Ik zeg doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 150 euro zal je nooit een hele goede set speakers krijgenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik vind ze zeker wel vet eruit zien, maar idd smaak. Kwaliteit is natuurlijk ook belangrijk en deze zijn geloof ik wel heel goed. Mja blijft een hoop geld
Woofer zit hier al wel ingebouwdquote:Op donderdag 1 december 2011 10:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Geen subwoofer en geen receiver, als ik dat ook nog van die kwaliteit erbij moet kopen dat wordt het me wat duur :p
Herkenbaarquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus ik vind het echt verschrikkelijk dit
Wil ze graag maar weet nu al dat vriendinlief uit "wat moeten we daar nou weer mee!!!? einz!"
Die is net geweestquote:Op donderdag 1 december 2011 10:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh dan is het toch wel verleidelijk. Wat zou een mooie receiver kosten?
Soms heeft single zijn wle zijn voordelenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus ik vind het echt verschrikkelijk dit
Wil ze graag maar weet nu al dat vriendinlief uit "wat moeten we daar nou weer mee!!!? einz!"
400-600 euro.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:55 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oh dan is het toch wel verleidelijk. Wat zou een mooie receiver kosten?
niemand reageerde op mijn grapquote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef bambino het volgende:
Het leven is als Luciel Werner, het kan raar lopen (net op slam fmwtf)
Dan gaan we ff saboterenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:00 schreef Wootism het volgende:
Dit duurt 3 uur voordat ze dat ding kwijt zijn...
hij is goed hoorquote:
Gister poste iemand ook al zoiets in die chatbox van die ibood geval. Iets andere context.quote:
ow haha dj van slam fm zei het netquote:Op donderdag 1 december 2011 11:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Gister poste iemand ook al zoiets in die chatbox van die ibood geval. Iets andere context.
Het was ook niet jouw grap, het was een grap op slam fm...quote:
Ze heeft vast andere ingangenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Raznov het volgende:
[..]
Het was ook niet jouw grap, het was een grap op slam fm...
Dora heeft geen HDMI, dus ik hoef d'r ni.
*proestquote:
quote:
Dudequote:Op donderdag 1 december 2011 11:05 schreef WillieW het volgende:
Hopelijk komt dadelijk nog de Diego blu-ray versie
http://www.ibood.com/nl/n(...)larm_klok_Radio_DLX/quote:Op donderdag 1 december 2011 11:06 schreef OmniRocket het volgende:
ik verwacht nog wel een Spongebob DVD speler....
Wat een promopraatjequote:Duopack Jabra Chill Stereo Headset voor muziek en gesprekken met stevige, comfortabele pasvorm en rijk geluid
Zowat copy-past bij elke headsetquote:
Doe ze dan maar aan iemand die doof is. het zijn oordoppenquote:
Je wacht op een aanbieding red-bull.quote:
yes plsquote:Op donderdag 1 december 2011 11:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Je wacht op een aanbieding red-bull.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |