mpeg, dat is dat tweede bolletje waar ik het over had.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:55 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb het bijna! moet ik format op ogg laten staan of op mpeg zetten? gegevens staan volgens mij goed
Zou hetquote:Op donderdag 1 december 2011 01:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het een kloon van Stevenmac26 is.
Maar zeker weten doe ik het niet
Is ze/hij nu in ONZ dan? Wil wel even kennismakenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Onwetend blijven is beter. Tenzij je op domme pubers valt.
Wat me in jouw geval ook weer niet zou verbazen.
Heb er echt 3 verstuurd, daarna te horen gekregen van een mod dat ik weer kon posten.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je hebt 1 mail gestuurd zonder usernaam. En klonen is niet erg slim.
Volgens mij had Naatje het daarover.quote:
Volgens haar username is ze uit 97'quote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is ze/hij nu in ONZ dan? Wil wel even kennismaken![]()
Ik zou trouwens best weer eens een tiener van 18 willen neuken, maar dat geheel terzijde.
Deze username doet me beetje denken aan zo'n schip van Whalewars manquote:Op donderdag 1 december 2011 01:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Blijkt dat je meer moet doen dan mailen voor unban. Namelijk kissing ass...
Nee, volgens mij niet. En het wicht is 14 of zo. Of zes. Weet ik veel.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is ze/hij nu in ONZ dan? Wil wel even kennismaken![]()
Ik zou trouwens best weer eens een tiener van 18 willen neuken, maar dat geheel terzijde.
14 is het nieuwe 18quote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens haar username is ze uit 97'
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb er echt 3 verstuurd, daarna te horen gekregen van een mod dat ik weer kon posten.
Pfffffffffffffffffrtquote:Op donderdag 1 december 2011 01:55 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Blijkt dat je meer moet doen dan mailen voor unban. Namelijk kissing ass...
Kleine_Brenda1997, en "ze" wil ook op de meet van 20-01 komenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens haar username is ze uit 97'
Mja, ik weet 't niet. De enige die ik door heb is Viroquote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij had Naatje het daarover.
VH Dacht ook dat het Sint was, maar die ontkende het
En mods hebben niets over bans te zeggenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:56 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb er echt 3 verstuurd, daarna te horen gekregen van een mod dat ik weer kon posten.
ik heb geen idee hoe VDJ werkt (weet alleen hoe ik inloggegevens moet invoerenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:57 schreef Maisnon het volgende:
En kan ik gewoon nummers in die playlist gooien, dat die het werk doet?
Geweldig nummer, ik heb m ook gedraaidquote:Op donderdag 1 december 2011 01:58 schreef Maisnon het volgende:
Nee hij doet het nog niet denk ik
Komt dat door die auto dinges?
NU staat Space and the Woods aan van Late of the Pier
Lol da mot dan wel een kloon van een vaste luisteraar zijn iddquote:Op donderdag 1 december 2011 01:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Kleine_Brenda1997, en "ze" wil ook op de meet van 20-01 komen
Ik snap nu helemaal niets meer van het nieuwe bansysteemquote:Op donderdag 1 december 2011 01:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
En mods hebben niets over bans te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |