Wat vind je leuk? Een pannenset, horloge, rugtas, boormachine, kussens, parfum of misschien een mp3-speler?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:49 schreef swollywood het volgende:
Ben benieuwd of er nog leuke artikelen voorbijkomen of alleen maar meuk.
iBood wilt gewoon op het geld rusten, lekker rente trekken en het liefst helemaal niet terugstorten. Een soort oplichterij. Tenzij je zoveel moeite erin steekt, dat ze geen andere keuze hebben.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Dat maakt het er idd niet beter op, maar dat ligt puur aan iBood dan of ook via de website van het product zelf?
Jah! das een goeie, ik heb nog een EastPak rugtas nodigquote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wat vind je leuk? Een pannenset, horloge, rugtas, boormachine, kussens, parfum of misschien een mp3-speler?
Als een pictogram bij staat welquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Melleyn het volgende:
Hoe snel zijn ze tegenwoordig eigenlijk met verzenden? Ik heb het niet meer voor de Kerst binnen zeker?
Ooooo en laptops, wie weet het nog van vorige keer?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:53 schreef tralalala het volgende:
Ik denk trouwens dat er dit jaar dik veel Android tablets langs gaan komen.
Ik had die nep cinderella kussen in 4 dagen binnen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef Melleyn het volgende:
Hoe snel zijn ze tegenwoordig eigenlijk met verzenden? Ik heb het niet meer voor de Kerst binnen zeker?
Ik heb me meer geïrriteerd aan die stomme geurtjesquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ooooo en laptops, wie weet het nog van vorige keer?
"aaahahhhhhhh godver weer een laptop"
en in de middag teringveel geurtjes/mediaplayersquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef AlphaBravoCharlie het volgende:
[..]
Ooooo en laptops, wie weet het nog van vorige keer?
"aaahahhhhhhh godver weer een laptop"
Volgens mij stonden er tijdens de vorige hunt ook al pictogrammen met "Voor Sinterklaas bezorgd!" dus dat zegt ook niet heel veelquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Als een pictogram bij staat wel
Da's snelquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik had die nep cinderella kussen in 4 dagen binnen.
Hot Water.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb me meer geïrriteerd aan die stomme geurtjes
iddquote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er tijdens de vorige hunt ook al pictogrammen met "Voor Sinterklaas bezorgd!" dus dat zegt ook niet heel veel
[..]
Da's snel
Ik zat bij de eerste batch, de tweede batch kussens ging pas 3 weken later de deur uit.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er tijdens de vorige hunt ook al pictogrammen met "Voor Sinterklaas bezorgd!" dus dat zegt ook niet heel veel
[..]
Da's snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |