abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105043293

Statistieken en box-scores?
http://www.basketball-reference.com

Wil je weten welke speler overbetaald is?

http://hoopshype.com/salaries.htm

Live box scores?
http://scores.espn.go.com/nba/scoreboard

Leuke websites over de NBA

http://www.rootzoo.com
http://www.realgm.com
http://sports.yahoo.com/nba/

Leuke Youtube filmpjes
moet je zoeken op http://www.youtube.com

Wil je ook online NBA kijken?
www.justin.tv (meestal slechte kwaliteit)
www.myp2p.eu
www.veetle.com
www.atdhenet.tv

even geript uit een oudtopic

Game on!
pi_105043943
Zou CP3 naar NY inderdaad logischer vinden dan naar Boston.
pi_105043944
CP3 is écht wel beter dan Rondo, op bijna alle fronten. De afgelopen 2 jaar is Paul nooit 100% fit geweest omdat hij door moest blijven spelen. Daarnaast hebben we in de afgelopen PO's, de 6 games tegen de Lakers, denk ik weer gezien hoe goed hij kan zijn. Zo niet, kijk dan nog maar eens naar game 1 bijvoorbeeld.

CP3 zou gek zijn als hij naar NY zou gaan, Melo en Amare spelen allebei 0,0 defense. Met CP3, Melo en Amare kom je nooit verder dan de 2e ronden, je zal er sowieso noooooit champ mee worden, iets wat Melo ook nooit zal worden als hij niet eens defense gaat spelen. 1 jaar deed hij dat, toen hij samen met AI de WCF haalde tegen de Lakers.
Only the strong survive
pi_105043978
Je hebt wel een punt maar je kunt natuurlijk niet zeggen dat Amare 0.0% defense speelt. Over Melo zijn we het eens.
  donderdag 1 december 2011 @ 10:50:05 #5
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105044037
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef DUK het volgende:
Je hebt wel een punt maar je kunt natuurlijk niet zeggen dat Amare 0.0% defense speelt. Over Melo zijn we het eens.
Stoudemire stond vorig jaar volgens mij top-5 als het gaat om blocked shots. Dan moet je defensief toch wel iets in huis hebben, lijkt me.
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_105044054
Nouja dan speelt Amare 50% defense, maar het gaat om de intensiteit, de mindset, de constantheid. Hij hoeft geen KG te worden, maar bij Phoenix waren er twijfels over zijn algehele atitude, z'n demeanor (heerlijk Amerikaans woord haha), z'n eogistische speelstijl, z'n me-first attitude, etc. Met zo'n franchise speler zal je het nooit ver schoppen, helemaal niet als Melo je teamgenoot is. Wat niet betekent dat ik niet van deze Knicks hou, ik vind ze heerlijk om naar te kijken. Ze zijn zo streaky, kunnen opeens on fire raken.

Vlak na de Melo trade heb ik veel games gezien van ze (werkte overdag, had league pass, had dus veel tijd). Ze wonnen in Miami, wonnen thuis van Orlando dacht ik. Verliezen ze van de Timberwolves, van Milwaukee. Zoiets. Consistency, en dat is iets wat je krijgt on the defensive end, your main guys gotta set the tone, blabla maar het is allemaal wel waar
Only the strong survive
  donderdag 1 december 2011 @ 10:53:11 #7
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105044124
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef TheGOAT het volgende:
Nouja dan speelt Amare 50% defense, maar het gaat om de intensiteit, de mindset, de constantheid. Hij hoeft geen KG te worden, maar bij Phoenix waren er twijfels over zijn algehele atitude, z'n demeanor (heerlijk Amerikaans woord haha), z'n eogistische speelstijl, z'n me-first attitude, etc. Met zo'n franchise speler zal je het nooit ver schoppen, helemaal niet als Melo je teamgenoot is. Wat niet betekent dat ik niet van deze Knicks hou, ik vind ze heerlijk om naar te kijken. Ze zijn zo streaky, kunnen opeens on fire raken.

Vlak na de Melo trade heb ik veel games gezien van ze (werkte overdag, had league pass, had dus veel tijd). Ze wonnen in Miami, wonnen thuis van Orlando dacht ik. Verliezen ze van de Timberwolves, van Milwaukee. Zoiets. Consistency, en dat is iets wat je krijgt on the defensive end, your main guys gotta set the tone, blabla maar het is allemaal wel waar
Ja, daar heb je wel een punt. Maar misschien komt het ook wel doordat hij een beetje een showmannetje is, dat maakt dat hij meer opvalt door zijn aanvallende spel waardoor zijn defensieve spel ondersneeuwt. Als je snapt wat ik probeer te bedoelen ;)
Fok! Fantasy NHL Champion 2011 | Fok! Fantasy NBA Champion 2011 (Hoops West League)
pi_105044129
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Stoudemire stond vorig jaar volgens mij top-5 als het gaat om blocked shots. Dan moet je defensief toch wel iets in huis hebben, lijkt me.
Blocked shots zeggen helemaal niets over iemands verdedigende kwaliteiten. Het is niet, zoals bij Howard, dat hij veel shots changed. Dat terzijde, want defense is wel iets anders dan alleen maar blocked shots en steals. Allen Iverson, my favourite player of all-time, was altijd top 5 in steals in de league. Maar was hij een goede verdediger? Uhm, nee, eigenlijk niet, echt niet. Hij ging altijd voor de steal, als je mist is het opeens 5-4, rotations, open shots. Zelfde met blocked shots. Als jij keer op keer voor het block gaat, laat je je man alleen, je boxt hem niet uit, veeeel meer kans op een offensive rebound. Offensive rebounds will kill your team
Only the strong survive
pi_105044160
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel een punt. Maar misschien komt het ook wel doordat hij een beetje een showmannetje is, dat maakt dat hij meer opvalt door zijn aanvallende spel waardoor zijn defensieve spel ondersneeuwt. Als je snapt wat ik probeer te bedoelen ;)
Ik snap het, en ik overdrijf misschien als ik zeg dat Amare geen defense speelt, maar hij zit bij mij echt niet in de hoogste categorien.

Zeg eerlijk, het zou toch shocking zijn als Amare ooit een All-defensive team zou maken?
Only the strong survive
  donderdag 1 december 2011 @ 10:55:21 #10
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105044191
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Ik snap het, en ik overdrijf misschien als ik zeg dat Amare geen defense speelt, maar hij zit bij mij echt niet in de hoogste categorien.

Zeg eerlijk, het zou toch shocking zijn als Amare ooit een All-defensive team zou maken?
Ja, zo hoog rank ik hem inderdaad ook weer niet :) Volgens mij zijn wij het eens :Y
pi_105044227
Yes sir we agree.

En daarmee back it dus mijn statement dat CP3 gek zou zijn om naar NY te gaan, anders dan money en fame en glitter en glamour kan hij daar niets vinden op basketbalgebied.

Zou erg benieuwd zijn naar ene CP3/Dwight of D-Will/Dwight combo
Only the strong survive
  donderdag 1 december 2011 @ 15:42:01 #12
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105055280
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 10:56 schreef TheGOAT het volgende:

anders dan money en fame en glitter en glamour kan hij daar niets vinden op basketbalgebied.

Da's nou juist een hele belangrijke reden voor heel veel spelers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:43:53 #13
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105055339
Rik Smits. _O_

Rik Smits finds a home away from hoops … on a dirt bike?

Dat waren pas NBA jaren, de jaren '90.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  donderdag 1 december 2011 @ 15:49:54 #14
348522 BusterPosey
Catch me if you can...
pi_105055539
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef popolon het volgende:
Rik Smits. _O_

Rik Smits finds a home away from hoops … on a dirt bike?

Dat waren pas NBA jaren, de jaren '90.
Rik Smits ^O^ Jaren '90 NBA _O_

Herinner je je deze nog, deze nog...

Shawn Kemp, in your face!
pi_105055745
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef BusterPosey het volgende:

[..]

Rik Smits ^O^ Jaren '90 NBA _O_

Herinner je je deze nog, deze nog...

Shawn Kemp, in your face!
Goddamnit die op 1.35 :D
pi_105062814
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef popolon het volgende:

[..]

Da's nou juist een hele belangrijke reden voor heel veel spelers.
Niet voor iemand die al jaren zeurt dat hij een kampioen-waardig team om zich heen wil.. Bijdehandje
Only the strong survive
pi_105064620
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Niet voor iemand die al jaren zeurt dat hij een kampioen-waardig team om zich heen wil.. Bijdehandje
Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bij :D
pi_105073445
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Djokotron het volgende:

[..]

Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bij :D
Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)
Only the strong survive
pi_105073752
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)
Milwaukee of Washington(al weet ik niet hoe de salary cap er daar voor staat)
  donderdag 1 december 2011 @ 21:59:35 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_105073951
Paul wordt NY of LA. En niks anders denk ik.
pi_105074345
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef popolon het volgende:
Paul wordt NY of LA. En niks anders denk ik.
LA past alleen totaal niet bij hem :(
NY wel, maar dan krijg je echt een no-defense team...
pi_105074933
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Dat is ook mijn droom, maar volgens mij heeft geen team de mogelijkheden om hen beide aan te trekken. Maar goed we zullen zien. Zie ook net dat Paul om een trade naar NY heeft gevraagd.. pff

Dadelijk mijn favoriete speler bij het kutste team :( moet er niet aan denken, zo¨n mooie speler verneukt zien worden bij zo´n baggerteam.
pi_105075147
DWade _O_

Beste bber aller tijden _O_
  donderdag 1 december 2011 @ 22:18:17 #24
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_105075200
CP3 _O_

New York Knicks _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_105084824
Pff, 3 superstars waarvan er 2 half defense spelen, gecoacht door Mike D'Anotni (loved him at Phoenix, maar daar kon het met de spelers die ze hadden...) dat wordt weer die run-and-run Nuggets van de 80s, die 120 ppg tegenkregen lol
Only the strong survive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')