20 april, mooie dagquote:Op donderdag 1 december 2011 03:19 schreef OhNoes het volgende:
[..]
voornaam: Sjoerd
achternaam: Janssen
geslacht: Man
geboortedatum: 20-04-1987
opleiding: Administrateur
beroep: Eigen Bedrijf
Ken iemand die heet Sjoerd Jansen, vond het al gek. Maar hij is ook wat jonger (dacht ik) en zit nog op school en heeft dus geen eigen bedrijf.
Hij was de broer van een vriendin van mij vandaar dat ik het niet zeker wist allemaal
oh en ik zie hem er ook wel voor aan om naar hengelo te rijden met de auto met 200km/h
en alsnog, het is wel echt zo'n standaard naamquote:Op donderdag 1 december 2011 03:20 schreef OhNoes het volgende:
[..]
Ik doe niks, jij zet het neer op FOK! bij je gegevens
I know rightquote:
Het is een online spelquote:Op donderdag 1 december 2011 03:21 schreef OhNoes het volgende:
[..]
en alsnog, het is wel echt zo'n standaard naam
stuur eens een link van jouw bedrijf dan
Hij was de broer?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:19 schreef OhNoes het volgende:
[..]
voornaam: Sjoerd
achternaam: Janssen
geslacht: Man
geboortedatum: 20-04-1987
opleiding: Administrateur
beroep: Eigen Bedrijf
Ken iemand die heet Sjoerd Jansen, vond het al gek. Maar hij is ook wat jonger (dacht ik) en zit nog op school en heeft dus geen eigen bedrijf.
Hij was de broer van een vriendin van mij vandaar dat ik het niet zeker wist allemaal
oh en ik zie hem er ook wel voor aan om naar hengelo te rijden met de auto met 200km/h
vind qmusic sowieso beetje pruts 'snachts, altijd die verjaardagen enzo wat een onzin.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
iddwazige taal wat die kerel uit kraamt
toe maar :]quote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef bambino het volgende:
[..]
Het is een online spel
Als je het wilt bekijken stuur ik je wel DM
53N8clubquote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
vind qmusic sowieso beetje pruts 'snachts, altijd die verjaardagen enzo wat een onzin.
1km bereikquote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef ZetaOS het volgende:
Hier neem deze walkie talkie, 5 watt ipv 0,5 watt
www.dealextreme.com/p/rechargeable-5w-440-480mhz-16-channel-walkie-talkies-40193
Jup I knowquote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
Ook een beroemde duitser van die dag. Ik ben zelf van '89 haha
inderdaad, niveau gaat hard achteruit snachts. dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:22 schreef OhNoes het volgende:
[..]
vind qmusic sowieso beetje pruts 'snachts, altijd die verjaardagen enzo wat een onzin.
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:24 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Klinkt als een aflevering van GTST.
geen radio ?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:24 schreef bambino het volgende:
qmusic moet ik plugin voor hebben, geen zin om Firefox te rebooten
ja, en in het weekend is slamfm al helemaal prut vanaf 8uur dan hebben ze zo'n kanslose DJ ofzoquote:Op donderdag 1 december 2011 03:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
inderdaad, niveau gaat hard achteruit snachts. dat ben ik met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |