Dan moet je ook een schone soutane aantrekkenquote:Op maandag 19 december 2011 12:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik lijk wel op een UI. Ik ben rond en ik stink en als vrouwen in de buurt komen moeten ze huilen.
Nee.quote:Op maandag 19 december 2011 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan moet je ook een schone soutane aantrekken
Vorig jaar al gedaan. Ken nie bezig blijven!quote:
Das waar. Eén keer per jaar is ook regelmaatquote:Op maandag 19 december 2011 13:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vorig jaar al gedaan. Ken nie bezig blijven!
Zo is dat!quote:Op maandag 19 december 2011 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Das waar. Eén keer per jaar is ook regelmaat.
Jawel, ik douche met iets meer regelmaat en poets mijn tandjes tot ze blinkenquote:Op maandag 19 december 2011 13:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo is dat!![]()
Ben jij wel helemaal prodent fris?
Mijn tandjes leg ik elke dag in een glas.quote:Op maandag 19 december 2011 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ik douche met iets meer regelmaat en poets mijn tandjes tot ze blinken
Oh, dat lijkt me makkelijkquote:Op maandag 19 december 2011 13:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn tandjes leg ik elke dag in een glas.
Joh, dan doe je dat ook 1x per jaar !quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alleen dat eruit halen is zo'n bloederig gebeuren. En om ze naderhand weer in je kaak te stampen.
Dat moet je ook alleen doen als je een kunstgebit hebt! Niet met echte tanden. Gekkie!quote:Op maandag 19 december 2011 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Alleen dat eruit halen is zo'n bloederig gebeuren. En om ze naderhand weer in je kaak te stampen.
Ja dat hoorde ik ook naderhandquote:Op dinsdag 20 december 2011 10:14 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat moet je ook alleen doen als je een kunstgebit hebt! Niet met echte tanden. Gekkie!
Een blonde kardinaal?quote:Op dinsdag 20 december 2011 11:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook naderhand
Jep (tenminste in mijn geval wel)!quote:Op woensdag 21 december 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:
Anyways, de komers komen nog steeds en de misschieners nog steeds misschien?
Yep. Nog steeds hartstikke misschienquote:Op woensdag 21 december 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:
Ik voel me beledigdquote:Op donderdag 22 december 2011 17:21 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Yep. Nog steeds hartstikke misschien
Iets meer misschien zelfs, aangezien ik rond die tijd in 's Hertogenbosch bivakkeer. NOG verder van Amsterdamned af ... (& het gezelschap van 12 studentes inruilen voor een paar fokkertjes ... hmmm)
quote:Op donderdag 22 december 2011 17:36 schreef MissVanity het volgende:
Ik voel me beledigd![]()
![]()
En trouwens, wat moet jij nou met 12 studentes?Ik wens je in elk geval veel succes. Zoveel vrouwen bij elkaar, dat moet wel fout gaan
Mijn kans van aanwezigheid is gestegen van 75% naar 85%.quote:Op woensdag 21 december 2011 15:59 schreef Bastard het volgende:
quote:Op donderdag 22 december 2011 22:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mijn kans van aanwezigheid is gestegen van 75% naar 85%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |