Loze poging tot boze reactie van mij, aangezien je het niet bepaald onderbouwt. Kun je het ook onderbouwen? Anders vind ik deze beschuldiging nergens op slaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben jij een flink vechtersbaasje, of niet?
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.quote:
WTF?!?!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.![]()
![]()
Say whutquote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik moest bij het woord 'nectar' op eens denken aan dat topic over 'uit koers geraakt liefdesnectar'.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
![]()
Ga je nu ineens om argumenten vragen, terwijl je er zelf ook niet mee komt?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Loze poging tot boze reactie van mij, aangezien je het niet bepaald onderbouwt. Kun je het ook onderbouwen? Anders vind ik deze beschuldiging nergens op slaan.
Ik zeg dit:quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ga je nu ineens om argumenten vragen, terwijl je er zelf ook niet mee komt?
Waarom ga ik er eigenlijk ook op in
En dan ga jij zeggen:quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Vechten is voor mensen die zichzelf niet verbaal kunnen verdedigen
Ik snap de link nietquote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dan ben jij een flink vechtersbaasje, of niet?
hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Omg inclusief foto, kan niet waar zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Muisraket het volgende:
Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
Dat je de link niet snapt, is de grap!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik zeg dit:
[..]
En dan ga jij zeggen:
[..]
Ik snap de link niet
Hihi,quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat je de link niet snapt, is de grap!
Ik snap het en ben maar een MBO'er hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi,
Maar ik geef het op, ik zal het wel weer niet snappen omdat AT hoog opgeleid is
Omdat ik het pas 3 maanden geleden zag in een topic over pareltjes en omdat het gewoon te absurd voor woorden was, dat topic.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:50 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
haha
maar waarom heb jij een topic van 2 jaar terug zo goed in je hoofd zitten? Verdacht
Je hoort mij ook niet tegen jou beginnen hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik snap het en ben maar een MBO'er hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |