heb net 2 duo packs gekocht, vallen die verzendkosten ook weer meequote:Op donderdag 1 december 2011 11:09 schreef bambino het volgende:
Hij loopt nog een klein beetje door dat scheelt

wat moet je met 4 van die dingen?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:11 schreef Adames het volgende:
[..]
heb net 2 duo packs gekocht, vallen die verzendkosten ook weer mee

binnenkort kerstmis, als ik geen cadeau weet worden het oordopjesquote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef bambino het volgende:
[..]
wat moet je met 4 van die dingen?

briljantquote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
binnenkort kerstmis, als ik geen cadeau weet worden het oordopjes

nu kosten de oordopjes 200. vond de vorige combinatie beter.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
p[ 1dagskoopjes kost die popcorn hour 7 euro

Ik ook maar die heb ik vannacht gemistquote:Op donderdag 1 december 2011 11:13 schreef WillieW het volgende:
Ik moet er een hebbe met een harde schijf erin

Yup, stom van mij. Had ik ook moeten doenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
binnenkort kerstmis, als ik geen cadeau weet worden het oordopjes

Ik was wat info op aan het zoeken en binnen 1 sec was hij uitverkochtquote:Op donderdag 1 december 2011 11:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook maar die heb ik vannacht gemist

Ja, ik ook. Kijken wat er voor aansluiting op zat en hop, wegquote:Op donderdag 1 december 2011 11:14 schreef WillieW het volgende:
[..]
Ik was wat info op aan het zoeken en binnen 1 sec was hij uitverkocht

Wat is dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:14 schreef Fyodor het volgende:
The fuck, ik hoor nu voor de vierde keer belletjes
5 nu!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |