Wat een idioot. Speelt ze de eerste keer, meteen lopen klagen. Gaat hij zichzelf een dag later verbeteren dat hij ze toch te makkelijk vind.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef hans1988 het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3056625980_!
Ja. Sinds 4.0 hebben ze 25m echt kapot gemaakt.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef Junglebeast het volgende:
Ulduar was top. Na MC/BWL/Kara was dat de leukste raid ervaring. Jammer dat ze die mechanic niet hebben kunnen doorzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0.2%quote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef TwyLight het volgende:
Dus jij vind het een goed plan om veel tijd, geld en moeite te stoppen in zaken die dan misschien 0.2% van de spelers gaat ervaren?
Sinds 2.0 hebben ze 10 en 25 kapotgemaakt, want het had 40 man moeten blijven. En ja, je kon wel 40 man bij elkaar krijgen voor raids, en nee, daar zaten geen noobs tussen, tenzij je zelf een noob was. (Dat was bedoeld voor Twy, die niet gelooft dat 40 man kan werken.)quote:Op donderdag 1 december 2011 17:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Sinds 4.0 hebben ze 25m echt kapot gemaakt.
Uhm...wtfquote:Op donderdag 1 december 2011 18:00 schreef TwyLight het volgende:
25 man is makkelijker dan 10 man dus zou het niet andersom moeten
Niet puggable i.i.g.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Sinds 2.0 hebben ze 10 en 25 kapotgemaakt, want het had 40 man moeten blijven. En ja, je kon wel 40 man bij elkaar krijgen voor raids, en nee, daar zaten geen noobs tussen, tenzij je zelf een noob was. (Dat was bedoeld voor Twy, die niet gelooft dat 40 man kan werken.)
Nee, maar raids horen niet puggable te zijn imo.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Niet puggable i.i.g.tenzij het op de moeilijkheidsgraad van LFR zit
Dan wordt het wel erg exclusief en helemaal niet meer de moeite waar op daar nog developers op te zetten denk je wel?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, maar raids horen niet puggable te zijn imo.
Mwah, als in 25 man 3 mensen falen, heb je nog steeds 13 dps over om de boss mee te doden. Als dat in 10 man gebeurd is al je dps doodquote:Op donderdag 1 december 2011 18:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uhm...wtf? 25 man is moeilijker dan 10m
Weet niet hoe jij hierbij komt.
Maar in 10m kun je makkelijkere goede mensen bij elkaar verzamelen (quote:Op donderdag 1 december 2011 18:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mwah, als in 25 man 3 mensen falen, heb je nog steeds 13 dps over om de boss mee te doden. Als dat in 10 man gebeurd is al je dps dood.
Same.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:08 schreef TwyLight het volgende:
Ik wel echt goblin zijn btw maar geen horde
Als je mindere gear voor 10m krijg vind ik het fijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:10 schreef TwyLight het volgende:
Imo zou 10 man gewoon prima te doen moeten zijn voor iedereen die gear uit de dungeons van die patch hebben en heroic alleen voor de mensen die hun leven aan WoW wijden zoals de vriend van Isabeau
Met 10 man bedoelde ik normal modes, sorryquote:Op donderdag 1 december 2011 18:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je mindere gear voor 10m krijg vind ik het fijn.
Ik heb het niet mee mogen maken, maar ik geef je wel gelijk. Ze zouden bepaalde itemsets gewoon moeten linken door middel van dungeon/ raidrewards, nu kan ik een leuke set kopen met JP en VP terwijl er dus geen motivatie over blijft om bepaalde raids te doen omdat je er gewoon niet hoeft te komen. Ik zou ook liever zien dat bepaalde sets het gevolg zijn van bepaalde dungeons/ raids. Doe je ze niet dan blijf je altijd op een bepaald itemn level en kun je simpelweg niet hoger komen. Ik zou dan wel graag zien dat er voor iedereen in de raid een itemreward is die past bij hun classquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Smoofie het volgende:
Als ik eerlijk ben, nieuwkomers my ass. Heb ik heel 4.0 en 4.1 gespeeld voor mijn ilvl372 gear, tientallen wipes. Komt de volgende patch, kunnen mensen die nog nooit een instance hebben gedaan ilvl372 krijgen van dungeons. Dan krijg ik echt een. Heb veel liever het TBC model, Vanilla was ook een beetje overdreven hardcore, dat kan ik nog wel begrijpen. Maar in TBC kon je ook niet zomaar Sunwell in of BT.
Het Ulduar model vond ik ook prima trouwens. Ulduar was echt het beste imo. 10m mindere loot, hardmodes etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |