Scherp.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mijn eerste zinnetjes zullen wel iets te maken hebben gehad met mama of eten denk ik..
Wel slim dat jij al over goden begon enzo
Verlicht me dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar je snapt nu nog niet wat ik denk dat er nu in staat
Ik had er ook nooit over moeten beginnen.quote:
Dat heb zelfs ik nog meegemaakt.quote:
Ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heb zelfs ik nog meegemaakt.
En wtfquote:
DAnk uquote:
Nope, altijd die vervelende mannen die er dan meteen op in gaanquote:[..]
Ik had er ook nooit over moeten beginnen.
Nostalgie.quote:
Zo, bejaard ben jijquote:Op donderdag 1 december 2011 16:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dat heb zelfs ik nog meegemaakt.
quote:
Bedoelde daarmee te zeggen dat mensen het nog kennen en bdh zich dus niet bejaard hoeft te voelen.quote:
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:07 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Btw A_T, ik had wel verwacht dat jij het gym had afgemaakt, met je username enz.
Wat een zelfvertrouwen!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha
luie puber he, krijg je dat;) . Sommige dingen waren/zijn nou eenmaal leuker dan studeren.
En Augustus is nou niet bepaald de moeilijkste vertaling uit het Latijn. En om mezelf nou Caesar te noemen, dat is te min voor me
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja oké. Wat een zelfvertrouwen!
Als je nog een beetje over hebt, wil ik wel overkopen.quote:
Je kan die arme MR toch niet alleen met TM opzadelenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
Dus morgen meet en TM en MR komen?Word leuk!
Ik hoop dat ze die drukte bij terminus aankunnen..quote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
Wij beschermen ze toch wel, alleen denk ik dat TM misschien meer bescherming nodig heeftquote:Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je kan die arme MR toch niet alleen met TM opzadelen
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je kan die arme MR toch niet alleen met TM opzadelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Nope, ik kom alleen als de tijd verschoven wordt en er meer mensen komen. Vind jou wel lief hoor shifto (zal je maar een keer bij je echte usernaam noemen hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef shifto het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.Fisten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Kom ook, dan laat ik je mijn vuist voelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan ook echt niet zo vroeg omdat TM anders niet op tijd in bed ligt hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nope, ik kom alleen als de tijd verschoven wordt en er meer mensen komen. Vind jou wel lief hoor shifto (zal je maar een keer bij je echte usernaam noemen hoor) en ik ken TFM nog niet zo goed, maar ik denk dat het voor zowel TFM als voor mij niet zo leuk is om daar (bijna) alleen te zitten.
Thinking about thinking of you. ♫
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |