Serieus....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het geeft volgende week al natte sneeuw op.
Dan moet ik teringveel kauwgom gaan kauwen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Als je heel je broek egaal met kauwgom insmeert zie je het niet meer
Oef, kauwgom in kleding, niet tof. Blijf lang genoeg buiten staan dan bevriest het vanzelfquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dan moet ik teringveel kauwgom gaan kauwen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Serieus....
Ik heb zin om te shoppen, kon net weer flink flappen tappentijd voor nieuwe killer heels!
Ja dan kom ik niet veder dan Menfield kwa killer heelsquote:Op donderdag 1 december 2011 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Killer heels, fuck yeah
Echter shop wel ergens overdekt want dit weer
Dit is geen weer voor een zandneger om buiten te staan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oef, kauwgom in kleding, niet tof. Blijf lang genoeg buiten staan dan bevriest het vanzelf
Ik voel me aangesproken.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Maisnon het volgende:
Waar tover je al dat geld vandaan zegalleen van je werk? Wat deed je ook alweer
Ik had nog een paar werkbriefjes die niet ingeleverd waren dus kreeg extra loonquote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Maisnon het volgende:
Waar tover je al dat geld vandaan zegalleen van je werk? Wat deed je ook alweer
Klopt, maar voor hakken is de primark ook welquote:Op donderdag 1 december 2011 16:20 schreef Phantomesse het volgende:
van Haren heeft soms ook welhakken staan, daar ook maar even doorheen wandelen.
Shoppen
Primark en New Lookquote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, maar voor hakken is de primark ook wel
Ik ben daar maar 1 keer geweest, volgens mij heb ik toen niet boven gekekenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, maar voor hakken is de primark ook wel
Klopt beide zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Primark en New Look![]()
Ook normale prijzen
Ja ik zit ook nog steeds met al die tientallen Uggs in mn hoofdquote:Op donderdag 1 december 2011 16:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik had nog een paar werkbriefjes die niet ingeleverd waren dus kreeg extra loon![]()
Niet dat ik nu heel rijk ben hoorMaar ik doe bediening, krijg iets meer dan 8 per uur.
Dat was Juminelle?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog steeds met al die tientallen Uggs in mn hoofd
quote:
Oh Uggs draag ik nietquote:Op donderdag 1 december 2011 16:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog steeds met al die tientallen Uggs in mn hoofd
Woon echt te ver weg van alle leuke winkels trouwens
Mijn oma heeft nog een witte bontjas van konijn in de kast hangen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:33 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh Uggs draag ik nietNiet mijn ding. Achterlijk duur ook
Is Jumi inderdaad.
Ik heb ook niet echt boeiende winkels in de buurt, shoppen is toch echt voor Rotterdam. In Arnhem kun je ook goed shoppen.
Oké, lijstje:
Knalrode nagellak
Glasvijl
Winterjas
Pumps
Laarzen
Panty's
Jassen zijn kut om te kopen nu, het zijn of trenchcoats of vuilniszakken... Misschien maar kijken voor een leren jas ofzo. Wil eigenlijk een bontjaseen witte, maar dat vind ik zielig
Tevens zijn die krengen altijd vanaf de 500 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zulks een overdosis aan vrouwenpraat hier.Die 2e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bier zonder tieten? Wat is dat?
All good things are wild and free.
Ik wilde serieus eerst tieten er bij posten maar ik kon geen mooie foto vinden van bedekte tieten met bier er bij.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die 2e.En bier zonder tieten? Wat is dat?
Ja zei heeft hier in het dorp gewoond. Maar vind haar nu zo mee lopen met elke hype.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:43 schreef Maisnon het volgende:
Hey ik keek op lookbook.nu voor jassenfoto's en volgens mij zag ik die Sietske die hier ook altijd poste in het wat draag je vandaag topic. Ken jij dr nog tli?
http://lookbook.nu/sietske
Ze heeft ook zo'n paillettenjurkje (maar anders dan die jij postte)
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Zulks een overdosis aan vrouwenpraat hier.Waarvoor dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarvoor dank [ afbeelding ][ afbeelding ].Is dat Putin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarvoor dank [ afbeelding ][ afbeelding ].Putin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Die man is echt van alle markten thuis.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)n-action-man/100147/
Andere site met grote foto's, overal Putin in actie.
Stukje stoerder dan een koekhappende Balkenende of een spijkerpoepende Rutte wel, ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die man is echt van alle markten thuis.
Wat een man van de wereld.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
http://www.theatlantic.co(...)n-action-man/100147/
Andere site met grote foto's, overal Putin in actie.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stukje stoerder dan een koekhappende Balkenende of een spijkerpoepende Rutte wel, ja.
Moet je even aan de vriendin van Lange Frans vragenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Kun je hier eigenlijk zo langs bij een schietbaan of zit je dan eerst met vergunningen enz?
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Moet je even aan de vriendin van Lange Frans vragen
Het is koud, dat is het.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef Posucice het volgende:
Zo mensen hoe is het hier? Bijna weekend
Het is hartstikke lekker buiten, wacht maar tot eind December.quote:
Prachtig ja, ik lig nu lekker in mijn zwembroek en met een Piņa Colada in den hand in de tuin.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is hartstikke lekker buiten, wacht maar tot eind December.
Ik nu ook hoor, lekker chillings in het zwembad.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Prachtig ja, ik lig nu lekker in mijn zwembroek en met een Piņa Colada in den hand in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |