Preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
We wachten in spanning af.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Het scherm viel net al uit en hij is erg traag. Ik ga het toch proberen, maar de oplossing is dat ik mn muziek op een externe schijf moet zetten stiekem
Heb al 3x gemaild voor een unban, daarna te horen gekregen dat ik weer kan posten. Blijkt dat ik nog steeds niet kan posten met Viroquote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
Viro waarom post je niet onder je eigen naam?
Nou, dat klinkt wel heel rigoureusquote:Op donderdag 1 december 2011 01:47 schreef Koen66 het volgende:
IK moet er maar eens een eind aan maken
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Nou, kom maar eens hier, hubbie
!
Ben onderwegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmmmm ok, dan zal ik er even over slapenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, dat klinkt wel heel rigoureus.
Oke dat is kut man, Yvonne zei hier dat je moet mailen voor uitleg en dan wrs weer gewoon kunt postenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb al 3x gemaild voor een unban, daarna te horen gekregen dat ik weer kan posten. Blijkt dat ik nog steeds niet kan posten met Viro
Slaap lekkerquote:Op donderdag 1 december 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ok, dan zal ik er even over slapen![]()
![]()
Onderaan heb je die balk met tabjes. Die staat standaard op browse. klik op record, dan broadcast, dan configure, dan doe je het bovenste bolletje in het tweede vakje en vul je onderaan je gegevens in.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Ok, er draait muziek in Virtual DJ, ik heb de ideale setup nog niet gevonden, maar waar voor ik nu het ip adres in en de login gegevens?
dit dusquote:Op donderdag 1 december 2011 01:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onderaan heb je die balk met tabjes. Die staat standaard op browse. klik op record, dan broadcast, dan configure, dan doe je het bovenste bolletje in het tweede vakje en vul je onderaan je gegevens in.
Trustenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm ok, dan zal ik er even over slapen![]()
![]()
Wie is Brenda?quote:Op donderdag 1 december 2011 01:52 schreef Samzz het volgende:
Weten we al wie de Brenda-kloon is? Ze doet me denken aan Zweetteef.
Je hebt 1 mail gestuurd zonder usernaam. En klonen is niet erg slim.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:49 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Heb al 3x gemaild voor een unban, daarna te horen gekregen dat ik weer kan posten. Blijkt dat ik nog steeds niet kan posten met Viro
Ik heb gelezen dat het een kloon van Stevenmac26 is.quote:Op donderdag 1 december 2011 01:52 schreef Samzz het volgende:
Weten we al wie de Brenda-kloon is? Ze doet me denken aan Zweetteef.
steven kloont niet johquote:Op donderdag 1 december 2011 01:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het een kloon van Stevenmac26 is.
Maar zeker weten doe ik het niet
Onwetend blijven is beter. Tenzij je op domme pubers valt.quote:
Blijkt dat je meer moet doen dan mailen voor unban. Namelijk kissing ass...quote:Op donderdag 1 december 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oke dat is kut man, Yvonne zei hier dat je moet mailen voor uitleg en dan wrs weer gewoon kunt posten
Zo ging het bij mij ook. Alleen simpel mailen voor een unban is niet genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |