Iers pubs zijn juist leukquote:Op zondag 4 december 2011 11:55 schreef Gray het volgende:
[..]
Verkleedfeestjes in de kroeg zijn toch goed te doen? Misschien niet van die bruine kroegen, maar die moet je sowieso mijden wanneer je geen vaste klant bent.
Pyjama's zijn relaxt.
Afhankelijk van de stad kan je vrijwel elke kroeg pakken met relatief jonge mensen. In een studentenstad als waar ik woon kan je, behalve de bruine kroegen, elke kroeg pakken die je wil. Dan denken ze toch: ow, dat zijn weer van die gekke studenten.quote:Op zondag 4 december 2011 11:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iers pubs zijn juist leuk
Maar wat voor soort kroeg heeft je voorkeur dan? En welk zijn geschikt voor verkleedfeestjes?
Tuurlijk. Zuid-Limburg ligt heel centraal in Europa.quote:
Dus omgeving Utrecht doen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zuid-Limburg ligt heel centraal in Europa.
Ik ben niet bekend in die steden dus zou het echt niet kunnen zeggen.. misschien wel handig als het met OV te bereiken is?quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dus we gaan naar een leuke kroeg in het nieuwe jaar? Amsterdam of Utrecht moet relatief gemakkelijk te bereiken zijn voor iedereen
Iemand een concreet voorstel?
quote:Op maandag 5 december 2011 08:18 schreef Bastard het volgende:
Nou vergeet het maar dat ik in Januari in pyama naar een kroeg ga he.
Ik mag dan wel veelvuldig in TRU posten maar ik ben echt niet gek
Schijnt een leuke te wezen, vlakbij het stationquote:Op maandag 5 december 2011 19:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als het Utrecht wordt, dan please niet in dat cafe Stairway to Heaven he.
Toffe datum eigenlijk wel 21-1-12, had ik nog bij stilgestaan.quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
Ik vind A'dam ook prima (ken er wel een klein beetje de weg) weet alleen niet of ik 21-1-2012 kan
Hahaquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toffe datum eigenlijk wel 21-1-12, had ik nog bij stilgestaan.
Leuk idee!quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaJa! Maar het wordt dus zeer waarschijnlijk Amsterdam?
Kunnen we dan naar het seksmuseum gaan?? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 09:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaJa! Maar het wordt dus zeer waarschijnlijk Amsterdam?
Kunnen we dan naar het seksmuseum gaan?? Ik kan me er namelijk niks bij voorstellen
Dus jij komt ookquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukken
De Wallenquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het seksmuseum is best leuk. En vanaf het station bijna het eerste wat je tegenkomt op het Damrak. En dan daarna oversteken en via Occupy naar de Wallen lopen, dan zie je weer heel wat anders dan museumstukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |