Ik wil mijn kadoosquote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
FUCK SINTERKLAAS
FOKMEET IT IS
Ja want ik heb mijn kadoos zelf gekocht met mijn maquote:
Rot op man, op zaterdag vieren normale mensen sinterklaas..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kunnen we de meet niet zaterdag doen misschien?
Nee stuk stront met blond krulhaar normale mensen doen dat op 5 december.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Rot op man, op zaterdag vieren normale mensen sinterklaas..
Krulhaar? teh fuckquote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee stuk stront met blond krulhaar normale mensen doen dat op 5 december.
Jawel! Pretty please?quote:
Ik moest wel lachenquote:
Grote mond zal ik altijd hebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef shifto het volgende:
Ik stel voor, een meet op zaterdag! Dan kan TM huilen als hij IRL ineens geen grote mond meer kan hebben.
Paar keer erop getimmerd worden helpt wel, maar je bent nog jong, kan nog gebeurenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Grote mond zal ik altijd hebben
Ik bedoelde sinterklaas vierenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jawel! Pretty please?
Of bedoel je sinterklaas i.p.v. de meet? Dan zeg ik niets nl.
Vechten is voor mensen die zichzelf niet verbaal kunnen verdedigenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Paar keer erop getimmerd worden helpt wel, maar je bent nog jong, kan nog gebeuren
probeer het me zelf ook voor te stellen.. gaat lastigquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moest wel lachenIk zie jou voor me met een bos krullen
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef shifto het volgende:
Ik stel voor, een meet op zaterdag! Dan kan TM huilen als hij IRL ineens geen grote mond meer kan hebben.
Oh zo. Wij vieren het ook niet echt meer.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik bedoelde sinterklaas vierenWij doen dat thuis al niet meer sinds mijn zevende ofzo
Dan ben jij een flink vechtersbaasje, of niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:47 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Vechten is voor mensen die zichzelf niet verbaal kunnen verdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |