quote:Op donderdag 1 december 2011 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukje stoerder dan een koekhappende Balkenende of een spijkerpoepende Rutte wel, ja.
Moet je even aan de vriendin van Lange Frans vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Kun je hier eigenlijk zo langs bij een schietbaan of zit je dan eerst met vergunningen enz?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je even aan de vriendin van Lange Frans vragen
Het is koud, dat is het.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Posucice het volgende:
Zo mensen hoe is het hier? Bijna weekend
Het is hartstikke lekker buiten, wacht maar tot eind December.quote:
Prachtig ja, ik lig nu lekker in mijn zwembroek en met een Piņa Colada in den hand in de tuin.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker buiten, wacht maar tot eind December.
Ik nu ook hoor, lekker chillings in het zwembad.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prachtig ja, ik lig nu lekker in mijn zwembroek en met een Piņa Colada in den hand in de tuin.
Vanavond naar de gym en stappen iigquote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn de wilde plannen voor aankomend weekend?
Gamen, gamen, gamen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn de wilde plannen voor aankomend weekend?
Je link doet baat.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwste rage in Jamaica, gaat heel Jamaica rond op dit moment.
Niet op mensen maar op auto's
[ afbeelding ]
Het hele weekend lang?quote:
Waar ga je uit?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vanavond naar de gym en stappen iigIemand nog A'dam in?
Als het kan wel, maar goed ik moet helaas mee doen aan al die sociale verplichtingen zoals uitgaan, en drinken.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je link doet baat.
[..]
Het hele weekend lang?
[..]
Waar ga je uit?
Wil jij gestraft worden, deugniet.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, daar ging de gezelligheid.
Jup.quote:
quote:
Terecht dat ze het op auto's doen, als ze het op een man doet dan breekt zijn pik.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwste rage in Jamaica, gaat heel Jamaica rond op dit moment.
Niet op mensen maar op auto's
[ afbeelding ]
Shit is saai geworden in klb. En aangezien hier al onze favoriete mannen hangen Ally.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij gestraft worden, deugniet.
Daarom tok dragen bro.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jup.
[..]
[..]
Terecht dat ze het op auto's doen, als ze het op een man doet dan breekt zijn pik.
Had je me niet even op de hoogte kunnen stellen =$. Je deelt toch alles met mequote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Shit is saai geworden in klb. En aangezien hier al onze favoriete mannen hangen Ally.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |