ja was dat maar sneeuwquote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef Infection het volgende:
Komt een behoorlijk beetje regen aan...![]()
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
Alsjeblieft niet zet... krijgen we echt zo'n zeik winter.. daar zit ik ook niet echt op de wachten.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:23 schreef pinine het volgende:
[..]hoepel op met je sneeuw, laat de westenwind maar de hele winter doorwaaien
Sommige mensen snappen niet dat een zachte winter meestal veel regen geeftquote:Op donderdag 1 december 2011 19:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zet... krijgen we echt zo'n zeik winter.. daar zit ik ook niet echt op de wachten.
Mmmmm, ligt het nu aan mij, of geven onze zuiderburen voor iedere scheet code geel/oranje uit?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
MeteoAlarm:
[ afbeelding ]
Tussen vanavond en morgenmiddag worden volgende neerslaghoeveelheden verwacht:Kust en West-Vlaanderen: 20-30 mm Oost-Vlaanderen, Henegouwen, Antwerpen, Vlaams+ Waals-Brabant: 10-20 mm Namen, Luxemburg, Limburg en Luik: 5 tot 10 mm
Sneeuw is leuk hoor, maar niet voor weken achtereen.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:15 schreef BazzersKing het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet dat een zachte winter meestal veel regen geeft
Nee,andersom.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:23 schreef Weatherman het volgende:
[..]
Mmmmm, ligt het nu aan mij, of geven onze zuiderburen voor iedere scheet code geel/oranje uit?
Het oog van de orkaanquote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
Het is nu serieus Bft. 0 in Den Helder! hoe is dat gebeurd?
Het is hier, zeker vergeleken met gisteren, heel rustig.quote:
Momenteel geven de kaarten weinig bijzonders aan.. uiteraard staat er wel wat wind, maar niks bijzonders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:44 schreef Infection het volgende:
Iemand enig idee of het Maandag nog een beetje spectaculair wordt? Of is het allemaal maar een storm in een glas water?
Dat is waar ja. Kleine kans op sneeuw voor 5 december...quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:29 schreef Klonk het volgende:
Was dat vorige week ook niet voor deze week
Zul je net zienquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Laat het maar niet te hard waaien nu
Vandaag totaal niet aan het weerstation toe gekomen om deze aan een stevige paal te zetten met beugels.
7bft zou die wel redden maar hoger, wordt spannend.
Morgen maar even kijken of het tussen de regen/buien door kan.
Het wordt continu bewaakt door een camera, zodra er ook maar iets dreigt te gebeuren zal hij het station naar beneden halen, of als hij het niet vertrouwd.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:28 schreef aloa het volgende:
Sneeuw voor volgende week.![]()
[ afbeelding ]
Ik heb sowieso een bloedhekel aan kwakkelwintersquote:Op vrijdag 2 december 2011 17:46 schreef WeerServies het volgende:
Nieuwe runs van GFS worden opnieuw zo boring as hell... Wat een klote jaar is dit op weergebied = veel beloven, niets krijgen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |