hahah trolololquote:Op donderdag 1 december 2011 03:27 schreef bambino het volgende:
[..]
shaddap nu moet ik weer goed op letten en refreshen
Pff, niet eens in je werkkamer gezet?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:27 schreef bambino het volgende:
[..]
ik had eerst 2 dezelfde LCD's, maar toen zag ik die LED![]()
LCD maar aan me zus gegeven
voor welke stad?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:28 schreef jayb0n het volgende:
haha
die groupon van vandaag is ook erg nice
Geen zin om kabel hier heen te trekken en digitenne zuigtquote:Op donderdag 1 december 2011 03:29 schreef OhNoes het volgende:
[..]
hahah trololol
[..]
Pff, niet eens in je werkkamer gezet?
inmiddels al 2 hunts verder...quote:
meldt maar als het iets interessants isquote:Op donderdag 1 december 2011 03:31 schreef bambino het volgende:
wow die groupon ziet er idd goed uit, ff lezen
Welke stad?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:31 schreef bambino het volgende:
je volvreten?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:31 schreef bambino het volgende:
loopt vast op een takje met een diameter van een centimererquote:Op donderdag 1 december 2011 03:32 schreef ZetaOS het volgende:
Met dat ding kun je iemand echt folteren
3 guys 1 alligator?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:32 schreef ZetaOS het volgende:
Met dat ding kun je iemand echt folteren
Dat dusquote:Op donderdag 1 december 2011 03:32 schreef bambino het volgende:
Ugh groupon rip off:
Exclusief luchthavenbelasting, brandstoftoeslagen en overige belastingen, af te rekenen op de website (het bedrag van de belastingen kan variėren tussen ¤ 50 en ¤ 200, afhankelijk van de bestemming, luchtvaartmaatschappij, aantal tussenstops (indien aanwezig) en datum van terugkeer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |