Ja de mijne ja, omdat mijn geliefde BDH plotseling op dates gaatquote:
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]voor zowel DeJori als A_T
[..]
Ik heb hem in het wild gezien en hij is geen hangbuikzwijn hoor.U mad? U jelly?
Fuck this shit.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja de mijne ja, omdat mijn geliefde BDH plotseling op dates gaat
In het wild nogwelquote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]voor zowel DeJori als A_T
[..]
Ik heb hem in het wild gezien en hij is geen hangbuikzwijn hoor.U mad? U jelly?
Dat was geen date, mijn beste.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja de mijne ja, omdat mijn geliefde BDH plotseling op dates gaat
nee nee neequote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat was geen date, mijn beste.
Ik ga, behalve deze zin, er gewoon niet eens meer op antwoorden.quote:
Eerst samen gaan zitten klagen dat je foreveralone bent, en dan plotseling samen de stad in gaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat was geen date, mijn beste.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga, behalve deze zin, er gewoon niet eens meer op antwoorden.
Waar hij heeft zitten klagen dat er in het uitgaansleven geen leuke meisjes zijn en ik heb zitten klagen over iemand anders waar ik een oogje op heb.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eerst samen gaan zitten klagen dat je foreveralone bent, en dan plotseling samen de stad in gaan.
Scherp!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Eerst samen gaan zitten klagen dat je foreveralone bent, en dan plotseling samen de stad in gaan.
Ssssssstquote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar hij heeft zitten klagen dat er in het uitgaansleven geen leuke meisjes zijn en ik heb zitten klagen over iemand anders waar ik een oogje op heb.(Écht de allerlaatste zin)
Wie komen er?quote:
Hey, ik zeg er niets van verder. Je mag het gerust toegeven. Niemand oordeelt hier.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waar hij heeft zitten klagen dat er in het uitgaansleven geen leuke meisjes zijn en ik heb zitten klagen over iemand anders waar ik een oogje op heb.(Écht de allerlaatste zin)
Het is nu ook al bijna donkerquote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
9u vond ik een prima tijd anders..
Je gaat toch niet al binnen in de kroeg (nouja, kroeg kroeg...) zitten als het nog licht is buiten..
Nouja, kroeg kroeg...quote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Je gaat toch niet al binnen in de kroeg (nouja, kroeg kroeg...) zitten als het nog licht is buiten..
Sommige mensen lijken thuis te moeten zijn voor sesamstraat!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
FUCK SINTERKLAASquote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
KUT
MORGEN IS TROUWENS SINTERKLAAS MET DE FAMILIE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |