Schijnt een leuke te wezen, vlakbij het stationquote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het Utrecht wordt, dan please niet in dat cafe Stairway to Heaven he.
Toffe datum eigenlijk wel 21-1-12, had ik nog bij stilgestaan.quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind A'dam ook prima (ken er wel een klein beetje de weg) weet alleen niet of ik 21-1-2012 kan
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toffe datum eigenlijk wel 21-1-12, had ik nog bij stilgestaan.
Leuk idee!quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaJa! Maar het wordt dus zeer waarschijnlijk Amsterdam?
Kunnen we dan naar het seksmuseum gaan?? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaJa! Maar het wordt dus zeer waarschijnlijk Amsterdam?
Kunnen we dan naar het seksmuseum gaan?? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen
Dus jij komt ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukken
De Wallenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukken
Is echt leuk daar. Mooie geveltjes, en dan doel ik niet op de voorgevels van de dames daar, al zijn die ook niet misquote:Op dinsdag 6 december 2011 11:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
De WallenDaar ben ik ook nog nooit geweest!
Ik heb er zin in
Het is dan ook echt een mooi stukje stad.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Michielos het volgende:
Wallen. Ik mag er graag komen inderdaad
yepquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een mooi stukje stad.
Misschien wel het mooiste.
Even wat bekende hallo zeggen hequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:22 schreef Michielos het volgende:
Wallen. Ik mag er graag komen inderdaad
Nee.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:24 schreef Lavenderr het volgende:
Het is dan ook echt een mooi stukje stad.
Misschien wel het mooiste.
Groningen is ook heel leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:29 schreef mousy31 het volgende:
Sorry Amsterdam is veels te ver weg voor mij k kan met mn armen niet zo lang reizen dat gehobbel en gedoe is pijnlijk.
Maar als jullie willen mogen jullie naar t noorden komen bij ons thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |