BRILJANTE post!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:05 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
goede reden om naar de wc te gaan

quote:Op donderdag 1 december 2011 03:05 schreef Stinkerd het volgende:
[..]
goede reden om naar de wc te gaan

Bij mij dus niet, ook zie ik verschil in voorraad tussen http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all en http://ibood.trivix.nl/quote:

dat gezeur heb ik gemist, de kussens niet (waren ook niet te missen)quote:Op donderdag 1 december 2011 03:07 schreef bambino het volgende:
Ah de kussens waar zoveel gezeur over was

Wat was er dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:07 schreef bambino het volgende:
Ah de kussens waar zoveel gezeur over was

quote:Op donderdag 1 december 2011 03:07 schreef OhNoes het volgende:
[..]
dat gezeur heb ik gemist, de kussens niet (waren ook niet te missen)
Wat was er dan?
quote:
nu moet je wel antwoorden.quote:

Je gaat toch niet je school skippen voor een hunt waar je hoogstwaarschijnlijk niet eens wat te pakken krijgt, laat staan die box ook maar ZIETquote:

quote:Op donderdag 1 december 2011 03:08 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Je gaat toch niet je school skippen voor een hunt waar je hoogstwaarschijnlijk niet eens wat te pakken krijgt, laat staan die box ook maar ZIET
quote:Op donderdag 1 december 2011 03:06 schreef OhNoes het volgende:
[..]
is eerst een practicum, wou iksowieso al niet heen, en daarna 1.5u lang werkcollega over kansberekening en grafieken wat ik in groep 8 zo goed als begreep

ga dan ook niet naakt zittenquote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef bambino het volgende:
Het is 22 graden in deze kamer, heb die portable heater (van ibood) aan staan, en nog loop ik te trillenwtf

Dat heet vermoeidheid.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef bambino het volgende:
Het is 22 graden in deze kamer, heb die portable heater (van ibood) aan staan, en nog loop ik te trillenwtf

Ga ff lekker weg als je wilt spammen met een of ander bedrijfje doe dat lekkers ergens andersquote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef geindoctrineerd het volgende:
volgende hunt schijnt een tentje te zijn zodat je die kan opzetten bij occupy, jullie vervelende consumerende materialisten.

jij ging toch slapen?quote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef geindoctrineerd het volgende:
volgende hunt schijnt een tentje te zijn zodat je die kan opzetten bij occupy, jullie vervelende consumerende materialisten.

Ja, neem nog meer LSD.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef geindoctrineerd het volgende:

Wantquote:
Ja maar dit is niet de 1e keer, ook niet deze weekquote:

Volgens mij moet je dan juist niet in een tentje bij occupy gaat zitten.quote:Op donderdag 1 december 2011 03:10 schreef geindoctrineerd het volgende:

is viesquote:
neem nog een sigaretquote:[..]
Ja maar dit is niet de 1e keer, ook niet deze weekik bedoel me lichaam moet daar toch wel een klein beetje aan gewend zijn onderhand

haha lol.quote:

das ook viesquote:Op donderdag 1 december 2011 03:12 schreef bambino het volgende:
[..]
haha lol.
En sigaret heb ik al aan

quote:Op donderdag 1 december 2011 03:13 schreef OhNoes het volgende:
[..]
das ook vies
vriendin is vandaag 1 maand en 1 week gestopt vandaag

Pervertquote:Op donderdag 1 december 2011 03:13 schreef Lyza666 het volgende:
Heb al een USB stick die ik in mn TV prik. Niet nodig dus.

ninja edit was te traagquote:Op donderdag 1 december 2011 03:14 schreef OhNoes het volgende:
[..]
heb het al ge-edit
ja ben supertrots op haar

Jij Dirty Devil!quote:Op donderdag 1 december 2011 03:13 schreef Lyza666 het volgende:
Heb al een USB stick die ik in mn TV prik. Niet nodig dus.

LOLquote:Op donderdag 1 december 2011 03:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ach, zolang ik er plezier van heb is niks mij te dol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |