Dankquote:Op donderdag 1 december 2011 01:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeik maar lekker tegen ons lieffie als dat oplucht
Sorry schat heb een hekel aan asielzoekersquote:Op donderdag 1 december 2011 01:36 schreef Samzz het volgende:
Stok, heb je m'n asieltopic in F&F gezien?
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nuecqen? Ja ik mag weer, alleen als ik het rustig aan doe m.a.w. leef je uit cowgirl
Straks raak je gewondquote:Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Nuecqen? Ja ik mag weer, alleen als ik het rustig aan doe m.a.w. leef je uit cowgirl
Risico van het vakquote:
Oh, wat schattig, je denkt aan mensenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sorry schat heb een hekel aan asielzoekersEn Groen Links volk dat zich voor zulke mensen inzet mogen ze ook deporteren naar de krochten van Ghana.
Langzaam maar zekerquote:Op donderdag 1 december 2011 01:39 schreef Maisnon het volgende:
Stap 1: ingelogd op FOK! op de goeie laptop
Ik heb iets wijs gezegdquote:
Het is het lezen waardquote:Op donderdag 1 december 2011 01:41 schreef Stokstaart het volgende:
Teveel tekst samzz. Wel leuke poesjes though , ga je de jouwe ook posten daar?
Ik ook al een week. Dus dat komt wel goedquote:Op donderdag 1 december 2011 01:42 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wees gewaarschuwd, mijn liefste, ik sta heel lang droog[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is het lezen waard. En ik heb maar een poesje en die is vooralsnog prive
.
Nah, dat valt soms vies tegenquote:Op donderdag 1 december 2011 01:43 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Jij zegt alleen maar wijze dingen
quote:Op donderdag 1 december 2011 01:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook al een week. Dus dat komt wel goed.
not for mequote:Op donderdag 1 december 2011 01:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is het lezen waard. En ik heb maar een poesje en die is vooralsnog prive
.
Droogstaan is een keuzequote:Op donderdag 1 december 2011 01:44 schreef Ishimaru het volgende:
[..], ik veel langer, sinds september.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |