Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
iwaninho ( BDIL)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:55 schreef OmniRocket het volgende:
Voortgang van het PS3 Fok! Toernooi numero uno:
https://docs.google.com/s(...)ue&gid=0&output=html
Ja maar nu 20.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
In de reclame is het 12 seconden. Of vergis ik me?
Zou kunnen, het ging om het idee. Wie ben jij, de TT-fout-hunter? Zie je hier nooitquote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Welkomquote:Op woensdag 30 november 2011 23:38 schreef Computerfluisteraar het volgende:
De reden dat ik voor Sam had gekozen is omdat het een linkspoot is. De enige andere linkspoot op RW is Robben.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zou met Kagawa op de plek van Ballack en Gotze op de plek van Augusto spelen; ook al zijn ze CAM ze spelen beide zeer lekker op de CM positie ( en ze kosten niks).
RW; Farfan is ook een geweldige RM/RW; Sam is misschien wat sneller maar komt zeker tekort op andere punten.
Je kan podolski toch wel ST maken?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
De reden dat ik voor Sam had gekozen is omdat het een linkspoot is. De enige andere linkspoot op RW is Robben.
Kagawa & Gotze zijn ook goed inderdaad. Thanks
Gebruik geen 4222 omdat ik niet echt goede strikers kan vinden met een sterke linkerpoot. Ook wil ik wel graag Gomez, die kerel is altijd goed als ik tegen hem speel.
Hmmm, ik had alleen bij de ST linkspoten gekeken. Podolski ziet er niet verkeerd uit!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je kan podolski toch wel ST maken?
Ik speelde net tegen iemand met Neuer. Het was traumatisch, 1 van de beste die ik tegen ben gekomen..quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Tobi-wan het volgende:
Met Podolski als ST kom ik op het volgende .
Schurrle - Podolski
Kagawa - Gotze
Bender - Gustavo
Bastians - Höwedes - Naldo - Rafinha
Adler
Ik had zelf Neuer in mijn dure Bundesliga squad en bij mij was hij dramatisch... Maar elke keer als ik tegen een Neuer speelde was hij opeens een held...quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen iemand met Neuer. Het was traumatisch, 1 van de beste die ik tegen ben gekomen..
Neuer is inderdaad een van de beste in het spel, maar die is net wat te duur voor dit team.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde net tegen iemand met Neuer. Het was traumatisch, 1 van de beste die ik tegen ben gekomen..
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had zelf Neuer in mijn dure Bundesliga squad en bij mij was hij dramatisch... Maar elke keer als ik tegen een Neuer speelde was hij opeens een held...
Heb nog maar 1500 coinsquote:Op donderdag 1 december 2011 01:14 schreef DannyDeko het volgende:
Heren, het is pakjesavond! Iemand al wat leuks?
Ik denk dat ik toch zeker wel 4k rijker word op die 2 pakjes!quote:Op donderdag 1 december 2011 01:22 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nog maar 1500 coins
edit: Aaah de gratis pakjes... M'n trade list staat vol
Beste advies ooit! Wat is die Podolski een held zeg! Na 3 minuten komt hij uit een onmogelijke hoek met een optimistisch maar fantastisch afstandschot, helaas stond hij niet bij de highlights omdat hij daarna nog 5 andere scoorde...quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Je kan podolski toch wel ST maken?
Geniaal als je dan tijdens natuurkunde iets van Messi eruit trekt. Ik zou dan helemaal gek worden, en je leraar denkt WTF??quote:Op donderdag 1 december 2011 08:36 schreef Dudeweiser het volgende:
Wil ik mijn pakjes opentrekken tijdens natuurkunde, is de EA site under maintenance.het is ook altijd wat met EA
Goossens is er toch niet, die zit weer ergens anders dingen te doenquote:Op donderdag 1 december 2011 08:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Geniaal als je dan tijdens natuurkunde iets van Messi eruit trekt. Ik zou dan helemaal gek worden, en je leraar denkt WTF??Wordt je er vervolgens uitgestuurd en moet je aan Mw. Crul gaan uitleggen dat je een Messi in je tweede gratis goldpack kreeg op FUT.
quote:Sorry!
We have reached the maximum number of users who can log into FUT Web.
Please try again later
Vreemd, je zou zeggen dat hij niet meer waard is dan discard value.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:10 schreef Johnbon het volgende:
Gister Krul in een pakje! er was 50.000 opgeboden op 4-1-2-1-2 dus dacht ff snel coins zet hem er voor 45.000 op. Binnen 1 seconden verkocht. Volgens mij had ik hier meer uit kunnen halen
Inderdaad. Voor de BPL veel betere keepers, en Voor een Nederlands elftal is hij een leuke bankzitter. Zal ongetwijfeld gaan zakken die prijs.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vreemd, je zou zeggen dat hij niet meer waard is dan discard value.
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef DutchSL het volgende:
Op het EA forum was er iemand die zijn Ronaldo er op had gezet met een lopend bod van 50k toen de server er uit ging.
Ai..
Nah dat is dan toch mooi 50kquote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef DutchSL het volgende:
Op het EA forum was er iemand die zijn Ronaldo er op had gezet met een lopend bod van 50k toen de server er uit ging.
Ai..
quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef DutchSL het volgende:
Ai..
Ik had voor ik naar bed ging nog een stuk of tien lage biedingen op Fernando Torres staan, hopelijk zijn er daar een paar van overgebleven![]()
Ik heb nog maar 4K aan coins, alles in spelers gestokenquote:Op donderdag 1 december 2011 09:53 schreef DutchSL het volgende:
De webapp zit niet vol, hij is uit de lucht en dit is de standaard melding voor als die het niet niet doet.
Maar als die het op de consoles nog wel doet zal het wel goed komen met die Ronaldo voor die gast. Of anders zoek jij even zelf een Ronaldo voor 50k op en maak je er 51k van![]()
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar had hem het eerste uur en dan zijner natuurlijk futspelers die hem meteen willen hebben. Toch even lekker weer. Deze 2100 micosoft points waren het wel waard. Rooney, Xabi alonso en IF krul. En heb nog 200 punten over.quote:Op donderdag 1 december 2011 09:48 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vreemd, je zou zeggen dat hij niet meer waard is dan discard value.
Hoeveel coins heb jij totaal als je alles zou verkopen dan? klinkt ook als een aardig fortuinquote:Op donderdag 1 december 2011 10:04 schreef Toefjes het volgende:
Zit er toch aan te denken om mn elftal om te gooien naar 4-2-2-2
Hart
Richards-Vidic-Luis-Evra
IF Ramires-Essien
Robben IF Bale
IF Van Persie-Torres
Gerrard, Modric en Vdv verkopen, en uit de opbrengsten Aguero en IF Adebayor halen, eventueel IF Johnson. Als het niet bevalt dan verkoop ik heel het zooitje en ga ik een bundesliga elftal bouwen, of een ziek hybrid team, iets met serie A-, Nederlanders en Brazilianen
Ben je inderdaad lucky, heb zelf een keer 20 euro op een PSN kaart gezet, nou, kreeg allemaal troep. Hoeveel punten kost een pakje op de xbox ?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:13 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Dat dacht ik eigenlijk ook, maar had hem het eerste uur en dan zijner natuurlijk futspelers die hem meteen willen hebben. Toch even lekker weer. Deze 2100 micosoft points waren het wel waard. Rooney, Xabi alonso en IF krul. En heb nog 200 punten over.
Ongeveer 1,5 miljoen, als de verkoop goed gaat een tonnetje meer, gaat het niet goed een tonnetje minderquote:Op donderdag 1 december 2011 10:16 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Hoeveel coins heb jij totaal als je alles zou verkopen dan? klinkt ook als een aardig fortuin
Lekker hoor, vooral door traden gehaald dus?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ongeveer 1,5 miljoen, als de verkoop goed gaat een tonnetje meer, gaat het niet goed een tonnetje minder
2100 punten kosten ¤24 een pakje 7500 coins kost 120 microsoft puntenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je inderdaad lucky, heb zelf een keer 20 euro op een PSN kaart gezet, nou, kreeg allemaal troep. Hoeveel punten kost een pakje op de xbox ?
Okee, dus nog 1 pakje te gaan dusquote:Op donderdag 1 december 2011 10:19 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Lekker hoor, vooral door traden gehaald dus?
[..]
2100 punten kosten ¤24 een pakje 7500 coins kost 120 microsoft punten
Ja joh, gewoon lowlife handelenquote:Op donderdag 1 december 2011 10:28 schreef DutchSL het volgende:
Ik dacht, hoe komt hij bij 1.5 miljoen, maar zo'n IF Bale is in zijn eentje gewoon meer waard dan mijn hele Serie A team bij elkaar![]()
En dat is geen misselijk team (Buffon;Taiwo-Chiellini-Silva-Maicon;Vidal-Cambiasso;Di Natale-Lavezzi;Pato-Cavani).
Wat contracten en vooral heel veel onbekende spelers en rotzooi. Volgende maand weerquote:Op donderdag 1 december 2011 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon lowlife handelenMaar was bewust zo van: heb je de rest van FUT nog plezier van van een maandje investeren
En de console doet het trouwens ook hier! Even gratis pakjes opentrekken
Het ging me meer om IF Bale, wist niet dat die zo gigantisch veel waard was.. ik dacht meer aan 125k ofzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon lowlife handelenMaar was bewust zo van: heb je de rest van FUT nog plezier van van een maandje investeren
Wat is jou meest waardevolle sqaud dan? of is dat je hierboven postte?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het ging me meer om IF Bale, wist niet dat die zo gigantisch veel waard was.. ik dacht meer aan 125k ofzo.
Ik heb als ik alles verkoop zeker 2.5 a 3 miljoen.
Nee, de duurste speler daarvan is Thiago Silva (92k) en daarna Maicon (33k), de rest is minder dan 25k waard tegenwoordig. Geen dure IF'squote:Op donderdag 1 december 2011 10:47 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Wat is jou meest waardevolle sqaud dan? of is dat je hierboven postte?
Ben je voor een bepaalde speler aan het sparen op dit moment dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, de duurste speler daarvan is Thiago Silva (92k) en daarna Maicon (33k), de rest is minder dan 25k waard tegenwoordig. Geen dure IF's
Mijn La Liga squad is duurder met:
Casillas
Ramos-Pepe-Pique-Marcelo
IF Xabi Alonso-Mascherano
Navas-SIF Higuain-Rossi
Soldado
SIF Higuain en IF Xabi Alonso zijn samen al duurder dan dat hele Serie A team bij elkaar, toch vind ik het Serie A team beter.
Maar ik heb vooral veel coins in kas (net geen 1M) en honderden spelers/shirts/logo's die nog wachten tot ze verkocht kunnen worden (waaronder een paar waardevolle IF's die nog in prijs stijgen - hoop ik- ), trade pile staat constant vol bij mij.
De voordeelregel?quote:Op donderdag 1 december 2011 11:06 schreef Lindgren. het volgende:
Hebben jullie ook weleens gehad dat je 't fluitje van de scheids hoort voor 'n overtreding + commentaar, maar dat 't spel op 't allerlaatste moment nog doorgaat?
Nee, niet echt. Alleen als er IF's komen die ik perse wil hebben, maar dat valt erg tegen de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Ben je voor een bepaalde speler aan het sparen op dit moment dan?
Welke speler is bij jou het best presterend?
Ja, maar dan op 't allerlaatste moment ofzo. Er is al gefloten en je hoort de commentatoren praten over of 't geel of rood moet worden en dan gaat het spel gewoon ineens verder.quote:
Speel je op de xbox? keer potje doen dan!quote:Op donderdag 1 december 2011 11:20 schreef DutchSL het volgende:
Carroll, de man die meer dan 40 miljoen waard is volgens Liverpool
[..]
Nee, niet echt. Alleen als er IF's komen die ik perse wil hebben, maar dat valt erg tegen de laatste tijd.
Mijn best presterende speler is Alexandre Pato, maar ik ben niet zo'n goede speler als handelaar.
Nee, PS3.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:26 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Speel je op de xbox? keer potje doen dan!
lees de alleereerste post van het forum, gewoon slim handelenquote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef Rubenunited het volgende:
Ik heb het forum even snel doorgespit en zie dat er mensen zijn met miljoenen aan coins. Hoe komen jullie aan zoveel geld, ik heb al een aantal manieren geprobeerd maar niks lukt om goed te handelen. Heb 80000 coins ofzo
Ja zeg! Tegenstander in de aanval, fysiek contact, "fuuuut'. Ik even afgeleid, kijk ik weer naar de tv, zie ik dat die gast gewoon op het goal afrent en scoort.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:06 schreef Lindgren. het volgende:
Hebben jullie ook weleens gehad dat je 't fluitje van de scheids hoort voor 'n overtreding + commentaar, maar dat 't spel op 't allerlaatste moment nog doorgaat?
Ik heb precies in dit topic beschreven hoe ik zover ben gekomen. Even teruglezen dan maar.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:28 schreef Rubenunited het volgende:
Ik heb het forum even snel doorgespit en zie dat er mensen zijn met miljoenen aan coins. Hoe komen jullie aan zoveel geld, ik heb al een aantal manieren geprobeerd maar niks lukt om goed te handelen. Heb 80000 coins ofzo
10000 microsoft points voor ¤15? Damn dat is cheap as hell. Maar is het ook vertrouwd?quote:Op donderdag 1 december 2011 10:37 schreef psychedelicate het volgende:
Als je MSP koopt, koop ze dan via Ebay/TradeTang/groothandelsite. 10,000 punten voor ¤15.
ik wilde al zeggen, 10k points voor 15 euro?quote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
10000 microsoft points voor ¤15? Damn dat is cheap as hell. Maar is het ook vertrouwd?
Ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
10000 microsoft points voor ¤15? Damn dat is cheap as hell. Maar is het ook vertrouwd?
Points, niet coins.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:04 schreef Tobi-wan het volgende:
Dat is echt duur man. 10k points heb je zo verdient. Dat red je bijna nog met een toernooitje.
Ik heb het gelezen maar is het niet veel gedoe? Voor ¤10,- wil ik best een poging wagen. En dan even rond de 40 pakjes kopen lol totaal. Heb je het zelf gedaan?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Points, niet coins.
is het legaal om daar een link van te posten?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:05 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Points, niet coins.
Ik zit op de verkeerde consolequote:Op donderdag 1 december 2011 13:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar is het niet veel gedoe? Voor ¤10,- wil ik best een poging wagen. En dan even rond de 40 pakjes kopen lol totaal. Heb je het zelf gedaan?
Ja, vorig jaar een keer in dit jaar een keer.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen maar is het niet veel gedoe? Voor ¤10,- wil ik best een poging wagen. En dan even rond de 40 pakjes kopen lol totaal. Heb je het zelf gedaan?
DIe link is amerikaanse coins?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:17 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ja, vorig jaar een keer in dit jaar een keer.
http://www.tradetang.com/(...)/123962-2449445.html
Je betaalt met PayPal en daarna moet je even een berichtje sturen met dat je online bent. Vraag pas om de account wanneer je 1,5 tot 2,5 uur de tijd hebt, want je hebt maar een garantieperiode van 2 uur (het zijn gehackte accounts volgeladen met MSP, dus ze kunnen worden geblokkeerd). Ik heb zelf nog nooit gehad dat een account binnen 2 uur is geblokkeerd, dus dat moet wel goed gaan.
Het is ideaal om een shitload aan extra coins te krijgen op een redelijk goedkope manier. Aan het discarden alleen al verdien je zo tussen de 175/225k.
Nee, je krijgt een emailadres en een wachtwoord. De gamertag retrieve je in het Xbox menu (staat wel iets als Retrieve Gamertag) en wanneer dat klaar is start je FIFA op. Ga naar UT, maak snel een club aan en daarna kan je de pakjes kopen. Je moet wel alles transferen naar je echte account d.m.v. bronze cards ofzo. Als je tussendoor een kaart als Ronaldo of Messi krijgt moet je 'm z.s.m. transferen, gewoon voor de zekerheid.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
DIe link is amerikaanse coins?
Maar je krijgt dus een account voor xbox maar hoe zet je die er op? Ik wil natuurlijk van te voren wel even weten. Op die account staan MSP en kan je deze dan naar je main account sturen?
O lol, dan moet je wel flink tempo maken of niet? Ik zal het dan zo wel even proberen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een emailadres en een wachtwoord. De gamertag retrieve je in het Xbox menu (staat wel iets als Retrieve Gamertag) en wanneer dat klaar is start je FIFA op. Ga naar UT, maak snel een club aan en daarna kan je de pakjes kopen. Je moet wel alles transferen naar je echte account d.m.v. bronze cards ofzo. Als je tussendoor een kaart als Ronaldo of Messi krijgt moet je 'm z.s.m. transferen, gewoon voor de zekerheid.
klinkt wel interessant, binnenkort eens in verdiepenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een emailadres en een wachtwoord. De gamertag retrieve je in het Xbox menu (staat wel iets als Retrieve Gamertag) en wanneer dat klaar is start je FIFA op. Ga naar UT, maak snel een club aan en daarna kan je de pakjes kopen. Je moet wel alles transferen naar je echte account d.m.v. bronze cards ofzo. Als je tussendoor een kaart als Ronaldo of Messi krijgt moet je 'm z.s.m. transferen, gewoon voor de zekerheid.
Valt mee. Je doet er een uur (of iets langer) over om alle MSP op te maken. De grote jongens (10k+) transfer je gewoon via nutteloze kaarten, de rest moet je gewoon op die account op de trade pile gooien en dan maar hopen dat 'ie nog een uur actief blijft.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
O lol, dan moet je wel flink tempo maken of niet?
Inderdaad, alles dat minder dan 5k waard is moet je gewoon discarden, tenzij je op het einde nog genoeg ruimte in je trade pile hebt.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef vandermar het volgende:
Ik discard alles wel behalve bij goede spelers zoals vanaf niveau nasri.
Ok, maar het maakt dus niet uit welke je koopt van die site? Want ik zie voornamelijk US staan maar dan rkijg je dus een US account met points op een europese xbox of maakt dat niets uit? Sorry dat ik zoveel vraag maar ben vrij nieuwschierigquote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Valt mee. Je doet er een uur (of iets langer) over om alle MSP op te maken. De grote jongens (10k+) transfer je gewoon via nutteloze kaarten, de rest moet je gewoon op die account op de trade pile gooien en dan maar hopen dat 'ie nog een uur actief blijft.
Zoals ik al zei, mijn twee accounts zijn nu nog steeds actief en die heb ik weken geleden al gebruikt.
Als je officiële MSP koopt dan maakt het wel uit of je US of EU koopt. US kan niet op EU en vice versa. In dit geval koop je een hele account met punten erop, dus maakt het niet uit of het nou US of EU is. De Xbox zelf heeft er niets mee te maken, het gaat om de gamertag. tldr: gewoon US kopen, het maakt niets uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ok, maar het maakt dus niet uit welke je koopt van die site? Want ik zie voornamelijk US staan maar dan rkijg je dus een US account met points op een europese xbox of maakt dat niets uit? Sorry dat ik zoveel vraag maar ben vrij nieuwschierig
Ok, tnxquote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Als je officiële MSP koopt dan maakt het wel uit of je US of EU koopt. US kan niet op EU en vica versa. In dit geval koop je een hele account met punten erop, dus maakt het niet uit of het nou US of EU is. De Xbox zelf heeft er niets mee te maken, het gaat om de gamertag.
Nadat je het gekocht hebt moet je message naar die verkoper doen?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:35 schreef psychedelicate het volgende:
Gesprek:
[ afbeelding ]
En uiteindelijk krijg je een plaatje met de info van de gamertag die je moet retrieven:
[ afbeelding ]
Ja, gewoon even laten weten dat je iets hebt gekocht en dat je online bent. Kan zijn dat hij niet reageert, aangezien hij een Aziaat ofzo is. Tijdzones en shit.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nadat je het gekocht hebt moet je message naar die verkoper doen?
Nee, je krijgt een gehackt account die volgeladen is met MSP. En om het nog leuker te maken zijn de MSP waarschijnlijk gekocht met gestolen creditcards.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:38 schreef Tobi-wan het volgende:
Maar dan krijg je dus ms points van een account die is gehacked?
Zie net dat ik per ongeluk Jesus Navas en Di Maria er voor 150 had opgezet. Jesus is voor 1400 verkocht terwijl ik die voor 2900 had gehaald en Di Maria was voor 6k verkocht terwijl ik er 4500 voor had betaald, gelukkig dus geen verlies
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een gehackt account die volgeladen is met MSP. En om het nog leuker te maken zijn de MSP waarschijnlijk gekocht met gestolen creditcards.
Ok, dan gebruik ik het uit principe al niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:40 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een gehackt account die volgeladen is met MSP. En om het nog leuker te maken zijn de MSP waarschijnlijk gekocht met gestolen creditcards.
Die account van vorig jaar was een @hotmail. Ik probeerde toen in te loggen op Hotmail en zelfs dat lukte. Ik kon, als ik dat zou willen, ook gewoon in z'n Facebook en shit komen. Niet gedaan, obviously, daar heb ik geen interesse in.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:41 schreef vandermar het volgende:
[..]het wordt hoe langer hoe meer epic
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:44 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Die account van vorig jaar was een @hotmail. Ik probeerde toen in te loggen op Hotmail en zelfs dat lukte. Ik kon, als ik dat zou willen, ook gewoon in z'n Facebook en shit komen. Niet gedaan, obviously, daar heb ik geen interesse in.
Shady business, maar fuck it. Ik wil mijn goedkope MSP.
Na een tijdje is wedstrijd ook minder leuk aangezien je steeds kutlullen tegenkomt die tramp goals maken en handelen gaat steeds minder en minder.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:46 schreef Apekoek het volgende:
Gay. Coins verdienen met wedstrijden en traden maakt FUT juist zo leuk.
Inderdaad, het handelen is met ruime afstand het leukste ding van FUT, daarom heb ik de eerste maand ook non-stop gehandeld en 650k verdiend. Toen was er die market crash en had ik geen zin om nog meer te handelen, vooral niet met die lage prijzen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:46 schreef Apekoek het volgende:
Gay. Coins verdienen met wedstrijden en traden maakt FUT juist zo leuk.
In silvers zit nog een goede marge, maar goed als je echt geen geduld hebt houd het op.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Inderdaad, het handelen is met ruime afstand het leukste ding van FUT, daarom heb ik de eerste maand ook non-stop gehandeld en 650k verdiend. Toen was er die market crash en had ik geen zin om nog meer te handelen, vooral niet met die lage prijzen.
Ik heb geen zin om weer de markt opnieuw te leren, vooral niet die van de silvers waar ik helemaal niets vanaf weet. Daarnaast komt EA ook steeds met die leuke acties (IF Messi, BBVA toernooi) waardoor de markt telkens maar blijft veranderen. Ik heb nu in ieder geval genoeg om weer een jaar van rond te komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:50 schreef Apekoek het volgende:
[..]
In silvers zit nog een goede marge, maar goed als je echt geen geduld hebt houd het op.
Ik heb ook steeds periodes waarin ik wel en waarin ik geen zin heb om te traden..Vind het atm ook wel best allemaal..heb 9 teams, 1 miljoen coins en een wagonlading aan IF Djuricicen die ik nog moet lozen..kom wel even vooruit.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om weer de markt opnieuw te leren, vooral niet die van de silvers waar ik helemaal niets vanaf weet. Daarnaast komt EA ook steeds met die leuke acties (IF Messi, BBVA toernooi) waardoor de markt telkens maar blijft veranderen. Ik heb nu in ieder geval genoeg om weer een jaar rond te komen.
Je krijgt zijn email en wachtwoord waarop de account is geregistreerd; dan kan je toch password van Xbox live account veranderen en dan kan die account toch niet meer offline gaan?!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:35 schreef psychedelicate het volgende:
Gesprek:
[ afbeelding ]
En uiteindelijk krijg je een plaatje met de info van de gamertag die je moet retrieven:
[ afbeelding ]
Account staat nog wel vol met vrienden en messages enzo waardoor je kan zien dat het om een gehackte account gaat, maar goed. Ik heb toch geen geweten.
Uitslovers!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb ook steeds periodes waarin ik wel en waarin ik geen zin heb om te traden..Vind het atm ook wel best allemaal..heb 9 teams, 1 miljoen coins en een wagonlading aan IF Djuricicen die ik nog moet lozen..kom wel even vooruit.
Waarschijnlijk is het wachtwoord al veranderd. De echte eigenaar komt er niet meer in, maakt hier melding van en het wordt geblokkeerd.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je krijgt zijn email en wachtwoord waarop de account is geregistreerd; dan kan je toch password van Xbox live account veranderen en dan kan die account toch niet meer offline gaan?!
Console?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand interesse in een Sanchez CF 73 (zilver ) 4-3-1-2 3200 BUY NOW ?
Hmm ik ga het wel proberen alleen vanuit jou messeges met hem zie ik dat het 2 dagen duurde voordat je de points kreeg uiteindelijk?!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:08 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het wachtwoord al veranderd. De echte eigenaar komt er niet meer in, maakt hier melding van en het wordt geblokkeerd.
Zoals je kan zien reageerde hij na 19 minuten al. Ik had dat destijds niet door, waardoor er nog een nacht overheen ging. Toen ik 'm daarna weer een bericht stuurde had ik na 2 minuten weer een reactie. Het gaat vrij snel als je 'm midden op de dag een bericht stuurt, volgens mij.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmm ik ga het wel proberen alleen vanuit jou messeges met hem zie ik dat het 2 dagen duurde voordat je de points kreeg uiteindelijk?!
Console als het voor PS3 is wil ik wel kopen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef Rubenunited het volgende:
Iemand interesse in een Sanchez CF 73 (zilver ) 4-3-1-2 3200 BUY NOW ?
Oke om alle stappen duidelijk te formuleren; je bestelt 10000 MSP bijvoorbeeld en betaalt met PayPal. Zodra je dat hebt gedaan stuur je hem een bericht met?! Vervolgens als hij reageert; krijg je een account en probeer je die te retrieven op je console. Als dat is gelukt log je uit met dat account en stort hij de MSP points daarna log je weer in en ga je tekeer?!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:22 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Zoals je kan zien reageerde hij na 19 minuten al. Ik had dat destijds niet door, waardoor er nog een nacht overheen ging. Toen ik 'm daarna weer een bericht stuurde had ik na 2 minuten weer een reactie. Het gaat vrij snel als je 'm midden op de dag een bericht stuurt, volgens mij.
Achja het leven is hard en oneerlijk; Hoevaak ik ben benadeeld door anderen en zoveel in mijn leven ben kwijtgeraakt is om te huilen...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Door coins te kopen op deze manier support je mensen die accounts hacken. Als je zo aan je punten komt hoop ik stiekem dat je zelf ook een keer gehacked wordt. Dat stiekem valt eigenlijk wel mee, ik kots eigenlijk op dat soort mensen.
Zat me even te vervelen, even alle redelijke teams onder elkaar gezet.
[ afbeelding ]
Nee, je krijgt een account met MSP erop. Nadat je tekeer bent gegaan transfer je alles naar je echte account.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Oke om alle stappen duidelijk te formuleren; je bestelt 10000 MSP bijvoorbeeld en betaalt met PayPal. Zodra je dat hebt gedaan stuur je hem een bericht met?! Vervolgens als hij reageert; krijg je een account en probeer je die te retrieven op je console. Als dat is gelukt log je uit met dat account en stort hij de MSP points daarna log je weer in en ga je tekeer?!
Om jouw mening geef ik nog minder dan om de onbekende mensen die zijn gehackt. Jouw vlees komt van mishandelde dieren en jouw kleding is gemaakt door kindertjes die voor bijna niks werken. Big fucking deal. En voordat je bijdehand probeert te doen door "jouw" te letterlijk te nemen; ik praat over mensen in het algemeen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Door coins te kopen op deze manier support je mensen die accounts hacken. Als je zo aan je punten komt hoop ik stiekem dat je zelf ook een keer gehacked wordt. Dat stiekem valt eigenlijk wel mee, ik kots eigenlijk op dat soort mensen.
Beste vergelijking ever! Maar je hebt gelijk, als je het op die manier goed kan praten voor jezelf is het prima.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Achja het leven is hard en oneerlijk; Hoevaak ik ben benadeeld door anderen en zoveel in mijn leven ben kwijtgeraakt is om te huilen...
Dan kan je net zo goed stoppen met kleren kopen aangezien je weet dat je kleren worden gemaakt in sweatshops waar Aziatische kinderen worden misbruikt en te weinig betaalt... Alsnog ga je gewoon elke dag de H&M in etc en koop je die kleding. Hier gebeurt precies hetzelfde...
Ik praat niks goed; ik accepteer het gewoon en klaar maar jij zegt dat het ene slecht is en met het ander heb je geen probleem.... Jij wilt nu dus zeggen dat die kinderen die keihard worden genaaid en die moeite doen om jou leven zo goedkoop mogelijk te maken niet zo erg is als dit...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Beste vergelijking ever! Maar je hebt gelijk, als je het op die manier goed kan praten voor jezelf is het prima.
Je vergelijking is nogal krom, en hij mag vinden wat ie wilt. Dit is ook niet my cup of teaquote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik praat niks goed; ik accepteer het gewoon en klaar maar jij zegt dat het ene slecht is en met het ander heb je geen probleem.... Jij wilt nu dus zeggen dat die kinderen die keihard worden genaaid en die moeite doen om jou leven zo goedkoop mogelijk te maken niet zo erg is als dit...
Hoezo krom dat wil ik alleen nog weten; Je kent de mensen niet die worden uitgebuit ( in beide gevallen) en je profiteert van de uitbuiting door goedkoop iets binnen te halen ( Geldt voor Kleding en MSP in dit geval.) ?!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:38 schreef laucas het volgende:
[..]
Je vergelijking is nogal krom, en hij mag vinden wat ie wilt. Dit is ook niet my cup of tea
Hoevaak ik ben benadeeld door anderen en zoveel in mijn leven ben kwijtgeraakt is om te huilen... Dan heb je deze 1e zin niet gelezen in mijn 1e post....quote:Op donderdag 1 december 2011 14:40 schreef Tobi-wan het volgende:
Het heeft inderdaad geen zin om hier die discussie aan te wakkeren, die gebeurt op andere plaatsen waar mensen niets kunnen veranderen ook al.
Het enige wat ik zeg is dat de redenatie niet echt begrijp. Ik doe dit want er gebeuren ook andere slechte dingen in de wereld.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoevaak ik ben benadeeld door anderen en zoveel in mijn leven ben kwijtgeraakt is om te huilen... Dan heb je deze 1e zin niet gelezen in mijn 1e post....
Maar er worden overal mensen beroofd! Dat is nou eenmaal zo, dat vindt je te toch ook niet erg?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tim86 het volgende:
Vrijwillig op veel te jonge leeftijd aan het werk gaan in barre omstandigheden omdat je centen nodig hebt is wel weer iets anders dan beroofd worden hoor
[..]
Dat maakt echt geen zak uit. Als je zelf ooit beroofd bent heb je het recht om zelf ook mensen te gaan beroven volgens die logica?
Vrijwillig alsof je een keus hebt... Je moet je familie onderhouden en hebt niks dus denk je maar in een fabriek te werken wat het beter maakt... Helaas is dat niet zo en worden ze uitgebuit...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tim86 het volgende:
Vrijwillig op veel te jonge leeftijd aan het werk gaan in barre omstandigheden omdat je centen nodig hebt is wel weer iets anders dan beroofd worden hoor
Platoquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef psychedelicate het volgende:
FIFA 12: FUT#96: Waar we filosoferen over ethiek.
Met Plato als OP chick.
Of geskimmed. Afgelopen week is de halve stad hier geskimmedquote:Op donderdag 1 december 2011 14:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Maar er worden overal mensen beroofd! Dat is nou eenmaal zo, dat vindt je te toch ook niet erg?
quote:
Er zit geen logica in dat hoeft ook niet... Als je gewoon niet profiteert van anderen kom je helaas nergens terecht in de wereld; wat ik zelf heb ondervonden.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat maakt echt geen zak uit. Als je zelf ooit beroofd bent heb je het recht om zelf ook mensen te gaan beroven volgens die logica? Ik heb totaal geen zin om de moraalridder uit te gaan hangen, maar dit slaat echt nergens op
Er zit nogal een verschil in een gehackt account met MSP points die verkocht wordt en goedkoop gefabriceerde kledij in lagelonenlanden die hier verkocht wordt voor 25x het dubbele van de productiekosten.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:40 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoezo krom dat wil ik alleen nog weten; Je kent de mensen niet die worden uitgebuit ( in beide gevallen) en je profiteert van de uitbuiting door goedkoop iets binnen te halen ( Geldt voor Kleding en MSP in dit geval.) ?!
Bij ons op de universiteit ook bleek 2 weken lang in de restaurant geskimmed te zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Of geskimmed. Afgelopen week is de halve stad hier geskimmed
[..]
Welk verschil?!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in een gehackt account met MSP points die verkocht wordt en goedkoop gefabriceerde kledij in lagelonenlanden die hier verkocht wordt voor 25x het dubbele van de productiekosten.
Dat is niet bijzonder ingewikkeld?quote:
En toch zitten er ook overeenkomsten in. In beide gevallen heeft iemand (al dan niet hard) gewerkt voor iets, wat vervolgens veel te goedkoop wordt aangeboden zonder dat de diegene terugkrijgt waar die recht op heeft.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder ingewikkeld?
Gestolen goederen verkopen = heling
Productie in lagelonenlanden = de logische verschuiving dmv globalisering: daar waar het goedkoper kan, wordt geproduceerd.
Gestolen goederen kopen = heling ( niet verkopen)quote:Op donderdag 1 december 2011 14:51 schreef laucas het volgende:
[..]
Dat is niet bijzonder ingewikkeld?
Gestolen goederen verkopen = heling
Productie in lagelonenlanden = de logische verschuiving dmv globalisering: daar waar het goedkoper kan, wordt geproduceerd.
dat begint te neigen naar pacehoerquote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb SIF Reus voor m'n bundesliga team gekocht. Veel goede verhalen over hem gelezen.
85 pace 85 shooting naast Podolski met 87 pace en 86 shooting. Volgens mij gaat dit heel erg lekker spelen.
Een beetje, maar het gaat mij meer om het shooting eigenlijk. Maar 85/87 pace vind ik nog wel meevallen. Ik heb teams met Krasic & Lavezzi, Afellay & Di Maria, Bent & Sturridge, Neymar & Pato. Bij de 433 teams heb ik er wel een langzame ST tussen staan. :pquote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat begint te neigen naar pacehoer
Ik vind Podolski wel bar slecht spelen hoor; ik van hem op de CAM en ST positiequote:Op donderdag 1 december 2011 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat begint te neigen naar pacehoer
Heb pas 1 wedstrijd met hem gespeeld, daar heeft hij het wel redelijk gedaan...quote:Op donderdag 1 december 2011 15:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind Podolski wel bar slecht spelen hoor; ik van hem op de CAM en ST positieSchurle en Gomze veel beter
Precies, goede vergelijkingen maken is niet je sterkste punt zie ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gestolen goederen kopen = heling ( niet verkopen)
De logische verschuivingGa je ook zeggen dat slaven in de 15e eeuw door logische verschuiving door Nederland werden verhandelt
![]()
Geen handelsbelemmeringen hebben het mogelijk gemaakt voor landen om zich te specialiseren in een bepaalde sector... In Nederland nu veelzijdig in de dienstverlening terwijl dat in China etc gebeurt in de Industrie ( daar is kapitaal niet schaarser dan hier dus maakt het specialiseren mogelijk).
De manier waarop de producten tot stand komen is gewoon uitbuiting en reden genoeg tot gelijkstelling met heling...
Nee, niet plunderen. Als sommige naar hun mening het goed vinden om MSP op deze manier te kopen en anderen niet dan moet daar geen ophef over ontstaan. Maar zodra je iemands mening aanvalt door te beweren dat mensen die helen ook niet deugen dan respecteer je gewoon niet de mening van een ander. Vervolgens benoem je een aspect dat ook niet deugt maar wel wordt geaccepteerd door diegene die tegen het kopen van MSP points zijn en dan kan je dat weer niet vergelijken volgens hun.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:03 schreef Tim86 het volgende:
Als het aan BDIL ligt kunnen we net zo goed met z'n allen de straten gaan plunderen
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:06 schreef Dudeweiser het volgende:
Jerome Boateng uit een pakjeen een Bosingwa in 5-3-2
en Maduro 4-1-2-1-2
als het op 2k uitkomt heb ik nog gelukquote:
Volgens mij kwam jij met dat aspect.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
....Vervolgens benoem je een aspect dat ook niet deugt maar wel wordt geaccepteerd door diegene die tegen het kopen van MSP points zijn en dan kan je dat weer niet vergelijken volgens hun.![]()
Ik wil dit nog uitgesproken hebben.Aangezien jij je mening niet beargumenteert maar gewoon beweert dat een mening van een ander niet klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef laucas het volgende:
[..]
Precies, goede vergelijkingen maken is niet je sterkste punt zie ik.
Maar we gaan weer zwaar offtopic
Ja maar dat wordt er ook mee gezegd, Vervolgens benoem je een aspect > verwijzing naar mijzelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Volgens mij kwam jij met dat aspect.
Ik vind Messi niet fijn (vorig jaar gehad in een pakje) en ik heb een soort persoonlijke afkeer van spelers die in hun eentje duurder zijn dan een heel mooi elftal bij elkaar, dan maak ik liever dat mooie elftal.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb precies in dit topic beschreven hoe ik zover ben gekomen. Even teruglezen dan maar.
@ dutch: 2,5 miljoen, daar kun je gewoon het ultieme elftal van bouwen, met Messi, Cron,Iniesta, IF Ramos, etc etc
Punten van niet goedbeveiligde accounts = van mensen die in elk geval de luxe hebben om hiermee te spelen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:48 schreef laucas het volgende:
[..]
Er zit nogal een verschil in een gehackt account met MSP points die verkocht wordt en goedkoop gefabriceerde kledij in lagelonenlanden die hier verkocht wordt voor 25x het dubbele van de productiekosten.
This.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Punten van niet goedbeveiligde accounts = van mensen die in elk geval de luxe hebben om hiermee te spelen.
Goedkope kledij, bijvoorbeeld in Turkije de neppertjes = supporten van kinderarbeid, heroine handel en terrorisme.
Makkelijke keuzeTot zover mijn ethische bijdrage, hoop dat er mooie pakjes van een tientje getrokken worden, en dat er op termijn geen consequenties aanzitten, want het lijkt me wel dat microsoft niet blij zal zijn met dit soort praktijken.
Ik dus ook niet,met hem gespeeld, werd steeds omver gebeukt door Silva's en Lucio's, Benzema had een veel beter rendement qua goals dan Messiquote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind Messi niet fijn (vorig jaar gehad in een pakje) en ik heb een soort persoonlijke afkeer van spelers die in hun eentje duurder zijn dan een heel mooi elftal bij elkaar, dan maak ik liever dat mooie elftal.
Ik ben toch niet goed genoeg om die meerwaarde van een Messi uit te buiten.
Goed geformuleerd en overgebracht ( lukte mij kennelijk nietquote:
Ik heb zeker 40 euro aan MSP besteed vorige maand en nog 120k aan pakjes en kreeg alleen maar bullshitquote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Punten van niet goedbeveiligde accounts = van mensen die in elk geval de luxe hebben om hiermee te spelen.
Goedkope kledij, bijvoorbeeld in Turkije de neppertjes = supporten van kinderarbeid, heroine handel en terrorisme.
Makkelijke keuzeTot zover mijn ethische bijdrage, hoop dat er mooie pakjes van een tientje getrokken worden, en dat er op termijn geen consequenties aanzitten, want het lijkt me wel dat microsoft niet blij zal zijn met dit soort praktijken.
De Messi van vorig jaar is niet te vergelijken met die van dit jaar. Ik snap je punt wel, though, ik vind Messi ook niet die 650k waard (hoewel ik hem zelf wel heb). Mijn 1100c Suazo is de fijnste speler die ik dit jaar heb gebruikt en de beste aanvaller die ik ooit heb gehad.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:15 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind Messi niet fijn (vorig jaar gehad in een pakje) en ik heb een soort persoonlijke afkeer van spelers die in hun eentje duurder zijn dan een heel mooi elftal bij elkaar, dan maak ik liever dat mooie elftal.
Ik ben toch niet goed genoeg om die meerwaarde van een Messi uit te buiten.
Stel je hebt uiteindelijk de ultieme team; maar blijken ze gewoon niet zo goed te spelen als andere spelers. Dan heb je niks aan Messi etc. Bovendien raak ik snel verveeld van een team behalve Eredivisie en Ligue 1quote:Op donderdag 1 december 2011 15:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik dus ook niet,met hem gespeeld, werd steeds omver gebeukt door Silva's en Lucio's, Benzema had een veel beter rendement qua goals dan Messi
Tja, wel nieuwsgierig hoe Messi zou spelen als Cron en Robben bijvoorbeeld aan zn zijde staanquote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Stel je hebt uiteindelijk de ultieme team; maar blijken ze gewoon niet zo goed te spelen als andere spelers. Dan heb je niks aan Messi etc. Bovendien raak ik snel verveeld van een team behalve Eredivisie en Ligue 1
Jij kan ze toch wel alle 3 voorin kopenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, wel nieuwsgierig hoe Messi zou spelen als Cron en Robben bijvoorbeeld aan zn zijde staan
Probeer de IF Cavani van dit jaar dan maar eens, wat een verschrikking was dat. En Falcao was een net zo groot drama.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik heb nog niet echt met een slechte spits gespeeld.
Haha ok, ja er zullen vast wat high rated spelers zijn die tegenvallen. Vond Cavani vorig jaar ook al niet zo goed, dit jaar dus niet eens gekocht. Iemand zei inderdaad dat Falcao niet goed was, wel vreemd want z'n stats zien er niet verkeerd uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:28 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Probeer de IF Cavani van dit jaar dan maar eens. Wat een verschrikking was dat. En Falcao was een net zo groot drama.
Cavani wel hoor, die zijn allemaal opgekocht door 1 persoon een tijd geleden die met drie accounts de hele Cavani markt ging beheersen.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:33 schreef Tim86 het volgende:
Spelers die IF waren toen de game nog webapp only was zijn mega rare..heeft niets met pricefixers te maken.
Ben niet zon goede dribbelaar, ben toch het beste met de veelzijdige spitsen als Benzema, Torres en Castaignos op zilver niveauquote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Messi met die dribbeling, dat kan niet tegenvallen. Natuurlijk is het een absurd hoge prijs maar dat is nou eenmaal zo. Ik heb nog niet echt met een slechte spits gespeeld. Je moet alleen wel weten hoe je met elke spits moet spelen. Een Suazo is natuurlijk anders dan Klose.
Was de bal nog niet in het veld geweest ofzo?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:38 schreef Wrijfhout het volgende:
Lol had net wat vaags.
Heb een ingooi, gooi die bal met een snelle ingooi het veld in, alleen richting de verkeerde speler. Deze stond ongeveer op de zijlijn, bal gaat via zijn borst tegen het reclamebord en kaatst het veld weer in. Tegenstander krijgt de bal en kan zo doorspelen..
Zal weer 7 worden waarschijnlijk. Kan de Jong daar neerzetten. Zou mooi zijn als die weer 84 IF gaat worden ooitquote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef DutchSL het volgende:
Robben gaat zo geen 9 chemistry halen denk ik.
Die quick throws? Opzich wel een tof idee, maar dat de gasten als een maffe autist naast de bal blijven graaien ziet er zo dom uitquote:Op donderdag 1 december 2011 15:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Was de bal nog niet in het veld geweest ofzo?
Dat nieuwe ingooi systeem is echt ruk trouwens. Snap niet dat ze dat erin hebben gedaan.
Helemaal irritant is als je linksback bv .de bal uit tikt, en daarna verlies je zijn besturing en laat de AI hem plots naar voren lopen waardoor je hele flank open ligt.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die quick throws? Opzich wel een tof idee, maar dat de gasten als een maffe autist naast de bal blijven graaien ziet er zo dom uit
En het feit dat je als verdedigende partij niet goed kan reageren op quick throws is ook onhandig
9 van de 10x staat hij inderdaad als een malloot naast de bal te graaien. Het is ook veel te lastig te verdedigen terwijl dat echt nergens op slaat, waarom kan je niet reageren als bij normale throw-in.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die quick throws? Opzich wel een tof idee, maar dat de gasten als een maffe autist naast de bal blijven graaien ziet er zo dom uit
En het feit dat je als verdedigende partij niet goed kan reageren op quick throws is ook onhandig
Heel nicequote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Als je het zo doet haal je denk ik wel 9 chem met iedereen (ben niet zeker):
Cesar
Lahm-SIF Naldo-Luiz-Evra
IF Ramires
Robben IF Bale
IF v Persie
Torres - Aguero
edit. Luiz, niet Luis
Verkoop gewoon alles. En koop het daarna weer allemaal terug in 41212. Dat is echt goedkoper.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:38 schreef Toefjes het volgende:
Volgende week ga ik eens beginnen met het omvormen van mn team naar een 4-1-2-1-2 formatie. Omdat ik het rot vind om er tegen te spelen, en om mezelf te dwingen een nieuw systeem aan te leren.
Moet er zo uit gaan zien ongeveer:
Hart
Richards-Vidic-Luis-Evra
IF Ramires
Robben IF Bale
IF v Persie
Torres - Aguero
Wordt wel een fortuin aan formatiekaartjes, al is het voor Hart, Richards, Evra, Luis wellicht het goedkoopste om ze gewoon te verkopen en opnieuw aan te trekken
Dat lijkt me echt een geweldig team!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Cesar
Lahm-SIF Naldo-Luiz-Evra
IF Ramires
Robben IF Bale
IF v Persie
Torres - Aguero
edit. Luiz, niet Luis
Als je Robben of IF Bale verkoopt dan hakt de 5% tax er wel in.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:15 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Verkoop gewoon alles. En koop het daarna weer allemaal terug in 41212. Dat is echt goedkoper.
Idd. Gewoon voor de allerduurste spelers een kaartje kopen, de rest in juiste formatie halen als het even kanquote:Op donderdag 1 december 2011 16:16 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Als je Robben of IF Bale verkoopt dan hakt de 5% tax er wel in.
Ik vraag me af wat sommigen nou bezielt om met zulke teams te spelen. Of met 30 chem bronzes in het zilveren toernooi. Als ze nou alle spelers uit bronzen pakjes willen gebruiken, en hun spelers "op willen maken" voor coins, vat ik het nog. maar ze leaven meestal bij 3 of 4-0, en halen zo 0 coins.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef BDIL het volgende:
Hhahaha nu tegen een NLer met een crisi team Schaken CB![]()
en 28 Chemistry hopelijk win ik
Robben haalt toch nooit 9 chem zo? Hij heeft dan maar 1 donkergroene link naar RvP.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Cesar
Lahm-SIF Naldo-Luiz-Evra
IF Ramires
Robben IF Bale
IF v Persie
Torres - Aguero
edit. Luiz, niet Luis
Ja, was al eerder opgemerkt.Maar zal dan waarschijnlijk 7 chem hebben, wat op zich ook goed is natuurlijk, heb ik nu ook, en Robben is super. Wellicht dat ik de Jong voor de CDM haal nog voor 9 chem, of ik ga voor de BDIL-Variantquote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Robben haalt toch nooit 9 chem zo? Hij heeft dan maar 1 donkergroene link naar RvP.
Nee, hij heeft ook een felgroende link naar ploegmaat Lahm.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Robben haalt toch nooit 9 chem zo? Hij heeft dan maar 1 donkergroene link naar RvP.
Ow, wacht, dit 'is de BDIL-variantquote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook een felgroende link naar ploegmaat Lahm.
Ah, vergeten dat de RM en RB linken in 41212quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ook een felgroende link naar ploegmaat Lahm.
Of je doet het brillianter en maakt van Van de Vaart CAM > CDMquote:Op donderdag 1 december 2011 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow, wacht, dit 'is de BDIL-variantSneijder ook maar verkocht, 52K aankoop, 58K verkoop. Gaat easy tot nu toe
tof teamquote:Op donderdag 1 december 2011 16:12 schreef DutchSL het volgende:
Cesar
Lahm-SIF Naldo-Luiz-Evra
IF Ramires
Robben IF Bale
IF v Persie
Torres - Aguero
edit. Luiz, niet Luis
12-1 gewonnen : 3 keer bijna met Piet Velthuizen gescoordquote:Op donderdag 1 december 2011 16:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat sommigen nou bezielt om met zulke teams te spelen. Of met 30 chem bronzes in het zilveren toernooi. Als ze nou alle spelers uit bronzen pakjes willen gebruiken, en hun spelers "op willen maken" voor coins, vat ik het nog. maar ze leaven meestal bij 3 of 4-0, en halen zo 0 coins.
Je kunt nog beter met Robben 7 chemistry spelen, dan van der Vaart als CDM misbruiken denk ikquote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of je doet het brillianter en maakt van Van de Vaart CAM > CDM
Dan heb je een dode link tussen Vaart en Naldo ipv tussen Ramires en Robben. Lood om oud ijzerquote:Op donderdag 1 december 2011 16:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of je doet het brillianter en maakt van Van de Vaart CAM > CDM
Ramires is ook niet bijzonder op Verdedigend gebied, je kan dan net zo goed iemand met pace/ dribbel/ schot en passing daar neerzetten dan Ramires IFquote:Op donderdag 1 december 2011 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt nog beter met Robben 7 chemistry spelen, dan van der Vaart als CDM misbruiken denk ik
Nah, hij bedoelt vd Vaart CDM in de variant met Richards/Vidic/Hart.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je een dode link tussen Vaart en Naldo ipv tussen Ramires en Robben. Lood om oud ijzer
Verschil is dat Robben en Ramires vanwege double links wel op 9 chem zullen komen en bij jouw variant Naldo niet
oh zo sorry, verkeerd gelezenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nah, hij bedoelt vd Vaart CDM in de variant met Richards/Vidic/Hart.
Ramires is nog altijd veel beter verdedigend van vd Vaart, plus hij heeft pace.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ramires is ook niet bijzonder op Verdedigend gebied, je kan dan net zo goed iemand met pace/ dribbel/ schot en passing daar neerzetten dan Ramires IF
Precies, daarom Ramires en geen VdV als CDM, pace en meer verdedigen, de subtiliteiten laat ik aan van Persie en de vleugelspelers/Augero/Torres over, Ramires ideaal om gaten te dichtenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ramires is nog altijd veel beter verdedigend van vd Vaart, plus hij heeft pace.
IF Lucas kan nu ook trouwens, maar dat is wel puur verdedigend.
Wat is het?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:12 schreef StijnDa het volgende:
Lol, we hadden het net over Pinocytose bij mijn onderwijsgroep
Gelukkig speelt die fag niet alle ballen op Oduro om vervolgens de grootste baan om iedereen te rennen en 4x te trampenquote:
bespeur ik hier sarcasme?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:55 schreef laucas het volgende:
[..]
Gelukkig speelt die fag niet alle ballen op Oduro om vervolgens de grootste baan om iedereen te rennen en 4x te trampen
Welk platform is dat? Op xbox is hij een stuk goedkoperquote:
PS3, verreweg de goedkoopste.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Welk platform is dat? Op xbox is hij een stuk goedkoper
Bizar..op de xbox is hij echt gesettled tussen de 30 en 40K. Heb er zelf echt al 40 verkocht ofzo inmiddelsquote:Op donderdag 1 december 2011 19:38 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
PS3, verreweg de goedkoopste.
1 na duurste was 56k en voor de rest allemaal 100k
Hoeveel profit maak je gemiddeld per kaart?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar..op de xbox is hij echt gesettled tussen de 30 en 40K. Heb er zelf echt al 40 verkocht ofzo inmiddels
Lastig te zeggen. Ik heb er in de eerste week een stuk of 30 gekocht voor prijzen tussen 9 en 19K en die heb ik voor gemiddeld 32K per stuk verkocht denk ik. Nu koop ik nog regelmatig een losse kaart op als er een keer een te lage BIN is ofzo en verkoop ik ze voor 36/37K. Ook veel Wernblooms gehad..die was iets van 8K waard toen het webapp only was en is nu 45K waardquote:Op donderdag 1 december 2011 19:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Hoeveel profit maak je gemiddeld per kaart?
Welcome to my world!quote:Op donderdag 1 december 2011 19:49 schreef DutchSL het volgende:
2-0 voorsprong, 75e minuut ofzo, halve finale.. en gvd weer zo'n kut disconnect waardoor ik alles verlies en hij alles wint.
Wat een oneerlijk kut spel is het ook.
Wel prettig toch, veel keusquote:Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom zijn er zo bizar veel goede brazilianen.. te veel keus
Nouja ik weet gewoon niet meer wie ik moet opstellenquote:
Sowieso Patoquote:Op donderdag 1 december 2011 20:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Nouja ik weet gewoon niet meer wie ik moet opstellen
Voor de 2 spitsen alleen al heb ik: Welliton, Love, Fernandinho, Nilmar , Pato, Neymar.
Mogelijkheden voor het middenveld is helemaal groot. Weet gewoon niet meer wat ik moet doen
Oja Cb's is miss nog wel het ergst: Lucio, Silva , Luiz, Dede, Santana, Alex, Naldo, Douglas
Ze hebben hem verneukt door hem RW te maken (voor mij dan). Hij was heerlijk als inverted winger op LWquote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef laucas het volgende:
Silva & SIF Naldo lijkt me een beestachtig duo![]()
Speelt er hier nog iemand met Biseswar? Best een fijne speler in de vorige versie...
Cabral op links en dan wings swappen ..quote:Op donderdag 1 december 2011 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze hebben hem verneukt door hem RW te maken (voor mij dan). Hij was heerlijk als inverted winger op LW
Ach, genoeg bazen op RW...Verhoek, Beerens, Ozbiliz..Al gebruik ik Beerens als LW (en af en toe Oar)quote:Op donderdag 1 december 2011 20:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Carbral op links en dan wings swappen ..
Klopt ja..vorig jaar hadden we IF Assaidiquote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef laucas het volgende:
Teveel keus eigenlijk op rechts tav links.
Oar!!quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef laucas het volgende:
Teveel keus eigenlijk op rechts tav links.
Volgens mij ga je niet bepaald beter spelen als je elke week van team switched, maar ik ken het wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 20:19 schreef Toefjes het volgende:
Verkoop van mn complete squad verloopt zeer voorspoedig. 500K binnen, nog een miljoen te gaan![]()
v Persie voor 196K gekocht, verkocht voor 219. Toch iets van 12K winst
Wil een ander systeem, en wat andere spelers, zal nog wel iets van 30 keer voorkomen in FUT 12quote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Volgens mij ga je niet bepaald beter spelen als je elke week van team switched, maar ik ken het wel hoor
sommige mensen.....quote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg 'n berichtje tijdens de wedstrijd: "u want rooney?" Dus ik reageer: "How much?" Krijg ik terug: "nothing", dus ik stuur terug dat ik dat natuurlijk wil.. Krijg ik dit:
"Okay after this match i will add him to your team just give me your psn email adress and password and ill add him ok?!",-
Die berichtjes krijg ik iedere dag wel..kansloos volk. Ergste is nog dat er dagelijks mensen intrappenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
Krijg 'n berichtje tijdens de wedstrijd: "u want rooney?" Dus ik reageer: "How much?" Krijg ik terug: "nothing", dus ik stuur terug dat ik dat natuurlijk wil.. Krijg ik dit:
"Okay after this match i will add him to your team just give me your psn email adress and password and ill add him ok?!",-
zouden dat de mensen zijn van wie de account wordt gebruikt voor points?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die berichtjes krijg ik iedere dag wel..kansloos volk. Ergste is nog dat er dagelijks mensen intrappen
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zouden dat de mensen zijn van wie de account wordt gebruikt voor points?
haha dat zou wel gerechtvaardigd zijn als ik sommigen hier mag gelovenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zouden dat de mensen zijn van wie de account wordt gebruikt voor points?
Ik kan ervoor zorgen dat je die berichten niet meer krijgt. Geef me je psn email en wachtwoord. Ik fix het gelijkquote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 20:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kan ervoor zorgen dat je die berichten niet meer krijgt. Geef me je psn email en wachtwoord. Ik fix het gelijk
Nou, dat zal hem leren.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb hem nog een berichtje gestuurd; in superslecht engels: hey you're not a scammer right?!? here's my email; ikeetgraagpiemels@gmail.com & pass: apenzoon , thank you thx
Krijg terug: hey its not correct please send it agian please pleasequote:
Rapporteer hem bij EA, daar heb je tenminste iets aanquote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Krijg terug: hey its not correct please send it agian please please
Teruggestuurd: Oh yeah, sorry, it's apenzoom.lekker bezighouden die jongen.
Wat is z'n tag?quote:Op donderdag 1 december 2011 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Krijg terug: hey its not correct please send it agian please please
Teruggestuurd: Oh yeah, sorry, it's apenzoom.lekker bezighouden die jongen.
Hier moeten we onze gedachtes even over laten gaan inderdaad. In elk geval iets verzinnen en zodra we iets krijgen dan hier melden en een leuke grap mee uithalen met zn allenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef laucas het volgende:
Valt er nou geen leuke prank te verzinnen voor dat soort figuren
Doen alsof je een EA medewerker bent en het verhaal omkeren en hun scammen?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:42 schreef laucas het volgende:
Valt er nou geen leuke prank te verzinnen voor dat soort figuren
Gaapquote:Op donderdag 1 december 2011 22:25 schreef detennismaster het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#iSx40F8Jbb6QE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |