Van 30 meter stijf in de winkelhaakquote:
En 1-2 nu.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
PAOK
staan ze in Londen met 2-0 voor, krijgen ze rood_!
Hapoel op 1-2 nuquote:Op woensdag 30 november 2011 21:46 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
En 1-2 nu.
Hapoel inmiddels 2 voor!!
Dit dus, dat zooitje in 020 hebben we nu wel gezien.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Doublepain het volgende:
Ik zapte even naar vi en zie gelijk al
Die ajax onzin weer met een cruijff foto. Goh wat ben ik blij dat psv speelt
Dit dit ditquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Doublepain het volgende:
Ja wie wil er dan ook vrijwillig naar die club uit Amsterdam kijken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:49 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Dit dus, dat zooitje in 020 hebben we nu wel gezien.
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:49 schreef .Henk. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:49 schreef .Henk. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 21:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja wie wil er dan ook vrijwillig naar die club uit Amsterdam kijken.
Maakt niet uit wat er aan de hand is, altijd blij als PSV speeltquote:Op woensdag 30 november 2011 21:48 schreef Doublepain het volgende:
Brekend, brekend, spanning en sensatie: er is een nieuwe commissie aangesteld!!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:49 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Blijft daar één grote soap, enige wat nog ontbreekt is een moord.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Brekend, brekend, spanning en sensatie: er is een nieuwe commissie aangesteld!!
Eensch, maar ook altijd blij wanneer PSV uitgezonden wordtquote:Op woensdag 30 november 2011 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maakt niet uit wat er aan de hand is, altijd blij als PSV speelt
Nigga what?quote:Op woensdag 30 november 2011 21:54 schreef Stevenzenl het volgende:
Willems wederom de slechtste man aan PSV-zijde. Verdedigend zwak en besluiteloos aan de bal. Beste man tot nu toe is uiteraard Stani
O gelukkig leerde hij dat, ik dacht dat het eerst aan zijn adhd lagquote:Op woensdag 30 november 2011 21:57 schreef Stevenzenl het volgende:
Manolev lijkt eindelijk geleerd te hebben gedoseerd op te stomen aan de rechterkant
Ritalin jwt!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O gelukkig leerde hij dat, ik dacht dat het eerst aan zijn adhd lag
Idd, hebben ze meer rust voor het kampioenschapquote:Op woensdag 30 november 2011 22:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Als AZ niet doorgaat zou het wel een schande zijn
Ze zijn er hard mee bezig om te zorgen dat ze niet doorgaan.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:01 schreef Stevenzenl het volgende:
Als AZ niet doorgaat zou het wel een schande zijn
Beter dan Cesc.quote:
Heb jij die gemaakt?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:05 schreef Doublepain het volgende:
Whahaha snel een gifje van die behaarde griek
Jaquote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Mertens zal inderdaad nog wel geel gaan pakken!
Helderziend!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:14 schreef Stevenzenl het volgende:
Mertens zal inderdaad nog wel geel gaan pakken!
Scoringsmogelijkheid ontnemen = Roodquote:Op woensdag 30 november 2011 22:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Rood? lijkt me overdreven, vraag me af of het een doelkans was. verder terecht.
Idd check die uitstekende hand.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:20 schreef Zilverloo het volgende:
terecht, was puur gericht om strootman neer te halen
Is nu al over.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer PSV de 0-3 maakt is de wedstrijd over.
De wedstrijd lijkt mij nu al over.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer PSV de 0-3 maakt is de wedstrijd over.
Pikorde is na Gini's misserts volgens mij veranderd naar;quote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef xCore het volgende:
Waarom mag Mertens eigenlijk de pingel nemen? Normaal gesproken doet Wijnaldum dat toch?
Is niet meer. Wijnaldum mag de pingels niet meer nemen.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef xCore het volgende:
Waarom mag Mertens eigenlijk de pingel nemen? Normaal gesproken doet Wijnaldum dat toch?
Ajacied ookquote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef de_boswachter het volgende:
Oh daarom is het hier zo prettig toeven momenteel;
Banmeldtopic voor de Donkere Dagen
Caland weg
Ben blij dat ze hem geen penaly meer laten nemen, hou me hart vast elke keerquote:Op woensdag 30 november 2011 22:23 schreef xCore het volgende:
Het is ook gewoon z'n eigen schuld. In plaats van een beetje inhoudelijk te gaan trollen dat soort clowns liever, dan krijg je de deksel een keer op de neus. Heb het honderd keer gezegd, maar het bleef maar over PSV het subsidieclubje, zonder supporters gaan. Tja.quote:
Zou hij meelezen? iig geen gehaat op de Stroot meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajacied ookHoelang?
En idd veel meer relaxde sfeer zonder de trolls
Hopelijk komt hij terug met een kloon. Gaat zijn originele account tenminste in de prullenbak.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook gewoon z'n eigen schuld. In plaats van een beetje inhoudelijk te gaan trollen dat soort clowns liever, dan krijg je de deksel een keer op de neus. Heb het honderd keer gezegd, maar het bleef maar over PSV het subsidieclubje, zonder supporters gaan. Tja.
FUUUUUquote:Op woensdag 30 november 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Die post is van 31 okt. al die mensen zijn al lang en breed terug.
Ik las Novemberquote:Op woensdag 30 november 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Maar verder worden bans niet besproken natuurlijk.
31 November, ja joh.quote:
Jij bent echt de grootste mongool ooit.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is ook gewoon z'n eigen schuld. In plaats van een beetje inhoudelijk te gaan trollen dat soort clowns liever, dan krijg je de deksel een keer op de neus. Heb het honderd keer gezegd, maar het bleef maar over PSV het subsidieclubje, zonder supporters gaan. Tja.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:31 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUU.
Jij verkloot het voor de stream-kijkerts
Ik vind jou anders best een lekker meisje.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:30 schreef inZanity het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste mongool ooit.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:31 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
FUUUUUUUUUUUUU.
Jij verkloot het voor de stream-kijkerts
Nou en. Zorg maar dat ze weg gaan. Zonder die oetlullen is het veel prettiger in VBL.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:29 schreef GGMM het volgende:
Maar verder worden bans niet besproken natuurlijk.
Ook, en omdat dit een Legia - PSV topique is.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nou en. Zorg maar dat ze weg gaan. Zonder die oetlullen is het veel prettiger in VBL.
En bans worden niet besproken
IS IT BECAUSE I'M WHITE ?
En jij moet je er niet mee bemoeien.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:33 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ook, en omdat dit een Legia - PSV topique is.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Rutten is echt een laffe mongool, gaat ie toivonen eri. Doen. Terwijl je ritzmaier hebt. Toivonen moest toh rust krijgen?
Ja echt he.... Wtf.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Rutten is echt een laffe mongool, gaat ie toivonen eri. Doen. Terwijl je ritzmaier hebt. Toivonen moest toh rust krijgen?
Heeft ie nu wel spijt van denk ikquote:Op woensdag 30 november 2011 22:34 schreef Doublepain het volgende:
Misschien wilde hij zelf wel, weet je niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel toch...
Nog even kwartiertje Toivonen inbrengen die rust kreegWAAROM?
Dikke vinger mocht ie dan krijgenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:37 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Misschien wilde hij zelf wel, weet je niet.
Gelukkig nog niet zo dom als de wissel van Advocaat.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is denk ik zijn domste wissel ooit.
Godnondeju.quote:Op woensdag 30 november 2011 15:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Inderdaad en sparenkom zeg, de wedstrijd is zondag pas.
Advocaat - Robben, dat wordt nooit meer overtroffenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef FL_Freak het volgende:
Dit is denk ik zijn domste wissel ooit.
Video?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Advocaat - Robben, dat wordt nooit meer overtroffen
Bosvelt was echt wel beter dan Robben!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig nog niet zo dom als de wissel van Advocaat.
Advocaat kwam er in?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:38 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Advocaat - Robben, dat wordt nooit meer overtroffen
Ik krijg altijd de neiging om dingen te gooien als ik zo'n kuthumor zie.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Advocaat kwam er in?![]()
Bosveld toch?
Kon er wel om lachenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:40 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Ik krijg altijd de neiging om dingen te gooien als ik zo'n kuthumor zie.
Hoe lekker is ie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe lekker is ie?Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthumorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Homer Simpson is geweldig.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthomer
Hij heeft geen kut.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:43 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Nee was niks persoonlijks hoor, vond t gewoon kuthomer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:39 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Bosvelt was echt wel beter dan Robben!
HIJ IS RITZMAIER, HIJ IS DE BESTEquote:Op woensdag 30 november 2011 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oeh bijna Ritzmaier, IN DE AJAX TRADITIE
Ze willen ook niets meer zien denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als je achter dat rook zit zie je geen reet meer
wel riskant aangezien je daar meerdere wedstrijden voor geschorst kan wordenquote:Op woensdag 30 november 2011 22:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geel pakken zodat hij er in de 1/8 finale erbij is
Voor dat?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
wel riskant aangezien je daar meerdere wedstrijden voor geschorst kan worden
Dat betaalt de gemeente eindhoven toch?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Bramaldo11 het volgende:
Al dat geel kost de clubkas van PSV toch zo'n 5 x 25 euro.
Gebeurt bijna nooit. Als je het niet overdreven opvallend doet ten minste. *kuch* pique *kuch*quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
Alleen als je het zo dom als Real doet.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:54 schreef Zilverloo het volgende:
[..]
+ Willems.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef RijstNatie het volgende:
slechtste speler van psv vandaag Lens en bouma
Was dat niet 2x rood ofzo?quote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Alleen als je het zo dom als Real doet.
Owja, die pakten hun 2e geel en moesten toen met 9 verder.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:56 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Was dat niet 2x rood ofzo?
Ja maar Barca kan ermee weg komen, Psv waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 30 november 2011 22:55 schreef .Henk. het volgende:
[..]
Gebeurt bijna nooit. Als je het niet overdreven opvallend doet ten minste. *kuch* pique *kuch*
Arme Willems mag nog niet naar binnenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:00 schreef de_boswachter het volgende:
Vanavond een paar Poolse hoertjes batsen op kosten van Fredje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |