Dungeon ga ik ook niet in hoor. Voor geen goudquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:03 schreef MissVanity het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel durf te komen!
Ik weet niet eens wat het is! Is het eng? Want dan wil ik er wel heenquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dungeon ga ik ook niet in hoor. Voor geen goud![]()
Buiten dat, voor de Dungeon staan rijen tot ver op het Rokin.
Niet enger dan een sexmuseum denk ikquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is! Is het eng? Want dan wil ik er wel heen
http://www.the-dungeons.nl/amsterdam/nl/index.htmquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat het is! Is het eng? Want dan wil ik er wel heen
Ik wil er ook niet heen hoor.. ben niet zo op 'enge of bangmaak dingen' .quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:35 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik wil geen partypooper zijn, maar de Dungeon sla ik toch echt over. Er is echt geen klap aan, en ik weet niet waar julllie die rijen zien staan, want volgens mij komt er af en toe een verdwaalde toerist en dat is het.
Nou ja, misschien was het best aardig, maar dan moeten jullie de kaartjes wel ergens anders halen, en niet aan de kassa, want dan is het vele malen duurder. Als jullie echt heen willen blijf ik wel in een cafe wachten of zo.
Laatste keer dat ik in Amsterdam was stond er een enorme rij te wachten. Ook voor Madame Tussaud trouwens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:35 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik wil geen partypooper zijn, maar de Dungeon sla ik toch echt over. Er is echt geen klap aan, en ik weet niet waar julllie die rijen zien staan, want volgens mij komt er af en toe een verdwaalde toerist en dat is het.
Nou ja, misschien was het best aardig, maar dan moeten jullie de kaartjes wel ergens anders halen, en niet aan de kassa, want dan is het vele malen duurder. Als jullie echt heen willen blijf ik wel in een cafe wachten of zo.
Ik stem voor. Dat heb ik namelijk nog nooit gedaanquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kunnen we niet geen tieten kijken in een louche bar?
Dat zeggen ze allemaal!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik stem voor. Dat heb ik namelijk nog nooit gedaan
Dat lijkt me stug...quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik stem voor. Dat heb ik namelijk nog nooit gedaan
Toen ik in de lokale louche bar vroeg of iemand je gezien had, herkende iedereen de foto. Zelfs blinde Henk.quote:
Daar hoef je op de Wallen geen louche bar voor te bezoeken hoor.quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kunnen we niet geen tieten kijken in een louche bar?
Dan is het geen sport! Dat is zoals vissen in de viswinkel!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar hoef je op de Wallen geen louche bar voor te bezoeken hoor.
Gewoon langs de gracht lopen , om de paar meter zie je er een paar.
Doen ze het daar met of zonder schil?quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:25 schreef Kroketvulling het volgende:
Dan is er nog altijd de beruchte Bananenbar...
Eet jij je bananen met schil en al dan? Nou dan. Zij ook nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan is het geen sport! Dat is zoals vissen in de viswinkel!
[..]
Doen ze het daar met of zonder schil?
Nee, ik eet mijn bananen met mijn hand. Met een schil is heel moeilijk en met mes en vork is mij te chique!quote:Op vrijdag 9 december 2011 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eet jij je bananen met schil en al dan? Nou dan. Zij ook niet
Ahumquote:Op vrijdag 9 december 2011 15:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen ik in de lokale louche bar vroeg of iemand je gezien had, herkende iedereen de foto. Zelfs blinde Henk.
Nu al de meest foute post in dit topic.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Michielos het volgende:
Wallen. Ik mag er graag komen inderdaad
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nu al de meest foute post in dit topic.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wallen, ik word er elke ochtend mee wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |