Vanavond naar de gym en stappen iigquote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn de wilde plannen voor aankomend weekend?
Gamen, gamen, gamen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:36 schreef Chocolatebear het volgende:
Wat zijn de wilde plannen voor aankomend weekend?
Je link doet baat.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwste rage in Jamaica, gaat heel Jamaica rond op dit moment.
Niet op mensen maar op auto's
[ afbeelding ]
Het hele weekend lang?quote:
Waar ga je uit?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Vanavond naar de gym en stappen iigIemand nog A'dam in?
Als het kan wel, maar goed ik moet helaas mee doen aan al die sociale verplichtingen zoals uitgaan, en drinken.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:59 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je link doet baat.
[..]
Het hele weekend lang?
[..]
Waar ga je uit?
Wil jij gestraft worden, deugniet.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke, daar ging de gezelligheid.
Jup.quote:
quote:
Terecht dat ze het op auto's doen, als ze het op een man doet dan breekt zijn pik.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nieuwste rage in Jamaica, gaat heel Jamaica rond op dit moment.
Niet op mensen maar op auto's
[ afbeelding ]
Shit is saai geworden in klb. En aangezien hier al onze favoriete mannen hangen Ally.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wil jij gestraft worden, deugniet.
Daarom tok dragen bro.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Jup.
[..]
[..]
Terecht dat ze het op auto's doen, als ze het op een man doet dan breekt zijn pik.
Had je me niet even op de hoogte kunnen stellen =$. Je deelt toch alles met mequote:Op donderdag 1 december 2011 18:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Shit is saai geworden in klb. En aangezien hier al onze favoriete mannen hangen Ally.
Echte mannen rocken een peniskoker. Ik heb er één van Mielequote:
Dit is kwaliteit, je KLB-trekjes mag je bij je houdenquote:
.
Sorry, door al dit moois hier was ik even de weg kwijt.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je me niet even op de hoogte kunnen stellen =$. Je deelt toch alles met me?
Maar wat is fernandes? Dat walgelijke drankje? Ik begrijp het niet.
Pas op wat je zegt vriend.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Echte mannen rocken een peniskoker. Ik heb er één van Miele.
[..]
Dit is kwaliteit, je KLB-trekjes mag je bij je houden[ afbeelding ].
Wie dan? Vertel!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik snap het ook niet, maar ze dwongen me.
dWc, ik stel voor dat jij in de volgende OP het scheppingsverhaal van Fernandes zet, een Genesis als het ware.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Had je me niet even op de hoogte kunnen stellen =$. Je deelt toch alles met me?
Maar wat is fernandes? Dat walgelijke drankje? Ik begrijp het niet.
Goed voorstel, maar die OP wordt langzamerhand wel kænkerlang/volquote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
dWc, ik stel voor dat jij in de volgende OP het scheppingsverhaal van Fernandes zet, een Genesis als het ware.
Ja jij, met die rare dreigementen van je, ''als je niet gauw een foto met een fernandes blikje post zoek ik je op met m'n golden type 95''quote:
Whut? Dat was toch toen je hier al postte?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja jij, met die rare dreigementen van je, ''als je niet gauw een foto met een fernandes blikje post zoek ik je op met m'n golden type 95''
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Kunt het beter KLB SC noemen soonish.
Check PI's. Serieus, in klb snappen ze dit soort grappen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Whut? Dat was toch toen je hier al postte?Of troll je me? Mijn geheugen is geen vergiet, maar een trechter
.
Straks denkt men dat het nog daadwerkelijk zo was ookquote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Check PI's. Serieus, in klb snappen ze dit soort grappen.
Jij kan wel weg. Je weigert toch om je uiterlijk aan te passen aan Dennis Weeningquote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef Gridlok het volgende:
Kunt het beter KLB SC noemen soonish.
Ik weet wel voor wie jij hier bent gekomen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Allure_ het volgende:
Goddamn, die OP. Laat me even bekomen.
AHHH SHITTT.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kan wel weg. Je weigert toch om je uiterlijk aan te passen aan Dennis Weening.
Heb je wel biseksuele trekjes of ervaringen, trouwens? Tot nu toe al die chicks hier. Dunno 'bout you?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:13 schreef Allure_ het volgende:
Goddamn, die OP. Laat me even bekomen.
Dit meisje.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kan wel weg. Je weigert toch om je uiterlijk aan te passen aan Dennis Weening.
Tuurlijk! Jij begint he schat!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik stel voor dat iedereen even de TT opneemt en hier post. Kunnen we lachen.
Wat valt onder biseksueel? En wat heeft titi aan biseksuele dingen gedaan, waar ik niet van weetquote:Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb je wel biseksuele trekjes of ervaringen, trouwens? Tot nu toe al die chicks hier. Dunno 'bout you?
O? Tell mequote:Op donderdag 1 december 2011 18:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet wel voor wie jij hier bent gekomen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik krijg echt grootste moeite om dit topic te volgen
Daar weet jij allang vanaf schat.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat valt onder biseksueel? En wat heeft titi aan biseksuele dingen gedaan, waar ik niet van weet?
[..]
O? Tell me.
Je beseft toch wel dat je ons nu verschrikkelijk nieuwsgierig maakt.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar weet jij allang vanaf schat.Ja wie zou jij nou doen uit dat rijtje, niet zo moeilijk.
Net of jij hem niet aan voelt komen smiecht.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Je beseft toch wel dat je ons nu verschrikkelijk nieuwsgierig maakt.
Deel het eens met onsquote:Op donderdag 1 december 2011 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar weet jij allang vanaf schat.Ja wie zou jij nou doen uit dat rijtje, niet zo moeilijk.
Volgens mij zou ik driekwart wel doen, dus wie bedoel je specifiekquote:Op donderdag 1 december 2011 18:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |