SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LINK VOOR DE HUNT
Snelle refresher: http://ibood.trivix.nl/
Alarm bij uitverkocht/nieuw product: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#allOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
nee:Dquote:Op donderdag 1 december 2011 02:50 schreef bambino het volgende:
Ik zit in rabobank, iemand belangstelling?
Oh my bad, weet niet waarom ik dat dacht eigenlijkquote:
Post van de weekquote:
Probeer maar, lukt je toch nietquote:Op donderdag 1 december 2011 02:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Oh my bad, weet niet waarom ik dat dacht eigenlijk
Maar goed wil iemand em? Ik wil geen 3G namelijk
Komop man, kijk die prijs?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:51 schreef bambino het volgende:
[..]
Oh my bad, weet niet waarom ik dat dacht eigenlijk
Maar goed wil iemand em? Ik wil geen 3G namelijk
cancel hem maar, laat ibood die troep maar houden.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:51 schreef bambino het volgende:
MAar goed wil iemand hem? dan kan ik hem doorsturen ofzo. Anders cancel ik
nee wel bedankt voor het vragen!quote:Op donderdag 1 december 2011 02:51 schreef bambino het volgende:
ik denk serieus dat je systeem niet werkt. Ik heb het geprobeerd met zo'n stomme weegschaal en daarbij kreeg ik toch echt de melding dat ie uitverkocht was.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:51 schreef bambino het volgende:
Meestal wanneer je besluit te gaan slapen omdat je morgen naar school of werk moetquote:Op donderdag 1 december 2011 02:53 schreef OhNoes het volgende:
Wanneer komt die box meestal? dit is mijn 4e hunt en heb hem nog nooit voorbij zien komen terwijl ik mee huntte
Als je in rabobank zit moet het goed gaan (of welke bank dan ook).quote:Op donderdag 1 december 2011 02:52 schreef Piger het volgende:
[..]
ik denk serieus dat je systeem niet werkt. Ik heb het geprobeerd met zo'n stomme weegschaal en daarbij kreeg ik toch echt de melding dat ie uitverkocht was.
Zelfde hier..quote:Op donderdag 1 december 2011 02:52 schreef Piger het volgende:
[..]
ik denk serieus dat je systeem niet werkt. Ik heb het geprobeerd met zo'n stomme weegschaal en daarbij kreeg ik toch echt de melding dat ie uitverkocht was.
Je moet gewoon meteen klikken op kopen, verder, verder, ideal *bank kiezen*, "betalen"quote:Op donderdag 1 december 2011 02:52 schreef Piger het volgende:
[..]
Ja heb ik altijdquote:Op donderdag 1 december 2011 02:53 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
Meestal wanneer je besluit te gaan slapen omdat je morgen naar school of werk moet
komt hij alleen 'snachts?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:54 schreef bambino het volgende:
Box gaat best snel, maar er zijn er redelijk veel, 50-100 denk ik.
Vorige keer hadden iets van 8 fokkers de box ofzo
Jup, dan is het gegarandeerd, dan is de voorraad er ook al af.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:54 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Je moet gewoon meteen klikken op kopen, verder, verder, ideal *bank kiezen*, "betalen"
en dan gewoon niet betalen, maar je zit dan wel al in het betalingsscherm van je bank, en dat is het enige waar ibood nog op wacht
Random, vorige keer 4 uur 1e en 6 uur 2e (1e flop door server crashquote:
Kauwgomquote:Op donderdag 1 december 2011 02:55 schreef Juicyhil het volgende:
Wat zit er dan doorgaans in die doos?
Compleet randomquote:Op donderdag 1 december 2011 02:55 schreef Juicyhil het volgende:
Wat zit er dan doorgaans in die doos?
huh wat? flop?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Random, vorige keer 4 uur 1e en 6 uur 2e (1e flop door server crash)
Ja als je klikte liep alles vast, omdat er waarschijnlijk 200.000 man op geklikt hebben binnen 1 secondequote:
Ja maar wat voor soort artikelen kun je erin verwachten. Zijn het alleen maar hebbedingetjes waar je verder nooit iets aan zult hebben o.i.d.?quote:
hahahahquote:Op donderdag 1 december 2011 02:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja als je klikte liep alles vast, omdat er waarschijnlijk 200.000 man op geklikt hebben binnen 1 seconde
Ik had een OXX internet radio (bijna iedereen had die) een PAnasonic camera van zo'n 200 euro een media player van zon 40 euro wat shampoo en wat crapquote:Op donderdag 1 december 2011 02:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar wat voor soort artikelen kun je erin verwachten. Zijn het alleen maar hebbedingetjes waar je verder nooit iets aan zult hebben o.i.d.?
en hoe duur was de box?quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had een OXX internet radio (bijna iedereen had die) een PAnasonic camera van zo'n 200 euro een media player van zon 40 euro wat shampoo en wat crap
Op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all was nog wel 6% voorraad maar http://ibood.trivix.nl/ bleef op uitverkocht staanquote:Op donderdag 1 december 2011 02:56 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja als je klikte liep alles vast, omdat er waarschijnlijk 200.000 man op geklikt hebben binnen 1 seconde
Vorige hunt is die 3 keer voorbij gekomen geloof ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef Piger het volgende:
Wii.. set.. alsof ze daar niet genoeg pissige klanten voor hebben gehad
In dat geval is het wel chillquote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had een OXX internet radio (bijna iedereen had die) een PAnasonic camera van zo'n 200 euro een media player van zon 40 euro wat shampoo en wat crap
50 ex verz (55,95)quote:
Die heb ik eerder al eens gekocht bij normale iBood. Zonder klachten verder hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef Piger het volgende:
Wii.. set.. alsof ze daar niet genoeg pissige klanten voor hebben gehad
..je kan het er wel mee proberenquote:Op donderdag 1 december 2011 02:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
ik ben wel opzoek naar een trimmer, echter een voor de baard en niet voor het gazon
Hij is een paar keer langs gekomen voor de xbox en de ps3. (niet in de hunt trouwens).quote:Op donderdag 1 december 2011 02:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die heb ik eerder al eens gekocht bij normale iBood. Zonder klachten verder hoor.
deze lijkt me sterk genoegquote:Op donderdag 1 december 2011 02:59 schreef geindoctrineerd het volgende:
ik ben wel opzoek naar een trimmer, echter een voor de baard en niet voor het gazon
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:00 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Actuele voorraad: 85%
Black & Decker GL301Q (Refurbished) elektrische baard trimmer
zeg dat nou niet .... dan komt die om 4 uur vanmiddagquote:Op donderdag 1 december 2011 03:00 schreef Coldplay1993 het volgende:
als de box is geweest ga ik slapen
Join the club (ik niet toevallig, aangezien ik toch wakker blijf) maar 50% van de mensen die nog online zijn doen datquote:
Ik wil nog wel beetje goeie accuboor trouwens. Black en decker is nietzo goed toch? Mocht 'ie nog eens voorbij komen?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Dat was een accuboor met een refurbished koffer.
Ja kloten man, nog nooit een b ox gehad ging altijd slapen en daarna kwam hijquote:Op donderdag 1 december 2011 03:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Join the club (ik niet toevallig, aangezien ik toch wakker blijf) maar 50% van de mensen die nog online zijn doen dat
Daar word je juist moe vanquote:Op donderdag 1 december 2011 03:04 schreef OhNoes het volgende:
beeldschermen op brightness 0% gezet, en neon uit mijn computer ook uitgezet, night proof
Ik zeg doen!quote:
over de boormachinesquote:Op donderdag 1 december 2011 03:04 schreef Stinkerd het volgende:
Nou de machines die ze hier voornamelijk aanbieden hebben een NimH batterij, een verouderd type. Je kan beter voor een Li-ion accu kiezen. Machines van BenD vanaf 119 euro, maar dan zou ik voor een goede bosch gaan (voor de dhz klussen)
nee het is meer zovan, als een van mijn ouders naar de wc gaan ofzo en ze zien allemaal licht branden aan ze zeiken.quote:
bij mij opent ibood.nl danquote:Op donderdag 1 december 2011 03:05 schreef ZetaOS het volgende:
Hebben jullie ook als je op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all neem er 1 drukt er alleen maar een nieuw tabblad met google opend?
goede reden om naar de wc te gaanquote:Op donderdag 1 december 2011 03:05 schreef OhNoes het volgende:
[..]
nee het is meer zovan, als een van mijn ouders naar de wc gaan ofzo en ze zien allemaal licht branden aan ze zeiken.
Tnx!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:04 schreef Stinkerd het volgende:
Nou de machines die ze hier voornamelijk aanbieden hebben een NimH batterij, een verouderd type. Je kan beter voor een Li-ion accu kiezen. Machines van BenD vanaf 119 euro, maar dan zou ik voor een goede bosch gaan (voor de dhz klussen)
is eerst een practicum, wou iksowieso al niet heen, en daarna 1.5u lang werkcollega over kansberekening en grafieken wat ik in groep 8 zo goed als begreepquote:
BRILJANTE post!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:05 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
goede reden om naar de wc te gaan
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:05 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
goede reden om naar de wc te gaan
Bij mij dus niet, ook zie ik verschil in voorraad tussen http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all en http://ibood.trivix.nl/quote:
dat gezeur heb ik gemist, de kussens niet (waren ook niet te missen)quote:Op donderdag 1 december 2011 03:07 schreef bambino het volgende:
Ah de kussens waar zoveel gezeur over was
Wat was er dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:07 schreef bambino het volgende:
Ah de kussens waar zoveel gezeur over was
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat gezeur heb ik gemist, de kussens niet (waren ook niet te missen)
Wat was er dan?
quote:
nu moet je wel antwoorden.quote:
Je gaat toch niet je school skippen voor een hunt waar je hoogstwaarschijnlijk niet eens wat te pakken krijgt, laat staan die box ook maar ZIETquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je school skippen voor een hunt waar je hoogstwaarschijnlijk niet eens wat te pakken krijgt, laat staan die box ook maar ZIET
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
is eerst een practicum, wou iksowieso al niet heen, en daarna 1.5u lang werkcollega over kansberekening en grafieken wat ik in groep 8 zo goed als begreep
ga dan ook niet naakt zittenquote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef bambino het volgende:
Het is 22 graden in deze kamer, heb die portable heater (van ibood) aan staan, en nog loop ik te trillenwtf
Dat heet vermoeidheid.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef bambino het volgende:
Het is 22 graden in deze kamer, heb die portable heater (van ibood) aan staan, en nog loop ik te trillenwtf
Ga ff lekker weg als je wilt spammen met een of ander bedrijfje doe dat lekkers ergens andersquote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef geindoctrineerd het volgende:
volgende hunt schijnt een tentje te zijn zodat je die kan opzetten bij occupy, jullie vervelende consumerende materialisten.
jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef geindoctrineerd het volgende:
volgende hunt schijnt een tentje te zijn zodat je die kan opzetten bij occupy, jullie vervelende consumerende materialisten.
Ja, neem nog meer LSD.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef geindoctrineerd het volgende:
Wantquote:
Ja maar dit is niet de 1e keer, ook niet deze weekquote:
Volgens mij moet je dan juist niet in een tentje bij occupy gaat zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef geindoctrineerd het volgende:
is viesquote:
neem nog een sigaretquote:[..]
Ja maar dit is niet de 1e keer, ook niet deze weekik bedoel me lichaam moet daar toch wel een klein beetje aan gewend zijn onderhand
haha lol.quote:
das ook viesquote:Op donderdag 1 december 2011 03:12 schreef bambino het volgende:
[..]
haha lol.
En sigaret heb ik al aan
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
das ook vies
vriendin is vandaag 1 maand en 1 week gestopt vandaag
Pervertquote:Op donderdag 1 december 2011 03:13 schreef Lyza666 het volgende:
Heb al een USB stick die ik in mn TV prik. Niet nodig dus.
ninja edit was te traagquote:Op donderdag 1 december 2011 03:14 schreef OhNoes het volgende:
[..]
heb het al ge-edit
ja ben supertrots op haar
Jij Dirty Devil!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:13 schreef Lyza666 het volgende:
Heb al een USB stick die ik in mn TV prik. Niet nodig dus.
LOLquote:Op donderdag 1 december 2011 03:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach, zolang ik er plezier van heb is niks mij te dol.
Almelo Enschede is te ver, anders konden we proberenquote:
iddquote:Op donderdag 1 december 2011 03:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Almelo Enschede is te ver, anders konden we proberen
3 kmquote:Op donderdag 1 december 2011 03:17 schreef bambino het volgende:
Heb echt gevoel of me handen vriezen
Waar haal je die info vandaan o_O ?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:17 schreef OhNoes het volgende:
[..]
omg heb jij 1 broertje en 2 zusjes?
Ja lolquote:Op donderdag 1 december 2011 03:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
3 km
wij hebben minimaal 30 km nodig
voornaam: Sjoerdquote:Op donderdag 1 december 2011 03:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan o_O ?
1 zus btw
Zijn er wel die dat kunnenquote:Op donderdag 1 december 2011 03:17 schreef bambino het volgende:
[..]
Almelo Enschede is te ver, anders konden we proberen
Mijn privé leven wat doe jequote:Op donderdag 1 december 2011 03:19 schreef OhNoes het volgende:
[..]
voornaam: Sjoerd
achternaam: Janssen
geslacht: Man
geboortedatum: 20-04-1987
opleiding: Administrateur
beroep: Eigen Bedrijf
Ken iemand die heet Sjoerd Jansen, vond het al gek. Maar hij is ook wat jonger (dacht ik) en zit nog op school en heeft dus geen eigen bedrijf.
Hij was de broer van een vriendin van mij vandaar dat ik het niet zeker wist allemaal
die jaquote:Op donderdag 1 december 2011 03:19 schreef Stinkerd het volgende:
volgende TT: waar we de wereld draait door al tien keer hebben gezien
Ik doe niks, jij zet het neer op FOK! bij je gegevensquote:Op donderdag 1 december 2011 03:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Mijn privé leven wat doe je![]()
hehe ja dat ben ik niet iig
Google maar eens Sjoerd Janssen, is echt niet leuk meer hoeveel
20 april, mooie dagquote:Op donderdag 1 december 2011 03:19 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ken iemand die heet Sjoerd Jansen, vond het al gek. Maar hij is ook wat jonger (dacht ik) en zit nog op school en heeft dus geen eigen bedrijf.
Hij was de broer van een vriendin van mij vandaar dat ik het niet zeker wist allemaal
oh en ik zie hem er ook wel voor aan om naar hengelo te rijden met de auto met 200km/h
en alsnog, het is wel echt zo'n standaard naamquote:Op donderdag 1 december 2011 03:20 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik doe niks, jij zet het neer op FOK! bij je gegevens
I know rightquote:
Het is een online spelquote:Op donderdag 1 december 2011 03:21 schreef OhNoes het volgende:
[..]
en alsnog, het is wel echt zo'n standaard naam
stuur eens een link van jouw bedrijf dan
Hij was de broer?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:19 schreef OhNoes het volgende:
[..]
oh en ik zie hem er ook wel voor aan om naar hengelo te rijden met de auto met 200km/h
vind qmusic sowieso beetje pruts 'snachts, altijd die verjaardagen enzo wat een onzin.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
iddwazige taal wat die kerel uit kraamt
toe maar :]quote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Het is een online spel
Als je het wilt bekijken stuur ik je wel DM
53N8clubquote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
vind qmusic sowieso beetje pruts 'snachts, altijd die verjaardagen enzo wat een onzin.
1km bereikquote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef ZetaOS het volgende:
Hier neem deze walkie talkie, 5 watt ipv 0,5 watt
www.dealextreme.com/p/rechargeable-5w-440-480mhz-16-channel-walkie-talkies-40193
Jup I knowquote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
Ook een beroemde duitser van die dag. Ik ben zelf van '89 haha
inderdaad, niveau gaat hard achteruit snachts. dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
vind qmusic sowieso beetje pruts 'snachts, altijd die verjaardagen enzo wat een onzin.
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Klinkt als een aflevering van GTST.
geen radio ?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:24 schreef bambino het volgende:
qmusic moet ik plugin voor hebben, geen zin om Firefox te rebooten
ja, en in het weekend is slamfm al helemaal prut vanaf 8uur dan hebben ze zo'n kanslose DJ ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 03:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad, niveau gaat hard achteruit snachts. dat ben ik met je eens.
Als ik me OXX open maak welquote:
Nee man die van deal, gaan stuk veder.quote:
slam snachts (trance dance) vind ik echt vreselijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
ja, en in het weekend is slamfm al helemaal prut vanaf 8uur dan hebben ze zo'n kanslose DJ ofzo
Je bent toch eigen baas?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:25 schreef bambino het volgende:
[..]
Als ik me OXX open maak wel
Zit in me kantoortje/werkkamer whateverdus geen tv hier
dan slaap ikquote:Op donderdag 1 december 2011 03:25 schreef bambino het volgende:
[..]
slam snachts (trance dance) vind ik echt vreselijk.
Hard Attack is dan wel weer tof om 3-4 uur
Heb ook 2 107cm tv's (led in woonkamer lcd op slaapkamer) maar niet in werkkamerquote:Op donderdag 1 december 2011 03:25 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Je bent toch eigen baas?
Bazen doen niks
Bazen hebben TV's?
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:26 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb ook 2 107cm tv's (led in woonkamer lcd op slaapkamer) maar niet in werkkamer
whutquote:
shaddap nu moet ik weer goed op letten en refreshenquote:
ik had eerst 2 dezelfde LCD's, maar toen zag ik die LEDquote:
zie net ook het aantal omhoog springenquote:Op donderdag 1 december 2011 03:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh foutje
Referentie van de bestelling : 2034709
Totale kostprijs : 128.75 EUR
Begunstigde : iBOOD.com
De transactie is geweigerd
noob!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oh foutje
Referentie van de bestelling : 2034709
Totale kostprijs : 128.75 EUR
Begunstigde : iBOOD.com
De transactie is geweigerd
hahah trolololquote:Op donderdag 1 december 2011 03:27 schreef bambino het volgende:
[..]
shaddap nu moet ik weer goed op letten en refreshen
Pff, niet eens in je werkkamer gezet?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:27 schreef bambino het volgende:
[..]
ik had eerst 2 dezelfde LCD's, maar toen zag ik die LED![]()
LCD maar aan me zus gegeven
voor welke stad?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:28 schreef jayb0n het volgende:
haha
die groupon van vandaag is ook erg nice
Geen zin om kabel hier heen te trekken en digitenne zuigtquote:Op donderdag 1 december 2011 03:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
hahah trololol
[..]
Pff, niet eens in je werkkamer gezet?
inmiddels al 2 hunts verder...quote:
meldt maar als het iets interessants isquote:Op donderdag 1 december 2011 03:31 schreef bambino het volgende:
wow die groupon ziet er idd goed uit, ff lezen
Welke stad?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:31 schreef bambino het volgende:
je volvreten?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:31 schreef bambino het volgende:
loopt vast op een takje met een diameter van een centimererquote:Op donderdag 1 december 2011 03:32 schreef ZetaOS het volgende:
Met dat ding kun je iemand echt folteren
3 guys 1 alligator?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:32 schreef ZetaOS het volgende:
Met dat ding kun je iemand echt folteren
Dat dusquote:Op donderdag 1 december 2011 03:32 schreef bambino het volgende:
Ugh groupon rip off:
Exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en overige belastingen, af te rekenen op de website (het bedrag van de belastingen kan variëren tussen ¤ 50 en ¤ 200, afhankelijk van de bestemming, luchtvaartmaatschappij, aantal tussenstops (indien aanwezig) en datum van terugkeer)
omg 50 en 200??quote:Op donderdag 1 december 2011 03:32 schreef bambino het volgende:
Ugh groupon rip off:
Exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en overige belastingen, af te rekenen op de website (het bedrag van de belastingen kan variëren tussen ¤ 50 en ¤ 200, afhankelijk van de bestemming, luchtvaartmaatschappij, aantal tussenstops (indien aanwezig) en datum van terugkeer)
Nee man, ik werd gek van die reclames de hele vlucht doorquote:
http://www.slamfm.nl/slamplayer/radio.phpquote:Op donderdag 1 december 2011 03:34 schreef OhNoes het volgende:
[..]
geen slam hier, klote piratenzender bleert erdoor heen
Dat valt echt wel mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee man, ik werd gek van die reclames de hele vlucht door
fade into darkness is net op qmusic, jammer danquote:Op donderdag 1 december 2011 03:34 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/slamplayer/radio.php
http://www.slamfm.nl/slamplayer/HARR.radio.phpquote:Op donderdag 1 december 2011 03:34 schreef bambino het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/slamplayer/radio.php
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:35 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/slamplayer/HARR.radio.php
is die met piraten
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:35 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
http://www.slamfm.nl/slamplayer/HARR.radio.php
is die met piraten
qftquote:Op donderdag 1 december 2011 03:37 schreef Coldplay1993 het volgende:
bij het volgende artikel dat zo lang duurt ga ik pitten
ja maar box..quote:Op donderdag 1 december 2011 03:37 schreef Coldplay1993 het volgende:
Dat ze ik de vorige twee ook tegen mezelfquote:Op donderdag 1 december 2011 03:37 schreef Coldplay1993 het volgende:
jamaar aanwezig is al goed enzoquote:Op donderdag 1 december 2011 03:38 schreef Coldplay1993 het volgende:
[..]
ja maar nachtrust practicum enzo
ik zeg qft om te kijken of hij echt weg gaatquote:
nee daaromquote:Op donderdag 1 december 2011 03:38 schreef bambino het volgende:
[..]
ik zeg qft om te kijken of hij echt weg gaatik ga niet weg
wil je me weghebbenquote:Op donderdag 1 december 2011 03:38 schreef bambino het volgende:
[..]
ik zeg qft om te kijken of hij echt weg gaatik ga niet weg
Neequote:
nee hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 03:39 schreef Piger het volgende:
topic volspammen dan zijn we weer wat box-kandidaten kwijt
vorige keer, fucking media players en geurtjes, de teringquote:Op donderdag 1 december 2011 03:41 schreef Piger het volgende:
Ik vind het nog meevallen. Ik heb hunts meegemaakt waar er producten anderhalf uur stonden.
Voor bijvoorbeeld boven of onder je monitor is het wel handig.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:42 schreef Stinkerd het volgende:
ik zie het nut van deze speakers niet in
Je kan ze in een zakje stoppen. Dat wil iedereen toch met zijn/haar speakers!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:42 schreef Stinkerd het volgende:
ik zie het nut van deze speakers niet in
538quote:Op donderdag 1 december 2011 03:42 schreef bambino het volgende:
wtf waarom zo veel dom gelul op slam, het is 3:42
voor vrachtwagen chauffeurs.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:42 schreef bambino het volgende:
alleen jammer dat de kwaliteit matig is.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Voor bijvoorbeeld boven of onder je monitor is het wel handig.
Ik vind die muziek alleen iets minderquote:
Dudequote:
ja voor die radioringdingquote:Op donderdag 1 december 2011 03:42 schreef bambino het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |