De enige die mij via Fok op kan winden ben jijquote:Op donderdag 1 december 2011 01:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet opwinden anders moet je straks dweilen
Alleen kerelsquote:Op donderdag 1 december 2011 01:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen vervelend of nie?
Goed op z'n zinnen lettenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:25 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
dat maakt het alleen maar erger![]()
Kijken of hij er morgen over begint als ik mijn laptop ga ophalen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:30 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik keek WTF dingen en ik kwam langs een plaatje van geamputeerde ballen.![]()
Nee joh, zo gebeurdquote:Op donderdag 1 december 2011 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan wel even testen of mijn streamen het doet? Duurt wel even een kwartier voordat ik VDJ goed heb staan enzo denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:30 schreef Ishimaru het volgende:
ff doek over vogelkooi gooien, kanaries zijn nu nog steeds aan het meezingen. Broertje is er wakker van geworden
Als ik dat zou vinden had ik hier niks te zoeken. Ik ben gewoon ook aan het zeiken, dat heb ik even nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen vervelend of nie?
komt in orde, ik gooi guppie wel ff uit als je er klaar voor bentquote:Op donderdag 1 december 2011 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik kan wel even testen of mijn streamen het doet? Duurt wel even een kwartier voordat ik VDJ goed heb staan enzo denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Sta serieus even met de bek vol tanden en dat komt niet vaak voorquote:Op donderdag 1 december 2011 01:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige die mij via Fok op kan winden ben jij. En je doet vooralsnog geen moeite, dus ik hoef niet te dweilen
.
Gezelligquote:Op donderdag 1 december 2011 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Ik doel dan wel op de manier die TC bedoelde, hequote:Op donderdag 1 december 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sta serieus even met de bek vol tanden en dat komt niet vaak voor![]()
Hoe is het met je luddevedu?
Wacht even hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 01:33 schreef Ishimaru het volgende:
ik heb guppie uit de kom getrapt, je kan testen Maisnon
* Ishimaru knuffel geeft en een dikke smakkerdquote:Op donderdag 1 december 2011 01:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zou vinden had ik hier niks te zoeken. Ik ben gewoon ook aan het zeiken, dat heb ik even nodig.
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
* Ishimaru knuffel geeft en een dikke smakkerd
zeik maar lekker tegen ons lieffie als dat opluchtquote:Op donderdag 1 december 2011 01:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik dat zou vinden had ik hier niks te zoeken. Ik ben gewoon ook aan het zeiken, dat heb ik even nodig.
Samzz kan allesquote:Op donderdag 1 december 2011 01:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doel dan wel op de manier die TC bedoelde, he. Niet seksueel, dat is onmogelijk via Fok
.
Slecht, ik schaf het af.
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wacht even hoormoet nog een boel doen, kwartiertje ongeveer nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |