleidelijk voor me omdat ik ook eigenlijk wel een ps3 wil![]()
+1 moest het van mijn collega horen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:20 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet eens wat een combi-hamer is
Ik heb er nu 2, deze was goedkoop omdat de fan niet helemaal goed meer is. Dus na een tijdje maakt die veel lawaai.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
De ps3 kwam vannacht ook langs, maar die prijs was veel te hoog. Bij Amazon.co.uk hebben ze een erg aantrekkelijke 320GB met move en move game voor ¤230
Erg verleidelijk voor me omdat ik ook eigenlijk wel een ps3 wil![]()
nee ok, heb hem deze keer ook niet zo gevolgd omdat ik weinig dingen nodig had. wat me wel opviel is dat er veel verschillende dingen in zaten en meeste goed geprijsd. kan me nog genoeg hunts herinneren met 20 verschillende kut mp3 spelers die constant aangeboden werden.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:20 schreef bambino het volgende:
[..]nja ik vond hem persoonlijk minder omdat er niks bij zat wat ik echt wou hebben
Nja het grootste probleem was het begin, heel veel vet spul wat binnen 0,1 seconde weg was.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef Adames het volgende:
[..]
nee ok, heb hem deze keer ook niet zo gevolgd omdat ik weinig dingen nodig had. wat me wel opviel is dat er veel verschillende dingen in zaten en meeste goed geprijsd. kan me nog genoeg hunts herinneren met 20 verschillende kut mp3 spelers die constant aangeboden werden.
Ben jij er zo éénquote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Nja het grootste probleem was het begin, heel veel vet spul wat binnen 0,1 seconde weg was.
Goedkope tv, zeer goedkope pc.
Dat soort dingen koop ik wel op en dan verpats ik het.
Maar helaas.
als het topic vol is, op maak nieuw deel klikkenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef OhNoes het volgende:
bambino,
hoe maak je een topic wat hieraan reekst? gewoon dezelfde begin-naam geven?
oke, kan dus pas als die vol is? en dan hoef je alleen maar een titel in te typen ofwhut?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
als het topic vol is, op maak nieuw deel klikken
\quote:
open nieuw deel knop onderaanquote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef OhNoes het volgende:
bambino,
Ik ookquote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog weleens zo'n lamp hebben maar vind hem nog steeds te duur
Niet belangrijk, my jobquote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef OhNoes het volgende:
bambino,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
ja en nummer wordt automatisch opgehoogd, niet meer zelf doen dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef OhNoes het volgende:
[..]
oke, kan dus pas als die vol is? en dan hoef je alleen maar een titel in te typen ofwhut?
En deze is lelijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ookIk wil hem voor een tientje.
260quote:
Ik vind hem best grappig.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
is t wat? ik heb m in t betaalscherm
bij de gamma, kwantum, hornbach, etc te koop voor een tientjequote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk nog weleens zo'n lamp hebben maar vind hem nog steeds te duur
Je moet die van Philips hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mwah is wel fun maar zie niet echt het nut er van inquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
tientjequote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
bij de gamma, kwantum, hornbach, etc te koop voor een tientje
Not yetquote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef RacerDKB het volgende:
Damn Bambino, nog steeds wakker
Al hartkloppingen door alle Red Bull en suiker?
die ga je alleen de eerste week gebruiken, daarna staat die te verstoffen op zolderquote:Op donderdag 1 december 2011 13:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet die van Philips hebben.
70 toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef tralalala het volgende:
Die van Philips is gelijk 50 euro ofzo toch?
iets simpelere variant, maar gewoon zo'n matlamp die automatisch tussen kleuren wisselt of waar je een bepaalde kleur instellen.quote:
Ja philips heeft ook zo'n versiequote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef delano.888 het volgende:
Dit is geen wekker hoor mensen, alleen gekleurde lichtjes.
Op de afstandsbediening zie ik een witte knop dus denk het welquote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef tralalala het volgende:
Ook wel handig om te weten of hij ook als normale lamp gebruikt kan worden, wit licht.
is lelijk, licht geel/oranje wil je hebben, en een beetje fel als het kan. dat kan deze welquote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef tralalala het volgende:
Ook wel handig om te weten of hij ook als normale lamp gebruikt kan worden, wit licht.
inderdaad, sterker nog, die kost meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef tralalala het volgende:
2TB schijf kost tegenwoordig al bijna net zoveel
te laatquote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is dit een goede aanschaf bij mijn popcorn?
beetje dubbelop, maar gezien de prijs zeker mooi.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
Is dit een goede aanschaf bij mijn popcorn?
waarvan?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef bambino het volgende:
Krijg net mailtje van paypal, u heeft 250 ontvangen
Nu wil ik helemaal iets kopen
Er zit geen schijf in het apparaat dat ik vanochtend heb gekocht, leg ik er een blue ray in, gezamenlijk met deze maar ik ben al te laatquote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
beetje dubbelop, maar gezien de prijs zeker mooi.
Een van de spelers van mijn game heeft gedoneerdquote:
was wel heel erg goedkoop:quote:
Welke gamequote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Een van de spelers van mijn game heeft gedoneerd
Game? En is een donatie van $250 normaal?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef bambino het volgende:
[..]
popcorn hour kan toch zelf ook een schijf hebben?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er zit geen schijf in het apparaat dat ik vanochtend heb gekocht, leg ik er een blue ray in, gezamenlijk met deze maar ik ben al te laat
pristontale private serverquote:
private Lineage 2 serverquote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef bambino het volgende:
[..]
Redelijk, als er net nieuwe dingen uit zijn sinds afgelopen weekend in mijn gevalquote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Game? En is een donatie van $250 normaal?Damn!
Baas. Dat speelde ik vroeger altijd. DM me is met site link?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef bambino het volgende:
[..]
pristontale private server
Krijg net nog een mailtje, zelfde persoon 100(250 is max per keer)
Nop pristontalequote:
Ik dacht dat je die er altijd los bij moest kopen. Maar dan laat ik me verassenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef Adames het volgende:
[..]
popcorn hour kan toch zelf ook een schijf hebben?
geen idee, ook vroeger even gespeeld. alleen had ik niet het doorzettings vermogen om daadwerkelijk goed te zijn. weet alleen dat toen ook massaal zwaarden en dergelijke voor die prijzen weggingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat spel is tegenwoordig helemaal verkracht. En dat no lifede ik vroeger ook
Daarom zijn ze ook nummer 2 in NLquote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef tralalala het volgende:
En toch vind ik de navigatiesoftware van Mio de enige die ook maar een beetje in de buurt komt van TomTom
ja klopt, maar in zoverre dubbelop dat je ook net zo goed een losse schijf kan kopen en die in je popcorn hour stopt in plaats van een extra apparaat. de enige reden om hem toch te kopen is dat losse harde schijven nu duurder zijn dan deze aanbieding.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die er altijd los bij moest kopen. Maar dan laat ik me verassen, voor die prijs was het nog een nette aanbieding. Ik zal niet zeggen spot goedkoop, maar op het net is de laagste prijs 260 tenminste dat was het geval toen ik vanochtend zocht.
niet slecht nee, al blijft het een instapmodelquote:Op donderdag 1 december 2011 13:36 schreef Timmetjuhs het volgende:
Is dat mio ding wat? Navigatie op mijn telefoon werkt goed. Maar in het buitenland werkt dat niet ivm data.
Persoonlijk leg ik er liever paar tientjes bij voor een degelijke tomtomquote:Op donderdag 1 december 2011 13:36 schreef Timmetjuhs het volgende:
Is dat mio ding wat? Navigatie op mijn telefoon werkt goed. Maar in het buitenland werkt dat niet ivm data.
Als ie goed navigeert....dan maakt t toch niet uit?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef Adames het volgende:
[..]
niet slecht nee, al blijft het een instapmodel
Kan je toch in het buitenland gewoon via GPS?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:36 schreef Timmetjuhs het volgende:
Nog nix...quote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef Adames het volgende:
wat zijn trouwens jullie aankopen geweest tot nu toe?
Daarom, en dan kan ik een blue ray disk erin leggen, ik dacht dat dat een of keuze wasquote:Op donderdag 1 december 2011 13:36 schreef Adames het volgende:
[..]
ja klopt, maar in zoverre dubbelop dat je ook net zo goed een losse schijf kan kopen en die in je popcorn hour stopt in plaats van een extra apparaat. de enige reden om hem toch te kopen is dat losse harde schijven nu duurder zijn dan deze aanbieding.
dat doet die welquote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Als ie goed navigeert....dan maakt t toch niet uit?
Acer telefoonquote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef Adames het volgende:
ohquote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Daarom, en dan kan ik een blue ray disk erin leggen, ik dacht dat dat een of keuze was
boxquote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef Adames het volgende:
Popcorn C200quote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef Adames het volgende:
die 1e of 2e?quote:
Iemand in Nederland die nog geen navi heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef OhNoes het volgende:
wat een hoeren ding dit, wie koopt het?
Weet niemand, als het op isquote:Op donderdag 1 december 2011 13:39 schreef omg_lol het volgende:
tot hoelang duurt de hunt eigenlijk ??
Er is er al 1 geweest vanochtendquote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef 22 het volgende:
Ik zit de hele ochtend te wachten op een mediaspeler en zometeen moet ik weg.
Zul je zien dat er dan 10 achter elkaar komen.
paupers hebben geen navi, maar die kunnen geen 146 neerleggenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iemand in Nederland die nog geen navi heeft.
...
Niemand dus.
ik heb er ook geenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef OhNoes het volgende:
[..]
paupers hebben geen navi, maar die kunnen geen 146 neerleggen
De Popcorn hour? Die was een beetje buiten budget.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Er is er al 1 geweest vanochtend
Ik heb nog geen navigatie. Waarom zou ik dat moeten hebben? Voor die ene keer in de maand dat ik ergens kom waar ik de weg echt niet weet vind ik het gewoon onzin.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef OhNoes het volgende:
[..]
paupers hebben geen navi, maar die kunnen geen 146 neerleggen
dat is waar, maar het is wel handig. gewoon lekker je laten leiden door zo'n apparaatje, lekker makkelijk toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:41 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb nog geen navigatie. Waarom zou ik dat moeten hebben? Voor die ene keer in de maand dat ik ergens kom waar ik de weg echt niet weet vind ik het gewoon onzin.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:41 schreef Adames het volgende:
[..]
en ik wil macbooks voor een tientje. kut ibood
Dat kan, ik heb hem dus wel. Mijn dag is weer goed, want het is wel het apparaat dat ik al een tijdje wou hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef 22 het volgende:
[..]
De Popcorn hour? Die was een beetje buiten budget.
Het is meer voor erbij.
Ik heb mijn Wii te koop mocht je interesse hebben?quote:
jah inplaats daarvan was dus die spongebob dvd spelerquote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef Lamabal het volgende:
Waarom is er nog steeds geen gratis auto op ibood geweest? Kut ibood
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:43 schreef OhNoes het volgende:
vieze kutibood met die box
kk lijers walla walla
ik wou box meteen weg
wat is dit gvd
kut ibood kut aanbiedingen ik haat jullie
gr gr ibood-forum-poster
Nee, ik wacht op de nieuwe wii tenzij hij hier heel goedkoop voorbij komt.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb mijn Wii te koop mocht je interesse hebben?
50 gaat hem niet worden tho, is denk ik 10 keer mee gespeeld
is al een geweestquote:Op donderdag 1 december 2011 13:43 schreef 22 het volgende:
[..]
Nee, ik wacht op de nieuwe wii tenzij hij hier heel goedkoop voorbij komt.
Daarom spreek ik liever van een dom dom of een stom stom. Straks als dat ding een keer uitvalt kunnen we niet eens meer de weg vinden naar plekken waar we tig keer geweest zijn. Ik doe het liever opo mijn eigen kennis. En die paar keer dat ik ergens kom waar ik het niet ken draai ik wel even een route van internet af. Daar heb ik geen leuk stukje speelgoed voor nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat is waar, maar het is wel handig. gewoon lekker je laten leiden door zo'n apparaatje, lekker makkelijk toch?
en je kunt er leuke stemmetjes bij inspreken enzo dus is ook nog lachen
QFT (+ fixed)quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef Adames het volgende:
maar 3 beeldschermen op mijn bureau is wat te veel van het goede
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef Adames het volgende:
maar 4 beeldschermen op mijn bureau is wat te veel van het goede
Moest je bij de Black Friday deals van Amazon.co.uk geweest zijn vorig jaar, de xbox en wii beide voor 50 pond.quote:
Ik wil twee vierkante maar dat wordt niet echt meer verkocht geloof ikquote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]![]()
Ik kan eigenlijk wel een tweede gebruiiken
vierkanten?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil twee vierkanten maar dat wordt niet echt meer verkocht geloof ik
Wanneer is dat.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moest je bij de Black Friday deals van Amazon.co.uk geweest zijn vorig jaar, de xbox en wii beide voor 50 pond.
WAT?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:45 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Moest je bij de Black Friday deals van Amazon.co.uk geweest zijn vorig jaar, de xbox en wii beide voor 50 pond.
Was vorig jaar met Black Friday (vrijdag na Thanksgiving). Dit jaar waren hun deals heel wat minder.quote:
daar kan ik echt niet mee werkenquote:
WEAK!quote:
nostalgiequote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Adames het volgende:
[..]
4:3 verhouding? Waarom zou je die willen?
Waarom niet? Wat moet ik met breedbeeld? Die heb ik nu ook en de helft van het scherm gebruik ik niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Adames het volgende:
[..]
4:3 verhouding? Waarom zou je die willen?
er was iets leuks, maar je kreeg lekkere SQL database errorquote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef bambino het volgende:
And gone, doe nou is iets leuks voor mijverdien ik wel na 13:48 uur hunten
doe dan op zn minst sints bootquote:
Shaddap anders steel ik em van jequote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef OhNoes het volgende:
[..]
er was iets leuks, maar je kreeg lekkere SQL database error![]()
200 euroquote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef bambino het volgende:
[..]
Shaddap anders steel ik em van je
De deals van Amazon.com inderdaad voor Amerika (kan verscheept worden via andere bedrijven maar dan is het geen 'deal' meer).quote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef 22 het volgende:
Maar gelden die black friday deals niet alleen voor Amerikanen?
Dus niet als je naar Nederland wilt versturen?
daar had je best veel tijd voor, je twijfelde gewoon en je laat dat in deze post niet merken. je had zeeen van tijd om er op tijd bij te zijn mocht je hem echt willenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef Adelante het volgende:
fuck ik wilde die plug voor iPod dinges
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:50 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
daar had je best veel tijd voor, je twijfelde gewoon en je laat dat in deze post niet merken. je had zeeen van tijd om er op tijd bij te zijn mocht je hem echt willen
//emoquote:Op donderdag 1 december 2011 13:50 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
daar had je best veel tijd voor, je twijfelde gewoon en je laat dat in deze post niet merken. je had zeeen van tijd om er op tijd bij te zijn mocht je hem echt willen
optyfen newbiequote:Op donderdag 1 december 2011 13:50 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
newbie?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
optyfen newbie
Ik logde te laat in en er stond uitverkocht!
Nee, wat zou je willen dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:52 schreef bambino het volgende:
Adelante kun jij titels toevoegen aan users? (waar jij moderator hebt staan)?
Ultimate iBood Hunterquote:
Ik ook, was godverdomme net een peukje aan het rokenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef Adelante het volgende:
fuck ik wilde die plug voor iPod dinges
Waaromquote:
user-id: 359496quote:
Komen 3x per dag langs, vast nog wel een keerquote:Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ook, was godverdomme net een peukje aan het roken
pwndquote:
Nee da's te veel reclame als je ook in andere topics postquote:
post ik een week niet in andere topicsquote:Op donderdag 1 december 2011 13:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee da's te veel reclame als je ook in andere topics post
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Komen 3x per dag langs, vast nog wel een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |