Wie niet ? Ben alweer 70pleuro armer voor het kerstdinerquote:Op donderdag 1 december 2011 12:32 schreef Bastard het volgende:
Het lijkt me heel leuk en gezellig maar met de kerst ben ik meestal wel occupied ;')
Da's een goed idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Bastard het volgende:
Het zijn toch ook niet de dagen om te meeten ook .. je zou beter een nieuwejaarsborrel ergens kunnen halen met zn allen. In het kader van 2012 of wat dan ook.
Geeft niks, komen we toch gewoon gezellig met z'n allen naar jouquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef mousy31 het volgende:
Ik kan voorlopig niet k ga nu geen lange reizen maken met mn armen
Ja inderdaad!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geeft niks, komen we toch gewoon gezellig met z'n allen naar jou
Om te lopen heb je je armen toch niet nodig?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef mousy31 het volgende:
Ik kan voorlopig niet k ga nu geen lange reizen maken met mn armen
Dat doe ik alquote:
Hahaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Om te lopen heb je je armen toch niet nodig?
Geintje, ik vind het wel een leuk idee en kan het eventueel combineren met een trip naar mijn nieuwe vriendin. Bij MV thuis was het toch he?
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaBeetje klein misschien
Maar jullie zijn altijd welkom in mijn huis
Wie woon t het moeest centraal?quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:53 schreef MissVanity het volgende:
Laten we maar een centrale plek kiezenDan kan iedereen wat makkelijker komen
Het hoeft niet bij iemand thuis hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wie woon t het moeest centraal?
DM?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
Miss, er komt zo een klant voor ICT, stuur deze maar door naar boven
Ik plaag je maar.. ik vind alles best.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:02 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het hoeft niet bij iemand thuis hoorWe kunnen naar Amsterdam, Utrecht of richting het zuiden
Wat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:03 schreef Roellie80 het volgende:
Miss, er komt zo een klant voor ICT, stuur deze maar door naar boven
Hahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik las dat je bij de receptie zit, ik denk even kijken of je hapt
Wat leuk!quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef Kroketvulling het volgende:
Lijkt mij ook leuk, maar dan wel liever in januari.
Leukquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:32 schreef Kroketvulling het volgende:
Lijkt mij ook leuk, maar dan wel liever in januari.
Nieuwjaarsborrelquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We kunnen ook een kerst-, oud & nieuw- en nieuwjaarsmeet doen...
quote:
Al is de leugen nog zo snel, de TRU achterhaalt hem welquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
dit is een gezellig clubje.. Waarom heb ik dit niet eerder ontdekt?
Mag van mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Geeft niks, komen we toch gewoon gezellig met z'n allen naar jou
Pas op met wat je zegt hoorquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:13 schreef vogeltjesdans het volgende:
Okee, ik stel voor een meerdaagse pijama party bij EO thuis
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef -Engel- het volgende:
Alle drie lijkt me een beetje te veel van het goede, maar een meet lijkt me wel weer leuk ja
Bij jou thuis, en jij zorgt voor het eten en de drank.quote:
Zo, dat ging iets vlotter dan bij de glaasjedraaimeet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bij jou thuis, en jij zorgt voor het eten en de drank.
Dat lijkt mij best gezellig maar is niet echt practischquote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bij jou thuis, en jij zorgt voor het eten en de drank.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:52 schreef Bastard het volgende:
Nou kunnen we eerst 4 topics vol lullen over wanneer en waar dus.
21 Januari
word de datum, zorg dat je er bij bent
Nu nog het waar en hoe.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best gezellig maar is niet echt practisch
Jawel hoor. Moet je maar eens zien hoe praktisch wij dat vinden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat lijkt mij best gezellig maar is niet echt practisch
Er komen gewoon 20 mensen ofzo binnenbanjeren. Gewapend met slaapzakken, pyjama's en slaapmatjes en luchtbedden.quote:Op zondag 4 december 2011 01:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel hoor. Moet je maar eens zien hoe praktisch wij dat vinden.
Ja inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 01:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Er komen gewoon 20 mensen ofzo binnenbanjeren. Gewapend met slaapzakken, pyjama's en slaapmatjes en luchtbedden.
Wil je daar een pyama party houden? Ze zien ons aankomen met onze slaapzakken, slaapmatjes enz.quote:Op zondag 4 december 2011 07:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Nee dat gaat niet passen hier..trouwens, ik heb nog 3 kleine kinderen hier wonen die hun rust nodig hebben.
Ergens in een kroeg afspreken misschien?
Of bij jou?quote:Op zondag 4 december 2011 08:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je daar een pyama party houden? Ze zien ons aankomen met onze slaapzakken, slaapmatjes enz.
Nee dan beter bij MissVanity
Dan doen we gewoon een nieuwjaarsborrel.quote:Op zondag 4 december 2011 11:26 schreef Bastard het volgende:
Ik vind een overnachting niet nodig hoor
Verkleedfeestjes in de kroeg zijn toch goed te doen? Misschien niet van die bruine kroegen, maar die moet je sowieso mijden wanneer je geen vaste klant bent.quote:Op zondag 4 december 2011 08:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wil je daar een pyama party houden? Ze zien ons aankomen met onze slaapzakken, slaapmatjes enz.
Nee dan beter bij MissVanity
Iers pubs zijn juist leukquote:Op zondag 4 december 2011 11:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Verkleedfeestjes in de kroeg zijn toch goed te doen? Misschien niet van die bruine kroegen, maar die moet je sowieso mijden wanneer je geen vaste klant bent.
Pyjama's zijn relaxt.
Afhankelijk van de stad kan je vrijwel elke kroeg pakken met relatief jonge mensen. In een studentenstad als waar ik woon kan je, behalve de bruine kroegen, elke kroeg pakken die je wil. Dan denken ze toch: ow, dat zijn weer van die gekke studenten.quote:Op zondag 4 december 2011 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iers pubs zijn juist leuk
Maar wat voor soort kroeg heeft je voorkeur dan? En welk zijn geschikt voor verkleedfeestjes?
Tuurlijk. Zuid-Limburg ligt heel centraal in Europa.quote:
Dus omgeving Utrecht doen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zuid-Limburg ligt heel centraal in Europa.
Ik ben niet bekend in die steden dus zou het echt niet kunnen zeggen.. misschien wel handig als het met OV te bereiken is?quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus we gaan naar een leuke kroeg in het nieuwe jaar? Amsterdam of Utrecht moet relatief gemakkelijk te bereiken zijn voor iedereen
Iemand een concreet voorstel?
quote:Op maandag 5 december 2011 08:18 schreef Bastard het volgende:
Nou vergeet het maar dat ik in Januari in pyama naar een kroeg ga he.
Ik mag dan wel veelvuldig in TRU posten maar ik ben echt niet gek
Schijnt een leuke te wezen, vlakbij het stationquote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het Utrecht wordt, dan please niet in dat cafe Stairway to Heaven he.
Toffe datum eigenlijk wel 21-1-12, had ik nog bij stilgestaan.quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind A'dam ook prima (ken er wel een klein beetje de weg) weet alleen niet of ik 21-1-2012 kan
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toffe datum eigenlijk wel 21-1-12, had ik nog bij stilgestaan.
Leuk idee!quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaJa! Maar het wordt dus zeer waarschijnlijk Amsterdam?
Kunnen we dan naar het seksmuseum gaan?? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaJa! Maar het wordt dus zeer waarschijnlijk Amsterdam?
Kunnen we dan naar het seksmuseum gaan?? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen
Dus jij komt ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukken
De Wallenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukken
Is echt leuk daar. Mooie geveltjes, en dan doel ik niet op de voorgevels van de dames daar, al zijn die ook niet misquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
De WallenDaar ben ik ook nog nooit geweest!
Ik heb er zin in
Het is dan ook echt een mooi stukje stad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Michielos het volgende:
Wallen. Ik mag er graag komen inderdaad
yepquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een mooi stukje stad.
Misschien wel het mooiste.
Even wat bekende hallo zeggen hequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Michielos het volgende:
Wallen. Ik mag er graag komen inderdaad
Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het is dan ook echt een mooi stukje stad.
Misschien wel het mooiste.
Groningen is ook heel leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:29 schreef mousy31 het volgende:
Sorry Amsterdam is veels te ver weg voor mij k kan met mn armen niet zo lang reizen dat gehobbel en gedoe is pijnlijk.
Maar als jullie willen mogen jullie naar t noorden komen bij ons thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |