My thought exactlyquote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef stbabylon het volgende:
Perfect misschien niet, maar wel een hele goeie
En bedankt voor de TT
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we met z´n allen tegelijkertijd in St.babs z´n reet duiken of is één per topic voldoende?
Homo!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.
Kan ook van een afstandje hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef Godtje het volgende:
Ik raak hem met geen vinger aan en ik kom ook niet bij hem in de buurt. Het is vast besmettelijk.
Nou, nou, nou Barbus! Is de zon ondergedoken?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:42 schreef Barbusse het volgende:
Moeten we met z´n allen tegelijkertijd in St.babs z´n reet duiken of is één per topic voldoende?
Ok, dan is het goed. Was het ook niet echt van plan namelijk, hoe tov je ook bentquote:Op donderdag 1 december 2011 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er hoeft niet perse iemand uberhaupt mijn reet in.
Moet jij nu niet in Riga zijn om Ancilla Tilia bij te staan?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed. Was het ook niet echt van plan namelijk, hoe tov je ook bent
Ik bedoel het lief hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 12:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, nou, nou Barbus! Is de zon ondergedoken?
Dat zou ik eigenlijk wel moeten jaquote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet jij nu niet in Riga zijn om Ancilla Tilia bij te staan?
Okquote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bedoel het lief hoorEn de zon is er nog, samen met een heerlijke 20 graadjes
Voor mij ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk wel moeten jaHelaas ging het feest voor mij niet door
Dat doe ik dus ook, dank jequote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ok
Oooooh, ben zo JALOERS op je!! Geniet ervan!
MNR is gewoon hartstikkekeisuperveulverliefd op hem, dat zie je toch?quote:
hoeft niet hoor, hij heeft namelijk nooit vakantie :pquote:Op donderdag 1 december 2011 12:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ok
Oooooh, ben zo JALOERS op je!! Geniet ervan!
Jij en ik zeiden op hetzelfde moment dat we ons volgende topic aan hem zouden wijden. Enne... ik heb t een keer gedaan toen hij er niet was en deze is "alsnog"quote:
Jullie willen gewoon stiekem ook een ophemelingstopic!quote:Op donderdag 1 december 2011 12:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MNR is gewoon hartstikkekeisuperveulverliefd op hem, dat zie je toch?
Dit is al de 2e of 3e?quote:
En jij babs zijn tarrels van dichtbij bekijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon stiekem ook een ophemelingstopic!
Ja duh.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:53 schreef MNR het volgende:
[..]
Jullie willen gewoon stiekem ook een ophemelingstopic!
quote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hoeft niet hoor, hij heeft namelijk nooit vakantie :p
Ik ben was aan het eten, vuige eikelquote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij babs zijn tarrels van dichtbij bekijken
Wat ben je toch ook een mopperkont he?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
En jij babs zijn tarrels van dichtbij bekijken
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 12:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een mopperkont he?
Well excúse mequote:
Ja jaquote:Op donderdag 1 december 2011 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En die eerste heb ik gemist
Is gewoon hartstikke lief van MNR!
Wat kijk je toch altijd lief als je je op je teentjes getrapt voeltquote:
Ik kijk altijd lief schat.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat kijk je toch altijd lief als je je op je teentjes getrapt voelt
Ik heb al heel veel zakken.quote:
Zelfs als je geswaffeld word?quote:
Juist dan natuurlijk.quote:
Voor mij is het tenminste nog bijzonderquote:Op donderdag 1 december 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel zakken.
Bij onze accesoiresleverancier krijgen we bij elke bestelling een zak
Trouwen?quote:
Voor mij is het heel erg bijzonder dat ik er nog niet 1 open heb gemaaktquote:Op donderdag 1 december 2011 13:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor mij is het tenminste nog bijzonder
Ik heb gisteravond weer zo'n intensieve training gehad dat ik het niet eens wil!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor mij is het heel erg bijzonder dat ik er nog niet 1 open heb gemaakt
Blij dat ik een man ben en die keuze niet hoef te makenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb gisteravond weer zo'n intensieve training gehad dat ik het niet eens wil!
Mijnkanjer instructeur
Pepernootje vs strak buikje. Keuze snel gemaakt
Ik ook niet hoor, bah, pepernoten.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Blij dat ik een man ben en die keuze niet hoef te maken
Ach ik heb er een weekje schijt aan, maar probeer ze niet thuis te hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:13 schreef MNR het volgende:
Ik heb gisteravond weer zo'n intensieve training gehad dat ik het niet eens wil!
Mijnkanjer instructeur
Over welke vrouw hebben we het hier?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Wat? Babs haar?
Wat is er met haar haar aan de hand?
OOOHHHH....quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef stbabylon het volgende:
1) Ik ben een man.
2) Ik heb haar op mijn hoofd, gezicht, oksels, borst, buik en benen.
3) Daar is niks mee aan de hand.
Pff slecht hoor!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef Nixx- het volgende:
Ik linkte het niet gelijk aan st. Babsie
Ik nu ookquote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Nixx- het volgende:
[..]
OOOHHHH....
Ik zat al op google te zoeken.
Ik kwam al uit bij Babs de Jongh:
[ afbeelding ]
Je kunt dat prima met mate eten en een strak buikje krijgen hoor, je gaat niet dood van een handje kruidnoten.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:13 schreef MNR het volgende:
Mijnkanjer instructeur
Dat is toch niet nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je weet dat je dan moet vertellen welke
Kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt dat prima met mate eten en een strak buikje krijgen hoor, je gaat niet dood van een handje kruidnoten.
Iphone 4s?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is toch niet nodig
Dat weten jullie heus wel!!
Ik nog een maandje hopelijkquote:
quote:
Een wittequote:
Maar goed, mijn reden om te trainen ligt daar niet echt meerquote:
Waarom zou je hem uberhaupt willen googlenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik krijg altijd een 'bedoelt u bukkake?'-melding als ik naar 'StBaby' zoek in Google.
Omdat het kan. Denk ik...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom zou je hem uberhaupt willen googlen
Ja halloooooo! Beetje respect voor de Sint. Amerigo moet nog gevonden worden en jij denkt al aan Kerstquote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal ik vast de kerstboom hier in het kantoor optuigen? Of is dat te vroeg en hoort dat pas na pakjesavond?Vast wel een vrouw hier die dat weet...
nou en.... bijna weekendquote:Op donderdag 1 december 2011 14:14 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen is het nog maar kwart over 2
het kan.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal ik vast de kerstboom hier in het kantoor optuigen? Of is dat te vroeg en hoort dat pas na pakjesavond?Vast wel een vrouw hier die dat weet...
Die wordt pas bij kerst gevonden, op mijn bordquote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja halloooooo! Beetje respect voor de Sint. Amerigo moet nog gevonden worden en jij denkt al aan Kerst
Sinds wanneer is Amerigo de Sint?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja halloooooo! Beetje respect voor de Sint. Amerigo moet nog gevonden worden en jij denkt al aan Kerst
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wordt pas bij kerst gevonden, op mijn bord
Schoft!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die wordt pas bij kerst gevonden, op mijn bord
Je moest eens weten. Ik denk nu al aan de zomer van 2012.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Er staat een "puntnotatie" tussen Sint en Amerigoquote:
Die schimmel tussen de benen van die ouwequote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik denk nu al aan de zomer van 2012.En WTF is Amerigo?
Te serieusquote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef MNR het volgende:
Er staat een "puntnotatie" tussen Sint en Amerigo
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moest eens weten. Ik denk nu al aan de zomer van 2012.En WTF is Amerigo?
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die schimmel tussen de benen van die ouwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |