My thought exactlyquote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Perfect misschien niet, maar wel een hele goeie
En bedankt voor de TT
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we met z´n allen tegelijkertijd in St.babs z´n reet duiken of is één per topic voldoende?
Homo!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.
Kan ook van een afstandje hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Ik raak hem met geen vinger aan en ik kom ook niet bij hem in de buurt. Het is vast besmettelijk.
Nou, nou, nou Barbus! Is de zon ondergedoken?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we met z´n allen tegelijkertijd in St.babs z´n reet duiken of is één per topic voldoende?
Ok, dan is het goed. Was het ook niet echt van plan namelijk, hoe tov je ook bentquote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.
Moet jij nu niet in Riga zijn om Ancilla Tilia bij te staan?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed. Was het ook niet echt van plan namelijk, hoe tov je ook bent
Ik bedoel het lief hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou Barbus! Is de zon ondergedoken?
Dat zou ik eigenlijk wel moeten jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet jij nu niet in Riga zijn om Ancilla Tilia bij te staan?
Okquote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel het lief hoorEn de zon is er nog, samen met een heerlijke 20 graadjes
Voor mij ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk wel moeten jaHelaas ging het feest voor mij niet door
Dat doe ik dus ook, dank jequote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ok
Oooooh, ben zo JALOERS op je!! Geniet ervan!
MNR is gewoon hartstikkekeisuperveulverliefd op hem, dat zie je toch?quote:
hoeft niet hoor, hij heeft namelijk nooit vakantie :pquote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ok
Oooooh, ben zo JALOERS op je!! Geniet ervan!
Jij en ik zeiden op hetzelfde moment dat we ons volgende topic aan hem zouden wijden. Enne... ik heb t een keer gedaan toen hij er niet was en deze is "alsnog"quote:
Jullie willen gewoon stiekem ook een ophemelingstopic!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MNR is gewoon hartstikkekeisuperveulverliefd op hem, dat zie je toch?
Dit is al de 2e of 3e?quote:
En jij babs zijn tarrels van dichtbij bekijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon stiekem ook een ophemelingstopic!
Ja duh.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon stiekem ook een ophemelingstopic!
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, hij heeft namelijk nooit vakantie :p
Ik ben was aan het eten, vuige eikelquote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij babs zijn tarrels van dichtbij bekijken
Wat ben je toch ook een mopperkont he?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij babs zijn tarrels van dichtbij bekijken
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 12:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een mopperkont he?
Well excúse mequote:
Ja jaquote:Op donderdag 1 december 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die eerste heb ik gemist
Is gewoon hartstikke lief van MNR!
Wat kijk je toch altijd lief als je je op je teentjes getrapt voeltquote:
Ik kijk altijd lief schat.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat kijk je toch altijd lief als je je op je teentjes getrapt voelt
Ik heb al heel veel zakken.quote:
Zelfs als je geswaffeld word?quote:
Juist dan natuurlijk.quote:
Voor mij is het tenminste nog bijzonderquote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel zakken.
Bij onze accesoiresleverancier krijgen we bij elke bestelling een zak
Trouwen?quote:
Voor mij is het heel erg bijzonder dat ik er nog niet 1 open heb gemaaktquote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij is het tenminste nog bijzonder
Ik heb gisteravond weer zo'n intensieve training gehad dat ik het niet eens wil!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor mij is het heel erg bijzonder dat ik er nog niet 1 open heb gemaakt
Blij dat ik een man ben en die keuze niet hoef te makenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer zo'n intensieve training gehad dat ik het niet eens wil!
Mijnkanjer instructeur
Pepernootje vs strak buikje. Keuze snel gemaakt
Ik ook niet hoor, bah, pepernoten.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blij dat ik een man ben en die keuze niet hoef te maken
Ach ik heb er een weekje schijt aan, maar probeer ze niet thuis te hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:13 schreef MNR het volgende:
Ik heb gisteravond weer zo'n intensieve training gehad dat ik het niet eens wil!
Mijnkanjer instructeur
Over welke vrouw hebben we het hier?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat? Babs haar?
Wat is er met haar haar aan de hand?
OOOHHHH....quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
1) Ik ben een man.
2) Ik heb haar op mijn hoofd, gezicht, oksels, borst, buik en benen.
3) Daar is niks mee aan de hand.
Pff slecht hoor!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef Nixx- het volgende:
Ik linkte het niet gelijk aan st. Babsie
Ik nu ookquote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
OOOHHHH....
Ik zat al op google te zoeken.
Ik kwam al uit bij Babs de Jongh:
[ afbeelding ]
Je kunt dat prima met mate eten en een strak buikje krijgen hoor, je gaat niet dood van een handje kruidnoten.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:13 schreef MNR het volgende:
Mijnkanjer instructeur
Dat is toch niet nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat je dan moet vertellen welke
Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt dat prima met mate eten en een strak buikje krijgen hoor, je gaat niet dood van een handje kruidnoten.
Iphone 4s?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig
Dat weten jullie heus wel!!
Ik nog een maandje hopelijkquote:
quote:
Een wittequote:
Maar goed, mijn reden om te trainen ligt daar niet echt meerquote:
Waarom zou je hem uberhaupt willen googlenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik krijg altijd een 'bedoelt u bukkake?'-melding als ik naar 'StBaby' zoek in Google.
Omdat het kan. Denk ik...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je hem uberhaupt willen googlen
Ja halloooooo! Beetje respect voor de Sint. Amerigo moet nog gevonden worden en jij denkt al aan Kerstquote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal ik vast de kerstboom hier in het kantoor optuigen? Of is dat te vroeg en hoort dat pas na pakjesavond?Vast wel een vrouw hier die dat weet...
nou en.... bijna weekendquote:Op donderdag 1 december 2011 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen is het nog maar kwart over 2
het kan.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal ik vast de kerstboom hier in het kantoor optuigen? Of is dat te vroeg en hoort dat pas na pakjesavond?Vast wel een vrouw hier die dat weet...
Die wordt pas bij kerst gevonden, op mijn bordquote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja halloooooo! Beetje respect voor de Sint. Amerigo moet nog gevonden worden en jij denkt al aan Kerst
Sinds wanneer is Amerigo de Sint?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja halloooooo! Beetje respect voor de Sint. Amerigo moet nog gevonden worden en jij denkt al aan Kerst
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wordt pas bij kerst gevonden, op mijn bord
Schoft!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wordt pas bij kerst gevonden, op mijn bord
Je moest eens weten. Ik denk nu al aan de zomer van 2012.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Er staat een "puntnotatie" tussen Sint en Amerigoquote:
Die schimmel tussen de benen van die ouwequote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik denk nu al aan de zomer van 2012.En WTF is Amerigo?
Te serieusquote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef MNR het volgende:
Er staat een "puntnotatie" tussen Sint en Amerigo
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik denk nu al aan de zomer van 2012.En WTF is Amerigo?
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die schimmel tussen de benen van die ouwe
sinterklaas doe je niks meer aan na je 10e.... ofzo.... dus zolang je geen broertje of zusje hebt is sinterklaar niks meer en kan je gewoon vanaf 1 december met de boom aan de slagquote:Op donderdag 1 december 2011 14:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig ben je geen vrouw en weet je er niets van
Vind ik niet. Wat kan het voor kwaad om even 5 dagen te wachten en dan is de sint ook echt weg.. en dan begint de kerstsfeer.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef rival het volgende:
sinterklaas doe je niks meer aan na je 10e.... ofzo.... dus zolang je geen broertje of zusje hebt is sinterklaar niks meer en kan je gewoon vanaf 1 december met de boom aan de slag
anders kan je ook wel wachten tot de 24ste....quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vind ik niet. Wat kan het voor kwaad om even 5 dagen te wachten en dan is de sint ook echt weg.. en dan begint de kerstsfeer.
Anders kan je ook wel vanaf begin van de herfst doen of gewoon eeuwig laten staan.
Het kan natuurlijk opzich geen kwaad. Maar als Tukker t vraagt omdat 'kan dat wel met pakjesavond' enzo.. ja dan is het simpel... gewoon niet doen. Lekker even wachtenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
anders kan je ook wel wachten tot de 24ste....
wat voor kwaad kan het om het vandaag te doen?
Toch raar dat ik as. zondag Sinterklaas vier met een groep waarvan de jongste 19 is...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
sinterklaas doe je niks meer aan na je 10e.... ofzo.... dus zolang je geen broertje of zusje hebt is sinterklaar niks meer en kan je gewoon vanaf 1 december met de boom aan de slag
Omdat je dan het risico loopt dat Sinterklaas langzaam verdrongen wordt door Kerst. En dat is zonde.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
anders kan je ook wel wachten tot de 24ste....
wat voor kwaad kan het om het vandaag te doen?
Ach dat is allang gebeurd.. zeker bij de kinderlozen.. de winkels etc etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je dan het risico loopt dat Sinterklaas langzaam verdrongen wordt door Kerst. En dat is zonde.
Hier geen kinderen en doe aan allebei. Veel winkels krijgen gezeik als ze voor 6-12 de kerstspullen hebben staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach dat is allang gebeurd.. zeker bij de kinderlozen.. de winkels etc etc.
Ik vier ook Sinterklaas hoor (mits vriendenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:50 schreef stbabylon het volgende:
Hier geen kinderen en doe aan allebei. Veel winkels krijgen gezeik als ze voor 6-12 de kerstspullen hebben staan.
[rival]quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef MNR het volgende:
Maar als iemand hier de kerstboom op zou zetten, zou ik protesteren. Doe je dan maar lekker thuis
Inmiddels staat ie al naast me.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
...gewoon niet doen. Lekker even wachten
Kerstliedjes over de speaker. BAMquote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inmiddels staat ie al naast me.
Wát een sfeer hier ineens! Wow!
Tsssk! Tssk. Scheer je weg!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inmiddels staat ie al naast me.
Wát een sfeer hier ineens! Wow!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Hehehe.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
Protesteren... dat is nog netjes. Ik zou hem weer aftuigen en bij de vuilnis zetten. Blijkbaar een boom van vorig jaar als hij voor 6-12 staat...
weetje wat zonde is.... 80 euro voor een boom betalen en daar maar een week van genietenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je dan het risico loopt dat Sinterklaas langzaam verdrongen wordt door Kerst. En dat is zonde.
ach als t een neppert is kan je er jaren en jaren van genieten .. dan boeit die ene week minder ook nietquote:Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
weetje wat zonde is.... 80 euro voor een boom betalen en daar maar een week van genieten
dat is geen rival postquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[rival]
*maar dat doet Tukker toch ook? "
[/rival]
ik koop een echtequote:Op donderdag 1 december 2011 15:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ach als t een neppert is kan je er jaren en jaren van genieten .. dan boeit die ene week minder ook niet
Daar ging het ook niet omquote:Op donderdag 1 december 2011 15:10 schreef rival het volgende:
dat is geen rival post
ik heb geen excuus nodig om te doen wat ik doe.
dat is wel wat ik zie.... dat je doet alsof het een rival post is en je ergens een excuus voor zoekt.quote:
1) goede zaak, zou vaker moeten gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:13 schreef MNR het volgende:
Schaamteloos... en dat in Eindhoven
Ploeg PowNews aangevallen
was een wilde gok.... ik moet em nog kopen.... maar fijn om te horen dat ik goedkoper uit zal zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een echte van 80e...
Jij wil graag getild worden?
15~25 euro, en dan heb je een dure.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
was een wilde gok.... ik moet em nog kopen.... maar fijn om te horen dat ik goedkoper uit zal zijn
ik dacht dat je nog in de guldentijd al 60 gulden voor zo'n kreng betaalde....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
15~25 euro, en dan heb je een dure.
Ghe. Grappige vraagquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef rival het volgende:
dat is wel wat ik zie.... dat je doet alsof het een rival post is en je ergens een excuus voor zoekt.
Keer op keer bewijzen ze (in nederland) dat het tuig is.quote:
Ja, en dat doen ze allemaal. Stuk voor stuk!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Keer op keer bewijzen ze (in nederland) dat het tuig is.
Nog niks goeds uit gekomen. Het tegendeel is nu al 100 keer gezien.
Dat blijkt! Dus kunnen ze wel dood.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en dat doen ze allemaal. Stuk voor stuk!
Hmmm... nog een paar weken. Dan vriest t wat harder.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat blijkt! Dus kunnen ze wel dood.
Alcohol bevriest niet. En aangezien dat tuig voor 90% uit dat spul bestaat.....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... nog een paar weken. Dan vriest t wat harder.
quote:Opstootje
Op het Clausplein zijn enkele actievoerders rond twaalf uur op de vuist gegaan met een cameraploeg van Pownews. De actievoerders ergerden zich aan de opdringerige werkwijze van de cameraploeg. De cameraman en de journalist werden aangevallen en besmeurd met boter. Voor zover bekend is er geen aangifte gedaan en is er niemand aangehouden.
Ik denk eerder 90% THC...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alcohol bevriest niet. En aangezien dat tuig voor 90% uit dat spul bestaat.....
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Nixx- het volgende:
Deze vind ik ook wel gaaf van En Vogue:
Nuancequote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alcohol bevriest niet. En aangezien dat tuig voor 90% uit dat spul bestaat.....
Die vind ik persoonlijk wat minderquote:Op donderdag 1 december 2011 15:34 schreef Nixx- het volgende:
Deze vind ik ook wel gaaf van En Vogue:
Kun je ze aan naar je werkquote:Op donderdag 1 december 2011 15:50 schreef Memento-Mori het volgende:
jeej mn pumps zijn eren nu moet ik bijna naar mn werk
Cruyffjes?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef Memento-Mori het volgende:
kan maar ik zie er vandaag, na 5 uur slaap een beetje uit als;'zolang eht maar comfi zit dus ik doe gewoon sneakers aan
Have funquote:Op donderdag 1 december 2011 16:00 schreef Memento-Mori het volgende:
nee DC;'s sorryhoe dan ook werk
Wat had ie moeten zeggen "lelijk wijf! "quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
Kwam net op Dokkum terecht op het werk en ik vertelde dat mijn eerste vriendin daar vandaan kwam. Even oud als een collega, dus naam moeten geven. Kende hij niet, maar wilde ook en foto zien, dus Facebook erbij... Ik heb smaak
quote:
Een vega-pizza?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Waarschijnlijk wel ja.
Ooooooh, zo lekker een pizzaatje happen met vriending.
Uiteraard. Standaard is dat voor haar een pizza met ruccola-sla...quote:
Heb jij Samzz overgenomen van Krea?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard. Standaard is dat voor haar een pizza met ruccola-sla...Ik ga voor de hawaii of de salami.
Dat is de enige vega uit het oostenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij Samzz overgenomen van Krea?
Goede collega's delen allesquote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb jij Samzz overgenomen van Krea?
Natuurlijk, want een echte vrouw is geen vega toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef stbabylon het volgende:
Dat is de enige vega uit het oosten
Dit is vega.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, want een echte vrouw is geen vega toch?
Muppetinnetjeeeeeeeeeeee!quote:
Rukken doe je maar in KPDquote:Op vrijdag 2 december 2011 06:40 schreef stbabylon het volgende:
wow, 's nachts/'s avonds gewoon geen ruk te doen hier
Alle toffe mensen hebben een leven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 06:40 schreef stbabylon het volgende:
wow, 's nachts/'s avonds gewoon geen ruk te doen hier
Dan zijn het er 6?quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:27 schreef MNR het volgende:
Dat was weer een gezellige nacht: 3 dromen over dat men me wilde vermoorden. Gelukkig is de werkelijkheid een stuk gezelliger.
Maarja jij leeft niet voor je gezondheidquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef stbabylon het volgende:
Nu wil ik dat dat niet zo was. 8 Palm Dobbel wegtikken en dan 5 uur slapen is niet gezond.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je bent een beetje mensenschuw?![]()
Hoe meer zielen hoe meer vreugd gaat niet bij je op?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef Cue_ het volgende:
afhankelijk van hoe je het bekijkt natuurlijk
Nu moeten we ook nog je onsamenhangende teksten gaan ontleden en samenvoegen tot een samenhangend verhaal?quote:
Oi! Dat klinkt zwaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nu wil ik dat dat niet zo was. 8 Palm Dobbel wegtikken en dan 5 uur slapen is niet gezond.
Yupquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:37 schreef Godtje het volgende:
Nu moeten we ook nog je onsamenhangende teksten gaan ontleden en samenvoegen tot een samenhangend verhaal?
Ik pas even deze morgen.
Gezondheid gesmondheid. Ik heb nu een probleem dat ik moe en brak ben, dat is kutquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maarja jij leeft niet voor je gezondheid
Voor ons vooral aangezien je er nu een hele dag over gaat bitchen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gezondheid gesmondheid. Ik heb nu een probleem dat ik moe en brak ben, dat is kut
Juh. Morgen tegels plakken. Overmorgen door de storm, met de trein, naar Deventer om Sinterklaas te vierenquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Oi! Dat klinkt zwaarBijna weekend babs!
Denk dat wel mee gaat vallenquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor ons vooral aangezien je er nu een hele dag over gaat bitchen.
whiny little bitch
Jeeeee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Juh. Morgen tegels plakken. Overmorgen door de storm, met de trein, naar Deventer om Sinterklaas te vieren
Je zegt gewoon goedemorgen tegen mequote:
Top2000 klaagpost.quote:Top 10 NIEUWE BINNENKOMERS
6. Adele - Someone Like You
21. Adele - Rolling In The Deep
26. Adele - Set Fire To The Rain
74. Coldplay - Paradise
128. AC/DC - Highway To Hell
166. Radiohead - Paranoid Android
171. Racoon - No Mercy
188. Black Eyed Peas - I Gotta Feeling
190. Coldplay - Yellow
Top 2000 vrij blije postquote:Top 10 NIEUWE BINNENKOMERS - VRIJE KEUZE
424. Gotye - Somebody That I Used To Know
957. Birdy - Skinny Love
1083. Foo Fighters - Everlong
1089. Amy Winehouse - Back To Black
1356. Bob Marley - Three Little Birds
1442. Elbow - Lippy Kids
1454. Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
1467. Pink Floyd - Echoes
1498. Foo Fighters - The Pretender
Vij blij staat er, niet geheel blij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vind je Back to Black tof? Rare kerel.
Vrij blij geeft toch wel aan dat je het meer dan meh vindt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vij blij staat er, niet geheel blij.
Ga anders even slapen nog.
Dat geeft aan dat ik het top tientje vrij mee eens ben. Niet dat ik elk nummer individueel geweldig vind.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vrij blij geeft toch wel aan dat je het meer dan meh vindt.
Oh oops, ik dacht dat dat lijstje door jou was opgesteld. 10 nummers die je niet tof vindt en 10 nummers die je wel tof vindt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat geeft aan dat ik het top tientje vrij mee eens ben. Niet dat ik elk nummer individueel geweldig vind.
Mijn god, het autistencentrum FOK! weer open.
Ja, ik heb zoveel macht dat ik de top10 hoogste binnenkomers kan bepalen. Fuck de 3 miljoen stemmers. Ik bepaal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh oops, ik dacht dat dat lijstje door jou was opgesteld. 10 nummers die je niet tof vindt en 10 nummers die je wel tof vindt.
Dude, je kan toch best in de lijst met nieuwe binnenkomers hebben gekeken en daar je top 10 uit hebben gemaakt. Ik dacht dat ik niet scherp was...quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, ik heb zoveel macht dat ik de top10 hoogste binnenkomers kan bepalen. Fuck de 3 miljoen stemmers. Ik bepaal.
Ja, dat had gekund. Niet heel logisch maar het had gekund.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dude, je kan toch best in de lijst met nieuwe binnenkomers hebben gekeken en daar je top 10 uit hebben gemaakt. Ik dacht dat ik niet scherp was...
quote:
Ook niet met pak aan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Voor de zoveelste keer, nee, ik trek je niet!
ik ben japser, niet aandachtquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]Voor de zoveelste keer, nee, ik trek je niet!
Zo'n pak kleed toch helemaal niets af he godt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook niet met pak aan?
[ afbeelding ]
huh?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:03 schreef MNR het volgende:
1454, dat is mijn vote voor vanmorgen!
Morning missb'tje
Zeg doe eens een beetje aardig zeg.quote:
Nee, maar kan je tenminste in de zelfde ruimte met baby verkeren zonder dat je besmet wordt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo'n pak kleed toch helemaal niets af he godt.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:03 schreef MNR het volgende:
1454, dat is mijn vote voor vanmorgen!
Morning missb'tje
quote:
Ach babs is (meestalquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, maar kan je tenminste in de zelfde ruimte met baby verkeren zonder dat je besmet wordt.
Zit op foon, reageer nog wat langzamer. Ik vind 1454 uit de lijst muziek lekker.quote:
Daarom dat pak.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach babs is (meestal) best lief hoor. Ik heb er niks op tegen om in dezelfde ruimte te verkeren.
Ik klink vast wel heel geil door zo'n masker.quote:
Last van liefdequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:11 schreef missbehavin het volgende:
Godt en babs, wtf hebben jullie last van?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Godtje, je bent lelijk, je stinkt EN je kunt niet dansen!
Dat laatste kan kloppen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:10 schreef stbabylon het volgende:
Godtje, je bent lelijk, je stinkt EN je kunt niet dansen!
Doe je het wel eens?quote:
Nou ik vertik het! Het eerste wat hij vanmorgen tegen me zei, was al vervelend.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]en ik kreeg zo'n positief gevoel van de TT
Och schatje tochquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik vertik het! Het eerste wat hij vanmorgen tegen me zei, was al vervelend.
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dansen? Zeker als ik een drankje op heb. Heb er dan schijt aan.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Hihi ik zei schijt! Baby weer helemaal geil enzow!
Plasseks Godtje, niet poepseks (ook geen kots of bloed)quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:17 schreef Godtje het volgende:
Hihi ik zei schijt! Baby weer helemaal geil enzow!
Easy sniping targetsquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Baby and Godtje sitting in the tree?
Wat heeft een camping met iemand neerknallen te maken?quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft een camping met iemand neerknallen te maken?.
Op lowlands werden we ooit bekogeld met melkpakken en dergelijkequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat heeft een camping met iemand neerknallen te maken?.
Javelin! Grandioos wapen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat HW meer van het type standing-behing-the-group-with-a-rocket-launcher is
Als je bij pownews werkt met boter.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op lowlands werden we ooit bekogeld met melkpakken en dergelijke
Beter dan bij Occupy zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je bij pownews werkt met boter.
Niet dat je bij pownews zou willen werken.
Dat klopt. Maar er kunnen ook gewoon twee dingen erg zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter dan bij Occupy zitten lijkt me.
Kan, maar ik sta nu toch weer achter Powned, en heb NOG minder sympathie voor die Occupy-eikels. Was gisteren ontruimen nog wel ok, nu is traangas nog te mild.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar er kunnen ook gewoon twee dingen erg zijn.
Je had in Unreal volgens mij een raket die je kon besturen. Nog mooier was Dr. Strangelove mod. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:
Ik ben veel te links om de kant van Powned te kiezen helaas.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan, maar ik sta nu toch weer achter Powned, en heb NOG minder sympathie voor die Occupy-eikels. Was gisteren ontruimen nog wel ok, nu is traangas nog te mild.
Slimme mensen die occupiers.
Een valkyrie rocket kan je ook besturen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je had in Unreal volgens mij een raket die je kon besturen, je vloog mee. Nog mooier was Dr. Strangelove mod. Als je begrijpt wat ik bedoel
Lol wut?quote:De blondine wil niet dat haar zoon en dochter, de 4-jarige Tijl en 6-jarige Keesje, worden opgevoed als 'Amsterdammertjes, kinderen die weten wat er in de wereld te koop is, streetwise zijn, assertief en zelfstandig'. "Ik veroordeel dat niet, maar het past niet bij mij", zegt ze. "Ik wil Keesje echt kind laten zijn en zo lang mogelijk naïef houden.
Kun je er ook op zitten?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een valkyrie rocket kan je ook besturen.
omdat keesje een meisje is misschien?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom heet Kees, Keesje en Tijl niet Tijltje?
quote:
WHATquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
omdat keesje een meisje is misschien?
Omdat het een Anita isquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WHAT
THE
FUCK
Welke hoer is dat en waarom heeft ze teveel Flodder gekeken?
Een kleintje, in biggel's hok.quote:
Je weet toch dat als je kinderen hebt, zij en jij één zijn?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:34 schreef Cue_ het volgende:
Wel mooi dat ze zegt "dat past niet bij MIJ" terwijl het om haar kinderen gaat en wat bij hen past
Ja, dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een kleintje, in biggel's hok.
Daarvoor zit jij hier.. om mij daar af en toe weer aan te herinneren hoe moeders zijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
Je weet toch dat als je kinderen hebt, zij en jij één zijn?
Het is ook nooit goed he, kutamsterdammerquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zet geen zoden aan de dijk natuurlijk.
Nee, boerenkutjequote:Op vrijdag 2 december 2011 09:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed he, kutamsterdammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |