Yep. Nog steeds hartstikke misschienquote:Op woensdag 21 december 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:
Anyways, de komers komen nog steeds en de misschieners nog steeds misschien?
Ik voel me beledigdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds hartstikke misschien
Iets meer misschien zelfs, aangezien ik rond die tijd in 's Hertogenbosch bivakkeer. NOG verder van Amsterdamned af ... (& het gezelschap van 12 studentes inruilen voor een paar fokkertjes ... hmmm)
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef MissVanity het volgende:
Ik voel me beledigd![]()
![]()
En trouwens, wat moet jij nou met 12 studentes?Ik wens je in elk geval veel succes. Zoveel vrouwen bij elkaar, dat moet wel fout gaan
Mijn kans van aanwezigheid is gestegen van 75% naar 85%.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:
Anyways, de komers komen nog steeds en de misschieners nog steeds misschien?
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn kans van aanwezigheid is gestegen van 75% naar 85%.
Doet me denken aan de tijd dat ik in een zusterflat woonde.quote:Op donderdag 22 december 2011 17:43 schreef R0N1N het volgende:
[..]![]()
Heb een "Bed & Breakfast" geregeld voor Januari, zodat ik niet 5 tot 6 uur per dag hoef te reizen naar m'n werk aldaar. (of 2 tot 3 uur m'n leven riskeren op de motor). Gisteren even langs geweest om de kamer te bekijken en even kennis te maken. Blijken er 1 mannelijke student te zitten en 12 vrouwelijke.![]()
tja... Heaven or Hell, ik zie 't wel
quote:Op vrijdag 23 december 2011 07:57 schreef Bastard het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat ik in een zusterflat woonde.![]()
Bedankt voor deze mededeling. Nu handjes wassen.quote:
0900-bastard?quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef Bastard het volgende:
Oh.. voor de mensen die mijn 06 hebben, ik heb dan een ander nummer.
PICS!!!quote:
"Dit is de voicemail van Bastard. U heeft vast een verkeerd nummer gedraaid, want niemand belt mij ooit. Dag moeder"quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:43 schreef Bastard het volgende:
Oh.. voor de mensen die mijn 06 hebben, ik heb dan een ander nummer.
Die voicemail heb jij al en ik wil orgineel blijvenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
PICS!!!
[..]
"Dit is de voicemail van Bastard. U heeft vast een verkeerd nummer gedraaid, want niemand belt mij ooit. Dag moeder"
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die voicemail heb jij al en ik wil orgineel blijven
Ik zit wel eens verlegen om een glimlach en dan bel ik je voicemail evenquote:
Veel teveel moeitequote:Op vrijdag 23 december 2011 14:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zit wel eens verlegen om een glimlach en dan bel ik je voicemail even
Touchequote:Op vrijdag 23 december 2011 15:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Veel teveel moeiteEven op je paspoort kijken is toch veel makkelijker?
quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bedankt voor deze mededeling. Nu handjes wassen.
quote:
Jammer.quote:Op maandag 26 december 2011 22:15 schreef Atmosphere82 het volgende:
Oh ja, MissVanity en anderen: 21 januari kan ik helaas niet bij de meet zijn
want dan viert mijn broer zijn verjaardag.
Dat zei hij vandaag toen ik hem sprak bij de familie.
Dus dan probeer ik bij de volgende meeting aanwezig te zijn.
Maar er is altijd wel iemand die niet kan. Ik vind dat we van de meerderheid uit moeten gaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 11:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
is het een optie om de meet te verplaatsen? Anders zien we Atmos idd gewoon bij de volgende meeting..
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
Oeh, als jij er bent wordt dat gevaarlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |