kennelijk alleen als je geen beta of alpha account hebt...quote:Op donderdag 1 december 2011 12:48 schreef bobbernaut het volgende:
Pffff okeee... Maar moet je betalen voor nieuwe content?
zoek @ google en zie meer bronnenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:49 schreef MineraalWater het volgende:
En waar komt die onzin nou weer vanaf?
Edit:
Bronnen pl0x
Ja maar dat werkt dan waarschijnlijk niet met multiplayer. Of iedereen moet dezelfde mod's geinstalleed hebben.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:54 schreef MineraalWater het volgende:
Dan worden er toch mods gemaakt die er gewoon hetzelfde uitzien als de expansions.
Ik geloof er geen ruk van het zou de hele community verneuqen...
Spoutquote:Op donderdag 1 december 2011 12:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja maar dat werkt dan waarschijnlijk niet met multiplayer. Of iedereen moet dezelfde mod's geinstalleed hebben.
Ligt eraan SP/SMP?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef MrManuel het volgende:
IK WIL MC DOEN!
Argh verveel me op werk..
Welke mods zijn echte must-haves?
Nee joh. Veel wel maar ken genoeg toffe SMP LP's. Zijn mijn favo's iig.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:00 schreef TJV het volgende:
Is mp wel zo belangrijk? Alle LP's zijn singleplayer.
Ah non! Dat is jammer zegquote:Op donderdag 1 december 2011 12:11 schreef Mender het volgende:
* Mender baalt. Nieuwbouw woning (huur) gaat niet door![]()
Ontopic:
Vanavond wel weer tijd om te skypen/minecraften
nvmquote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef Jajong het volgende:
Lorrelies, je zou toch niet meer op het forum komen? Heb ik je meerdere keren zien zeggen.. Of ben je van gedachten veranderd?
Bende gij dat drumpie?quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Mordecai het volgende:
Robbie070?
Wil je je huis verplaatsen als ik je diamonds geef?
Is goed hoor, stuk of 20?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:32 schreef Mordecai het volgende:
Robbie070?
Wil je je huis verplaatsen als ik je diamonds geef?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |