Stoudemire stond vorig jaar volgens mij top-5 als het gaat om blocked shots. Dan moet je defensief toch wel iets in huis hebben, lijkt me.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef DUK het volgende:
Je hebt wel een punt maar je kunt natuurlijk niet zeggen dat Amare 0.0% defense speelt. Over Melo zijn we het eens.
Ja, daar heb je wel een punt. Maar misschien komt het ook wel doordat hij een beetje een showmannetje is, dat maakt dat hij meer opvalt door zijn aanvallende spel waardoor zijn defensieve spel ondersneeuwt. Als je snapt wat ik probeer te bedoelenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef TheGOAT het volgende:
Nouja dan speelt Amare 50% defense, maar het gaat om de intensiteit, de mindset, de constantheid. Hij hoeft geen KG te worden, maar bij Phoenix waren er twijfels over zijn algehele atitude, z'n demeanor (heerlijk Amerikaans woord haha), z'n eogistische speelstijl, z'n me-first attitude, etc. Met zo'n franchise speler zal je het nooit ver schoppen, helemaal niet als Melo je teamgenoot is. Wat niet betekent dat ik niet van deze Knicks hou, ik vind ze heerlijk om naar te kijken. Ze zijn zo streaky, kunnen opeens on fire raken.
Vlak na de Melo trade heb ik veel games gezien van ze (werkte overdag, had league pass, had dus veel tijd). Ze wonnen in Miami, wonnen thuis van Orlando dacht ik. Verliezen ze van de Timberwolves, van Milwaukee. Zoiets. Consistency, en dat is iets wat je krijgt on the defensive end, your main guys gotta set the tone, blabla maar het is allemaal wel waar
Blocked shots zeggen helemaal niets over iemands verdedigende kwaliteiten. Het is niet, zoals bij Howard, dat hij veel shots changed. Dat terzijde, want defense is wel iets anders dan alleen maar blocked shots en steals. Allen Iverson, my favourite player of all-time, was altijd top 5 in steals in de league. Maar was hij een goede verdediger? Uhm, nee, eigenlijk niet, echt niet. Hij ging altijd voor de steal, als je mist is het opeens 5-4, rotations, open shots. Zelfde met blocked shots. Als jij keer op keer voor het block gaat, laat je je man alleen, je boxt hem niet uit, veeeel meer kans op een offensive rebound. Offensive rebounds will kill your teamquote:Op donderdag 1 december 2011 10:50 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Stoudemire stond vorig jaar volgens mij top-5 als het gaat om blocked shots. Dan moet je defensief toch wel iets in huis hebben, lijkt me.
Ik snap het, en ik overdrijf misschien als ik zeg dat Amare geen defense speelt, maar hij zit bij mij echt niet in de hoogste categorien.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:53 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Ja, daar heb je wel een punt. Maar misschien komt het ook wel doordat hij een beetje een showmannetje is, dat maakt dat hij meer opvalt door zijn aanvallende spel waardoor zijn defensieve spel ondersneeuwt. Als je snapt wat ik probeer te bedoelen
Ja, zo hoog rank ik hem inderdaad ook weer nietquote:Op donderdag 1 december 2011 10:54 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Ik snap het, en ik overdrijf misschien als ik zeg dat Amare geen defense speelt, maar hij zit bij mij echt niet in de hoogste categorien.
Zeg eerlijk, het zou toch shocking zijn als Amare ooit een All-defensive team zou maken?
Da's nou juist een hele belangrijke reden voor heel veel spelers.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:56 schreef TheGOAT het volgende:
anders dan money en fame en glitter en glamour kan hij daar niets vinden op basketbalgebied.
Rik Smitsquote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef popolon het volgende:
Rik Smits.
Rik Smits finds a home away from hoops … on a dirt bike?
Dat waren pas NBA jaren, de jaren '90.
Goddamnit die op 1.35quote:Op donderdag 1 december 2011 15:49 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Rik SmitsJaren '90 NBA
![]()
Herinner je je deze nog, deze nog...
Shawn Kemp, in your face!
Niet voor iemand die al jaren zeurt dat hij een kampioen-waardig team om zich heen wil.. Bijdehandjequote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's nou juist een hele belangrijke reden voor heel veel spelers.
Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bijquote:Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Niet voor iemand die al jaren zeurt dat hij een kampioen-waardig team om zich heen wil.. Bijdehandje
Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)quote:Op donderdag 1 december 2011 19:32 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Dan heeft ie weinig keus imo. Er zijn maar vier echte kandidaten wat mij betreft. Chicago is al voorzien. OKC eigenlijk ook (al blijf ik Westbrook overschat vinden én is Paul veel beter). En dan blijven alleen de Lakers en Miami nog over. En daar zie ik hem liever niet bij
Milwaukee of Washington(al weet ik niet hoe de salary cap er daar voor staat)quote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)
LA past alleen totaal niet bij hemquote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef popolon het volgende:
Paul wordt NY of LA. En niks anders denk ik.
Dat is ook mijn droom, maar volgens mij heeft geen team de mogelijkheden om hen beide aan te trekken. Maar goed we zullen zien. Zie ook net dat Paul om een trade naar NY heeft gevraagd.. pffquote:Op donderdag 1 december 2011 21:52 schreef TheGOAT het volgende:
[..]
Hij kan toch met Dwight teamen ergens waar al wat talent is? Zelfde als wat Bosh en James deden, Miami was ook echt geen contender afgelopen jaar... Ze zouden bijv. naar Portland kunnen (salary-cap-wise kan dat niet, maar bij wijze van spreke..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |