En FOK!ken kan wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die ligt naast mijn PC maar ik speel 'm niet omdat ik dit schooljaar dan niet haal.
Gewoon xbox, ziet er net zo goed uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef bijdehand het volgende:
Fokken kan goedStudeer nu op m'n andere scherm. Maar skyrim zorgt ervoor dat ik maar één scherm tegelijk kan zien
![]()
En ik ga mezelf belonen met een monsterpc waarop ik alles op ultra+++++ kan spelen
Ja, net als, fuck Porsch, rijd Fiat Panda, die rijdt ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Gewoon xbox, ziet er net zo goed uit.
Waarom staat er expliciet bij dat je mannelijke genitaliën hebt?quote:
Nouja, en als ik teksten van bands waar ik vroeger naar luisterde post, word ik wss uitgelachen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:33 schreef Kutstudent het volgende:
Dragonborn, Dragonborn
by his honor is sworn
To keep evil forever at bay!
And the fiercest foes rout
when they hear triumph's shout,
Dragonborn, for your blessing we pray!
![]()
![]()
![]()
Je faalt in vertalenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom staat er expliciet bij dat je mannelijke genitaliën hebt?
[..]
Nouja, en als ik teksten van bands waar ik vroeger naar luisterde post, word ik wss uitgelachen.
Ik wil best vrijdag wat drinken, maar kwart voor 5 komt me niet uit.
Morgen kan ik gewoon, kwart voor 5 terminus.quote:
Hoezo je faalt in vertalen? Genitalia maribus betekent toch echt genitaliën van mannen hoor, heb 6 jaar Latijn gehad...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:46 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Je faalt in vertalen
[..]
Morgen kan ik gewoon, kwart voor 5 terminus.
No shit maar je moet niet 2 woorden gaan vertalen en daar je eigen zin van makenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoezo je faalt in vertalen? Genitalia maribus betekent toch echt genitaliën van mannen hoor, heb 6 jaar Latijn gehad...
Smakelijkquote:
Ja wtf, die drie woorden (dus t/m habet) zijn gewoon een (bij)zin hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
No shit maar je moet niet 2 woorden gaan vertalen en daar je eigen zin van maken
Overigens ben ik nu TWD weer aan het kijken, kut andrea met haar kut geweer.
Ja oke, oke wat jij wilt hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 15:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja wtf, die drie woorden (dus t/m habet) zijn gewoon een (bij)zin hoor.
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja oke, oke wat jij wilt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |