Dat is niet goed. Wie het is weet ik niet maar dat het niet goed is, is zeker.quote:
Waarom deed je het dan nog opnieuw met de kat? Laat dat mens lekker in de stront zakkenquote:Op maandag 5 december 2011 00:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat heb ik toch een dieptrieste kut-ex...
Net als bij m'n hond laat ik haar weten dat onze kat dit weekend in is geslapen, en vervolgens gaat ze mn broertje en ouders condoleren. Zelfde verhaal als met m'n hond eerder dit jaar.
Oh echt, en zichzelf maar afvragen waarom mensen haar haten...
En wat zeggen je ouders hiervan?quote:Op maandag 5 december 2011 00:11 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat heb ik toch een dieptrieste kut-ex...
Net als bij m'n hond laat ik haar weten dat onze kat dit weekend in is geslapen, en vervolgens gaat ze mn broertje en ouders condoleren. Zelfde verhaal als met m'n hond eerder dit jaar en doet ze alsof ik niet besta en geen verdriet heb en dus geen condoleance verdien
Oh echt, en zichzelf maar afvragen waarom mensen haar haten...
quote:Op maandag 5 december 2011 00:02 schreef seasushi het volgende:
@ matthij5 reken maar dat het goed zou zijn.
Als God met hem af zou moeten rekenen had ie daar wel al eens mee kunnen beginnen
Ik liet haar weten dat onze kat ziek was, daar wilde ze een update over (ofwel interesse, ze was destijds al gek op onze dieren).quote:Op maandag 5 december 2011 00:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarom deed je het dan nog opnieuw met de kat? Laat dat mens lekker in de stront zakken
Zeggen tegen haar dat het lief is wat ze zegt, willen verder niet teveel bemoeien.quote:
Dan ken je haar nog nietquote:Op maandag 5 december 2011 00:15 schreef matthij5 het volgende:
Iemand condoleren is toch niet iets verkeerds.
quote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Ik vind je eerlijk gezegd maar een grote eikel, je vertelt haar eerst over dat de kat is overleden en vervolgens condoleert ze en praat je slecht over iets goeds.
Ja en jij bent gewoon een weirdo/kloon die hier aan het trollen is. Volwassen hoorquote:Op maandag 5 december 2011 00:20 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Ik vind je eerlijk gezegd maar een grote eikel, je vertelt haar eerst over dat de kat is overleden en vervolgens condoleert ze en praat je slecht over iets goeds.
En jij denkt iets te weten over zijn (relatie met zijn) ex omdat .... ?quote:Op maandag 5 december 2011 00:25 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Als dat de aanklacht is vind ik dat je haar niet waard bent en het beste is als je ex 180 graden draait en iemand zoekt die haar wel kan waarderen.
op basis wat hij daar zegt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij denkt iets te weten over zijn (relatie met zijn) ex omdat .... ?
Nogmaalsquote:Op maandag 5 december 2011 00:25 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Als dat de aanklacht is vind ik dat je haar niet waard bent en het beste is als je ex 180 graden draait en iemand zoekt die haar wel kan waarderen.
ik zou stoppen met oordelen als ik jou wasquote:Op maandag 5 december 2011 00:25 schreef matthij5 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En jij denkt iets te weten over zijn (relatie met zijn) ex omdat .... ?
?quote:
Dat je (en de rest hier) nog de moeite neemt om op die halve zool te reageren... Zonde van de moeite lijkt me.quote:Op maandag 5 december 2011 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik zou stoppen met oordelen als ik jou wasdaar is dit topic niet voor bedoeld.
Ja laat maar, ik ben bevooroordeeld.quote:
Matthijs misschien moet je niet zo overdreven aanwezig zijn in dit topic.quote:Op maandag 5 december 2011 00:32 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Jullie praten wat slecht is goed, ik kan slecht tegen onrecht.
Wat kan ik dan wel doen? Misschien kun je me op een goede manier overtuigen. Stuur anders maar een mail waarin je probeert uit te leggen, tenminste als je wilt.quote:Op maandag 5 december 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Matthijs misschien moet je niet zo overdreven aanwezig zijn in dit topic.
Je reageert gewoon te veel. En te veel op andere mensen. Af en toe kan dat, maar het topic is in eerste instantie bedoeld om aan te geven hoe jij je voelt en niet om daarover discussies te voeren. Beetje een kwestie van aanvoelen wat mensen wel en niet op prijs stellen in een topic als deze.quote:Op maandag 5 december 2011 00:39 schreef matthij5 het volgende:
[..]
Wat kan ik dan wel doen? Misschien kun je me op een goede manier overtuigen. Stuur anders maar een mail waarin je probeert uit te leggen, tenminste als je wilt.
Goed begin daarmeequote:Op maandag 5 december 2011 00:59 schreef matthij5 het volgende:
@Strawberry ik zal proberen minder te reageren op anderen in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |