Ze gaan wel langer mee.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:15 schreef rubbereend het volgende:
luchtjes zijn de nieuwe mediaboxen?
geurtjesquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef rickyszz het volgende:
lol dit is voor het eerst dat ik meedoe eens even kijken of er iets leuks tussen zit
vaagquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Gitaarmat het volgende:
ik hoor niet eens een belheb geluid aan
ik ook nietquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Moet je hier kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:16 schreef Gitaarmat het volgende:
shaddap lol komen er nog 20 mark my words xDquote:
eigen schuld... je wist dat hij eraan kwamquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef bambino het volgende:
Kut man ik moet echt iemand fixen voor eten en red bull
Denk toch maar ff naar tankstation zometeen
Dankquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
alleen hier he
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
SAR-CAS-MEquote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef bambino het volgende:
[..]
shaddap lol komen er nog 20 mark my words xD
ik heb headphone op en durf niet,, bang dat ik schrikquote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Paul het volgende:
[..]
Moet je hier kijken
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/#all
Media spelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Wat doen die mediaspelers eigenlijk, er zit toch geen harde schijf in?
Externe HDD aansluitenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Media spelenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Streamenquote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
GMTAquote:
Ik had serieus het gevoel van, als nu die hunt komt ben ik screwed.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:18 schreef Syphixx het volgende:
[..]
eigen schuld... je wist dat hij eraan kwam
omgquote:
ik ook, gewoon zien wat er te koop was voor belgie ( klote gsm )quote:Op donderdag 1 december 2011 00:19 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik had serieus het gevoel van, als nu die hunt komt ben ik screwed.
En ja hoor
Mja ben nu wel in 1 klap klaar wakker lol. Was net fawking moe
waarschijnlijk wel, hou twitter in de gaten p:quote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef Barbapapamama het volgende:
komt die surprise-box ook met deze hunt?
Dan zitten we er met de kerst nog.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Tot alles op is dacht ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |